Tas auto laimīgu darīs tikai pirmo īpašnieku, kas viņu sačakarēs. Pēc tam kad šo lielisko un eko šmeko agregātiem pārbazto auto nopirks 2. Un 3. īpašnieks varēs lasīt tēmas ar nosaukumu - kur likvidēt Adblue pa lēto, katiki aizgājuši ciet, ko darīt, griezt ārā vai nē.
Besī lohi, vai loses, kas baidās braukt pa lietu. Tur kur atļautais 70km/h brauc uz 30km/h un besī, ka aiz tā loha, vai loses brauc vēl 8 lohi /loses, kam bail apdzīt to lohu/losi.
Nesaprotu, kādēļ tad liek tiesības, tjip mācās ar instruktoru braukt, ja rezultātā baidās braukt pa normālu ceļu lietus laikā.
Ziemā tas pats. Kā sniegs, tā viss. Bailes, bailes. Bet nu labi. Tur jau arī plikās riepas spēlē lielāko lomu.
Nevaru saprast vai Siguldas, Limbažu un Cēsu iezemieši piekopj slow life dzīves principu, jeb vienkārši nejēdz raiti braukt.
Tas tā kaitina, kad katrā krustojumā kur jātiek ārā uz galveno ceļu priekšā stāvošie katru reizi to dara ar tādu ātrumu, ka es pa to laiku paspētu izbraukt ārā, apmest saulīti atpakaļ gaitā un vēl atvērt kapotu, lai pārliecinātos, ka antifrizs nav sācis vārīties.
Ja brauc pa Dombrovska ielu un gribi griest pa kreisi uz Emmas ielu man ir priekšroka, ko norāda ceļa zīme galvenais ceļš. Bet kravas mašīnai kas brauca no kreisās puses un pat nepaskatoties vai var šķērsot Dombrovska ielu pārbrauca krustojumu uz kādiem 60km/h tas laikam nešķita ievērības cienīgs fakts. Labi, ka kaut kāds čujs lika piebremzēt pirms manevra. Savādāk droši vien būtu Pie Pētera.
Vienalga vai ir mums galvenais ceļš, skatāmies un esam gatavi ka kāds trakais var to neievērot un braukt virsū .
Tagad tur vēl vairāk visi, kam smadzenēs viena rieva taisīs tur bīstamas situācijas.
Jo valēs no 120-140km /h