Labs vai nelabs soļķis,staķis vai neste,gaumes lieta,bet piegāzt bikiņ kādu ķimiju nav pa skādi,sevišķi kondensāta novēršanai paredzētos u.c.,un tad ar leks un ies.Savu 25g veco dīzeli ar vasaras zupu,pēc nelielas piedevas pie -15,piedarbināju bez problēmām
Ja kas,der ari kādreiz pašu reduktoru iztīrīt,ne tikai kondensātu noliet)Un gāzenkantoram jalūr uz nagiem,var nomainīt blīves utt,bet šo to neiztīrīs,rezultātā tāpat lāga nevilks.Ceru ,ka visi kantori naf vienādi.Bet citādi salā ir jalec bez problemām
Nu kas i,Patrolam ir 24v elektro sistēma,ja interesē dod ziņu kā var sameklēt ja ne tad meklē tālāk.Var sarunāt apskatīties izmērus utt,ja interesē.Atrodas Pārdaugavā.
Nu kur problēma?Muņikiem ir tāds termins tipa pretlikumīgi iebraukts ceļs,bet kā to noteikt,atbildēt sie nemāk.Sak,nav ko braukt.Ja kādam ir laiks lai sastāda šie protokolu un aizbrauc uz pašvaldību,interesantu teijāteri var dabūt.Reiz jau izmēģināju,sods bija publisks fui.
Ieej ATAservis.lv vai Ratehnika.lv,vai Salmet.lv un piezvani puikām un apjautājies.Vēl nesen ss.lv bija šis tas dabūnāms.Un druvai ietiek ar 6000 lbs vinču.
Nu vispār tajās bildēs to snorkeli konstruējis kāds līkrocis,var jau bikiņ smukāk uztaisīt.Bet galu,t.i nobeigumu,var likt no MTZ traktora filtra gaisa ierāvēja.Maksā nepilnus 3ls,dabūnāms čiekurkalna veikalā.Vispār labāk paskaties bildes no pasācieniem,kaut vai Mazozoli.lv,tad jau var domāt kādu stilu grib.
Ar riepām ir kā jau te teica,uzliec arku paplašinātājus un ok,bet ari nevajag pārspīlēt,līdz kādiem 6-8cm ok.,arku griešana ari itkā nav problēma,bet skaties pats,Druvai labāk liec puslīdz standarta,mazāk problēmu būs,bet labāk iegriezies augšminētajā saitā unpakonsultējies tur.
Paņem pasmalku tērauda stiepli,saloc puslokā un galus akurāt ieštepselē aiz loga gumijas,dziļums pēc vajadzības,tad to trijstūri vari akurāt aizbāzt un noņemt a stieple paliek.Iespējams var kaut kā savādāk,bet tas idejai,nu tā.
Ieliec ar nostieptas stiegras darbināmu spridzekli(palaišanas veidi visdažādākie var būt),tia truba ar dūmpulveri aptuveni trīs medību patronu tilpumā utt.Efekts graujošs,žags tasir mazākais kas šiem piemetīsies.Savulaik sencis tādus dārzā lika,palīdzēja.))
Nu vispār vēl tiem PP ir tāda definīcija,tipa,nelikumīgi iebraukts ceļš.Reiz piesējās zaķu salā,sastādija protokolu utt.Labais bija kad aizgāju uz lietas izskatīšanu domē,šamiem pašiem nav skaidrs par ko tie PP man piesējās,bet teicās lietu sakārtot.Tā līdz šai dienai kārto.Teorētiski var mēģināt pārvietoties,ja nav zīmes un kartē tāds ir iezīmēts,bet praktiski,kā paveiksies.
Jautājums,ved balansēt vai remontu kā tadu veikt.Izdilušas šlices pie zināma garuma jau taisa vibrāciju,pluss vēl kaudze sīkumu kas ietekmē procesu,un firmām nav vajadzība turēt veselu profu-restaurātoru kantori.
Pie krustiņu maiņas,nav problēmu,pat ja štopoegredzenu vietā liek šaibas un pieķer ar metināmo.Pie pārvirpošanas un metināšanas,nemāku teikt,bet varētu ari pats balansēt.. . Mans gan sliecas uz to,ja ir vienmērīga šuve problēmām nav jābūt.Ņemot par piemēru džipu tad pēc dubļiem visādas drazas ir vairāk nekā tā plāksnīte balansam.Bet vēl par šo varētu painteresēties www.salmet .lv
Vispār sākumā es skrietu uz šrotu un meklētu pēc flaņča gala atbibilstības,un tad jau notiek pārbūve ar virpotāja un metinātāja palīdzību.Bet auto kadu neiesaku,nagu maucēji un...,pat nav spējīgi krustiņu sēžas vietu pārtaisīt par 0,4 mm lielākā diametrā,nācās pašam pirkt štrumus un taisīt,bet ietaupījums toties uz pāris simts ls.
Nu džipmašīnai pie TA ar glušaku uz sānu vienīgā problēma ir,ka pie atgāzēm vecis meklē kur aizmugurē gals ir palicis,bet citādi problēmu nav.Tomēr tas nav viens un tas pats ja iet pa abiem sāniem un pirms ratiem nāk ārā.Bet gan jau izeju atradīsi.)
Piestaigā uz Miera ielu,pretī Laimai,dabū kas var uztaisīt pārbūves projektu un oficiāli noformē pārbūvi.Neviens tad nevarēs čakarēt.Pašreizējos izcenojumus gan tai lietai nezinu.
Nu ja tai buksei ir ārējā čaula,parasti plānāka par 3mm nav,tad kādu mm novirpo un uzvirpo gredzenu kuru uzpresē un tad to visu mauc kur vajag.Labāk ari to otro vietu piedzīt gludu un ar min. uzlaidi un viss būs štokos.Bet ābolus pirkstiem restaurē iegriežot vītni apakšdaļā un valcējuma vietā nāk skrūvējams vāciņš kurš fiksējās ar "šplinti"(vai kā tur sauc),bet TA ar to nelaiž cauri.
Vispār hromu noņem ķīmiskā veidā,ar smilšstrūklu sačakarēs virsu.Kādreiz to darīju maskačkā,bet laikam kopš h..ova prihvatizācijas,tā rūpnīca ir ciet.Vispār meklē galvaniku,nevis peskostruju.
Ja nemaldos kloķenes sēžas vietas slīpē uz attiecīgas šales izmēru,tobiš remontu.Un to pieļauju var sabīdīt,tikai jparakājās pa info.Variants varētu būt Auto Kada,liekas bez kardāniem tie vēl daudzko taisa,jautājums tikai kura filiāle utt.Pašam vēl īsti nav bijusi vajadzība,bet ar uzsmidzināšanu...,tāpat būs jaslīpē pēc izmēra,tad labāk uzreiz.
Labs vai nelabs soļķis,staķis vai neste,gaumes lieta,bet piegāzt bikiņ kādu ķimiju nav pa skādi,sevišķi kondensāta novēršanai paredzētos u.c.,un tad ar leks un ies.Savu 25g veco dīzeli ar vasaras zupu,pēc nelielas piedevas pie -15,piedarbināju bez problēmām