KOHINURS rakstīja: Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba
Ne vienmēr! Nereta-Aknīste ir ~20km pa granteni, kas pēc lietavām bieži vien ir drausmīgs ceļš. Aizpagājušo reiz, kad tur braucu sanāca ietest pāris pamatīgā bedrēs, pēc kā vēlāk bija jāmaina gultnis. Pagājušoreiz ceļš bija labāks, bet vienalga vienai riepai pumpa - jāmaina. Ieteicams uz laukiem braukt auto, kam ir augstāka profila riepas (manam bija 205/55R16).
anonimikis rakstīja: dolbano bruģi sen bija laiks nahrenizēt no visām kaut cik nozīmīgām ielām.
... un uzklāt tavā vasarnīcas pagalmā?
Nost ar bruģi! Kurā gadsimtā mēs dzīvojam?
Bruģi varētu pārvietot uz Vecrīgu, kur ir pietiekami daudz asfaltētas ielas- tur bruģis iederētos daudz labāk. Ja paliek pāri, var pielietot kādas citas pilsētas vēsturiskajam centram.
Zoo rakstīja: A tas pezhoo jamam laikam ka 409.tais skaitàs,universàlis.galìgi bez pa4ota kaut kàdi smurgulji jau no mammas dotàs pusdienu naudas ietaupìjumiem tàdu nepirks.
Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?
Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?
Labā puse dils ātrāk,jo ceļa slīpums ir uz labo pusi.
Kā gan es to neiedomājos! Un lokveida krustojumos arī vairāk nodilst ārmalas riepas t.i. labējās.
Ja nopietni, tad 100% man nav skaidrs, vai to tomēr var vai nevar labot ar savirzes regulēšanu.
M77 rakstīja: Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?
Ik pēc apm. 10 kkm nav par skādi riepas samainīt vietām. Tad dils daudzmaz vienādi. neesi slinks, paskrūvē.
Tiek jau darīts (mainu priekšējās ar aizmugurējām), bet nez'vai labi būtu mainīt labās ar kreisajām, jo tad mainās noteiktais rotācijas vierziens
VWfans rakstīja: Ja man būtu jāpērk BMW-X3, tad par 38360 eiro (26960 latiem) pirktu šo auto ar 2 litru 177 zirgspēku dīzeļmotoru. Maksāt 7000 eiro (4920 latus) vairāk, lai iegūtu BMW-X3 ar 3 litru 218 zirgspēku dīzeļmotoru, manuprāt, nav vērts:
www.bmauto.lv/...
tu esi muļķis.... lasīt vajag iemācīties
viņiem prasība ir vismaz 2.2 litru dīzelis citādāk nevar aizbraukt līdz tai ceļu remonta vietai.... vai arī ja pagastvecis ar savu tačku vēl tiek cauri, tad tam ceļam vēl remontu nevajag
Nu ja tiem murmuļiem vajadzīgs bobiks ar vismaz 2,2 litru dīzeli, tad lai ņem Toyota Hilux 4x4 ar 2,5 litru dīzeli sākot no 16156 latiem + kondiška par 580 latiem, bet ja riktīgi vajag ofroadēt par paša nesakārtotajiem ceļiem tad + 376 var nopirkt ofroad paku, kura pie bloķētājiem vēl piemet pakāļskaļruņus, el. logus un centrālo atslēgu...
tomēr 17 kilolati vs 32 kilolati arī ir būtiska starpība...
A jamam dalītā klima un 8 spilveni ir? Ja nav, tad neder augsto amatpersonu pārvietošanai no A uz B un atpakaļ.
exif rakstīja: Braucu pie meistara, kam ir stends maajaas garaazhaa, Dreilinjos. Ja vajag, varu iedot kontaktus. P.s. par savirzes reguleeshanu paprasiija 10ls, tagad mosh buus daargaak
Varbūt kāds man ar var atsviest meistara koordinātas?
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām
Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.
yess!!!
ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....
nu ******* jūs pie stūres laiž?
kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?
jugasvilli rakstīja: Te jau neiet runa par to, cik smuks vai nesmuks. Tā ir vistīrākā gaumes lieta. Manuprāt, šajā konkursā galvenie kritēriji ir - funkcionalitāte, kvalitāte (vismaz pirmais iespaids par to) un cenas attiecība pret otro kritēriju. Plus vēl kaut kāds tehnisks jaunievedums (piemēram, Superb bagāžnieka vāks).
savulaik gada auto bija fordfokuss.... un kur viņš ir tagad?
savulaik Scorpio bija gada auto. sierra arī laikam. Ko nu?
Ja kas, pēdējo 44 gadu laikā visvairāk Eiropas gada auto titulus ieguvuši:
LyNx8 rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???
BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?
Sandi, es jau negribu būt nekaunīgs, bet APSKATIES, KAS ŠO topiku ATVĒRA un KĀPĒC !!! Sviests...
Toč, kā tāds dzeguze!