Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj
Pie zināmiem ienākumiem cilvēki sāk remontēt mašīnas labos servisos un lietot orģinālas rezerves daļas vai arī pirkt jaunas automašīnas. Tas ir dārgāk, bet patīkamāk. Meitenei vismaz ir skaidrs, ka ar kārbu problēmas viņai vairs nebūs. Labi, vai ne ? Pietam, lai 2000 gada audim pārliktu variatoru uz automātu - darbs noteikti maksās ap 1000 naudiņām. Kur jēga ?
Vai nu nekontakts, vai vadības bloks. Ja bloks, tad pēc atmiņas - 200Ls . remontēt var visos specializētajos BMW servisos - BMauto, permalat, Latbema, Basse. Man vislabākā pieredze ar Permalat.
VW LT35 2,8 2001 g Nopirkts ar 300 000 km noskrējienu, skrējis pa bāni, trīs gados remonta izmaksas 400 Ls, pašreizējais noskrējiens 500 000. Iet uz urrā. MB sprinter ir tāds pats, atšķirās motori un priekšējie lukturi.
Golf 2 ar četriem robiem. Gribēju pārbaudīt eļļas līmeni, atradu it kā atbilstošu skrūvi, pielēju eļļu, ieskrūvēju atpakaļ. Kārba sāka smagi slēgties. Izrādās, eļļas papildināšanas korķis bija mazliet augstāk ieaudzis dubļos, bet skrūve no ārpuses turēja vienu dakšinu. Diena pagalam, kamēr ar drātiņu pievilku tuvāk un uzķēru vītni P.S. arī ieliet eļļu pa to caurumiņu nebija viegli
Toyota ir tā nelaime, ka nekas slikts līdz garantijas beigām viņām nenotiek Viņi pat neiztērējot rūpnīcas piešķirtās garantijas remontu normas (laikam ir noteiktas summas, ko rūpnīca uzskata par adekvātu ciparu uz šādu pakalpojumu...) . Nav jēgas čakarēt kādu, no tā viņi nekā neiegūst. Ja neliesi dīzelī kaut kādu šļuru, dēļ kā nobeigsi sprauslas vai sūkni nekādu problēmu nebūs...
asf rakstīja:
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj
Pie zināmiem ienākumiem cilvēki sāk remontēt mašīnas labos servisos un lietot orģinālas rezerves daļas vai arī pirkt jaunas automašīnas. Tas ir dārgāk, bet patīkamāk. Meitenei vismaz ir skaidrs, ka ar kārbu problēmas viņai vairs nebūs. Labi, vai ne ? Pietam, lai 2000 gada audim pārliktu variatoru uz automātu - darbs noteikti maksās ap 1000 naudiņām. Kur jēga ?
P.S. meitene malacis -> komsomolka, sportsmenka, otlichnitsa