Kanibaals rakstīja: Tos abus ciparus jāreizina kopā.
Interesanti ka viens no labākajiem CdA cipariem ir kantainajam Opel Calibra tā arī nepārspēts. It kā vienīgi MB CLA 180 BlueEfficiency esot tagad mazāks, lai gan tas ir apšaubāmi.
Jāinteresējas konkrētās autoskolās, bet par obligātumu un CSDD pārstāvju kontroli taisnība. Lielajās autoskolās paralēli notiek vairākas grupu nodarbības un iepriekš saskaņojot var konkrēto nodarbību atstrādāt pie citas grupas.
Galīgi neeesmu speciālists, bet sev šādā gadījumā skatītios uz Avensis. Benzīnieks un auto vienkāršs, nav īpaši dārgi remonti, zema cena. Grūtāk pārdod tālāk lv, salona apdare un skaņas izolācija nav tā labākā. Katra lietota auto iegāde ir kā loterija, jo pērc nevis modeli, bet konkrēto eksemplāru.
Mazais Peugeot 308 ar 1.2L benzīnu un 96 kW nebija nemaz tik slikts pilsētai. Kopējā tendence Eiropā: mazāki motora tilpumi un vairāk turbo ir nonākuši tagad līdz manuprāt absurdai elektrifikācijai izmešu normu un nodokļu, ieskaitot CO2 dēļ. Kopējā ideja finasiāli piespiest cilvēkus braukt ar taupīgākiem auto nav slikta. Latvijā tomēr pirktspēja būtiski atpaliek no Rietumeiropas un ASV, tāpēc likumdošana ir tāds kompromiss pa vidu starp kasēšanu, zaļo interesēm un EU. Atsevišķiem retiem auto tas būtiski palielina likmi, bet tirgus drīz visu sakārtos. Mani darba kolēģi USA vispār nesaprot, ko mēs te visi ar mazlitrāžas, jo "Bigger is better", un MPG nav būtisks jo galons maksā 2$. Tāpat ar "stick" brauc tikai sportisti. Dīzelis ir domāts fūrēm un traktoriem.
msh rakstīja: Salīdzinot ar ko - mūsu tautas vidējo rocību? Par golfiem mēs jau esam noskaidrojuši - ja maksāšana notiktu zeltā, nevis papīra naudā, par mk7 nākotos nolocīt tikpat daudz zelta, cik par līdzvērtīgi pozicionētu mk2, par spīti tam ka mk7 ir sastumts stipri vairāk elektronikas un kosmosa tehnoloģiju, respektīvi, mk7 ir lētāks, jo satur vairāk par to pašu naudu. Varam pameklēt infu par vecākiem VW busiem; nejutīšos sevišķi pārsteigts ja izrādīsies ka labi aprīkots T3 būs bijis vienās naudās ar tavu busu - tuaregu nomērīt īsti nesanāks, jo to sāka ražot tikai nesen.
No interneta dzīlēm var redzēt ka dublēja noteikumu dēļ. Kāds jums ir defekts jāprasa tomēr autoelektriķim.
If you've ever spent some time following an Audi Q5 or Q7 in heavy traffic, and you were bored with little else to do, you may have noticed something: Audi's SUVs have two sets of brake lights. Only one of them actually turns on, in normal driving, but the other set is there, just waiting for its chance to dazzle the world with its illumination.
Here's why.
For several years -- maybe decades, who knows? -- the federal government has had a regulation that no headlights or brake lights can be on a movable piece of automotive bodywork. So if it moves, it can't include a brake light or a headlight. That means a car company can't stick its headlights on a car's hood, and it can't stick its brake lights on a car's tailgate, because those items could be open while you're driving, potentially rendering it impossible to see your headlights or brake lights.
Audi, no doubt well-aware of this regulation, went ahead and designed the Q5 and the Q7 with the brake lights on the tailgate.
Now, I know what you're thinking. This is a no-no. This shouldn't be allowed. THEY CAN'T GET AWAY WITH THIS!!! And indeed, they didn't. In order to meet the requirements of the regulation, Audi also installed a second set of brake lights on the Q5 and the Q7.
So here's what happens. In normal driving, when you're just cruising around in your Q5 or Q7, the brake lights on the tailgate are operational. But the moment the vehicle detects that the tailgate is open, those brake lights cease to function. When that happens, the second set of brake lights -- located in the bumper -- immediately take over, providing the functions of brake lights, taillights, turn signals and even reverse lights. Then, when the tailgate is shut again, it's back to the regular old brake lights in the tailgate.
Since Audi figured out this workaround, several other automakers have used the idea. The Lincoln MKC and MKX crossovers now also employ a second set of brake lights in addition to their standard tailgate-mounted set, which work exactly the same way as the lights in the Q5 and the Q7. It's the same story with the brake lights on the new Mini Clubman: They're mounted on the car's rear doors, with a second set in the bumpers in case the doors are opened.
So now, the next time you're in traffic behind an Audi Q5 or Q7, you won't have to wonder why it appears to have two sets of brake lights. This will leave you with ample time to ponder other things, such as how cool it would be to have headlights mounted on your hood so you can shine lights into third-floor windows and annoy your friends. We can dream.
feciic rakstīja: Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?
Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.
Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?
Japānā agrāk bija jaudas un līdz ar to ātruma ierobežojums, tomēr arī viņu ražotāju top brendi ir gana jaudīgi sedani: Acura RXL, Infinity Q70 vai suv versija QX70, Lexus GS F. Nezinu kāpēc Eiropā šie ir reti bet ASV ir gana sastopami. Audi pieminētos tomēr pērk pēdējos gadus aizvien mazāk: carsalesbase.com/european-car-sales-data/audi/audi-a6/
Peugeot, salīdzinot ar vāciešiem, tomēr arī katrs modelis ir "īpašs" un līdz ar to nav pieejamas rezerves vai virsbūves daļas no cita modeļa, kā tas ir VW grupā.
Protams ka fiziski mērīt ar radariem un sodīt ir tikai viens līdzeklis. Vairāk vajadzētu mācīt un skaidrot kā vajadzētu braukt un ko nedarīt, vai kā katrs faktors ietekmē drošību (piem, riepas, ātrums un redzes lauks, reakcija, veselība, medikamenti utt.)
darklight rakstīja: A kamēr mēs te sapņojam, somi ver vaļā kārtējo atomreaktoru. Ja nemaldos, piektais, ja ne sestais tas būs. Lūk tad var ar elektromobiļiem braukāt.
raimondsm rakstīja: Klases nesekmīgie, kuri nevienu sarežģītāku ķīmisku reakciju nevar ne uzrakstīt, ne pa īstam saprast, sit plaukstas un sajūsmā lauž krēslus!
Viņiem visa tā elektrobūšana tagad asociējas ar oglēm!
Neesmu nekad skolā bijis mācību priekšmetā nesekmīgs. Ķīmiskos vienādojumus daudz rakstīju maģistratūrā un joprojām tos pētu ikdienas ķīmiķa darbā. Nevaru skaidri saprast kādu ekoloģisku transporta ideju vai risinājumu jūs aiztāviet tēmā? Manuprāt, Rīgā īsta ekoloģija ir transportēties ar kājām vai velosipēdu
Superlīmi jeb cianoakrilātu var šķīdināt ar acetonu. Vēl citi šķīdinātāji varētu noderēt nagu lakas noņēmējs, nitrometāns, dimetilsulfoksīds vai metilēnhlorīds. Mehāniski noņemt ar siltu ūdeni karcher.
+ Lielākiem ratiem lielāks virsmas kontakta laukums ar zemi, bieži tās ir arī platākas. Labāka līkumu izņemšana un bremzēšana. -Tērē vairāk degvielas jo lielāka inerce uzrāvieniem.
Nevaru piekrist. Kā tad John Deere ar visiem DOC+DPF un EGR neaiziet ciet no šīs traki sliktās degvielas. IV emisijas posms paredz arī maz izmešu traktortehnikai
Šonedēļ saņēmu kompensāciju par Igaunijā nošķiltu savu auto. Baltas un tās sadarbības partneris - serviss, kuru izvēlējos manuprāt, izdarīja savu darbu atbilstoši.
Domāju interesējies par konkrētā piedāvātā servisa atsauksmēm.
www.iauto.lv/pie-stures/mazliet-teorijas/24265-ar-ko-atskiras-apdzisana-no-apsteigsanas-no-celu-satiksmes-noteikumiem-1