feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Šodien atdots servisā, razklads būs.
Kaut kādi flapi bija pie vainas, iztīrija tagad viss labi.
Bija aizdomas par akumulatoru, bet viņas atkrita jo 1 nakti mašīna nostāv, knapi var pielaist, nākamo nakti temperatūra tāda pati, mašīna aiziet ar pusapgriezienu. Nu To visu tagad veči skatīsies. Bija diaganostikā kļūda par kvēlsveču releju, bet pavasarī Lolvim tika ieliktas jaunas kvēlsves utt.
Prinicpā tagad ir polteirgeists, man pašam liekas ka masīna bijusi sista no visam pusēm, ķap ļap sataisīts un tad tagad pēc 3 gadiem vadiņi sāk svilt un sākas viss.
Bet ja negribas līzingu? Es vēlreiz atkārtoju es to mašīnu pirku skaidrā naudā 3.5k eur. Krāju gadu. 2019. gada pavasarī nekas sakarīgāks par 3.5k eur nebija piedāvājumā.
A kas tad par sūdu ar to mašīnu notiek, ja pie vienādām āra temperatūram, nakti nostāv knapi var pielaist, nakamajā dienā nostāv tādu pašu nakti aiziet ar pirmo.
Kvēlsveces visas jaunas, laigan pie +10 tas diez vai ir svarīgi.
feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Jā viss atkarīgs kā lieto mašīnu, man darba mašīnai pie 1 gada vecuma un 43k km ir sliktāks salons nekā 15. gadīgajai volgai
Par to ko Eiropā pērk arī diskutabls jautājums, tādā Nīderlandē 15 gadus atpakaļ dirseļus kad viņi nebija tik populāri taisīja super akcijas utt, nu arī Lv ta bija. Tagad kad tur saprot, ka nu būs eur7 limits un ka centrā varēs iet ar kājam tad visi mēģina tikt vaļā.
Bet nu bildes ar manu Volvi es biju ielicis, tur pat nav mainīti hidrokomensātori, kas šai paaudzei ir slimība, noteikti ka drīzumā būs jāmaina. Tāpat arī dpf vietā utt. Visas atskaites tīras. Nu domājat, ka viņam 600k, man kāda starpība. Tāpat pretī neko nevarat piedāvāt par 3.5k eur.
darklight rakstīja: Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.
Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.
Tieši tā, nu tas ir kaut kāds stulbs tautas mīts pēdējos gados ieciklējies, ka ārzemju mašīnam 100k km nobraukums gadā. Nu nav tā. Protams, ja nopērk ex taksi tā ir. Bet nu čaļi paskatieties globusu, NĪDERLANDE IR MAZĀKA PAR LV Nu nebrauc tur neviens tūkstoti dienā.
WALA rakstīja: Atbilde uz galveno jautajumu ir tāda, ka principā ar tādu MAF var braukt kaut vēl vienus 100K, ja vien degvielas patēriņš nesāk līst šausmigi uz augšu vai auto vairs nelec vai citādi ļooooti sūdigi uzvedas, jo MAF tev samēra gaisa daudzumu , ja to sak merīt nepareizi, tad degvielu jauc nepareizi, nelielas nobīdes uztrauc tikai ekolohus, bet lielas nobīdes vairs labi nestrādā. Tātad ja pabraukt vari, tad līdz sevisam tiksi un nekas tev tur nenotiks ...
P.S. un ar 400K Volvo kam virsbūve nav sapuvusi es mierīgi arī sadzīvot ilgi un dikti, diezgan labi patīk tas auto, un ja ta turpināsies var gadīties ka sievastēva XC90 ar elektrības gļukiem tiks nodots tikt galā, moš tad arī pakurināšu to 2.9 benzina brinumu, jo nu iet neslikti, ja tik vēl bremzes savestu kārtībā un no salona sienu un ko tur vēl iztīrītu ....
Jap. Paldies! Šodien mašīna tika atdota servisā, pateica, nu bļin ar to defektu varēja vēl braukt un braukt, bet:
1. Tracina ka displejā rāda kļūdas
2. mašīnai ir jābut tip top stāvoklī, jo pirkta naļikā, garantijas nav utt. Šī masīna man ir priekš sevis, gribas lai viss būtu iespējami labi, cik nu tas ir iespējas 15 gadīgam.
3. Rūsa nu hvz, NL nav tās ziemas kas LV, bet tu atkal ir mitrais jūras gaiss, nu pa 3 gadiem nekas izlecis nav ārā.
aaa for fuck sake nu cik var? Nu tiešām lūdzu atbildi cik var? Man darbā ir 5 mašīnas kuras ņēmtas jaunas no 0 un problēmas ir bijušas vairāk. Ne visas par garantijas naudu, jo Latvijā taču zināms ka 5 gadu garantija neapmaksās Tev pat etalonu līdz servisam.
Nu ko Tu bļāviens gribi? Ir ieliktas visas iespējamās bildes šeit ar to padsmitgadīgo musaru. Nē Tev nav miera. Nu kādas ir Tavas vēlmes??? Jāizved uz Spici Tevi? Es vienk. nesaprotu.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FOR FUCK SAKE MAN INTERESĒ VAI VARU JOBANAS 5 DIENAS NOBRAUKT AR KĻŪDU PANELĪ KA DZINEJA VADIBAI ZOPA! NETAISOS ES TO JOBANO VOLVO PARDOT NE TEV NE UZPIRCEJIEM NE ARI SS,LV LIKT!
3676. kārt veči beidzat stumt sūdu lūdzu, cilvēki atbildēja jau.. Jā varu pabraukt. Kam kaut kas neapmierina utt. lūdzu var droši iegūt manu volvi apmaiņā pret citreon C5 vai aiziet Na.
Kaut vai necik par 20 gadiem, bet šeit man atbildēja, ka ar pusdzīvu gaisa masas mērītāju pāris dienas varu pabraukt. Tāds arī bija jautājums. Kamēr nesākās miljons k km un pārējas fekālijas.
Bēdīgi. Es atceros, kādreiz forumi bija domāti, lai palīdzētu viens otram nevis apdirstu. Tēmu var slēgt, atbildi man pateica viedie, varu pabraukāties ar to pussprāgušo mafu. Juaku dienu dienu visiem!
Tas pats foruma veterāns MSH tak brauc un brauc. Maita tikai citiem negrib remontā palīdzēt.. Bet ar saviem 350eur operatīvā līzingā mēnesī es uzreiz pasaku, ejat na.
Ja Tu esi priekšnieks uzņēmumam tad jā! Bet ja tu esi padotais.. Nu neiznāk draugi mīļie kā jums gribētos paņēmt LV G klasi da kaut vai to pašu Dacia... Labāk iesakat servisu kur saprot Volvo. Cik % no šī foruma brauc ar nullītēm vai līdz 5 gadi veciem auto? 10%?
Daavisons rakstīja:
feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Šodien atdots servisā, razklads būs.
Kaut kādi flapi bija pie vainas, iztīrija tagad viss labi.