Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
M77 31.08.2014 11:36

Stunda darba ar fleksi un pāris vīlītēm:

Tuvplānā:

M77 28.08.2014 14:32

Varot arī šādi:

Atrasts te:forums.triplezoom.com/...

M77 28.08.2014 14:31

Forumos lasu, ka 3. golpam tāds verķis (gan no plastmasas) esot nācis komplektā ar auto, 4. golpam vairs ne.

M77 28.08.2014 14:08

Par rīka izgatavošanu paša spēkiem -forums.fourtitude.com/...

Vajag cauruli ar diametru 21/19 mm (ār/iekš) - derot 3/4" kapara caurule (ko jau tiku noskatījis būvmateriālu veikalā)

Izdrukā, izgriež no papīra, apliek tai šablonu, nomarķē un izgriež no caurules, ideāli, ja ir pieejams Dremel instruments. Šablons:www.agthompsonfamily.com/...

M77 28.08.2014 13:05

Perfekts video par procesu!

M77 28.08.2014 13:03

Perfekts video par procesu!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=uj9jQpG-kI4[video]

M77 28.08.2014 12:55

Piebildīšu, ka speciālais rīks ir noderīgs, lai atvienotu svečvadus no 2. un 3. cilindra svecēm bez ieplūdes kolektora demontāžas:www.youtube.com/...

M77 28.08.2014 12:46

Nāksies laikam meklēt attiecīga izmēra cauruli un izgatavot rīku pašam. Pagaidām tuvākais, ko tiku manījis - kapara caurules būvmateriālu bodēs, tās gan nāk pa 3m gabalā...

Ieskatam:www.youtube.com/...

M77 28.08.2014 12:41

Leinod piedāvājumā ir vien šāds Facom rīks (arī nav uz vietas) DM.28 - EUR 57 +PVN:

M77 28.08.2014 11:18

Piezvanīju uz Autofavorītu (Tehnofavorītu) - uz vietas neesot, iespējams var pasūtīt no Itālijas (jāmeklē vēl katalogā bija), tad jāgaida 1,5 mēneši - itāļu rūpnīcas strādnieki ir atvaļinājumā, rūpnīca nedarbojas..

Nē nu var jau pats to rīku kkā izdomāt, bet neatteiktos arī to pa saprātīgu ciparu iegādāt.

M77 30.07.2014 13:37

iAuto rakstīja:

kalfonso rakstīja: "dizainu zīņām"

šitas nebūtu pietiekams iemesls beidzot ļaut rediģēt foruma postus?

Būs

Kad?

M77 30.07.2014 13:35

iAuto rakstīja: iAuto forumā var pievienot VIDEO un FOTO.

Lai ievietotu VIDEO, raksti:

[video][/video]

[video]video saite no YouTube vai Vimeo[/video]

Lai ievietotu FOTO, raksti:

Foto saiti var iegūt uz attiecīgā attēla uzspiežot peles labo taustiņu un izvēloties "Kopēt attēla URL"

Kaut kā man blakus topikā neizdevās...

M77 13.06.2014 18:32

Jā, vecā Panda - tas tik ir auto! Reiz nācās ar tādu izbraukt (tikai pasažieru un rozā krāsā), atceros, ka nācās īpaši piedomāt pie pedāļu spiešanas - ar manu 45. izm pēdu bremzējot gāze spiedās kopā ar bremzi!

M77 13.06.2014 17:41

Nav dīvaini, vien interesanti, vai tirgū sastopami vēl kādi tamlīdzīgi aparāti, tikai mazāk rūsējoši - radās doma, ka tāds varētu noderēt kā trešais auto piemājas saimniecības vajadzībām. Bet varbūt tomēr prātīgāk pielikt āķi un iegādāt piekabi.

Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokli par kravas automobiļiem ar pilnu masu līdz 12 000 kg maksā atbilstoši šo transportlīdzekļu pilnai masai šādā apmērā:

1) līdz 1500 kg — 17,07 euro

M77 13.06.2014 9:17

Kas šorīt pie VEFa pieturas bija atgadījies?

8:45 bija jau sakrājušies 3 gab jaunie tramvaji, +ātrie un tramvaju palīdzības auto.

Satiksme Brīvības ielā virzienā uz centru bija jūtami bremzēta jau Teikas rajonā.

M77 30.04.2014 12:45

5-6 EUR... daudz - man darba kolēģa vectēvam uz gadu OCTA izmaksāja 10 EUR

M77 29.04.2014 20:49

Izklausās loģiski, bet rakstu kā bija, labu laiciņu tā nobraucu,līdz uz skati iegādājos jaunu bunduli, ironiskā kārtā tieši skates dienā nolūza truba otrpus savienojumam.

M77 29.04.2014 20:08

Kanibaals rakstīja: otrā lambda neko neietekmē, tā tikai salīdzina rādītājus, lai nočekotu katalizatora darbību. Skaļāks bundulis drīzāk ietaupa nevis patērē vairāk.

Nu cerams, ka tā, jo bundulis mainīts netiks, iepatikusies saimniecei tā skaņa. Taču, kad man dīzeļvektrai bija nopuvusi truba un gala bundulis kādu laiku procesā nepiedalījās, tad piefiksēju, ka sāka tērēt kādu puslitru vairāk.

M77 29.04.2014 18:58

msh rakstīja: Bik vairāk kā manai 2.3 kvatrai Pēc vienas lapas noprotu ka ražotājs tam golfam uz šosejas uz 90 ir izrakstījis 6,1.

Lukoils mums te ir, bet parasti leju Nestē.

Es arī kaut kādā specenē lasīju ap 6 litri jābūt.

Zem 7.3 pa šoseju var ierakstīties arī mana tēva Volvo 850 2.5.

Vabolei esmu nomainījis visus šķidrumus/filtrus, jaunas siksnas, spriegotāju, ūdenssūkni, sveces, pirmo lambdu, priekšas piekarē visus šarnīrus, stūres stieņus, atsaites, bukses, stūres/pusasu putekļgumijas, aizmugures bremžu diskus, uzlikas, roķenes troses, visas atsperes (bija sēdinātās, cietās no ProjektZwo tuninga) un arī termostatu (sūtīju oriģinālu no handler.lv). Iepriekšējais saimnieks 6 gadu un 40 tkm laikā uz auto bija riktīgi taupījis, pat riepas uz 17" diskiem stāvēja ziemenes 2 gab 10-gadīgas, otras 2 15-gadīgas, galīgi saplaisājušas, tās ar nācās nomainīt (tagad uz vasarenēm).

Vēl mainīšu priekšējās stupicas (ar jauniem gultņiem, jau iepresēju no šrota paņemtajās), priekšējos bremžu diskus/uzlikas un 11 mm starplikas virs atsperēm, lai drusku augstāks.

Tā kā priekšējie bremžu diski ir nobraukti līdz minimumam un drusku līki, tad var dzirdēt vibrācijas un arī ar roku (pusmetrīgu atslēgu uz pusass uzgriežņa) bija vietām diezgan grūti pagriezt asi (kad mainīju pusasu putekļgumijas) - tā ka nedaudz gan jau zudumos aiziet uz to rēķina.

Vēl auto ir neoriģinālais aizmugurējais izpūtēja bundulis (arī no ProjektZwo tuninga, ar "smuku" skaņu), domāju uz tā rēķina gan jau arī kādi 100ml pazūd.

Tad vēl neesmu drošs, cik ļoti ietekmē otrās lambdas (ne)darbība - kad liku pie vag-coma, šķiet vienā sadaļā varēja saprast, ka arī ar to nav ok, droši vien nomainīšu katram gadījumam (neoriģinālā tik ap pārdesmit Ls bija).

M77 29.04.2014 10:28

ak rakstīja:

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

Atgaisošana nav jāveic, ja pareizi izdara filtra noņemšanu un uzlikšanu. Es parasti daru tā: vispirms ar mazo galdnieka spīli aizspiežu "vozvratku", jeb atpakaļgaitas cauruli vietā, kur tā ir no gumijas. Tad ņemu nost uz mainu degvielas filtru, pirms likšanas atpakaļ pieleju pilnu ar degvielu, uzlieku, noņemu spīli, un iedarbinu bez mazākās raustīšanās

Nu paldies par padomu, meklēšu spīles..

M77 29.04.2014 10:19

msh rakstīja: RON 95 tek no pistoles, uz kuras uzrakstīts "95E". Pie tādas kompresijas pakāpes, ja motors ir aprīkots ar detonācijas deveju [gan jau ir] - pamēģini- tik negaidi jūtamas izmaiņas desmit litriem deviņdesmit piektā pielejot otrus desmit deviņdesmit astotā - dabū lai bākā ir tikai deviņdesmit astotais.

Intereses pēc ielūrēju B5 A4 un mk4 golfa bentlija manuāļos - 1.8T norādīts minimālais oktānskaitlis 95, V6 - gan 2.8 12v, gan 30v, gan biļurbo, visiem 98 ar piebildi ka lietojot 95 samazinās jauda - VR6 tas pats - tas mans mk4 bentlija manuālis tāds palīks, citu motoru kā VR6 tajā nav

Tam 2.0 AQY esot pat 2 gab knock sensors.

Ok, kad izbraukšu sausu, liešu 98. Līdz šim pa šoseju mierīgi, vienmērīgi uz 90 km/h braucot mazākais bija 7,3 uz 100.

M77 29.04.2014 10:10

msh rakstīja: P.N. Ar kādiem tagiem bildi liki - ?

Lasi te-www.iauto.lv/...

M77 28.04.2014 20:48

Tewww.golf4.de/... uzgāju, ka arī vācieši pamanījuši atšķirību patēriņā starp E10 (cik noprotu - RON95 ar 10% etanolu) un Super Plus (RON 9:

Mit E10 hab ich halt einen mehrverbrauch von 1-2L pro 100km.

M77 28.04.2014 20:13

msh rakstīja: 10,5:1, ja pareizi atceros. Visiem VAG astoņdesmito un deviņesmito gadu špricmotoriem, ar dažiem izņēmumiem, mono ieskaitot, ir starp 10:1 un 10,5:1 - es ticu ka uz citām markām, kuras orientējušās uz eiropas tirgu ir tas pats, jo kāpēc taisīt rijīgus miroņus, ja tas deviņdesmit astotais ir pieejams... Cita lieta ka vismaz VAG norādīja nevis optimālo degvielas oktānskaitli, bet minimālo, un tā nu pie mums masveidā močī ar deviņdesmit piekto, filosofējot ka vecai mašīnai neko vairāk nevajagot - un varbūt arī sūdzas par patēriņu. Es neesmu tik bagāts lai brauktu ar deviņdesmit piekto - zem 110 kmph tas rezultējas pusotru litru lielākā patēriņā, nerunājot nemaz par to ka motors ir pretīgi aizmidzis līdz 3k rpm.

Tikko apskatīju sievas vaboli (1999.g. vw new beetle, 2.0 8V AQY dzinējs) - uz vāciņa ir šāda uzlīme:

Tad tam arī labāk gāzt 98.-to?

Atradu šādu failuwww.volkspage.net/... , kur minēts:

Compression ratio 10.5 : 1

Fuel Premium unleaded (RON 95)

Kas tad tas RON 95 ir?

M77 28.04.2014 17:01

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti