Micra atstāja patīkamu iespēju, labāku, nekā citi mazauto. Varbūt tāpēc, ka ar mehānisko kārbu, kas labi iederas mazauto. Protams, automātiskā kārba atvieglo dzīvi, var pat ietaupīt degvielu, bet pazūd mazā auto sajūta. Motora skaņa pilsētā bija nedaudz labāka, kā C3 bet vēl ne tāda, kādu vēlētos. Iepriekšējais braucējs bija kāds atstājis uz paneļa izvēlētu degvielas momentānā patēriņa mērītāju. Grūti iedomāties kaut ko mazāk informatīvu un lieku mazam auto. Mērītājs strādā ar ievērojamu aizkavēšanos, kas ļauj saskatīt pat maldīgu informāciju. Tomēr, kā izrādījās bija ļoti ērti pārslēgt uz citiem displeja režīmiem sūdzēties nebūtu pamata. Arī mani pārsteidza aizmugurējie rokturi. Gadījuma pasažieri, kas nav pieraduši pie konkrētā modeļa īpašībām, biežāk kāpj aizmugurē – pirms durvju atvēršanas iznāk pameklēt rokturi. Tāda pazīstama sajūta, ka Voyager bez elektriski vadāmām durvīm, ar kuru braucu ikdienā – pasažieri regulāri meklē iespēju izkāpt no auto. Mazam auto gan pieņemama izmēra bagāžas nodalījums, gan dinamika. Manuprāt, izvēles vērts auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lai gan šis ir īsts džips, no īsta džipa var gribēt vairāk. Droši vien ne jau par velti Compass esot arī bezceļu versija. Kolēģi gan norādīja, ka vajag tikai pareizi saslēgt režīmus un tad jau pa mežu iet izcili. Ļoti ticami, kāpēc gan lai neietu, bet kaut kā pierasts, ka šodien automātika izdara vairāk. Priekš džipa arī visai zema priekšējā pārkare. Automobilis atbilst savai cenai un var būt ļoti patīkams ikdienas lietošanai, īpaši, ja vairāk jāizbrauc no pilsētas gausās un līdzenās satiksmes.