Manā priekšā stāv jaunākais un elektriskais Mr. Bīna auto - MINI Hatch 3-door Cooper SE. Uzreiz jāatzīst - reālāka kulta auto nav iespējams atrast! Runājot par interjeru(bet ne tikai), patiesa cieņa angļiem, ka tiek saglabāta vēsturiskā identitāte, protams ar vairākiem mūsdienu elementiem. Ļoti fanīgi izskatās Anglijas karoga siluets aizmugurējos lukturos. Vēsturiski saglabātais apaļās formas spidometrs pārtapis par Essential un Connected Navigation pakotņu funkciju izpildītāju. Jāsaka gan, ka darboties ar šim informācijām nav īpaši vienkārši un parocīgi. Piekare patika neskatoties ka tas ir mazauto un pārkares aiz riteniem praktiski nav. Salonā gan brauciena laikā paskaļš, bet tas laikam sakarā ar neveiksmīgi izvēlētām jau ziemas riepām. Pirmais auto, ar kuru pilsētas režīmā pēc brīža iemācījos, ka bremžu pedālis nav jālieto vispār, jo elektromotors intensīvi pats bremzē(pie tam iededzot aizmugurējos stop signālus). Auto dinamika ir mega izcila, tai pat laikā pretizbuksēšanas sistēma nekādi neļauj izbuksēt ritenim. Nenoliedzami auto ir 2-vietīgs, jo neapdomīgi mēģināju iesēsties aizmugurē un .... iesprūdu! Ar auto varot bez uzlādes veikt līdz 200km. Mana pieredze - 1/2 darba dienu intensīvā pilsētas satiksmē, tad neliels izbrauciens ārpus pilsētas un atgriežoties Dārzciema ielā, auto rādīja, ka palikuši 47% uzlādes. Nu ko, vai es iegādātos šādu auto par 37 tEur - visticamāk ka nē, bet kam failos ierakstīts - tas ir mans kulta auto - noteikti jā. Jo nav tā, ka Mini nav redzami pilsētas ielās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šonedēļ bija iespēja testēt jaunāko tīrasiņu bavārieti - BMW 520d, pie tam pilnpiedziņas versijā, t.i. xDrive MHEV un 8-pakāpju automātu. Jau iesākumā var droši teikt, ka premium segmentā vienas no līdera pozīcijām ir garantētas! Nedaudz neierasta un manā skatījumā necila bija a/m krāsa - tumši pelēks perlefekts(bernina grey amber effect), kas neizcēla limuzīnas cēlās eksterjera līnijas. Gaitas/piekares īpašības perfektas, līganas, bet ne mīkstas, kas nolasa mūsu ceļu grambas, pie tam auto bija bez sporta piekares. 2-litrīgais dīzelis ar 190 Zs(140Kw)galvu reibinošu dinamiku gan nerādīja, bet neaizmirsīsim, ka pilnpiedziņa! Auto bija aprīkots šķiet ar visām iespējamām pakotnēm, tādām kā M_Sporta(ar visu no tā izrietošā), Comfort plus(4-zonu klimats, Harman Kardon audio, multimēdiju sistēma), Innovation(lāzera gaismas, projekcija uz priekšējā stikla Head-Up display, žestu vadības sistēma, paplašinātais dekors ārpusē High-Gloss Shadow Line, soft close durvju aizvēršana, automātiski vadāms bagāžas nodalījuma vāks un daudz kas cits. Testa auto cena gandrīz 80 tEur, bet bāzes modelis pieejams pat par 46 tEur.