Kalvis99 rakstīja: Superlīmi jeb cianoakrilātu var šķīdināt ar acetonu. Vēl citi šķīdinātāji varētu noderēt nagu lakas noņēmējs, nitrometāns, dimetilsulfoksīds vai metilēnhlorīds. Mehāniski noņemt ar siltu ūdeni karcher.
jā tāda doma bija, bet baidos vai netiks bojāta mašīnas krāsas un lakas virsma?
es biju domājis nopirkt lietotu to numura zīmes komplektu ar apgaismojumu un vadu, un man pateica, ka maksā pie 70 eur, vai tiešām lietots tik dārgi maksā?
Tad jau letāk man laikam pie elektriķa aizvest un samaksāt, lai salabo vadus, lētāk iznāks tak?
paldies par atbildi, tātad viss kārtībā, es jau kā neticīgs nevienam cilvēks uzreiz padomāju, ka mani taisās apčakarēt un uztaisīt pa fikso
nu servisa direktors pateica, ka man esot grūta krāsa un nav viegli piemeklēt, toņi nedaudz atsķiras, tāpēc grib pārkrāsot, bet man bija šaubas par to vienu dienu
bet nu es esmu divās dažādās vietās pirms tam krāsojis šito pašu mašīnu, tur man neko neteica par tādām problēmām, aizbrauca un nopirka pareizo krāsu un nokrāsoja
CNG tikai attīstās Latvijā, drīz jau 2 tanks būs Rīgā, un arī līdz 2025 gadam būs uz katriem 150 km pa cng tankam pa visu Latviju, tākā uz to nav ko iespringt
Elektro ir daudz dārgāki + tur būs liels čakars ar tiem
Palielam jau interesē izturīgs un taupīgs auto, kurš kalpotu vismaz 7 gadus, kā ar tiem maza tilpuma benzīna dzinējiem, tie jau noteikti pēc 100k kilometru jau mirs nost? Vai tomēr var arī uz tiem skatīties?
Renault ir labs bonus, ka apkopes ir par brīvu, noteikti līdz Renault salonam būs jāaizbrauc, varbūt beigās kādu no tiem paņemšu.
Ģimenes auto īsti nevajag, tādu viduvēju pēc izmēriem, pārāk mazu ar ne, tāds kā Kia sportage ir tīri ok pēc izmēriem
Dacia jau ir kartona kaste, vienreiz tādā esmu braucis, nē paldies, tā nav mašīna. Viss iekšā no plastamas, uz šosejas braucot tāda sajūta, ka izolācijas vispār mašīnai nekādas nav un izskata ziņā Dacias ar nav nekādas smukās
zinu, ka ir arī sliktas atsauksmes par leišiem, bet ir arī labas, ka nopērk daudz lētāk kā Latvijā un braukā un viss ir kārtībā
tāpat Latvijā var arī no privàtpersonas nopirkt un vainu paveicas, vainu nē
tad īsti pēc komentāriem nesapratu vai f30 ir daudz dārgāk uzturēt kā e90? facelift modeli f90 negribu pirkt, pārāk dārgi, negribu izlikt uz mašīnu vairāk par 10k
tur tik daudz un dažādi veidi viņiem, kā var zināt, kuru labak ņemt? un vai tiešām virsma netiks bojāta?