Domā, ka perekupa prasītie 2-5tk (vidējā latvieša auto vērtiba) ir sīknauda par auto, kuram remonts izmaksā tikpat un bez remonta jāved uz tolmetu, un jāatdod pa 100eiro uz svara.
Pusmūža veči vismaz zin ap ko lietas grozas, bet protams perekupiem patik jaunuļi, kuri novērtē perekupa ar silikonu ieziesto salonu un ar kārčeri noskaloto dzinēju.
A ko pircējam darīt? Kvēlveces izskrūvēt un nomērīt kompresiju uz plača?
Šādi vismaz var nedaudz nojaust par dzinēja nolietojumu. Ja atverot eļļas korķi dūmi, kā no izpūtēja nāk, tad skaidrs, ka viss ir slikti un auto ir kārtējais miljonieks.
Ir tikai normāli pa šoseju labā laikā maukt +10km un neviens policists nestādina. Tāpat pa pilsētu jābrauc bik virs 50km, lai normāli brauktu. Pensionāri, kas pārvietojas ar 20km stundā, lai sēž mājās!
Man stāžs 10+ gadi un neviena ātruma soda vai par agresīvu braukšanu!
Tādi Di..sēji jums smalkas tačkas ir, bet stresojat, ja nu buktētāju nepieķers pie rokas, kurš maksās? Ja jums būtu smalkas tačkas, tad jums būtu kasko un pašrisks un visu bīdītu jūsu apdrošinātājs.
Bet realitātē jūsu smalkais braucamais ir gandrīz 20 gadīgs x5, kas pārkrāsots biežāk, kā dēļu grīda...
Nezinu nevienu dullo manā galā, kas ātrāk pa 8 rītā ko tādu darbina. Vasaras laikā trimmeri daudz neatpaliek, tos gan pļāvēji darbina pat 4 no rīta, jo vēlāk pļavas izpļaut nevar dēļ karstās saules.
P.S Lapu pūtējs ideāls, lai nopūstu slapjas lapas no asfalta un lielumus savāktu, bet pārējam grābeklis.
Vidējam latvietim ar 15k gadā pat rēķinot teorētiski elektroauto neatmaksāsies. Iespējams kādam, kurš izmanto ļoti bieži RS stāvvietas un sabiedrisko joslu vēl atmaksājas vismaz ērtību ziņā.
Ģirģenu ģimene ir ieskrējusies ar sodu pastiprināšanu... Viens bračka ierosina atjaunot arestu par dzērumu pie stūres, otrs nomest atļautās promiles uz 0...
Gan jau apstiprinās arī šo, jo ministrs arī lielos kovid sodus labi iekasē... 3 mēnešos miljons.
Ņem BAN un nemīz kedā. Gadiem lietoju, viņi cenu met nost pat bonus klasei nemainoties ātrāk pa gadu. Tagad kaut kādi 25eiro gadā.. Uz trim mēnešiem vispār kapeikas...
Varbūt jāskatās no otras puses, kāpēc mums tik mazas algas, ka jāmokās ar lietotiem auto?
Vairākumam būtu ok braucamais pa 100-300eiro mēnesī, ja vien algas būtu pieklājīgas un stabilas. Bet ar lietotiem varētu turpināt ņemties auto hobijisti un jaunieši, kā ar pirmo auto...
Vakareiropā līzinga maksājums par budžeta auto vienāds ar interneta/ elektrības mēneša rēķinu...
Visai individuāli, laukos zemnieku saimniecībās audzis jauns vīrietis 16 gados mācēs ar visu pārvietoties un vēl salabot... Tad ir pilsētas tizleņi, kuriem turīgi vecāki pērk visu... Tur tikai nelaime ir laika jautājums.
Bet pilsētas pusaudzim bez lielas kabatas naudas vai pāragri uzsāktām darba gaitām auto braukšana ir nesasniedzmas sapnis.
Ja skatās tīri no ekonomijas viedokļa, tad 4 golfs pa ~1000 eiro būs nepārspēts pērkat kādu gribat elektroauto. Vienalga dīzelis vai benzīns...
Kamēr golfa cena izlīdzināsies ar elektroauto cenu ar golfu jau vismaz 5 reizes tiks apbraukts apkārt zemeslodei.
Tas pats ar visiem siltumsūkņiem un glauniem granulu katliem, par viņu ierīkošanas cenu malka gandrīz visam mūžam sanāk, ko kurināt krāsnī.