Vilka sasistu tramvaju avārijas dienesta auto. Tramvajam nolūza kaste pie riteņiem un tādejādi tas mazliet nobrauca no sliedēm. Tad nu avārijas dienests centās to dabūt atpakaļ uz sliedēm...pagāja gan aptuveni 30 min un viss nokārtojās.
Man ir vairākas bildes, tikai nezinu,ka var te tās iemest. Varu kādam uz meilu aizmest,lai te ieliek.
Velomens rakstīja: Pie tam Tikai 2000 km! Sanāk lēts (ap 80 ls vienā virzienā) un ātrs brauciens (ap 24 h) /AR AUTO/
+ vēl polijas maksas ceļi un šveices gada nodeva par ceļiem!
OK pa Bāņiem sanāk ap 2250km un tad izmaksas pieaug uz 90 Latiem vienā virzienā un vēl nepilni 20 Ls par šveices ceļiem. Polijā pa izvēlētajiem ceļiem gan nav jāmaksā.
Setup rakstīja: Atļautais ātrums LV republikā ir 90 km/h. Ko tad Tu gribi? Brauc uz saviem 90, un tici man, neviens policis Tev nesiesies klāt. Un par to steigšanos varu pateikt, ka tā ir nepareiza laika plānošana. Piecelies agrāk, un nebūs jāsteidzas.
tadiem ka tev janjem nost tiesibas, lai brauka ar divriteni, leenie duraki
Gatins rakstīja: Jautājums tiem kam ir kaut kāds lidzigs variants!
Tiem kam ir autiņš uz lizinga un tex-pasē ierakstīts kā auto turētājs nevis īpašnieks. lai aizšķūrētu kaut piemēram lidz kaimiņu zemei Igaunijai vai lietuvai, vai ir vajadzīga kāda pilnvara no lizinga kompānijas vai ari var braukt tā pat bez nekada lieka papīreļa?
Tad nu esmu veiksmīgi atbraucis no ceļojuma uz ženēvas autošovu. Varbūt kādam interesē brauciena izmaksas un daži interesanti aprēķini.
Ceļojuma ilgums 95 stundas
Nobraukts 4831 km
Bijām 8 valstīs +Latvija
Par degvielu iztērēti 240,11 Ls
Ielieti 279,93 Litri
Vidējais patēriņš 5,8 Litri/100 km
Vidējā degvielas cena 0,858 Ls
100 km ceļa izmaksas 4,98 Ls
Dārgākā degviela Vācijā pie Minhenes 0,98 Ls /litrs
Rīga –Ženēva 27 stundas un 45 minūtes (2357 km)
Pats autošovs pārāk liels,lai apskatītu vienā dienā. Un atklāti sakot arī mazliet garlaicīgs. Daudz halles Ķipsalas izstāžu halles izmērā! Organizācija augstā līmenī,ir autostāvvieta no kuras ar autobusu pieved pie centrālās halles.
Pa cik mēs nespiedām uz šovu, bet gan uz šveices apskati,tad bija izdevīgi un interesanti braukt ar auto, bet ja vēlme tikai redzēt jaunākos auto, tad noteikti ar jālido!
Es jau nelielos ar 'degvielas patēriņu vai ar ko citu,vnk pastāstu kas ko kā! Protams,ka ar mazu motoru (1,7) lielā ātrumā (ap 150km/h) degvielas patēriņš ir lielāks nekā auto ar motora tilpumu virs 2.0!
Un par komfortu salonā - nobraucu 17 stundas pie stūres un nebūt nejutos kā iz**rsta jāņoga !
Bija laiks,kad vēl nepilgadīgs braukāju ar auto *bija tikai baltās tiesības) Tad nu,ja vajadzēja aizbraukt, kur tālāk,tad paņēmu kādu stopotāju ar tiesībām. Te gan par alkoholu nevar būt ne runas!
Sheps rakstīja: nu Poljos visi velk, it iipashi jau naktiiis... aizmigt toch nav iespeejams..
Nupat atgriezos no Čehijas - Polijas. Polijā ir reāli jāuzmanās, jāskatās ko dara fūres, jo šamējie fiksi paziņo ja ekipāža kur stāv. Pats uzrāvos uz šosejas pirms Varšavas no Čehijas puses. Tur šie ik pa pāris km uzlikuši gājēju pārejas un ātruma ierobežojumu 70. Man tur bija 117... Policis pastāsīja, ka ārzemniekiem šiem izrakstīt rēķinu nevar un jāmaksā uz vietas zlotos ( sods no 300 - 500 zloti). man šo naudiņu nebija, un vienojāmies pa 50 EUR nesarežģīt dzīvi.
Detektors Poļos nešancē, jo menti sēž mašīnā un šauj tikai ja redz ka kāds reāli "velk", un bliež tiešā tēmējumā.
Njā Poļos parasti skrējējiem fūres paziņo par mentu klātbūtni. Pats nesen braucu no Šveices. Nu ātrāk gribējās mājās un tad no Varšavas tā tik turēju 140 - 150 arī tur kur 50km/h. Furēs laicīgi pabrīdināja,ka vienā ciemā menti dežurē. Rezultātā es nevienam netraucēju un arī nevienam nebiju vajadzīgs
Pats esmu vilcis auto no Bauskas uz Rīgu! ātrumu gan turēju ap 80-90km/h, pašam vnk uz beigām vairs nervi neturēja lēnāk braukt, velkamā transportlīdzekļa vadītājs bija nosvīdis zils no nepārtrauktās uzmanības.
lv.lv/...
Ceturtā rinkopa no beigām!