Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
DidzisKalnietis 13.02.2015 20:39

Vajadzēja vēl uzrakstīt skaidri un gaiši, ka kaķi veļas mašīnā mazgāt nedrīkst, jo citādi vēl var kaut ko sajaukt!

DidzisKalnietis 24.02.2015 10:08

Lai varētu vismaz mēģināt pakomentēt, patiesi - marka, modelis, motors, noskrējiens, kas zināms par to motoru, ko nomainīja "nokaiutā" vietā???!!!

Par cik ar motoru remontu nodarbojos jau 30 gadus, tad droši varu teikt, ka ļoti bieži amatnieki saliek kopā pēc remonta neiztīrītu motoru, jo tīrīt un mazgāt arī ir jāprot, un tas paņem gana daudz laika. Tāpēc nav jābrīnās, ka motors pēc remonta "noklapē" pavisam drīz. Tāpat būtu jāzin, kas remontēja turbīnu. Gadās, ka naudu gan paņem, bet neko nesataisa...

DidzisKalnietis 02.03.2015 21:40

Pirmkārt pārbaudi salona filtru, ja tāds ir!!!

DidzisKalnietis 11.03.2015 12:06

Eļļas zušanai var būt divi iemesli - tek gar visām blīvēm un blīvslēgiem, tajā sakaitā - vārstu, un - virzuļu drupa ir beigusi kalpot.

Pirmo var ieraudzīt ar aci, jo visa motorrūme un pats motors "peld" eļļā. Otro var izjust, lejot kārtējo eļļas devu.

Saprotams, ka pirmo novērst ir salīdzinoši vienkārši un salīdzinoši lēti. Ar otro ir skumjāk - vai nu remontējam esošo motoru, ja ražotājs šādu iespēju ir paredzējis, vai mainām uz tādu pašu no "šrota". Pirmā versija ir dārgi, bet efektīvi. Otrā - kādas attiecības ir ar Laimes Māti...

Visbiežāk tomēr pats auto maksā apmēram to pašu, cik motora kapitālais remonts.

Lēmums jāpieņem katram pašam!!!

DidzisKalnietis 28.03.2015 22:09

Es ar ļoti centīšos šoreiz atkal tikt! Pieskaitiet, lūdzu!!!

DidzisKalnietis 28.03.2015 22:18

Pamēģiniet mūsu valstī pacīnīties vai patiesāties ar valsts vai varas struktūrām, un vinnēt šo cīņu. lai man kāds iestāsta, ka dzīvojam tiesiskā valstī...

Kas attiecas uz policijas attieksmi - viņu pienākumu izturēties pieklājīgi un ar cieņu neviens it kā nav atcēlis, taču pamēģiniet ar viņiem par to padiskutēt. Lai veicas!

DidzisKalnietis 21.10.2015 21:46

Katram ir sava bērnības trauma! Tam, kurš saka, ka viņam nav, ir divas!!! Vernona gadījumā tā ir distance. Piedod Vernon! Daudzos gadījumos pilnībā tbalstu Tavu viedokli un omentārus, bet, kas attiecas uz Tavu slimību "distance", vienīgais, kas var palīdzēt, ir ārstēšanās pie psihoterapeita! :-)

Un vēl - tas, ka kāds ir apguvis visu CSN grāmatiņu no galvas, nedod viņam tiesības uzskatīt, ka ir pats gudrākais un visu zina. Tā grāmatiņa ir sarakstīta tā, ka daudzos gadījumos iespējama interpretācija. Tad nu katrs interpretē un pieloca punktus un apakšpumktus pēc savas samaitātības vis slimības pakāpes... :-)

DidzisKalnietis 24.11.2015 23:41

Nevaru nepiekrist... :-)

Daži māk atrast par ko pakašķēties "plikā" vietā. Nu ko jūs tur cepaties - piebremzējiet un palaidiet tos velosipēdistus, gājējus, suņus un kaķus! Piebremzējot zaudēsiet pašcieņu, kaut kur ātrāk tiksiet, paspēsiet ko vairāk?

Jebkuram no viņiem noteikti vairāk sāpēs, un nemaz nav svarīgi, kam taisnība - jums jūsu auto sēžot nesāpēs tik. cik viņiem! Bremzes žēl, jo dilst...?

DidzisKalnietis 24.11.2015 23:57

Tā notiek. "Ķīnieši" mēdz tā iedilt pat gana ātri. Citiem gadās izveidot nepareizu protektora konstrukciju, vai sliktu gumijas sastāvu. Esmu saskāries ar šādu problēmu, piemēram< Gislaved riepām, kas it kā nav tas sliktākais ražotājs.

Manuprāt, pie vainas tas, ka, uzsākot braukšanu, protektors iešķiebjas un sāk nevienmērīgi dilt atsevišķie "kubiciņi". Par cik bremzējam daudz mazāk, kā ieskrienamies, un bremzēšanā piedalās visi četri riteņi, tad tas process ir aktīvs pamatā priekšējiem riteņiem.

DidzisKalnietis 30.11.2015 23:17

Te nu gan ir jautājums! Wow!

Neviens nespēs dot vērtīgu padomu iepriekš neizpētot gana smalki braucēja paradumus, prasmes, auto īpašības un, gala beigās, kāda šogad būs ziema!

Vai tiešām kādam šķiet, ka var salīdzināt pacietos un salīdzinoši gludos, kaut dūšīgi "sagraizītos" Continental vai Pirelli ar pavisam mīkstajiem arktiskajiem apstākļiem paredzētajiem Bridgestone vai Michelin. Radžotas riepas attālāku ledus ceļu braucējiem neiespējami salīdzināt ar lielpilsētas slapjās šļuras mīcītājiem domātajām pastingrajām, bet raupjāku protektoru aprīkotajām "vissezonenēm". Kur nu vēl - viegla vai smags auto, priekšējā, vai aizmugures piedziņa. Pilnpiedziņa, vai pilnpiedziņa, kuras īpašnieks nemaz to nesaprot un neprot apieties.

Kādi te var būt ieteikumi?!

DidzisKalnietis 15.12.2015 22:57

Galīgi saspiedušies! Viņi jau ar godu netiek galā ar ritošajām daļām un virsbūves korozijām... :-)

DidzisKalnietis 27.12.2015 15:49

Ja eļļu neaizmirst pieliet, tad braukt var. Jāseko tikai līdzi, vai nesāk gāzties ar joni!

Skaidrs, ka kaut kas tiem meistariem remontējot ir nogājis greizi, bet, visticamāk, patiesi kaut kas nav pievikts vai panācis vaļā, Nevajadzētu būt tā, ka tas ieguldījums ir "izmests ārā". Vajag braukt uz to servisu un prasīt, lai novērš to problēmu.

Ja nu tur galīgi netiekat galā, rakstiet e-vēstuli iauto, lai iedod Jums manas koordinātes. Centīšos palīdzēt!

DidzisKalnietis 27.12.2015 15:53

Šo vajadzētu spēt atrast šrotā bez grūtībām. Parasti tirgo plikus motorus un šie kronšteini paliek pāri.

DidzisKalnietis 15.01.2016 17:58

Ja raugāmies no iAuto foruma komentētāju viedokļa, tad autosportists ir lamu vārds.

Ar autosportu Latvijā viss ir tik labi, cik var cerēt tajā ekonomiskajā situācijā, kādā esam. Un tā situācija ir tāda, ka ar autosportu nodarbojas tikai tie, kam izdodas nopelnīt tik daudz līdzekļu, lai to varētu pavilkt. Kurp ejam? Tur, kur tie, kam tā nauda ir, mūs aizvedīs...

Atgriežoties pie pirmā teikuma - reizēm nesaprotu, it kā rakstam un izsakām savu viedokli (mēs - autosportisti) Latviešu valodā, un, kā man šķiet, aicinām tikai uz vienu: domāt pie stūres, braukt ar galvu, saprast, kas un kā notiek, uzlabot savas braukšanas prasmi, apgūt drošu braukšanu, paaugstināt savu drošību uz ceļa. Neatminos, ka kāds no mums būtu aicinājis visus līkumus izņemt spolējot un sānslīdē. Bet ir daži, kuri to visu izlasa citādi, apgalvo, ka galvenais ir braukt cik lēni un nedroši iespējams, nevienam nekas nav jāmācās, jo visi jau ir meistari, autoskolu izgājuši - ar to pietiek. Galvenais - turēt distanci, lai kāds neiesprauktos starp tevi un priekšā braucošo, bet, ja kas - sist viņu, vēlams, lai pašam būtu taisnība. Piemeklē CSN punktus un paragrāfus, lai attaisnotu savu pilnīgo nesaprašanu, kas uz ceļa vispār notiek!

Mēs, neraugoties uz savām prasmēm un pieredzi, vēl arvien mācamies braukt, jo, mūsu izpratnē, neviens nav absolūts. Kur rodas tie, kas apgalvo, ka visu zina, māk un ir apguvuši?

DidzisKalnietis 18.01.2016 20:23

Nezinot neko vairāk par auto (izl.gads, motors, modifikācija utt) diez ko precīzi nepateikšu, vēl jo vairāk tāpēc, ka Opel ir aprīkots ar savdabīgu elektroniku, kas var defektus uzrādīt visdīvainākajos veidos.

Tā slāpšana varētu norādīt uz, teikšu, kādu no pozīcijas devējiem, taču varētu būt arī pie vainas kas cits, piemēram aizdedzes spole, ja tā ir viena. Uzmanīgu dara otra pieminētā izpausme - spidometrs. Tas viss kopā rada aizdomas, ka kaut kur ir bojāts, vai panācis vaļā kāds štekeris (pietiek ar apsūbējušiem kontaktiem, aizlūzis kāds vadiņš, kaut kur nav "masas", aprūsējis savienojums utt.

Jebkurā gadījumā šeit bez datorista-elektriķa-diagnosta būs grūti tikt galā, jo var sanākt vainas meklēt pilnīgi ne tur, kur tās patiesībā ir.

Nevienam ieteikumam internetā, vai forumā es ieteiktu neklausīt, jo tas var sanāk diezgan dārgi, un īsto problēmu vat arī neatrast.

DidzisKalnietis 19.01.2016 22:26

Jautājums - kas taisīja diagnostiku? Ja tika noteikta nepareiza diagnoze, tad tas nebija ar autorizētu programmu, jo tik gudrs Opel dators gan ir, lai nestāstītu muļķības, kā tas ir noticis šajā gadījumā.

Tas datoriķis nav pieslēdzies ar korektu programmu. Piedod, bet skopais maksā divreiz. Ne lambdas zondes mainīšana, ne gaisa mērītājs it kā nav no lētajiem, tātad jau iekriti. Žēl!

Meklē normālu diagnostu, vai brauc uz Opel centru - būs lētāk. Neviens nesaka, ka arī remonts jāveic tur pat, bet vismaz kaite būs noteikta ar 97% ticamību...

Jau teicu - neticu nevienam padomam, ko forumos atradīsi. Opel tam nepadodas...

DidzisKalnietis 18.07.2016 22:25

Nav gan gadījies redzēt, ka turbīnu spārniņi nodeguši, īpaši jau dīzelim. Ja kaut kas tāds tuvojas, tad ass ir pušu un eļļa pilns izpūtējs!

Var gadīties, ka spiediena regulators beigts, bet tad tas motors nevelk ne sitams.

To spiedienu trubās var pamanīt tukšgaitā strauji nospiežot akseleratora pedāli, bet uz sekundi, divām. Pēc tam tur viss ir mierīgs.

DidzisKalnietis 18.07.2016 22:32

Pēdējo dārgo posmu līdz Vācijai var apbraukt pa veco ceļu caur Mostkiem. Jāgrierž nost uz Zeļona Gora. Līkums pavisam neliels (ap 1,5 km, kas pa bāni maksā tos 36 vai 38 Zl = gandrīz 10 EUR), pie reizes var paēst un uztankoties... :-)

DidzisKalnietis 20.07.2016 12:58

Es domāju, ka gan apskate, gan transporta nodoklis ir tikai naudas jautājums, no kā ne valsts, ne CSDD nešķirsies! Latvija - maza zeme, visi viens otru pazīst. Ir dzirdēts, ka TA inspektoriem ir uzdevums visus, ko vien ir iespējams, dzīt uz atkārtotu skati. Šogad vismaz "nedrāž" pa dārgo, bet atrod kādu itkā saplaisājušu bremžu trubiņu, "nošķiebušās" amortizatora buksītes uml. Parēķiniet paši, cik budžetā palielinās ienākumi no, kā apgalvo CSDD, 60% atkārtotām skatēm. Daudz maz pamatoti - labi ja 30%. Cinisms pārsteidzošs! Par mūsu autoparka slikto stāvokli nebūtu pamata runāt, jo ne Vācijā, ne Holandē apskates nav uz pusi tik stingras, neraugoties uz divas reizes lielāku vidējo nobraukumu gadā. Esmu gan Vācijā, gan Holandē pircis auto ar svaigiem TUViem, kam uzreiz jāmaina gan balstāboli, sailentbloki, gan amortizatori un visādas citādas lietas.

Runājot par to naudu - nemaz tik daudzi autovadītāji ir pamanījuši, ka katru reizi, kad maksājam par tehnisko apskati, rēķinā ir ietverti EUR 2,85 par "Atļauja piedalīties ceļu satiksmē piešķiršana, veicot tehnisko apskati. KAS TAS TĀDS!!!!???

Cik saprotu, atļauju piedalīties ceļu satiksmē esmu saņēmis izejot iepriekšējā gada TA! Varbūt tie ir tie 15 m pa TA līniju, kad iebraucot, veco uzlīmi nodīrā, bet jauno līmē otrā līnijas galā? Man ieteikums- plēsiet veco nost arī tajā otrā galā! Bet tas nenotiks, jo arī tie ir vismaz 2 milj. EUR. Gribētos zināt, kur tie nonāk, kas par to tiek izdarīts, un kāpēc mēs visi par to maksājam?!

Par tiesībām autoservisiem piešķirt tiesības pārbaudīt auto tehnisko stāvokli un izsniegt uzlīmes, ir cits stāsts. Daudzi piemin korupcijas riskus, bet es redzu citu problēmu, kas ir lielāka par korupciju.

Latvijā tradicionāli neviens ne par ko nevēlas maksāt, īpaši, ja tu naudu atdot nevis par "Porsche" velosipēdu sev, bet gan kādam servisam par ieguldīto darbu un detaļām. Man gana bieži nācies saskarties ar autovadītājiem, kuri nav gatavi maksāt par bremžu disku, balstābolu vai stūres pirkstu maiņu. Ar varu tādam naudu neatņemsi. Vācijā šādā situācijā serviss momentā izsauc policiju. Pie mums nē, jo daudzi baidās pazaudēt klientu. Stulbi, jo kam vajadzīgs klients, kurš tev nemaksā. Šādā situācijā, lai tik nezaudētu klientu, kāds negodprātīgs autoserviss var izsniegt arī uzlīmi.

DidzisKalnietis 20.07.2016 22:25

Tikai viens ieteikums, kā jau anonīmiķis teica - uz servisu, jo vainu varētu būt ap divdesmit. Ja vīrs, kaut ko saprot, lai mēģina atšifrēt, kura no šīm divdesmit vainām varētu būt...

DidzisKalnietis 21.07.2016 20:54

Pie mums, pamatā, viss pakļauts pumpītim...:-(

DidzisKalnietis 21.07.2016 20:59

Cik akumulators ir vecs?

Izklausās, ka tas ir gājis bojā, bet, protams, ka jāpārbauda. Pie reizes būtu jāpārbauda, kādu spriegumu saražo ģenerators, bet, būtu vēlams - ar "dzīvu" AKB!

DidzisKalnietis 24.08.2016 22:35

Esmu visu ko redzējis, bet vakar kļuva skumji. Pa to ceļa gabalu auto no puseiropas pārvietojas, tajā skaitā krievi, baltkrievi, ukraiņi. Vakar letiņi rādīja ko māk.

Starp citu - par cik dzīvoju Baldonē, tad leišu auto redzu regulāri gan uz Bauskas šosejas, gan Baldones ceļa - pēdējā laikā mēs viņus reāli "sitam pušu"!

DidzisKalnietis 25.08.2016 21:38

Nav jau īsti runa par autobāņiem - brauc, kā vari, vienīgi turies labajā joslā. Mūsējie to ne pārāk saprot arī Vācijā, Austrijā un citur - ieradums visiem "uzlikt"...

Par lēnajiem braucējiem jau esmu iauto lamājies - ja pa normālu šoseju, kaut vai šovakar Rīga - Ķekava, nespēj pārvietoties ar atļauto 90, ej uz drošās braukšanas skolu mācīties braukt - nav ko tev uz ielas darīt.

Runa par to, ka jau pieminētajā posmā LV robeža - Paņeveži plkst 8 līdz 10 no rīta auto ir kaudzēm, tā pat arī 5-6 vakarā. Tad arī aizskriet ne uz kurieni nevar, jo normāli apdzīt vari tikai dažus auto. Pārējais viss ir ekstrēms ar bīstamu avārijas situāciju radīšanu! Ieguvums - labi ja 1 km uz 50 pieveiktajiem, kas laika ziņā ir labi ja 40 sek. Bezjēdzīgi!!! Bīstami!!! Pie kam - tur visu nosaka smagie, kas savus 90 km/h rullē.

DidzisKalnietis 26.08.2016 14:34

Rīga - Ķekava bija 70, kad tur ceļu remontēja. Tagad pārsvarā 90 ...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti