ZZZZ rakstīja: Lai nu būtu kā saki. BET tad tas auto IR vai NAV kārtībā, tik īsā laika posmā? Viņš atjaunojās/izārstējas līdz tai citai/otrajai apskatei. Kā tad ikdienā tur būs/nebūs?
Tas ir Šrēdingera auto. Viņš gan ir, gan nav kārtībā.
Droši vien tā arī ir, kā Topinambūrs saka, - aizbrauca ar aukstu, un tur tādi mutuļi gāzās, ka visiem bija bail tuvumā iet. Kamēr aizvālēja līdz Ogrei, beidza kūpēt. Nekur arī nav zvanīts, ka Ilmārs nav pa ceļam kādā darbnīcā iešmaucis to dranduļetu pieregulēt, par ko tagad klusē.
P.S. Lasīju par šo gadījumu jau labu laiku atpakaļ, NRA baigi guļ!
Šis interesants. Principā par lietu raksta, bet kāpēc vajag ar svešu niku un tik daudz lamuvārdiem? Varbūt tas tomēr ir īstais Krotow, tikai ļoti dusmīgs? 😁 Pat nezinu, vai šo jādzēš vai nē, lai Māris izlemj.
Es neticu, ka Krievija pašlaik varētu vēl kādam uzbrukt. Nav viņiem resursu (ja nu vienīgi cilvēkveidīgie) vēl kādas frontes atklāšanai. Ja Gruzijā pašlaik nebūtu tādi mudaki pie varas, tad bez problēmām varētu savākt atpakaļ savu Dienvidosetiju un kas tur vēl bija? Re kā Piedņestrā vatņiki nervozē, tikai moldāviem, izskatās, ka nav baigās intereses tur ko uzsākt.
Jaunā Defender problēmas? Tak visi Landroveri ir vienas vienīgas problēmas. Viens rads pirms gadiem pieciem Discovery nopirka - tas mēsls slāpa nost pēc katras peļķes un dzīvojās pa garantijas servisu vairāk nekā brauca. Pēc garantijas beigām ar steigu tika pārdots nafig. Vienkārši nelaime, ne mašīna.
Pieļauju, ka tas caur kompi regulējas. Vēl var gadīties, ka aķis par vāju vai kontakti slikti, līdz ar to iedarbinot rodas strāvas pārrāvums un uzstādījumi nometas uz defaultajiem. Man vienam auto tā ir bijis, tikai tas notika neregulāri.
Taisnība tai ziņā, ka normālai vidusmēra tačkai 130-140 ir komforta ātrums un ilgstoši nesties ar lielāku ātrumu bez īpašas vajadzības nav nekāda baigā kaifa. Bet Latvijā jau tos pašus 130 atvilkt ir noziegums un šausmas, pat ja to dari uz taisnas un tukšas šosejas. Nu vismaz Ķekavas apvedceļš tagad. Nez, tur netaisās kādu radaru uzlikt?
Trešā tipa Džo jebkurā gadījumā vajag sēdēt mājās un nevazāties, neatkarīgi no tā, kādu tieši vīrusu viņš ir saķēris. Visā visumā Covid pandēmija ir devusi divus pozitīvus rezultātus. Viens ir tas, ka daudzos kantoros ir saprasts, ka visām biroja žurkām nebūt nav jāsēž uz vietas piecas dienas nedēļā, otrs tas, ka vilkties uz darbu ar temperatūru vairs neskaitās kruti, bet gan stulbi.
Pirms pāris gadiem, kad tirgoju mašīnu, pircējs uztaisīja CSDD pieprasījumu, tad pārskaitīja man naudu. Nauda ienāca kontā, es apstiprināju īpašuma tiesību maiņu. Izdarījām to visu 10 minūtēs. Nianse gan tāda, ka manā gadījumā runa bija par simtiem eiro, nevis tūkstošiem 😎 Lielas summas gadījumā droši vien tomēr vajadzētu līgumu, kaut vai pašrocīgi uz papīra uzskribelētu, bet tomēr. Lai tev būtu vismaz kaut kāds apliecinājums, kāpēc esi to piķi kādam skaitījis.
Cik atceros tos vecos spēļlaukumus, tad tās riepas saulē sāka sadalīties, plaisāja un drupa. Šur un tur viņas tika krāsotas, tad izskatījās tīri nekas, bet tur, kur atstāja tādas kā ir, skats neko dekoratīvs vis nebija.
ZZZZ rakstīja: Lai nu būtu kā saki. BET tad tas auto IR vai NAV kārtībā, tik īsā laika posmā? Viņš atjaunojās/izārstējas līdz tai citai/otrajai apskatei. Kā tad ikdienā tur būs/nebūs?
Tas ir Šrēdingera auto. Viņš gan ir, gan nav kārtībā.