Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
EsAicis 12.01.2016 11:26

Nu re, lai te iekomentētu nācās piereģistrēties iAuto.lv portālu vairāk sāku lasīt pirms pusotra gada, kad biju jauna auto meklējumos, vairāk jau forumus kuros tika apspriesti jaunie auto. Tad te būs mans stāsts. Esmu vienkāršs štata auto lietotājs, bez jebkādām padziļinātām zināšanām auto jomā. Iepriekšējā mašīna bija mazda2, jauna, kamēr bijām divatā, pēcāk jau trijatā bija ok, pa Rīgu ērti pārvietoties, jo tomēr maziņa, parādījās ceturtais ģimenes loceklis un jau sāku izjust, ka izbraucieniem uz laukiem pie vecākiem ir tā kā pa šauru, arī 7 gads jau gāja, sāka parādīties dažādas problēmas, meklēju mašīnu ap 20000 EUR, bet ar lielāku bagāžnieku, vairāk skatījos uz universāļiem, faktiski jau biju nobriedis ka pirkšu Oktavia, un tad vienā nedēļas nogalē ieraudzīju Qashqai reklāmu, pēc 2 nedēļām jau ar tādu braucu, tagad jau vairāk kā gads un aptuveni 23000 km. Kāpēc? Vnk uzliku sevi uz pauzes un padomāju, ko no auto es gribu.

1. Ne jau katru dienu es ar ģimeni braukšu izbraukumos, darba dienas rīti un vakari man paiet kuļoties Rīgas ielās (lielākoties sastrēgumos) - tādad auto ar mega lielu bagāžnieku nevajag.

2. Ceļu kvalitāte, bedres - labāk paaugstināts klīrens

3. Kā iespējams palielināt bagāžas tilpumu izbraukumiem - jumta bagāžnieks.

Un pēc apspriedes ar sevīm nolēmu šis būs mans auto.

Pēc auto iegādes uzskatu, ka tas ir attaisnojies par visiem 100%, ērta braukšana, paaugstinātais klīrens lieti noder pa Rīgas mazajām ieliņām pārvietoties (vairāk jau domāts uzbraukt uz apmalītēm, lai samainītos ar pretīmbraucošo), atpūtas izbraucieniem iegādājos jumta bagāžnieku, visu salieku bez problēmām....protams qashqai ir arī mīnusi, piemēram priekšējais panelis sāk grabēt (ne tādā apmērā, ka salonā nevar sarunāties) diezgan ātri, bet ikdienā man ir jāšķērso VEF tilts, kas visu mašīnu iztricina, ka prieks , starp citu mazda 2 bija tieši tāda pati problēma, tāpatām nesaprotu nafig mašīnām vajag priekšējo lukturu mazgātājus....gan jau, ka vēl kāda problēma drīz līdīs ārā (it sevišķi ar 1.2 turbomotoru, bet domāju, kamēr būs pie manīm aptuveni 5-7 gadi un ap 110000-130000 km nobraukumam, izturēs) , bet ja jāsalīdzina cenas un auto kvalitātes proporciju, domāju, ka qashqai ir topa virsotnē. Nu kaut kā tā man sanācis ar manu pieredzi

EsAicis 12.01.2016 12:14

mani mācīja tā, pašu lētāko NĒ (tu izliec lielu naudu, neatkarīgi no tā vai tie būtu 10000 EUR vai 50000 EUR, par bāzi, kurā faktiski bez 4 riteņiem ir arī stūre un bāka), pašu dārgāko NĒ (šeit izlietotā naudas kaudze vairs neatsver derīgo ieguvumu)

kaut vai ar manis lietoto qashqai n-tec ap 21000 EUR, bāze ap 17000 EUR, pa lielam braukt var, no attāluma izskatās kā pārējie, bet iekšā faktiski nekā nav, vai tekna ap 23000 EUR par to papildus dabūtu 19colu ripuļus un caurspīdīgu jumtu....

EsAicis 12.01.2016 13:38

skatīties kā putna kaka sakaltusi stāv uz jumta?

varbūt bērniem 1mo mēnesi būtu interesanti. Bet katram jau savs, un stikla jumts nav mans

EsAicis 12.01.2016 23:36

Ārpuss pilsētas 5.2-6.9, atkarībā no laika apstākļiem, ceļa seguma, vidēji ap 6 l grozās, pilsētā, manā maršrutā aptuveni 33 km garumā ap 10 l, bet jāņem vērā, ka man sanāk braukt uz/ no darba kā jau lielākajam vairākumam un rīta/vakara korķos izstumjos ap 7 km, vēlā vakarā no Imantas līdz Alfai ap 6.5-7 l, kompis tagad vidējo rāda 7.2. Brošūrā pilsētā 6.9, kas vasarā, atvaļinājuma laikā ir pat reāli sasniedzams, tad ārpuss pilsētas 4.9 nezinu gan, laikam no kalna ripinot, jo zemākais, kas man bija 5.2l bija ļoooti lielā pavējā un auto biju viens pats. Bet ja jāsaka, tad mazda2, tikpat noēda, tikai pilsētā mazāk, ārpusē vairāk.

EsAicis 14.01.2016 10:11

Zini kāpēc, tāpēc, ka citam ir daudz savrīgāka mašīnas caurgājamība, redzes leņķis, plašums auto salonā...

kaut vai par piemēru ņemot šodienu (cik fabijai ir klīrens 14,5 cm?) Pārdaugavā bija +/- 20 cm sniegs, un pagalmi netīrīti...cikt tālu tu tiksi ar fabija kurai zems klīrens, priekšpiedziņa un cik tālu XC90 ar visiem 4velkošajiem?

Tāpēc nevajag iedziļināties kāpēc viens pērk vienu vai otru mašīnu

Tev svarīga ir ekonomija tāpēc tu pērc fabiju, citam savrīga ir cope vai atpūta pie dabas, tas pērk lielu auto, lai droši piekļūtu savam galamērķim, cits pērk auto jo viņam ir daudz nauda un patīk zīmēties, bet kas visus viņus vieno ir tas, ka katrs nopēr sev auto savai vēlmei/iespējai...

EsAicis 15.01.2016 10:13

ja savā komentārā domāji mazauto ar zemu klīrensu, tad noteikti aizmirsi piebilst labu lāpstu bagažniekā....

iebrauksi kādā bedrē, kuru zem sniega neredzi, ar mašīnas apakšu uzsēdīsies uz sablīvētā sniega, sāls maisījuma un varēs lēnām un prātīgi rakt ar lāpstu un BEZ problēmām tiksi tālāk

EsAicis 16.01.2016 1:43

Labs i, ar kādu mazauto tu brauc? Kāds klīrens ir šim auto? Šodien (nu jau vakar) braucu cauri pagalmiem Imantā kur rises aptuveni 15 cm, vietām vairāk vietām mazāk, man qashqai apakšu skrāpēja brīžiem, ka prieks un ja nemaldos klīrens virs 18 cm (slinkums meklēt) viņam un tu gribi teikt ka fabija, kurai klīrens 14,5 cm ( atkal ja nemaldos) mierigi izbrauks cauri? Man liekas tas ir pret fizikas likumiem...un šajā gadījumā nefantazēsim par to, nevajag braukt pa risēm, vajag pa virsu braukt, bet uzreiz saku, ka nevar jo aptuveni 6-8cm ir tīrs ledus, ka nevar vairs tikt ārā no rises ja reiz tajā iebraukts.

Labi, pieļauju, ka ir kādas persona, kas spētu izkulties no šādiem apstākļiem, bez problēmām, bez lāpstas palīdzības +/- kādi minimāli % un es noteikti neesmu šajos procentos, bet no visas sirds priecājos par tevi, ka tu to spēj, tiešām un priecājos, ka man ir auto ar normālu klīrensu, par šo es priecājos biku vairāk.

EsAicis 17.01.2016 9:50

Zinu, ka novirzos no tēmas, bet mhs, smaidiigais abi izklausaties pēc īdošām bābām - tas tak ir slikti, ka tu vari atļauties jaunu auto, bet es to nevaru, labāk naudu krāt, labāk vecu auto utt...

Bet atbildat - ta kāda vella pēc strādāt un pelnīt naudu? Varbūt labāk mežā uzcelt būdu, ēst roltonus un 20 gadus krāt naudu, a kam krāt naudu, jaunai mājai, dzīvoklim, televizoram, auto, ak, pareiz, pavisam aizmirsu, TIKAI LIETOTU jāpērk un jālieto.

Es strādāju, lai izbaudītu dzīvi, cik nu viņu varu pie savas algas, bet netaisos ēst roltonus un braukt ar golf2 lai pēc 20 gadiem man būtu sakrāti kādi 40000€...

Un strapcitu, ekonomikas terija saka, lai ekonomika būtu labāka nauda jālaiž pēc iespējas biežāk apgrozībā, nevis jātur zeķē...

Bet, manuprāt, obligāti 5-10% no saviem ikmēneša ienākumiem ir jauzkrāj, kā drošības spilvens neplānotiem gadījumiem (piem. auto saplīšanai)

Tak vienu reizi par visām reizēm ir jāiemācās izbaudīt dzīve un ko tā sniedz, un nevajag citu apriet par to, ka viņam ir nauda, iespējas vairāk kā tev, labāk pieņemt to zināšanai, ka ar savu neatlaidīgu darbu var panākt arī labākus apstākļus. Punkts.

EsAicis 20.01.2016 17:45

Kad reiz sen ar savu mazda 2 notriecu jenotu, un šis pirms nāves man atriebās un izārdīja visu mašīnas priekšu, remontējot to, pazīstamais automehāniķis teica, ka mazdā iekšā ir ļoti daudz ford detaļu, pat mazdā bija iekšā detaļa ar ford uzrakstu, arī kad gultni mainīja, nemazdas servisā, līdzīgu gultni piemeklēja no ford transit....

iespējams, ka tas ir tāpēc, ka mazda 2 tika likta kopā Spānijas rūpnīcā un iespējams, ka turpat liek arī fordus...

kaut gan neesmu dzirdējis, ka mazda ar ford kaut kādā mērā sadarbotos...jā un kopumā, kamēr vēl bija mazda un vedu to uz servisa apkopēm Skanstes ielā līdzība auto bija, tikai man atmiņā palicis, ka fords nez kāpēc bija dārgāks...

EsAicis 25.01.2016 15:14

Par cilvēkiem Tev taisnība....

Bet par Tevi pašu runājot, vai nebija tā, ka savu mazda5 nepārdevi tikai tamdēļ, ka Tavai ģimenei lieks auto vairs nebija vajadzīgs, jo pilnībā pietika ar darba auto?

Vai šajā gadījumā Tev vispār nebūtu ērtāk ņemt nomā minivenus, busiņus uz ģimenes atvaļinājuma/nedēļas nogales izbraucienu reizēm. Cik reizes pa gadu sanāktu, ka tev vajag lielo autiņu 10-15x un tad jau tas būtu padaudz, vai šajā gadījumā nav prātīgāk uz braucieniem paņemt kādu nomas auto, iedomājies, atkristu visas problēmas ar octa, kasko, ziemas/vasaras riepas, ikmēneša kredītmaksājums utt...tiesa nezinu vai nomā ir pieejamas jaunas, Tavai vēlmei atbilstoši auto...

Bet iespējams, ka Tavā situācijā ir kādas izmaiņas un gribas/ir vajadzība pēc minivena pie sāniem.

EsAicis 05.02.2016 9:28

Saprotu, ka Nissan Juke nav īsti pareizi salīdzināt ar Lexus NX, bet ja man jautā pēc padoma, kas ir feinākā mašīna sievietēm, tad pirmais, kas prātā nāk Juke...manās acīs izteikti sievišķa mašīna.

Viņa nav liela, bet paaugstināta gan, un ja tā pārvietošanās pa Rīgu biežāk, tad, manuprāt, labāk gabarītos mazāka mašīna, kā lielāka, lai vieglāk varētu manevrēt. Tiesa nezinu cik viņa ir ērta sēdēšanai un braukšanai, jo Lexus tomēr ir Japāņu Mercedes, ar visām no tā izrietošajām sekām, pēc vella ērts, smuks, bet arī dārgs.

EsAicis 05.02.2016 10:29

īstenībā nevajag baidīties un aiziet pamēģināt izbraukt ar dažādām markām un modeļiem, a varūt ka kaut kas cits labāk iepatīkās

un par Juke, es ss.lv paskatījos par lietotām, ar diezgan labu komplektāciju, nobraukumu ap 60000 km, līdz 10k var pacelt, piedevām lielākā daļa no tām ir pirktas un lietotas Latvijā, un attiecīgi pie dīlera ar uzzināt servisa vēsturi...

Un šajā cenu kategorijā RX būs +/- 10 gadus vecs ar aptuveno nobraukumu 160000-180000, kas tomēr mūsdienu automašīnām ir daudz, pretēji tam pašam Juke kuru var dabūt 4-5 gadus vecu.

bet es necenšos nekādā mērā uzspiest vai reklamēt kādu produktu, pat vairāk, nekad Juke neesmu sēdējis iekšā

EsAicis 05.02.2016 10:50

es arī, jo kā jau minēju manās acīs vienīgais, kas tajā drīkst atrasties ir sievietes

un kad redzu, ka vīrieši ar viņām brauc...

līdzīgais stāsts ar smart un mini mazajiem, nevis jau paaugstinātajiem

EsAicis 05.02.2016 11:23

Bet kopumā jebkuras automašīnas uzturēšanā ir jāiegulda zināmi līdzekļi, bet cik nopratu konkrētajā gadījumā ir zināms servisa meistars un tas ir ļoooti liels "+", jo man tāda nav un man nākas iztikt ar oficiālo servisu, kur protams, ja kas ir jālabo uzreiz jāmaina viss mezgls par lieliem cipariem, bet zimāmais meistars nomainīs konkrēto detaļu par daudzkārt zemākām izmaksām...un tieši tāpēc, ja ir šāds meistars, a kāpēc nepirkt lexus?

EsAicis 11.02.2016 17:39

Nu par qashqai varu pastāstīt, bagažnieks kadjar ir par kādiem 50 l vairāk, kopumā lietas būtību tas nemaina, bet ok...

bet par degvielu gan 5-7 litri (benzīnam 1,2 l) kas abiem ir tie paši, noteikti tas nebūs iespējams

pilsētā ja sanāk kā vidējam rīdzeniekam pavadīt lielos sastrēgumos ap 10 l, ārpus pilsētas 5,2l (labākais rezultāts, vasarā, braucot pavējā, atrados viens pats automašīnā)-6,9l (ziemā, liels pretvējš un slapjš sniegs)

EsAicis 12.02.2016 11:38

tas tiesa, bet es šo problēmu atrisināju ar jumta bagažnieku 480 l lielumā, jo ne jau katru dienu man to bagažnieku vajag piekrāmēt ar čemodāniem, ikdienas vajadzībām ir pat pārāk liels

un patēriņš uz šo brīdi man ir 7,2 l (24400 km nobraukums), proporcijas varētu būt 60 šoseja/40 pilsēta. Skrējējs neesmu, bet pie pie luksafora ar nečamājos ar lēnu uzsākšanu.

+ drīz būs jāsāk pētīt neta dzīlēs, kas notiek ar 1.2 l turbomotoru pie aptuveni 100000-140000 t/km nobraukuma, pirmajiem sapirkatjiem qashqai jau varētu būt saskrējušies, lai zinātu kurā brīdī būs jāmēģina notirgot, jo nav ticība šā motora ilgdzīvošanas spējai.

Bet kadjar ar pēc skata ir ok, pat liekas nedaudz masīvāks kā manējais...

Tagad papētīju kadjar komplektāciju, kopumā liekas, ka qashqai tas ir labāks, jo daudz vairāk opcijas ir iekļautas papildaprīkojumā

EsAicis 16.06.2016 14:30

Mani interesē cita lieta, cik patiesi Latvijā izmaksā elektroauto uzlāde, jo cik zinu tā ir par maksu, ja nemaldos, tad Norvēģijā uzlādes punkti ir bezmaksas, jo kādus gadus atpakaļ, kad pie CSDD Bauskas ielā atklāja uzlādes punktu, cipars par 30 min bija kādi 3-4 Ls vai EUR, precīzi neatceros, tik zinu, ka pēc raksta ņēmu rokās skaitāmo mašīnu un rēķināju, un man sanāca elektroauto uzlāde bija tikai nedaudz lētāka par benzīna izmaksām uz 100 km.

Kashinsh79 kā ir tagad? Kur tu uzlādē savu auto?

EsAicis 16.06.2016 15:21

Man likās, ka esmu redzējis rozetē lādējamo Prius, tagad zināšu, ka ir bez atsevišķas uzlādes, iepriekš īpaši nebiju visā tajā iedziļinājies.

Tiko netā palūrēju ir vienkārš Prius un ir Prius Plug-in, tā kā savā ziņā man ar bija taisnība

EsAicis 17.06.2016 10:12

Bet pamatjautājums paliek neatbildēts - Cik reāli EUR izmaksā elektroauto uzlāde uz 100 km Latvijā...

Kādam ir pieredze ar šo?

EsAicis 09.09.2016 15:04

Nesaprotu, kāda šeit vispār var būt diskusija par kreisās joslas ātrumu, ja LR teritorijā atļautie ātrumi ir skaidri definēti, kur un ar kādu ātrumu drīkst braukt!

Noteikumi ir jāievēro vai nu mums viņi patīk vai nepatīk...

Šī visatļautība uz ceļiem mani nenormāli tracina, kuram un kas ir devis tiesības maukt piemēram uz 110 km/h kreisajā joslā, kur tā ir, un man mirkšķināt, lai es pavācos malā, ja es apsteidzu fūri, kura brauc uz 80km/h, es uz 90km/h?

Nesaku, ka es esmu svētais un noteikumus vienmēr ieveroju, bet nu šis ir jau par traku, noziegums ir un paliek noziegums.

Es neapšaubu, ka ātruma ierobežojumi ir novecojuši un attiecībā uz šodienas tehnikas attīstību ir neatbilstoši, bet vēlreiz atkārtoju noteikumus ir jāievēro.

Ja apšaubat manu viedokli, tad lūgums atsūtīt man savus bankas rekvizītus ar visiem pieejamiem PIN, kodu kalkulatoriem utt, lai es varu tā ik palaikam paņemt no Jūsu konta pat 1-2 EUR, nav jau daudz, tāpatām kā pārkāpt ātrumu +10- +20 km/h.

EsAicis 21.09.2016 13:11

Pie 9. septembra diskusijas negribēju atbildēt, jo tāpatām neviens tur nelasīs

aansis 9.septembris 2016 23:51

Kāds sakars šai diskusijai ar Libērijas ātrumu definīcijām? Par kādu noziegumu Tu runā? Jā, es apšaubu Tavu viedokli par noziegumiem Libērijā, bet bankas rekvizītus nesūtīšu. Vien ieteikšu cienīt savu valsti - tās starptautiskā abreviatūra ir LV (vai LVA), un tās likumus - noziegumi ir definēti krimināllikumā, bet tevis minētie pārkāpumi - administratīvo pārkāpumu kodeksā.

par teksta Latvija Republika saīsināšanā lietoto LR, te ir viens skaidrojums

www.vvc.gov.lv/advantagecms/LV/aktualitates/Skaidrojumi.html

tā kā iauto.lv es nekādā gadījumā nerakstīju OFICIĀLU dokumentu, tad domājams tavi pārmetumi par šo ir nevietā.

par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksu un Krimināllikumu, es piekrītu Tev, ka tas nav viens un tas pats, bet par kontiem es minēju kā apsurdu, nereālu piemēru, šim apsurdumam, ka ir izveidota šī diskusija, par kreisās joslas braukšanas ātrumu.

Kreisā josla daudzviet Latvijā ir paredzēta lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā, ļoti labs piemērs ir Rīga-Jelgava ceļš, kur visai regulāri notiek avārijas dēļ griezējiem&lidotājiem.

Ļoti laba diskusija ir par to vai atļaut vai neatļaut palielināt braukšanas ātrumu, es esmu par to, ka ātrumu vajadzētu palielināt uz 100-110 km/h.

EsAicis 20.01.2017 13:37

Tā kā man ir jaunais Qashqai arī 1,2 benzīna motors, lasot Tavu aprakstu sajūtas, ka tu rakstītu par nissanu, bet faktiski tas jau ir viens modelis nedaudz savādākā izpildījumā, man nobraukums kaut kur virs 41000 km un vidējo patēriņu arī rāda 7.5 l, par lietus sensoru 100% taisnība, krītoša migla, rasināšana ir viens liels jautājums vienīgais,ka man ir vieglāk, slotiņu lai ne arī pilnīgi, bet tomēr varu pacelt, lai nekrīt atpakaļ uz stikla.

Joprojām nenožēloju nevienu centu par savu izvēli

EsAicis 19.03.2017 12:20

Piedod, bet tu esi kretīns! Šis nu ir tas gadījums, kad ir smagi cietuši pasažieri, ja nemaldos pagājušogad. Autobuss stāvēja pie luksafora sarkanās kad cemex šoferis pie stūres iemiga un ieskrēja autobusā...ja meklē par ko paņirgāties paskaties vēsturi, citiem šis notikums ir smags.

iauto.lv redakcija - vai tiešām nevajag šādas nepatiesības un aicinājumus uz likumpārkāpiem publicēt?

EsAicis 19.03.2017 16:59

Kā tev ar smadzeņu darbību? Pat brīnos, ka tev ir iedota medicīnas izziņa...jo tak vadītāja apliecība ir..ceru, ka vairāk nedabūsi

Pēc tevis rakstītā - priekšā BRAUCOŠAIS negarantēja, tak tev vairākkārt tika rakstīts satiksminieks STĀVĒJA

EsAicis 18.05.2017 11:10

Jau gandrīz 3 gadus braucu ar Qashqai, motors tas pats, kas aigi Kadjar, šobrīd varbūt vēlētos 1.6, jo reizēm tieši pilsētas satiksmē trūkst jauda ātrai uzsākšanai, tajās vietās kur nav labais tonis kavēt satiksmi. Bet kopumā sūdzību nav, izņemot priekšējā paneļa nelielo grabēšanu, bet no šīs klases mašīnas nevar prasīt neko vairāk. Bagāžnieks ir pietiekams nedēļas nogales izbraucieniem 2 pieaugušajiem un 2 bērniem, atvaļinājumiem esmu radis risinājumu, nopirku jumta bagažnieku. Šobrīd vairāk pat neizskatu iespēju pārsēsties uz sedaniem, jo lielākā braukšana man pa Rīgas labajiem ceļiem un iekšpagalmiem, kur 17" lieliski noder un nav jāķer krenķis par kādu dziļāku bedri vai augstāku apmali. Ja šobrīd būtu jāpērk jauns auto, par 100% varu apgalvot, ka pirktu Qashqai, tikai ar 1.6 motoru, 1.2 kopumā nav vainas, bet vismas 1 reizi dienā ir tāds brīdis, kad gribētos ātrāku izkustēšanos no vietas Ir viena lietas, kas nenormāli kaitina Qashqai, tā ir start/stop funkcija, it sevišķi tajos brīžos, kad sanāk apstāties uz milisekundi un uzreiz ir jāsāk atkal braukt, mašīnas dzinējs izslēdzas un spiežot sajūgu nav reakcija, ir labums, ka ir poga, kas atslēdz šo funkciju, bet tas tikai braukšanas ciklu, pēc tam atkal jāatslēdz, šobrīd vēl cīnos ar sevīm, lai laicīgi atslēgtu

Un pats galvenais, arī šodien paskatoties uz savu auto man patīk mans auto, kā izskatās, kādas funkcijas ir pieejamas utt

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti