BAN lētākais piedāvājums, BM9 un ~60eiro gadā. Nez ar Baltu nekāda labā indivuduāla komunikācija nav sanākusi... pasen atpakaļ, sievai pēc uzvārda maiņas balta darbiniece ne par ko negribēja pārrakstīt octu un nācās vēl samaksāt ~30ls par derīgas octa pārformēšanu...
Lai es pārsēstos uz sabiedrisko man vajadzīgs ātrs sabiedriskais transports, kas kursē arī ārpus gaišā dienas laika. Manā galā sanāk tos 50km autobusā kratīties 1:15, ar auto tās ir nepilnas 40 minūtes. Rīgā beidzot varētu sakārtot park&go...
Jāpielej eļļa ugunij, ko? Eļļu reliģijas piekritēji matus plēsīs!
Leju lētāko eļļu ko varu dabūt (pilots, mannol, maksimas eļļas u.c) Lietoju 5-40w, mainu pēc 6-10k, kā laiks atļauj... Filtru pa ~4 eiro pērku.. Viena eļļas maiņa izmaksā ~12 eiro. Eļļu mainu pats, atrabotku izzāģēju... Motors dzīvs un ziemā ņiprs.
2litru benzīns nekā īpaša, braucu 80% pa pilsētu, kāpēc domājat, ka lētās eļļas neatbilst dzinējam? Nerauktu degunu, bet papētītu vw vai api specifikāciju redzētu, ka tās eļļas der arī pasvaigiem dzinējiem. 90 gada dīzelis manā īpašumā neko labāku par 10 40 neredzētu
Kāpēc ik pēc 2k? Pēc 2k lētā eļļa pat krāsu nav mainījusi, kā no pudeles.
Bet pārējais tevis rakstītais "eļļas reliģijas" naids. Vai dusmīgs servisa darbinieks/ īpašnieks, kam kreņkis, ka varu veikt pilnu eļļas maiņu lētāk par 1 litra cenu servisa "īpašās eļļas".
Es nesaku, ka visiem motoros jāgāž neskatoties kāda eļļas specifikācija nepieciešama. Uzrakstīju sava autiņā izmantoto. Labi pilotam izvēle nabadzīga, bet mannol lētās eļļas ir faktiski visam. Protams, ja patīk liqui moly uz priekšu, bet ja tas nav fetišs, tad kāpēc pārmaksāt?
Apskaidrojiet, kāpēc jāpērk lietoti auto jauna auto cenā? Tās taču naglu kastes, nevis projekta/ svētdienas auto. Par patsmit tūkstošiem sanāk jauna budžeta naglu kaste priekš pārvietošanās no A uz B. Ja kāds šādus lietotus auto nopērk, tad pats uzprasās.
Neizmantoju, skatīt folijcepurīšu youtube video. Manas domas, ka dārgs lohatrons un nav uzticams risinājums. Kā jumpstarter gan varētu būt labāks par litija pakām. Spējīgs uzkrāt lādiņu arī no nosacīti beigtas baterijas.
Tieši tā depo u.c lielveikalos aķus var ņemt, jo viņiem ir pa lielam salīdzinoši svaigi ražošanas datumi. Bet snobi var te raukt degunus un ņemt pie čoma servisā gadiem stāvejušus bosch, varta u.c dārgā gala aķus un priecāties...
Nav jau nekāda raķešzinātne, nomainīs gandrīz jebkurā servisā un aizdedzi saregulēs pēc stroboskopa. Meklēt speciāli auto elektriķi priekš b3 materiāli neizdevīgi. Rēķinies elektriķis paņems 2tik, kā serviss.
Šeit jau tāda pļāpāšana vien būs, labāk aizved pie kāda motorista, kas ikdienā taisa kapitālos motoriem. Servisos nav jēgas vest... tik naudu noplēsīs par neko. Manas kapeikas, skatītos tomēr uz svecēm (ko tur baudīt, jāmaina viņas, nav tik dārgas) un baudīt maf u.c sensorus...
Nezinu kurš gads un komplektācija auto, bet 2.0l ctdi opelim kvēlsveces no 10 eiro gabalā... Cik tur darbs par izjaukšanu, lai tiktu līdz viņām, tas cits stāsts...
Iedod konkrēti jaudu dzinējam un auto gadu... Konkreti tam insigniam divlitru dizeli visadas variācijas ar dažādām kvēlsvecēm. Skatu interneta detaļu veikalus, vari arī pats sameklēt....
Motora jauda noslēpums, labi tur zem 13 gada kādi 4+ varianti ar 2.0 ctdi un ja biturbo vai 4x4, tad vēl vairāk... Bet nelec man acīs dārgas kvēlsveces, pat bosch sveces ap 15 eiro gabalā... Interesēs pats sameklēsi... Kas tev tās par īpašajām kvēlsvecēm ar iebūvētu manometru....
Ar stūres pastiprinātāju, kārbu šķidrumiem sen jau var labi iegrābties arī 30 gadīgam auto... Pārsvarā benzīntankos tirgo kaut kādu sarkano dekstronu vai kaut ko tādu...
Līdz 100 tev sanāks tikai būvmateriālu veikalos pieejamie ķīniešu LED. Cilvēki ar viņiem braukā un neko, policija neskrūvē nost. Uz TA gan jau, ka vieglāk noņemt, kā TA inspektoram skaidrot savu teoriju par E marķējumu. Vēl kā variants paņemt lietotu hella u.c halogenu/ kvēlspuldžu komplektu.
Tur jau bez variantiem jāvelk atsevišķs vads ar drošinātāju no aķa. Protams var jau ielikt niknāku drošinātāju gaismām un cerēt, ka vadi nekusīs. Domāju, ja netur visu laiku ieslēgtu stiklu, spoguļu, sēdekļu apsildi, tad ģeneratoram ir pietiekoša rezerve priekš papildlukturiem.
Maini nost un negaidi magiskos 10k vai cik km... Jauniem dzinējiem škidras eļļas lej ne bez iemesla un bieza eļļa pie tam vēl aukstajā sezonā to dzinēju pietuvinās tolmetam ātri... Vot kārtējais piemērs, ka servisos nav ko tērēt naudu... Gan jau, ka salēja to, kas noliktavā iekrājies un vēl noplēsa labu naudu par eļļas maiņu....
Nākotne būs tāda, kā politiķi gribēs.... Aizliegs fosilo degvielu nāksies visiem ar sakostiem zobiem braukt ar elektro un priecāties.... Citur pasaulē cilvēki vel braukā ar ļoti veciem auto un mazos apjomos ražo rietumu veco auto sliktas kvalitātes kopijas.... uzspļaujot visām eiro prasībām. Te pat kaimiņos Krievijā Ķīnas auto iet uz urrā, lai gan nekādiem eiropiešu standartiem neatbilst.
Izskatās, ka statistika par vidējo 1000eiro algu ir stipri novecojusi, ka te kāds par bukšu nomaiņu gatavs piķot 400 vai par eļļas maiņu 200 Cik tad tūkstošus būtu jāatdod, lai piemēram sajūga kurvi nomainītu? Tad vēl nav kauna te ķērkt par lielo ceļa nodokli vai dārgu apdrošināšanu
Drīzāk šausmināsies par šī brīža elektroauto. Toksiskas baterijas, kas uzlādētas no elektrības, kas iegūta radot to pašu co² un transportēta ar zudumiem pa sadales tīkliem. Pie tam ziemas laikā, tēlaini izsakoties: "izlej pusi bākas uz zemes" Un smiesies par šoferīšiem, kas pusceļā uz Daugavpili gaida stundu stāvlaukumā, kamēr auto uzlādēsies.
BAN lētākais piedāvājums, BM9 un ~60eiro gadā. Nez ar Baltu nekāda labā indivuduāla komunikācija nav sanākusi... pasen atpakaļ, sievai pēc uzvārda maiņas balta darbiniece ne par ko negribēja pārrakstīt octu un nācās vēl samaksāt ~30ls par derīgas octa pārformēšanu...