Pārāk daudz mums te vateņu. Viņi atveda šurp savas izdzimteņu tradīcijas un mēs nu nevarām no tām tikt vaļā. Kukuļņēmējiem vienkārši jāsāk amputēt kādu ķermeņa daļu un viss ies uz labo.
Nepārved pārmijas! Tu gribētu 1,0 TSI un es par to arī izteicos. 1,2HTP ir no citas operas. Neturbēts mazjaudas motors, tātad ar lielu resursu. Es tikai nesaprotu, kā Tu ar tiem 47 kw brauc. Mazohists vai?
Tagad iedomājamies situāciju, kad uz satiksmes noslogota ceļa kāds bremze velkas uz 80- 85 un neviens netiek tam garām, jo visu laiku nāk pretī, bet iebērt nevari, jo pie 90 tevi apcērt, kā tas notiek skūteriem pie 45. Cik būs stresa, lamāšanās un pat avāriju! Būs darbs čipotājiem? Nedomāju, ka ko tādu ieviešot, tas netiks pārbaudīts teh. apskatē, tā ka čipotājiem darbs būs divreiz gadā. Tā gan būtu ellīgi idiotiska sistēma. Kaut arī ES spicē savākušies lielākie Eiropas mudaki, gan jau ka viņu padomnieki līdz tam aizdomāsies.
Laikam gan cita veida nebūs. Tā ir tik agresīva, ka noteikti ieēdās līdz dzelzim. Ja nu vien vāģis tikko bija pulēts ar vasku vai teflonu, bet tad jau varētu ar nagu nokasīt.
Nez kāpēc visi elektro auto apoloģēti ,,aizmirst" pašu būtiskāko- cenu. Lai nopirktu elektroauto, no dabas jāpaņem daudz vairāk. Ko tieši latvijā var paņemt no dabas? Nu piemēram izzāģēt atlikušos mežus, lai nebūtu kas absorbē co2. Var vēl nodedzināt pa kādai nelegālajai izgāztuvei. Ekologi hujeva!
Nefleitē. Tas ir iespējams tikai tad, ja kaimiņš to degvielu kaut kur zog. Arī tad viņš nav diez cik gudrs, jo nav dzirdēts, ka dīzeli točkās tirgotu lētāk par 90 centiem.
Var vēl pameklēt veici, kur tirgo Taivānā ražotās detaļas. Sievastēvam PKP par mazdas bamperi paprasīja, šķiet, kautkādus 2,5- 3 simtus, bet pasūtot taivaniešus, bamperis izmaksāja ap 50 un lukturis, šķiet, kādus 35. Ar to plastmasu krāsošanu... Vajag speciālo krāsu plastmasām un nebūs problēmu.
Kaut kas tajā ir. Reiz bija laba eļļa, bet pirms pāris gadiem nopirku kannu un pat kanna likās dīvaina, ar nevērīgi uzlīmētu aizmugures etiķeti. Arī motora skaņa likās netīrāka kā pēc Mobil uzpildes.
Nebūs galīgi tā. Jāskatās ražotāja pielaides. Aiz ražotāja abreviatūras ir skaitļu virkne, pēc kā arī nosaka ražotāja pielaidi. Man piemēram pielaide ir GM-LL-A-025, ar ACEA-A3/B3 kvalitāti un SAE 10W-30 viskozitāti. Tas ir jaunam motoram. Vadoties pēc loģikas, pēc 100 štukām sāku liet 5W-40.
VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.
Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.
Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.
imzz rakstīja: Interesanti, ja nestrādā aizdedze vienam cilindram, vai ir iespējams arī atslēgt dīzi tam pašam cilindram ? Tādā gadījumā nekam sliktam nevajadzētu notikt, iznāks "ekomotors" ar vienu atslēgtu cilindru.
Tu jau to neatgriezeniski sabojāji. Kas tas vispār par sūda slieksni, kru ar superlīmi jālīmē un no kurienes Tev rokas aug?