a tai mazdai tavejai ari bija tads sadalitajs bez sindukcijas (bez centrala svecvada). ja ta tad ta plaksnite varbut skaitas tipa indukcijas spole. ja butu atseviski indukcijas spole tad mainitu to , bet sai mazdai tadas atseviski nav, un ta sadalitajs iespejams maksa pari 100 latiem, un ja beigas izradas ka nav vainigs tad terini galigi lieki tadas naudas liekas nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
sveiki esu te jauninais tapec varbut biki ne pa temu. tadat lieta sekojosa
mazda 626 2.0 95 gads, iet labi. bet braucot vienkarsi dazreiz vienkarsi noslapst un taja bridi kad noslapst uzreiz ari tahometrs nerada, citreiz raucot pa strasi noslapst un atstajot roba vienkarsi pec kadam 3 sekundem atkal taka aiziet. sajuta tada ka pazustu elektriba uz laicinu, citreiz atkal dabunu apstaties cela mala un ilgak pasedet, un tad atkal var piedarbinat, sakuma domaju kautkas ar benzina sukni bet tad jau nepazustu tahometram strava, un reizem ir ta ka kadas 3 dienas nobraukaju un nekas pat nenoraustas, reiem vienkarsi nevar pabraukt jo ik pec laicina jastajas cela mala un janogaida, vai kadam ir bijis lidzigi? ko varetu pateikt kur apmeram meklet vainu, vel ienaca prata doma ka kads relejs uzkarst un atsledz stravu, tad atdziest un atkal aiziet, bet ta palukojot itka visi releji vienadi vesi, (auksti) vel domaju varbut indukcijas spole. bet sai masinai tadas nav , visa ta padarisana ir iebuveta sadalitaja. ir kadi varianti?