Kopš 2007.gada maija braucu ar jaunu Mazda 6 GT Sport Wagon no salona.Varu tikai teikt,ka mašīna ir ļoti laba un nekas negrab,kaut vasarā jūt 17" 215/45 riepas uz bedrēm.Protams,cenšos maximāli no tām arī izvairīties.Dzinēja dinamika ir lieliska,pilsētā īsos sprintus veic uz goda.Uz šosejas, kurinot 6. robā uz 110 km/h,patēriņš ir 7,2 l/100 km,pilsētā 10 l/100 km,tākā vidējais ierakstās uz 8,6 l /100 km.Neesmu mērijis,bet uz šosejas no 80 km/h līdz 120 km/h uzceļ bez liekas minstināšanās,pat ar 6. ātrumu. Salons ir plašs,vietas pietiek arī aizmugurē sedošajiem aiz manis,kaut es krēslu atbīdu uz aizmuguri nekautrējoties.Pilnīgi apmierina mani 6CD mūzikas aparāts,jo nealkstu pec MP3 iekārtas mašīnā,lai varētu klausīties mīļāko 10000 dziesmu izlasi no datu nesēja.Katrā ziņā esmu apmierināts ar Mazda 6 GT SW.
exif rakstīja: Ir dzirdeetas daudz versijas, no kurienes naak muusu bendza un no kaa taa pagatavota! Bet, kura ir pareizaa atbilde? Varbuut kaads kompetents cilveeks, kursh straadaa shajaa nozaree vareetu muus apgaismot? Vai arii visi parakstiijushies par kluseeshanu/meloshanu?
Un tad te varētu likt stavkas pēc cik ilga laika kompetentais saņems kontrolšāvienu galvā.
Pēc personīgas pieredzes lejot 98 ir novērojams placebo efekts. LIEKAS ka iet par 2% labāk, un ar patēriņu arī līdzīgi. galvenais jau ticēt un tad viss būs
Kā reize.Es savai Mazda 6 GT esmu lējis gan 95,gan 98,bet vienīgais,ko novēroju ir doma prātiņā,ka tagad man iet ātrāk...
Palaidniex rakstīja: Konfūcijs gan reiz esot teicis - pieredze ir laterna, ko mēs nesam garas kārts galā, kas pārmesta pār plecu, tā lieliski izgaismo to ceļa gabalu, kuru esam jau nogājuši, bet met melnu ēnu virzienā kurp dodamies...
oibi rakstīja: šodien uzrāvos uz melno subaru - 73, kur atļauts 50. Laikam tomēr jāiepērk redardetektors.
pietam situācija tāda, ka knapi no mājām biju izbraucis un nepaspēju uzņemt ātrumu, kad jau stādināja, pat īsti nezinu vai bij tie 70+
Ko šamie nedežūrē uz lielajām štrāsēm?Sākumā taču reklamējās,ka nosūtīs ķert zemu lidojošos ārpus pilsētām.Bet protams,sēdēt un gaidīt,ka kāds uzskries virsū pilsētā,ir daudz vieglāk.
1Ls par litru ir psiholoģiska robeža,tāpat kā naftai tas bija 100 USD/barels vai zelts 1000 USD/unce.Abas šīs robežas ir pārkāptas,bet dzīve neapstājas.Es lieku uz 1.50 Ls/litrs un uz augšu,tad,iespējams,sāks pārdomāt braukšanas lietderīgumu.
Raamais rakstīja: Ar prāmi ir OK. Var arī izmantot Klaipēdas ostu. Pats izmantoju manu vadātāju -Tom-tomu. Nu ļoti foršiņš. Man ir tik nepatīkama pieredze Polijā, ka nu ja vien varu -cenšos izvairīties no šīs valsts un pilsoņiem.
Es ar vienreiz caur Poliju izbraucu,nu ja per...le šito valsti un viņu cilvēcinus.Tagad tikai ar prāmi līdz Vācijai un tad visa Eiropa vaļā ar saviem civilizētajiem ceļiem.
Kopš 2007.gada maija braucu ar jaunu Mazda 6 GT Sport Wagon no salona.Varu tikai teikt,ka mašīna ir ļoti laba un nekas negrab,kaut vasarā jūt 17" 215/45 riepas uz bedrēm.Protams,cenšos maximāli no tām arī izvairīties.Dzinēja dinamika ir lieliska,pilsētā īsos sprintus veic uz goda.Uz šosejas, kurinot 6. robā uz 110 km/h,patēriņš ir 7,2 l/100 km,pilsētā 10 l/100 km,tākā vidējais ierakstās uz 8,6 l /100 km.Neesmu mērijis,bet uz šosejas no 80 km/h līdz 120 km/h uzceļ bez liekas minstināšanās,pat ar 6. ātrumu. Salons ir plašs,vietas pietiek arī aizmugurē sedošajiem aiz manis,kaut es krēslu atbīdu uz aizmuguri nekautrējoties.Pilnīgi apmierina mani 6CD mūzikas aparāts,jo nealkstu pec MP3 iekārtas mašīnā,lai varētu klausīties mīļāko 10000 dziesmu izlasi no datu nesēja.Katrā ziņā esmu apmierināts ar Mazda 6 GT SW.