piekrītu termiņi interesanti, tāpēc domāju rīt precizēt un saprast kādēļ tā.
par restailu nesatraucos, clio šis bija pirmais un pieejams tikai no šī gada, attiecīgi neiznāks jauns. par citiem renault modeļiem gan nezinu.
piekrītu termiņi interesanti, tāpēc domāju rīt precizēt un saprast kādēļ tā.
par restailu nesatraucos, clio šis bija pirmais un pieejams tikai no šī gada, attiecīgi neiznāks jauns. par citiem renault modeļiem gan nezinu.
Lasi cītīgāk, tieši to cik var saprast arī cenšas izdarīt.
Nu to mēģināšu saprast, bet domāju ka auto dabūšu ātrāk, jo vismaz mutisks solījums ir bijis.
Jebkurā gadījumā manā gadījumā bēda nekāda nav, tik daudz cik dīvaini. Es diži nesteidzos, jo vispār tik pēc gada gribēju mainīt auto, bet nu kaut kā salūzu ātrāk es pats domāju, ka man kaut ko nav pasūtījuši, taču tavs stāsts ir 1:1 attiecīgi tā vai nu ir uzņēmuma prakse, vai tik tiešām kaut ko nesarēķināja
Kā jau minēju es it kā baigi nebēdājos, jo īpaši nesteidzos. Pasūtīt vajadzēja tikai kamēr bija spring offer. Tici man ir arī citu auto dīleri, kuri jau nedēļu pat atzvanīt par testa braucienu nevar Sajūta tāda, ka dīleri galīgi nepārstrādājas Ir daži lielie, kur viss ir kārtībā ar termiņiem un attieksmi, bet tas diemžēl nav manā budžetā ietilpināms
Es pieļauju, ka ja ieietu Mūsā septembrī tad mašīnu ar dabūtu oktobrī/novembrī
mašīnas saražošana taču aizņem 1-2h max, viss pārējais ir rindas/kvotas/kvartālu plāni u.t.t. noteikti ir kāds kurš gaidīs mazāk, jo pasūtīja vēlāk.
Jebkurā gadījumā parunājot vismaz 4-6nedēļas sanāca sarunāt ātrāk, redzēsim kā tas notiks dzīvē
Dīlersalonu attieksme galīgi neiet kopā ar visām iespējamajām radio un vides reklāmām. Visu tik pērc un visam akcijas, bet realitātē salonā diži neviens par tevi nesatraucas.
Es ar no dažiem auto saloniem par testa braucieniem "gaidu" zvanu jau pāris nedēļas. Ne jau man problēma pašam pazvanīt, bet tad lai netaisa katru otro logu mājaslapās no sērijas "piesakies testa braucienam".
Iespējams pērkot mašīnas cenās 40k+ attieksme ir savādāka.
Par moller krasta ar tikai labas atsauksmes dzirdu. Vismaz vw markas piekritējiem ir normāls dīleris trāpījies
Aizej pie dīlera, lai tev sarēķina, bet vispār var just maksājuma starpību ja pa dažiem K cena lēnākā.
Ar biju ~ tavā situācijā un paliku pie clio, tiesa grandtour versijā. Par cik gribēju mazo universāli (lai var 2m slēpes salonā ziemā iebāzt + suni vadāju) tad izvēle nebija milzīga. VAG pārstāvji cenā stipri dārgi, ja gribēja kaut tuvu to aprīkojumu. Paņēmu Limited versiju, jo tur uzreiz viss ko man vajag bija iekšā. Ja budžets ir līdz 15k tad principā jebkurā auto salonā atradīsi kaut ko savā cenā. Protams lētākie būs dacia/renault/peugeot/citroen/fiat. Vispār ja dizaini patīk, tad arī hyndai/kia šo to var atrast brīžiem pa normāliem cipariem.
Man bija būtiski, lai cenā viss jau ir, komplektācija un vizuālais, jo klāt pats neko likt negribu. Var jau arī seat/skoda iespiesties cenā, taču braukāt ar plastmasas kalpakiem, netonētā mašīnā, bez kaut cik radio negribējās.
Man pēc nepārāk ilgas sarunas izdevās atpirkuma procentu nedaudz piekoriģēt vēl man vēlamā virzienā
Taču jā, atpirkums mazajai klasei ir diezgan nekāds. Šeit atkal stāsts par VAG grupu, kurai parasti atpirkumi ir lielāki. Atpirkumi labāki ir arī lielākai klasei, taču tur arī pirkuma cena uzreiz ir cita.
Viss ir sakārtots tā, lai ar lēto galu tevi pievielinātu, taču beigās pirktu kaut ko dārgāku, jo tā sanāks izdevīgāk
Nu man pašlaik mutiski ir septembra beigas. Pats nezinu vai tā būs. Pieņemu ka speciāli neviens neko nekavē, jo mašīnu jau vispār saražo kādas 1-2 stundas laikā, attiecīgi nezinu kādi tur citi ierobežojumi.
p.s. būdams salonā jau pieteicu, ka internetā cilvēkiem nepatīk piegādes termiņi
45% mazajai klasei ir labs darījums. Līdz šim zinu, ka VAG dod ~40%
Līdz galam nenoskaidroju no dažiem franču marku pārstāvjiem, jo cilvēki tā arī neatzvanīja uz vēlmi veikt testa braucienu, bet pēc internetā atrodamās info tur pat varētu būt zem 30%.
Piekrītu termiņi galīgi nav normāli. Tiesa mani mēģinājumi atrast kaut ko citu līdzīgu, kas man patīk beidzās ar pāris dīleriem, kuri pat par testa braucieniem vēl nav atzvanījuši , bet nu kā jau minēju es diži par termiņiem nesatraucos, jo situācija tāda, ka pārāk nesteidzos.
Bija doma varbūt pamēģināt citu dīleri (proti ne Rīgas, jo apkopi jau teorētiski var pēctam taisīt Rīgā), bet uznāca baigais slinkums kaut ko meklēt un darīt. Mašīna ar kuru braukt man ir un vienu lieku mēnesi varu ar viņu nobraukt vajadzības gadījumā.
Varbūt uztaisiet jaunu tēmu no sērijas liela mašīna vs maza mašīna un izrunājiet visas iespējamās dzīves situācijas.
Šeit vairāk par jaunu auto iegādi nevis konkrētās mašīnas pamatojumu.
p.s. tāpat ir skaidrs, ka nav 1 universāla auto izmēra. Ideāli ja ir iespēja uzturēt vairākas dažādu izmēru/pielietojumu mašīnas
pag, nedaudz precizē. Tu gribi dot savu esošo mašīnu, kura atrodas operatīvajā līzingā tip kā pirmo iemaksu ?
Operatīvais līzings, jau būtībā ir noma, proti tev jau šī mašīna nemaz īsti nepieder. Nedomāju, ka kas tāds ir iespējams. Vissticamāk, tev jāpārdod/jāizpērk esošais auto un tad vienkārši ņem nākamo.
cilvēks augstāk rakstīja nevis mēneša maksājumu, bet gan % kuru saņem banka, proti 204eur gadā viņš samaksā bankas procentos, attiecīg 5 gadu termiņā tie ir 1k eur bankai.
p.s. manuprāt nav īsti samērīgi šo tā salīdzināt, jo pat par 4k pirkts auto var atnest tik daudz problēmu, ka vēl pēc ieguldītiem 4k + pakāsta laika tu būsi priecīgs viņu pārdodot par 2k.
šajā topikā manuprāt nav īsti racionāli apspriest pamatojumus. Katrs jau pirkumu/budžetu plāno pēc savām iespējām/vajadzībām/apstākļiem
AnK pērkot auto uz juridisku personu teorētiski netikai UIN būtu jāņem vērā, bet gan arī vēl pvn + iespēja daļu izdevumus segt. Ir gan ari tāda lieta, kā uzņēmumu nodoklis mašīnām.
Kad es sev rēķināju nesanāca diži izdevīgi (ņemot vērā, ka juridiskajiem nedaudz sarežģītāks pats līzinga piešķiršanas ceļš (pārskati, bilances u.t.t) ) Teiksim tā, ja nav pats sev grāmatvedis un/vai mašīna nav dārga (liels pvn) tad baigā starpība nav.
Runājot par pilna servisa līzingu.....manuprāt privāto vajadzību izmantošanai sanāk nesamērīgi augsts maksājums, bet nu es apstājos pie pirmo cenu noskaidrošanas
Ja tu rēķini tikai maksājumu pašu tad jā izdevīgāk ir uzņēmumam. Ja tu pats sev savā uzņēmumā maksā algu, tad vissticamāk tev juridiskā persona būs izdevīgāk. Pat pieskaitot uzņēmuma auto nodevu + grāmatvedības izmaksas. Īsti no galvas vairs neatceros, kā bija ar auto nomām, bet arī tur kaut kādi likumi/nodevas pa virsu sabāztas tika, lai visi nesapirktu jur.pers. auto un neiznomātu uz visu termiņu sev privāti.
Katram pašam nedaudz jāparēķina, kā jau teicu diezgan atkarīgs arī no auto cenas + termiņa.
Par to sixt vismaz uz papīra izskatās it kā ok, tiesa tur gan ar minēts, ka jāpiesakas, lai saņemtu konkrētu piedāvājumu. Attiecīgi visi nosacījumi nav zināmi. Bieži šādi mazi maksājumi tiek norādīti, lai pievilinātu, bet beigās ir teiksim nobraukuma ierobežojums uz 5-10t km gadā
Man diemžēl arī sanāca ~tāpat, proti auto kuru pērku nav dārgs, attiecīgi tur nav mežonīga pvn. Visu sametot uz kalkulatora (pieņemot, ka valdība nemainīs neko turpmākos 5 gadus ) sanāca tikai lieki noslogot grāmatvedību un ieguvums tīri niecīgs.
Katram noteikti savādāk sanāks. Tomēr kaut tas pats kasko/octa juridiskiem vienmēr ir bijis dārgāks u.t.t. ne visu uzreiz var sarēķināt
vismaz uzreiz normāls izbrauciens. Būs laiks uzspiest uz visām pogām
Nepagāja ne miljons gadi un beidzot šodien saņēmu arī savu jauno auto
Renault Clio GrandTour Limited komplektācijā un titānpelēkā krāsā.
Pirmie iespaidi, auto ir pat labāks kā gaidīju, proti nebija iespēja man vēlamo dzinēju notestēt (tikai slēgtā teritorijā nedaudz paripināju) pirms pirkšanas, attiecīgi bija nedaudz risks.
Nobraukti tik 10km, taču jau esmu priecīgs par auto. Redzēs kas pēc kāda laika + šosejas režīmā, taču beidzot mani trolejbusa izbraucieni ir beigušies
Iegādes process bija nogurdinošs un neizpildītu termiņu solījumu pilns. Manu situāciju "glāba" tas ka ar auto nomaiņu nesteidzos, bet nu bija arī dusmu brīži. Tagad tik lietot un apgūt. Paspēju tik līdz darbam atbraukt no autosalona, bet braukšana/gabarīti ir gana intuitīvi
Jā viegli man negāja it sevišķi beigās, kad jau iepriekšējo mašīnu pārdevu un sāku ikdienas pastaigas. Nekas cits man diži nesanāca līdzīgā naudā + izmērā, jo gribēju nelielu auto, bet ar iespēju ielikt slēpes un tur mazās klases universāļi manuprāt labi iederās. Tādu nav daudz un cena/komplektācija/izskats mani noveda pie clio + mašīna jau nav vainīga pie interesantas dīlera uzvedības
Šoreiz tas vienkārši ir komplektācijas nosaukums. Apgraizīta nav, taču iepriekš nebija pieejama cik saprotu. Pāris vietās rakstīts Limited + r16 diski, kurus cik noprotu savādāk nevar dabūt + kaut kas starp vidējo un pilno komplektāciju pārējā aprīkojumā.
Man bija pietiekami, lai neko klāt papildus nevajadzētu sūtīt, attiecīgi ļoti noderēja šī komplektācija. Pieļauju, ka Limited šoreiz nebija domāts, kā apgraizīts
Jā cik es saprotu Jeep tad tur Limited ir kaut kas pilns. Renault gadījumā Limited laikam drīzāk domāts kā nevienmēr pieejams, jo vismaz pēc kataloga izskatās, ka piem r16 un tādu disku modeli var dabūt tikai tādā komplektācijā. Laikam arī salona apdare bija nedaudz savādāka. Man vienkārši labāk derēja, tādēļ izvēlējos
Saņēmu ~ tādu pašu info, arī gaidu Renault tikai clio un arī pasūtīju ap tiem pašiem datumiem.
Man teica, ka nebija ņēmuši vērā kaut kādu rūpnīcas atvaļinājumu vai ko tādu.
Rīt kā reiz paredzēts doties uz salonu, dažas formalitātes kārtot, tad mēģināšu uzzināt iemeslus un reālu datumus, jo nedaudz viņus izdevās pamainīt jau sarunas laikā. Stāsts tas pats, ka atvedīs 3mēnešos, bet reāli jau ir 4 pagājuši un 2 jāgaida vēl.