Nu ja tai buksei ir ārējā čaula,parasti plānāka par 3mm nav,tad kādu mm novirpo un uzvirpo gredzenu kuru uzpresē un tad to visu mauc kur vajag.Labāk ari to otro vietu piedzīt gludu un ar min. uzlaidi un viss būs štokos.Bet ābolus pirkstiem restaurē iegriežot vītni apakšdaļā un valcējuma vietā nāk skrūvējams vāciņš kurš fiksējās ar "šplinti"(vai kā tur sauc),bet TA ar to nelaiž cauri.
Piestaigā uz Miera ielu,pretī Laimai,dabū kas var uztaisīt pārbūves projektu un oficiāli noformē pārbūvi.Neviens tad nevarēs čakarēt.Pašreizējos izcenojumus gan tai lietai nezinu.
Nu džipmašīnai pie TA ar glušaku uz sānu vienīgā problēma ir,ka pie atgāzēm vecis meklē kur aizmugurē gals ir palicis,bet citādi problēmu nav.Tomēr tas nav viens un tas pats ja iet pa abiem sāniem un pirms ratiem nāk ārā.Bet gan jau izeju atradīsi.)
Vispār sākumā es skrietu uz šrotu un meklētu pēc flaņča gala atbibilstības,un tad jau notiek pārbūve ar virpotāja un metinātāja palīdzību.Bet auto kadu neiesaku,nagu maucēji un...,pat nav spējīgi krustiņu sēžas vietu pārtaisīt par 0,4 mm lielākā diametrā,nācās pašam pirkt štrumus un taisīt,bet ietaupījums toties uz pāris simts ls.
Pie krustiņu maiņas,nav problēmu,pat ja štopoegredzenu vietā liek šaibas un pieķer ar metināmo.Pie pārvirpošanas un metināšanas,nemāku teikt,bet varētu ari pats balansēt.. . Mans gan sliecas uz to,ja ir vienmērīga šuve problēmām nav jābūt.Ņemot par piemēru džipu tad pēc dubļiem visādas drazas ir vairāk nekā tā plāksnīte balansam.Bet vēl par šo varētu painteresēties www.salmet .lv
Jautājums,ved balansēt vai remontu kā tadu veikt.Izdilušas šlices pie zināma garuma jau taisa vibrāciju,pluss vēl kaudze sīkumu kas ietekmē procesu,un firmām nav vajadzība turēt veselu profu-restaurātoru kantori.
Nu vispār vēl tiem PP ir tāda definīcija,tipa,nelikumīgi iebraukts ceļš.Reiz piesējās zaķu salā,sastādija protokolu utt.Labais bija kad aizgāju uz lietas izskatīšanu domē,šamiem pašiem nav skaidrs par ko tie PP man piesējās,bet teicās lietu sakārtot.Tā līdz šai dienai kārto.Teorētiski var mēģināt pārvietoties,ja nav zīmes un kartē tāds ir iezīmēts,bet praktiski,kā paveiksies.
Ieliec ar nostieptas stiegras darbināmu spridzekli(palaišanas veidi visdažādākie var būt),tia truba ar dūmpulveri aptuveni trīs medību patronu tilpumā utt.Efekts graujošs,žags tasir mazākais kas šiem piemetīsies.Savulaik sencis tādus dārzā lika,palīdzēja.))
Paņem pasmalku tērauda stiepli,saloc puslokā un galus akurāt ieštepselē aiz loga gumijas,dziļums pēc vajadzības,tad to trijstūri vari akurāt aizbāzt un noņemt a stieple paliek.Iespējams var kaut kā savādāk,bet tas idejai,nu tā.
Nu vispār tajās bildēs to snorkeli konstruējis kāds līkrocis,var jau bikiņ smukāk uztaisīt.Bet galu,t.i nobeigumu,var likt no MTZ traktora filtra gaisa ierāvēja.Maksā nepilnus 3ls,dabūnāms čiekurkalna veikalā.Vispār labāk paskaties bildes no pasācieniem,kaut vai Mazozoli.lv,tad jau var domāt kādu stilu grib.
Ar riepām ir kā jau te teica,uzliec arku paplašinātājus un ok,bet ari nevajag pārspīlēt,līdz kādiem 6-8cm ok.,arku griešana ari itkā nav problēma,bet skaties pats,Druvai labāk liec puslīdz standarta,mazāk problēmu būs,bet labāk iegriezies augšminētajā saitā unpakonsultējies tur.
Ieej ATAservis.lv vai Ratehnika.lv,vai Salmet.lv un piezvani puikām un apjautājies.Vēl nesen ss.lv bija šis tas dabūnāms.Un druvai ietiek ar 6000 lbs vinču.
Nu kur problēma?Muņikiem ir tāds termins tipa pretlikumīgi iebraukts ceļs,bet kā to noteikt,atbildēt sie nemāk.Sak,nav ko braukt.Ja kādam ir laiks lai sastāda šie protokolu un aizbrauc uz pašvaldību,interesantu teijāteri var dabūt.Reiz jau izmēģināju,sods bija publisks fui.
Nu kas i,Patrolam ir 24v elektro sistēma,ja interesē dod ziņu kā var sameklēt ja ne tad meklē tālāk.Var sarunāt apskatīties izmērus utt,ja interesē.Atrodas Pārdaugavā.
Ja kas,der ari kādreiz pašu reduktoru iztīrīt,ne tikai kondensātu noliet)Un gāzenkantoram jalūr uz nagiem,var nomainīt blīves utt,bet šo to neiztīrīs,rezultātā tāpat lāga nevilks.Ceru ,ka visi kantori naf vienādi.Bet citādi salā ir jalec bez problemām
Labs vai nelabs soļķis,staķis vai neste,gaumes lieta,bet piegāzt bikiņ kādu ķimiju nav pa skādi,sevišķi kondensāta novēršanai paredzētos u.c.,un tad ar leks un ies.Savu 25g veco dīzeli ar vasaras zupu,pēc nelielas piedevas pie -15,piedarbināju bez problēmām
A,ja pa bremzēm tad,nu tā.Jamaina kluči,itk;a viss ok salieku,izskatās ka padarīts viss kā nākas,jasaka ,ka kluči bija tādi netradicionāli vienā krāsā kā bleķis tā materiāls.Nu neko Pabraukāju itkā ok,bet liekas ,ka gaiss ir sistēmā,atgaisoju.Nu maucu uz leišiem,izvīlēju krustu šķērsām,bet bremzes nu tādas... .Atbraucu mājās paskatos vroģi neko,kamēr vienā dienā uz ielas apstājoties šis vairs nekust,norauju ratu ,pļāaaa,bremžu kļucis vienā pusē ir ar bleķi pret disku un sairušais materiāls ir noķilējis visu.Nācās izjaukt lai varētu aizbraukt un darbu turpināt garažā.Pa starpu tajā stulbumā ar uz TA biju,labi nebija,bet liela starpība ar ne,bet nu gadās ar tādi stulbumi))
Nu ja to hrņu kas atrodās metāla tvertnēs līdzīgi sarmai (parasti patukšās)sauc savādāk kā par kondensātu ok,bet ķīmijai kuru leju klāt tā ar ir rakstīts pie attiecīgā daudzuma vasaras soļarai tipa var maukt līdz -20,ziemas līdz -35,aptuveni.Jeņķu Hi-Gear.Loģiski autiņš atradās garažā,bet pēdējo reizi biju pildījis oktobra vidu~.Vēl tie normatīvi par bio piedevām nebija stājušies spēkā.Un lietoju ne pirmo gadu,Pierādīt jau te neko necenšos,katrs var izdarīt secinājumus ko ņemt ,ko liet un kur bāzt.
Nu ja tai buksei ir ārējā čaula,parasti plānāka par 3mm nav,tad kādu mm novirpo un uzvirpo gredzenu kuru uzpresē un tad to visu mauc kur vajag.Labāk ari to otro vietu piedzīt gludu un ar min. uzlaidi un viss būs štokos.Bet ābolus pirkstiem restaurē iegriežot vītni apakšdaļā un valcējuma vietā nāk skrūvējams vāciņš kurš fiksējās ar "šplinti"(vai kā tur sauc),bet TA ar to nelaiž cauri.