Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
phenom 17.07.2007 23:02

Ja ar mašīnu neplano visu dzīvi braukāt, liec virsū jaunas taivānu detaļas. Varbūt bišku šis tas bus japieloka liekot virsū - bet kopumā būs ok. Cena parasti zemāka neka lietotām.

Tā kā droši vari doties uz Renoks. Atrodas uz Maskavas 430.

Telefons 7317868. Parasti visu pa telefonu izstāsta.

Veiksmi remontā.

phenom 17.07.2007 23:23

Jā, tā ir. Tāpēc kad ņem auto sev un it īpaši lizingā, tomēr ir janoformē KASKO.

Aizmirsu piebilst ka radiatoru gan kaut-kur citur būs jāmeklē - lietotu.

A cenas manuprāt būs aptuveni šādas(Precizi nezinu,nebija darīšanas ar šo modeli)

Haube ~50-80Ls

Spārns~20-30Ls

Lukturis~15-30Ls

phenom 18.07.2007 20:56

Lukturus es gan nepirktu. Par parejo ok!

phenom 20.07.2007 7:44

Es nepareizi izteicos. No tava saraksta ar lietotam rez. dalam lukturus es nepirktu. Ko Tu pats sev čakare smadzenes - aizbrauc uz to Renoksu un par pardesmit latiem noperc sev optiku, tur ir gan Depo, gan Valeo. Laba krutka, atšķiribu nepamanīsi.

P.S. Pichus-tika ieta TA vairāk neka 30 reizes, gan ar krutku, gan bez - nekad, nekad! nebija problēmu ar to E burtu un it īpaši ar korrektoru.

phenom 26.07.2007 13:52

Noteikti jasledz pie kompja. To ka aizdegas kvelsvechu lampina, liecina ka kompii tiek ierakstiita kluuda. Jebkuraa servisaa kur ir dators Tev to kludu nolasiis. Tad paliks noverst probleemu un izdzeest kluudu. Manupraat kaut-kas ar degvielas padevi.

Brauc uz to pashu Gross.

phenom 29.07.2007 22:46

Aprilia Rally. 70cbm, Piereg. csdd ar numuru kaa 49,9cbm. Sporta karburators, sporta filtrs, sporta variators - viss no Malossi. Lielas riepas. Iet tiesham ka zveers. 2 atslegas. Lec ar starteri. Parplisa spidometra trose(~12Ls) un jasalabo kája - pareejais perfekts. Meenesi no Vaacijas. Kraasa melna ar dzeltenu 450Ls

immagini.motorino.it/...

phenom 29.07.2007 23:50

Cenu jau nosaucu. Vizualais gandriiz ideals. Uz diskiem kraasa ir padilusi bishku. Un uz malas pavisam neliela shviika.

phenom 31.07.2007 22:52

BMW 320d tiptronic, Audi a4 1.9 TDI-Tikai ne ar karbu multitronic. Abi divi nav lieli, un manuprāt vispiemerotakie. Nemeklē gadu-meklē stavokli. Šad tad labāk nopirkt 99 gada nevis 2001 - ja ar mašinu ir braukts mazāk,drošāk, saudzīgāk(es runāju par 1 modeli).

Kā teica Geex no "tautas" klases nav slikti varianti: Renaut Megane, Ford Focus, Mazda3,Toyota corolla.

phenom 31.07.2007 22:53

Gribeju piebilst ka augstak minētiem "tautas" klases auto nav tik labi automati kā bmw un audi.

phenom 03.08.2007 22:44

juuzveris: Ir interese. Kāda ir komplektacija un cena? No tā arī iziesim. thephenom@inbox.lv

phenom 06.08.2007 19:44

2.5 V6 Ir visslabakais un visoptimalakais variants Mitsubishi Galantam. Paterinsh ja loti nespiest griidaa buus tads pats kaa 2.0. Pasham bija 2.5. Labs motors. Ari Karats auto teica ka 2.5 ir daudz labaaks nekaa 2.0. Vienigais minuss - mainot sveces, sanaak 15-25 lati dargaak, jo jaanem nost kollektors un injectors.

phenom 07.08.2007 12:09

LyNx8 rakstīja: jā, bet kā tad īsti ir - 2.5 V6 vs 2.4 GDI (4 cilindri) - kurš tad būtu labāka izvēle? GDI dzinējs esot ekonomiskāks, dinamiskāks, bet varbūt visu to gudro iesmidzināšanas tehnologiju dēļ sūdīgāks un dārgāks remontos.. Apstāsta kāds, kam ir pieredze ar šiem dzinējiem.

Daaaa laaaaaaaabi, GDI ir dinamiskaaks par 2.5 ? Kur Tu taadu esi dzirdeejis? Vinsh ir biku jaudiigaaks par 2.0. Ar 2.5 patiikami braukt, celj ja no pashas lejas. Tomeer 6 cilindri ir 6 cilindri. Te ir bez variantiem! Paskaties pat cenas uz Galantiem - kaa 2.5 uzreiz cenniks augstaaks(Vaacijaa).

Ja runaa iet par ekspluataaciju, - ellu nerij, straadaa ljoti stabili - ja viss ir ok, nemaz salonaa nevar dzirdeet, liekas ka mashiina ir noslapusi. Kaa jau teicu sveces bikudargaak mainiit un vaarstus, jo tie elementaari ir vairaak. (24 - 16 vietaa).

+ Vel neieteiktu to mazgaat moikaa ar Karcheri. Bija slikta pieredze. Dabuju mainiit aizdedzi.

Kopumaa labs auto. Bet es stipri piedomaat perkotu vinu velreiz

phenom 07.08.2007 20:56

saf - nav Tev taisniiba un viss. Datus esi iegaumejis pareizi - malacis. Ja jau runa iet par literatuuru - tad pameklee interneta ir daudz raxtu gan par vienu, gan par otru. 4 cilindri nestradaas tik labi cik 5.

Ugga: Es domaaju par modeli kopumaa. Manupraat nav praktisks risinaajums. Vismaz es ar to sastopos nobraucot 80000km. Braucienu uz Uraliem vinsh neiztureja, dabuju mainiit gandriz visas sviiras, amishus, shaaras - es jau nerunaaju par stabilizatoriem un citiem su...

Priekshejas bremzes arii ir pashvakas - diskus pa sho laiku mainiju 4 reizes. Liidz 100km ir ok, kad paari - uzskarst momentaa un vairs nebremzee taa kaa vajag, vel paliek iebraukt pelke - un ir gatavs rezultats - shkibs bremzhu disks.

Loti nepatika ka straadaa klimatkontrole. Pirmkaart jauda zuud mezhoniigi, otrkart ta vienkarshi straadaa ne taa kaa vajag!

Kopumaa auto patiikams, vienkarshi es vinu eksploteju loti daudz.

Braukaju gan pa Krieviju, gan pa Poliju. Un protams visu laiku sekoju liidzi. Nezinu...

LyNx8 - paklausies cilveekus, nenem sev gemoroju uz galvas, neskrien pakal taam stulbajam jaunajam tehnologijam nem 2.5!

Ir vinsh labs un parbaudiits. She speciali samakleju interneta nelielu apskatu:

"Бензиновые моторы все как на подбор. Мощные и достаточно экономичные. Даже базовая двухлитровая версия осиливает 100 км/ч менее чем за 10 секунд! 2.4 GDI ненамного быстрее, а вот 2.5 V6-24 - залог водительского счастья. С механической коробкой передач это невероятно приятный в управлении автомобиль. Еще одна интересная, но сложная машина - Galant 2.4 GDI. Непосредственный впрыск топлива дает небольшое преимущество в экономичности, но хлопот - на порядок выше. Если готовы переплачивать за содержание машины, лучше выбрать 2.5 V6-24. Его разгонная динамика, звучание на высоких оборотах делают автомобиль желанным для любителей хорошего драйва"

phenom 08.08.2007 10:40

Lietuva nav piechakarejushies - tikai vienreiz uz robezhas, nolasija morali un palaida. Polija ari vienreiz - Varshavaa, kaut-ko muldeja par pleevi un bakstija ar pirkstu, bet saprata ka es nifiga nesaprotu un palaida Vaciijaa ari nekaa...

Bet labaak jau nolaid tos stiklus pirms robezhas.

Bet ar aparaatu nemerija neviens. Man vienreiz gadijaas kaa kaut-kaada Krievijas derevnja kaadus 2500km no Maskavas, celsh gaja caur mezhu, nostopeja mani tiiri delj tjomkas un izmeeriija arii Vot es prifigel, Latvijaa sertificeetu aparaatu nav - a tur ir

Es domaaju ka brauc droshi.

P.S. Nonemt un notonet velreiz maksaas ap 15-20LS

phenom 08.08.2007 11:31

Nu nav tas 2.4 GDI tik briesmigs ka Tu iedomajies - normaals motors muusu apstakliem.

2.5 man rijaar visu sporta filtru viduveeji 9 litrus. Visu laiku biju nobraucis virs 600km uz baakas, kaut ari mierigi es nebraukaaju.

Skana vinam laba, 6 cilindri dzied, un vel aj ar pareizo izpuuteeju ir pat loti patiikama!!!

LyNx8 tur ir taa, ka uz katru pusi iet ap 4 richagi ar sharniriem. Visslielakais man ar 30% atlaidi izmaksaaja 60Ls Grossa.

Cenas uz richagiem robezhaas no 32-80. Ammishi ar atlaidi - 38Ls. Granaata(mirongalva(?), vai kaa tur latviski) - 35Ls. Bremzhu diski - krutka -20Ls. Normaala krutka - 28Ls Kolodkas - ap 12 Ls paaris. Stabilizatori man liekas 8Ls/Gab. Gultnis - 60Ls, bet ja sak gaudot, gatavojies shkirties ar normaalu naudu, jo vinsh parasti ieedas "stupicaa" un ir jamaina visu reizee.

Zobsinksnu numainiju pa 119Ls. Ella lien man liekas 4,2 Litri.

Sveces nomainiiit +10Ls par darbu, ja nemaini pats.

Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.

Shurp turp varu kludities, jo tomeer pasen tas ir bijis.

Ja kas man ir litaki uz R16 uz Galanta, tikko kaa bija novalceeti. Nelielie kosmetiski defekti

phenom 08.08.2007 11:40

Karats labs serviss, tieshi Galantus vini labi paarzin.

Labi, par motoru "delo tvoejo" - cerams ka info izpalidzees. Peace.

phenom 08.08.2007 18:44

nakujators rakstīja:

msh rakstīja:

Robezsargs rakstīja: Dorisa, domā ir viegli atrast cilvēku, kas dos savu auto uz 6 dienām ap 4000 km braucienam?

Nopērc sev mašīnu, kur ir problēma?

bet ja ir lohs, kas dos savu auto uz 6 dienām ap 4000 km braucienam, tad priekš kam pirkt savu???

Ir taads jeedziens ka LABS DRAUGS, ja Tu tos sauc par lohiem, tad man Tevis zheel.

phenom 08.08.2007 20:01

Ir daudz plusu braucot ar tonetiem logiem. Man arii patiik-nebrauc kaa akvarijaa. Mierigi var aizmuguree atstaat somu, vakaros neapzhilbina, neviens neluur.

phenom 11.08.2007 0:04

Cik tomēr daži mīl savus auto Prieks pat paskatities.

phenom 11.08.2007 19:19

modena rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Jap, iekš mobile.de par 6,5 tk EUR ir 5ais Tourings dabonams, takšto nekā nebūs puis...

vispār kaut kā padārgu.... šeit ir lētāk.. mobile.de/...

Nu jaa, nu jaa. Shie bembi normaalaa stavoklii maksaa normaalu naudu. Tavam exemplaram ir 500k nobraukums, vissticamaak ka originaals

phenom 12.08.2007 23:16

modena rakstīja:

Viktos rakstīja: Cik sapratu apmēram būs ap +1k Euro... (padaudz)

Būs vien pašam jābrauc...

Vēl jaut. cik apmēram maxās kasko tādam auto ?

domāju ka pašām sanāks ap 700 -800 Euro...

Padaudz??? Ja pats bez pieredzes brauksi, tev 700Eiriki 100 punkti sanaaks. Numuri + tehniska + OCTA uz 3 men ap 200Ls. + Lidmashiinas bilete ap 50Ls + Solarka 100Ls + Paaeest, alinu ieraut+Sabiedriskais ap 40Ls+2-3 darbadienas(pelnot vismaz 15Ls dienaa)=45Ls.. Kopsummaa sanaak 435Ls vai 621Eiro.

Tas viss nereikinot nekaadu "ja nu kas notiek", sodu utt.

Un Tu uzskati ka 1000K eiro ir par daudz par sho pakalpojumu kuraa viss ir ieklauts???

Par 400Eiro varu atvest uz sheieni, bet tas tuvaak uz septembri, kad droshivien tas vairs nebuus aktuaali.

Kasko ir atkariiga no staazhas un Firmas kur droshinaasi. ~350-400Ls.

phenom 14.08.2007 11:46

andzha rakstīja:

Raser rakstīja:

www.youtube.com/...

1. Atslēgt visas pārgudrās pretizslīdes sistēmas

2. motoru vajag lielāku par 2.0

Manupraat tur vajag 1 kaaju un 1 roku

kui*a tas viss - ieverte shito:

www.youtube.com/...

phenom 15.08.2007 12:33

Graberis, modernajam portatīvajam ar 1,6 ir parasti 2 procesori. Faktiski 2x1,6Mhz. AMD firmas nosaukums ir "Turion64", bet Intel - "dual Core". Jāņem viens no šiem. SATA liek tikai tāpēc kā ATA ir pagatnē, bet par tiem 5400rpm - portativais nav nekāds etalons ātrumam - bet piekritu, ir bišku marazmatiski izdomat jaunas tenoloģijas un piebāzt to ar veciem mē.......

phenom 29.08.2007 9:30

Vot ljauna tauta!

phenom 30.08.2007 12:40

oibi rakstīja:

Uggga rakstīja:

oibi rakstīja:

Uggga rakstīja:

oibi rakstīja: jautājums par tēmu - Ja firma/individuālais uzņēmējs (kas ir PVN maksātājs) pērk auto no firmas (autosalona), - vai ir jāmaksā PVN vai nav

Tas gan nav pie šīs tēmas bet liekas, ka ir.

"liekas" neder

Tev grāmatveža nav? Vai uzzvani salonam...

grāmatveža nav, būs jāzvana.

bet pašam liekas ka nav. vienkārši ir funktieris, pirkt citu auto un kaut kā negribās tos sasodītos 18% maksāt, jo ir iespēja paņemt auto uz PVN maksātāja vārda

Ja ņem no ārzemju firmas - PVN uzreiz nevajag maksaat, tikai pie realizaacijas(kad paardosi). Ja panemsi sheit no salona, PVN naaksies samaksaat uzreiz, bet meenesha beigaas, to summu var dabuut atpakal.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti