Cik tā pārvilkšana varētu maksāt un kur to var izdarīt?
Speciāli jau es ar slapjām rokām nebraucu Gadās citreiz, piemēram, kad tīru no mašīnas sniegu, saslapināt rokas, reizēm noslauku biksēs, reizēm braucu ar slapjām
Man iepriekšējajai mašīnai bija čehols, man nepatika. Ne pēc kā neizskatījās, arī braukšana bija apgrūtināta, jo tas mēsls slīdēja. Domāju, ka moš pieradīšu, bet pēc pāris nedēļām neizturēju un viņu noņēmu.
Es pirms gruntēšanas lietoju rūsas pārveidotāju biezā sl'anī, bet nekāda tolka Viens paziņa zināja teikt, ka tas viss esot tapēc, ka starp vāka metāla plāksnēm kaut kādā veidā iekļūstot ūdens, tapēc it kā vienīgais risinājums esot šrotos mēģināt dabūt citu vāku. It kā jau varētu mēģināt atrast, bet tad vajadzēs viņu krāsot, kas gan jau maksā bargu naudu
Es izmantoju šitā kantora piedāvājumu. Izdarīju visu kā rakstīts, sākumā likās, ka ir OK, ka pāris gadus būs miers, bet skatos, ka pavasarī atkal jāķeras klāt
Nesaprotu, kapēc pret Fordiem tāda naidīga attieksme. Cik man ir bijušas mašīnas, fordam ir labākā cenas un kvalitātes atiecība, ja nebūtu rūsa uz vāka, tad vispār nebūtu par ko piepi*ties. Sakarā ar to, ka pilna Latvija ar Fokusiem, daļas var dabūt no šķiltām mašīnām par lētu naudu, bendžu rij apm. 2 reizes mazāk kā mans iepriekšējais audi. Man jau šķiet, ka visa šī dirš*na te ir pilnīgi bez jebkādas sajēgas par fordiem, vnk čaļi visu dienu masturbē pie datora un gudrojās. Tas, ka mašīnai, kurai ir gandrīz 10 gadi, 200 000 km nobraukums pa latvijas dižceļiem, parādās neliela rūsa, nebūt nav slikts rādītājs par ford kvalitāti.
Man liekas, ka tik kolosāls čalis kā Sretsked vispār ir pārāk gudrs, lai niekotos ap mūsu necilo topiku, visu vislabāk zina un saprot gan no fordiem, gan no jebkuras citas mašīnas. Mēs pārējie pamuļķi varam viņam tikai pienest ūdeni un klausīties viņa viedajos spriedumos. Ierosinu turpmāk Mr Sretsked uzrunāt par "seru" vai "Jūsu majestāti"
Man līdz šim likās, ka tas tā nevar notikt, domāju, ka rats sev mierīgi izgrauž vietu un viss. Nekad agrāk neesmu pievērsis uzmanību tam ledum zem arkām. Vienmēr esmu ierēcis par kakliem, kas aizbrauc uz veikalu pēc piena, bet pēc tam pusstundu staigā mašīnai apkārt ar līsti un tīra arkas
Ceru, ka kāds man ieteiks konkrētu servisu, kur taisa daudz maz normāli un par zemākām cenām. Cik es netā rakājos, daudziem servisam nav klāt izcenojumi par darbiem un detaļām. Kā lai es zinu, ka tur nebūs tikpat dārgi? Turklāt visiem servisiem nav mājas lapas.
Paldies japcar un pārējiem, kas kaut ko sakarīgu ieteica, pārējiem varu teikt, ka šis topiks ir zaudējis savu aktualitāti, jo šodien darba kolēģa ieteiktā "Vasjas" servisā izdarīju visu kas bija darāms, man tas izmaksāja nevis 500 Ls, bet tiku cauri ar 85Ls un ar rezultātu esmu apmierināts
Neprecīzi izteicos, salūza atspere. Vakar šrotā sarunāju atsperi no sašķilta fokusa, čoms piesolīja iedot savilcējus, mēģināšu pats mainīt. Izpētīju, likās, ka nekas baigi sarežģītais tur nav. Sāks darīt, tad jau redzēs. Laikam jau laicīgi netā jāsameklē vieta, kur izdauzītos zobus var pieskrūvēt atpakaļ.
Tur galā seškante nāk, ar ko to skrūvi pieturēt, bet man to seškanti visu laiku aprāva. Beigās izdomāju ar fleksi iefleksēt skrūvei galā rievu, lai varētu to skrūvi turēt ar skrūvgriezni. It kā sanāca atskrūvēt, bet atsaite vienalga sap*sās No tā WD 40 liela tolka nebija, es vinju sapūtu jau labu laiku pirms sāku kaut ko darīt, bet vienalga nebija nevienas skrūves, kuras varētu normāli atskrūvēt
Atpere nebija vispār rūsējusi, nezinu, kapēc viņa pārlūza, bet, ņemot vērā ceļu stāvokli latvijā, laikam par to nevajadzētu brīnīties
Es uzskatu, ka Rīgā citas iespējas nemaz nav, kā tikai tramvaju satiksmi attīstīt. Ielas ir tik platas, cik viņas ir, platākas viņas nepaliks. Satiksmes organizētājiem jātiecas uz to, lai visi savas lamatas nedzītu uz centru, bet gan braukātu ar sabiedrisko transportu. Ja sabiedriskais nebūtu tik dārgs un ja atrisinātu bomāru problēmu, es pats ļoti labprāt ikdienā izvēlētos braukt ar tramvaju, nevis korķos sev nervus bojātu. Un domāju, ka līdzīgi kā es domā daudzi cilvēki.
Turklāt, attīstot tramvajus, mēs, kā valsts, nebūtu tik ļoti atkarīgi no arābiem un viņu naftas. Ar gadiem nafta paliks aizvien mazāk, attiecīgi viņa kļūs dārgāka un dārgāka. Tapēc, manuprāt, ir būtiski par to sākt domāt jau tagad.
Nedaudz rēcīgi liekas arī tas, ka vienam bembistam ar mazu dzimumlocekli, redz, traucējot tramvajs, kas uz darbu aizvizina nevis viņu vienu, bet, piemēram, 80 cilvēkus.
Jau desmit gadus prese mūs aplaimo ar dažādu, visnotaļ interesantu informāciju, par to, kā abi lielie vīri, kuriem sakrīt vārda un uzvārda pirmie burti, mūs čakarē (2x dārgāka ceļu būve kā LT un EST, Jūrmalgeita, neizglītoti čomi un šoferu dēli augstos, labi apmaksātos amatos, ļoti turīgi bērni, dažādas ārzonu firmas, iespaidīgi, bet apšaubāmi vekseļi, digitālā TV, ziedojumi bērnu slimnīcai u.c. "nedarbi" ) Bet tomēr, neskatoties ne uz ko, abu kungu partijām vēlēšanās veicās labāk, nekā tam loģiski būtu jābūt. Un arī pēc vēlēšanām viss būs pa vecam, jo abiem kungiem ir uzticams pamuļķu pūlis, kas par viņiem balso neskatoties ne uz ko. Un atkal abi kungi netraucēti bīdīs savas lietas
Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.
Šodien biju liecinieks gadījumam, ka kalonkā, mūziku rībinot, iebrauca BMW X5, izkāpa ārā čalis trenniņtērpā (izskatījās pēc trekno gadu celtnieka), iebāza roku savu Adidas bikšu kabatā, izvilka čupu ar kapeikām un tur pat arī saskaitīja. Veicis šo svarīgo operāciju, čalis ielēja dīzeli par tieši 3,46 Ls, rokas sabāzis kabatās, lepni aizcilpoja samaksāt
Cik tā pārvilkšana varētu maksāt un kur to var izdarīt?
Speciāli jau es ar slapjām rokām nebraucu Gadās citreiz, piemēram, kad tīru no mašīnas sniegu, saslapināt rokas, reizēm noslauku biksēs, reizēm braucu ar slapjām