GB12 rakstīja: Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.
gandrīz gadu esmu 156 sw 1,9 8v dīzeļa īpašnieks. diezin vai kādam ieteiktu pirkt bet man patīk. vismaz stāvlaukumā nav grūti atrast
piedodu. un biju nedaudz neprecīzs. rwd džuljetas būs tiaki no nākamā gada, bet Jūlijas gan jau ražo. un - ņemot vērā Alfu tālākpārdošanas vērtību, varētu būt interesanti
tas pats stāsts jau par drošības sistēmu pārbaudi - ar ko 2012. gada vāģis atšķiras no 2011.g. - vienam pienākas 1 par esp, abs, airbag un ko tur vēl kļūdu, otram 2
2 dienas pēc apskates nolūza nopuvušais atsperes balsts uz amortizatora. labi, ka ātrums nebija liels un iztika tikai ar saplēstu riepu. kā to varēja neredzēt - nezinu.
no 2003. gada ražojuma esot jādeg visām lampām, ja ne - 2. tā man šogad paskaidroja (nedegoša bremžu papildnieka dēļ). ja nebūtu citas lietas pamatotas, par ko bija vēl viens 2, mok cīnītos un meklētu lampiņu (kas bija izkritusi, kā beigās izrādījās)
pašvaldības masveidā iepirka e-upus un arī laikam kkādus citroen kablukus, izmantojot eiropas piķi. jauns e-ups laikam sanāca ap 8k eur vai mazāk, atkarībā, no aprīkojuma (tur bij kkas, ko eiropa apmaksā, un kkas, ko ne)
ir sanācis pabraukt nedaudz - cēliens kā 2.0l benzīnniekam, kā jau elektrībai - grieze vienmērīga visos apgriezienu diapazonos.
pa pilsētu eleganti. reālais nobraucamais gabals laikam ap 150km. ziemā bik mazāk.
ok, protams, īstajā tirgus ekonomikā būtu kā džungļos - tas kas nevelk, tas pats vainīgs un nomirst, nekādu sociālo, medicīnisko un tml garantiju.
varbūt nepareizi definēju, bet stāsts ir par to, ka pašreizējam pasaules ekonomikas modelim ir nepieciešams, lai katru nākamo periodu pirktu arvien vairāk. līdz ar ko - nedrīkst masveidā tirgot kko tādu, kas kalpos ilgi.
varbūt offtopiks - bet - kamēr tirgus ekonomika spiedīs uz ikgadēju apgrozījuma pieaugumu, tikmēr netiks ražots nekas tāds, kas būtu ilgmūžīgs un - līdz ar to arī ekoloģiks
varam iet arī tālāk - ražošanas izmaksu samazināšanas nolūkā arvien vairāk cilvēka veikto aizstāj roboti. rezultātā samazinās nodarbinātība. un - attiecīgi arī samazinās to cilvēku skaits, kas saražoto varēs nopirkt
nu, laikam pasaulē ātrākais auto, apsteidzot nomas auto, tomēr ir demo auto. nedomāju, ka jebkad tādu pirktu. kas, jau bez obkata, katrā braucienā griezts, cik nu viņš iet.
pēc pieredzes - neviens reģistrators nav izdzīvojis ziemu, ja paliek mašīnā. nepatīk tiem ķīnīzeriem mīnusi
prestigio roadrunner 560gps ir forša fīčam, ka var noņemt no stprinājuma, bet piesūceknis paliek pie stikla (kas var narikam likt domāt, ka tas aparāts ir bardačokā, un tāpat to stiklu izsist)
un pēc pielikšanas tāpat jākoriģē kadrs
kā jau teicu - agrāk vai vēlāk tāpat gan jau nosprāgs, tāpēc jāpērk lv, lai nav fišas ar garantiju.
tādu, kas tumsā normāli darbosies, pagaidām zem 100 eur tāpat nenopirksi
šobrīd par sakarīgām naudām var nopirkt prestigio roadrunner 560gps ar ambarella a7 čipu.
pirms tam no ķīniešiem pirku vairāk kādu atpakaļ aparātu ar to pašu čipu, bilde ļoti laba, tumsā arī bomba. pie ķīniešiem bija 160 doļļi. nosprāga tas aparāts, protams, apmēram pēc gada lietošanas. ok, nenosprāga, sāka gļukot, mēģināju visādas firmwares, kamēr neuzinstalēju neatbilstošu un nobrucināju
tagad rd ir akcija tam 560, 99 eur. esmu izdarījis secinājumus, ka jāpērk lv reģistratori - tie paši ķīnas mēsli būs, bet vismaz ir 2 gadu garantija
nu, hz, stunda wazē estlandē, kas gan tika ierubīta tur jau esot (nebij karte ielādēta), izmaksāja diezgan sālīti, jo bij laikam kādi 50 centi mb. tagad esot uz pusi mazāk
nu, brauc pa otro, panāc, pārkārtojies uz labo un ej garām, jo vairs neapsteidz tajā pašā joslā braucošo. jo viņš otrajā, tu pirmajā bīstami it kā, bet ne nelikumīgi
manuprāt, diezgan muļķīgs risinājums kombinēt 520 un 521 ar to "figņu" pie 518 un 519 vēl būtu saprotami. vai arī baltajā zīmē integrēts gan pilsētas nosaukums, gan tas simbols (kā igaunijā)
GB12 rakstīja: Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.
gandrīz gadu esmu 156 sw 1,9 8v dīzeļa īpašnieks. diezin vai kādam ieteiktu pirkt bet man patīk. vismaz stāvlaukumā nav grūti atrast