Lai neceptu jaunu topiku, vai kādam ir reāla pieredze ar auto ilgtermiņa īres firmām, kas iznomā lietotus auto un, vai tas sanāk izdevīgāk kā ņemt līzingu? Palasīju te - mobire.lv/kapec-pilna-servisa-auto-noma/ slavinošu aprakstu, bet uzrakstīt jau var viss kaut ko. Galvenais, kas interesē, vai auto nodošanas brīdī nesāk piekasīties pie visām švīkām u.tml sīkumiem un neprasa papildus maksu.
No kurienes smeļaties informāciju par Krievijas - Ukrainas karadarbību? Es klausos Svoboda - radio.lv/svoboda/ (radio Brīvā Eiropa) un pa retam arī LR1 - radio.lv/lr1/ tad, protams, arī LSM palasu - lsm.lv, ja ir kas interesants.
Izskatās, ka šis nebūs straujš iebrukums, bet ilgstošs gruzdošs konflikts. Izkaros robežas Doņeckai un Luhanskai un tad iecementēsies tāpat kā Piedņestrā, D-Osetijā un citur. Kaut kā neticas, ka krievi tiešām iebruks. Izdevīgāk nogāzt Ukrainas ekonomiku un tad vēlēšanās dabūt kādu mierīgāku prezidentu, tik vai sanāks pie šādiem apstākļiem.
Iespējams, ka tuvākajos 20 - 30 gados baterijas paliks krietni lētākas un ietilpīgākas, tad visi aprēķini pamainīsies.
Ja tās baterijas nebūtu šobrīd tik dārgas un Elektrum atpirktu elektro par normālu cenu, es labprāt noklātu sev laukos kādus 0,5 - 1 ha. Visi, protams, to nevar un nevarēs izdarīt.
Saskaņa nevar tikt pie varas, jo Latvijā mums ir etniskais balsojums. Kamēr neviena no lielajām partijām nav gatava iet ar saskaņu kopā, tur nekas nevar sanākt. KPV ja būtu savākuši principā varēja iet, jo tāpat tagad izšķīda. Gan jau drīz mums parādīsies vairākas jaunas partijas.
Varbūt apņēmušies tikt ar Kadirovu beidzot galā? No malas nevar saprast, kādēļ vienkārši nenomaina. Vai baidās, ka čečeni nepakļausies citam, no Maskavas ieliktam vadītājam? Varbūt sūta čečenus uz Sīriju, laiks rādīs.
Krima krieviem ir nostaļģiska vērtība un, protams, tur dzīvo gana daudz krievi. Arī stratēģiski nozīmīgi, bet ne tik ļoti, vairāk principa jautājums.
Kamēr var, viņi mēģina paplašināt savas robežas, jo ar ekonomiku nav nekas spīdošs un nākotnē būs tikai sliktāk, jo resursi netiek jēdzīgi sadalīti. Šobrīd ir armija un to izmanto tam, ka armija vēsturiski ir bijusi paredzēta.
Pats galvenais ir izdomāt ātrāku uzlādes iespēju. Ja būs jāstāv 30 - 90 minūtes, lai lādētu autiņu, būs ļoti skumīgi. Tas, ka agri vai vēlu nafta beigsies ir fakts, bet tas nebūs mūsu dzīves laikā un diez vai pieredzēsim, ka Latvija pilnībā pāriet uz elektroauto.
Airbaltic ir bēdu leja. Katru reizi kā dzirdu, ka atkal grūž iekšā 50 vai 100 miljonus palieku dusmīgs un reizē arī skumjš. Kāda hrena pēc mums to vajag. Sola, ka liks biržā, bet tāpat ir skaidrs, ka neatgūs pat ieguldīto, kur nu vēl peļņa.
Vai iauto biedriem ir pēdējā laikā iznākusi saskare ar kādu autoskolu? Man sieva sen nav braukusi un grib patrenēties parkošanos. Tiesības ir jau vairāk kā 10 gadus, bet prakse maza. Atradu šeit - forwards.lv/ ka piedāvā variantu, bet nav nekas par tādu skolu nav dzirdēts. Ar mūsu auto negrib trenēties un es piekrītu labāk, lai apskrāpē kādu citu Būtu pateicīgs par reālu pieredzi.
Neredzēju nevienu citu topiku, kur šo ielikt, ja ir labāka vieta, pārceliet uz citu forumu.
Ārzemēs strādājošiem parasti līzingu nedod, izņēmums, ja Tev ir konts tajā pašā bankā, kur bijis visu laiku un tur ir pamatīgs iekrājums. Tiesa, tad rodas jautājums, kāda jēga no līzinga. Otrs variants ņemt līzingu ārpus bankas, bet procenti ir n-tās reizes augstāki. Paskaties www.autolizingi.lv tur ir kaut kāds salīdzinājums ar dažiem mazajiem aizdevējiem. Bet, ja ir iespēja ej uz kādu banku. Nordea (www.nordea.lv) vai DNB (www.dnb.lv) agrāk bija labākie noteikumi, par swedbank neko nevaru pateikt.
Topiks jau vecs, bet pašam pirms pāris gadiem noderēja Mustangs. Iepriekš mēģināju likt Vanagā, bet beidzās nauda un nācās pārtraukt uz pāris gadiem. Izvēle krita par labu mustangam pēc tam, kad biju salasījies padomus [cenzēts], kas to informāciju tur liek, jo lapa izskatās kā n o 90tajiem, bet tas nu tā..
Tu vari braukt, cik ātri gribi, bet, ja iedegsies sarkanais un būs menti, tad dabūsi maksāt. Vēl daļa pārbrauktuvju ir tik drausmīgas, ka jābūt trakam. lai brauktu pāri ar ātrmu virs 20 - 30 km/h. Vairumā gadījumu, protams, var braukt krietni ātrāk un visi tā arī dara.
arko2> mazdām ar eļļu mēdz būt čakars, bet, ja tev izdodas atrast vainu padalies. Man brāļa autiņam līdzīga vaina, bet viņš nav saņēmies tai lietai pieķerties pa nopietnam.
Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.
Ja neviens nezvana, tad ir divi iemesli:
a) cena ir par augstu;
b) nav pievienota fotogrāfija.
No pieredzes varu teikt, ka drīzāk pie vainas ir otrs variants. Šobrīd saradušies diezgan daudzi pircēji "haļavščiki", kas vienkārši grib notestēt dažādus auto. Atnāk, izbrauc un tad izdomā visādas atrunas, kādēļ auto neder.
Lai neceptu jaunu topiku, vai kādam ir reāla pieredze ar auto ilgtermiņa īres firmām, kas iznomā lietotus auto un, vai tas sanāk izdevīgāk kā ņemt līzingu? Palasīju te - mobire.lv/kapec-pilna-servisa-auto-noma/ slavinošu aprakstu, bet uzrakstīt jau var viss kaut ko. Galvenais, kas interesē, vai auto nodošanas brīdī nesāk piekasīties pie visām švīkām u.tml sīkumiem un neprasa papildus maksu.