Kārtot: Augošā secībā
Markinc 04.12.2007 0:32

edzulis rakstīja:

Ko tu te ļečī? 924 turbo? muahahahahaha. Varbūt 944 turbo vai turbo s bet tur nebija 2.0, bet 2.5 imo.

Mjāā, iespēja nopirkt sakarīgu BMW nebūt negarantē, ka daba bērnībā būs iepūtusi galvā kādu gudrības dzirksti. Imho.

edzuli, pastāv tāds serviss kā Google - ierakstot tur kādu vārdiņu, Google tev var daudz par to pastāstīt. Lieto uz nebēdu un vari man neteikt paldies par padomu.

Markinc 03.12.2007 0:27

Mjā, tiešām aunu bars... Liekas skaidri uzrakstīju Porshe modeļa nosaukumu. Tas nav 911 Carrera modelītis bet gan ļoti reta 924 modeļa modifikācija, tjipa 2 litru turbomotors 944-ajā kuzovā... Par šama autiņa ekskulzivitāti uzzināju gan tikai pēc tā, kad biju to nošķēlis...

Palaidniex liekas vienīgais izlasīja ko es biju uzrakstījis. Pārējie izskatās par to tikai uztraucās, kā pamērīties ar krāniņiem.

Un liekas te nav moderatora, jo offtopic te sastāda 90%.

Markinc 02.12.2007 3:24

Tiešām vismaz 10 lpp. spama... praktiski neviena Coupes īpašnieka - tikai BAIGIE speci, kuri Coupi redzējuši labākā gadījumā no tālienes. Labi, pastāstīšu par šo to no paša pieredzes;

1. Motors. 1.8 l. bik virs 120zs (it kā nav daudz, bet ja atceras Hondas Prelude 1.8 l. motoru ar 103 zs. tad neliekas nemaz tik maz. Un nevajag aizmirst ka motorītis tiek uzstādīts jau no 1993 gada, un 93 gadā 120 zs no 1.8 l bija un ir ļoti pieklājīgs rādītājs). Pilnīgi pietiekams saprātīgai braukšanai, paliek bik uzbāzīgs ātrumā virs 120 km/h. Ekonomiskums? Ražotājs deklarē dakšu 6 līdz 8 litri ar kapeikām. Man braukājot samērā agresīvi, ziemas laikā virs 8.5 l vairāk nu nekā nesanāk.

2. Salons. Biju izbrīnīts, ka nekas nečīkst un negrab. Dizains? Man personīgi patīk. Ir tāda fīča, ka viduskonsoles materiāls ir no mīkstas plastmasas (vai cietas gumijas) - tāpēc to ļoti viegli var saskrāpēt... Paliek nesmukas švīkas. Atrisināju jautājumu vienkārši: atdevu viduskonsoli kopā ar visu boksu apvilkt ar ādu virsbūves krāsā. Nekādu švīku un izskatās eleganti. Sēdekļi gana sportiski un ērti. Stūre - labāku grēks vēlēties. Neliela, kvalitatīva āda, paplašinājumi satveres vietās, regulējās uz prieksu, atpakaļ, augšu, leju. Aizmugurē, ja priekšā sēž 1.80 cm garš es pats, tad darīt nav ko. Bet svarīgi var būt tas, ka 1.80 sēžot aizmugurē aiz sīkāka auto vadītāja neatdursies ar galvu griestos. Aizmugurējā dīvāna leņķis atsķirībā no daudzām kupejām ir pilnīgi civilizēts. Apkure - normāla. Un tā arī jābut, jo salona izolācija ir ļoti pieklājīga, pats salons neliels, bet pret fiziku neko nepadarīsi - nelielu telpu piesildīs pat neliels sildītājs, ja nav siltuma zudumi. Skaņas izolācija - nav jau C klases autiņš, bet vismaz pārsēžoties uz Coupe no 2005 gada VW Caddy starpība liekas grandioza. Tā jau grūti spriest, bet Hyundai Coupe nu nav klusāks to varu apgalvot par 100%.

3. Ekspluatāciaja: dienā nobraucu stabili 200km. Apkopēs autiņu dzenu ik pēc 10000km. Uz eļlas un filtru kvalitāti neekonomēju. Pēc kādiem 6 tūkstošiem km sasniegšu maģisko ciparu 100 000 km. Tad laikam gan nāksies naudu patērēt, jo nekas nav mūžīgs, un laikam jau kaut kas atradīsies autiņā kas savu būs nokalpojis.

P.S. Katrā gadījumā, man dotais modelītis sagādāja ļoti patīkamu pārsteigumu, un pārliecību, ka mums laimīgi dzīvot traucē vesels lērums stulbu aizspriedumu. Jo salīdzināt ir ar ko, braukāts ir i ar Cadillac De Ville Coupe, Porshe R4 Carrera, Oldsmobile Aurora, Volvo C70, BMW 645, Nissan Murano, Ford Capri, Ford Probe, Hyundai Coupe un vēl strēķītis autiņu kurus paspējis iečekot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti