H E L P !!!!!!!!!!!!!!!
264-tajam nobeidzaas galvenais elektriskais suuknis.
Kur taadus var remonteet.
H E L P !!!!!!!!!!!!!!!
264-tajam nobeidzaas galvenais elektriskais suuknis.
Kur taadus var remonteet.
Paldies. Piezvaniiju sarunaaju(~25 Ls)
RRRRRRRRRRRRRUUC
264-tais zaudeeja origjinaalo suukni jo shameejais nebija atjaunojams un tika pielaagots cits (jaunaaks modelis) suuknis, pieliekot gumiju no opel (lai tureetos vecajaa stiprinaajumaa) un mersedesa pretvaarstu. Elektriibas kontakti arii tika mainiiti pret muusdieniigaakiem
Nu man vairs nebuus klokjis jaarausta un pedaalis jaaspaida!!!!
740-tais tika pie automaata (naak no 940-taa, pabija uz 244-taa un tagad uz 740-taa).
Mans 740-tais shodien palika krustojumaa. Dabuuju vilkt maajaa, jo aizdedze nestraadaaja (nebija dzirksteles) un peec ilgas mekleeshanas ieraudziiju ka notruucis Hola datchika vads, nu buus ko nonjemties lai salabotu.
RRRRRRuuuuuuuuuuccccccccccccc
Nonjeemu sadaliitaaju, pielodeeju vadinju, uzliku atpakall un to visu saviem speekiem.
Tiko savaa seetaa iebraucu kaarteejo VOLVO
Volvo 740 aptuveni 1984-1985 gada, sedans, Benziins 2.3, gaaze, karburators, virsbuuve RRRuuseejusi, jo naf cinkota.
Ja kaadam ko ievajagas dodat zinju.
P.s. rokturis no universaalja naf.
Laikam septiitaias.
Gvido Arkas gabalu var dabuut veel no ieprieksseejaa, to veel neesu paspeejis luuzznjos nodot, luktura laapiissanai ar var ko atrast.
Shitam antena ari nolauzta, ir tik taa par kuru runaajaam.
Tie septinji jau nau viena klase, tur viena vietaa jaasanaak diviem, bet man jau rezerveets pat astotais(bija topiks kur mekleeju 200-to bungju)
Tev buutu gruuti sakrustot dieseli ar bencinu, takaa bus vien divi.
Jaa uz izjauksjanu, jo:
1)Ruusa visaas malaas
2)Liegums virsuu
3)nodoklji nav maksaati
Taa rupji piemetot lai dabuutu uz sava vaarda tas buutu ap 150 Ls,bet shameejo es dabuuju pa tik pat.
Jāāā, būšu latgalē savu automātu nobeidzis.Tika uzvārīta eļļa braucot pa trasi ar 1;2 ātrumu.
Šodien pamainīju eļļu, vecā bija melna un smirdēja pēc deguma.
Uz 2 ātrumu pārslēdzas pie 4500 apgriezieniem, uz 3 ātrumu pie 5000 apgriezieniem (braukšanas ātrums ap 120 km/h) uz 4 vēl naf slēgts, jo ātrums jau pa lielu.
Kādi varētu būt iespējami defekti,labošanas iespējas ?
Jau astotais VOLVO manā sētā.
Tikko no Rojas atvilku 244 1977g (Latvijā no 1993) 2.0 automāts.Šis tas jau noskrūvēts, bet man vajadzīgas daļas arī ir.
Naf traks, bet baigi tie Volvo iepatikušies.Bet varbūt jau atkarība (tāpat kā narkomāniem).
Devītais jau arīir pa pusei samaksāts, bet vēl naf manā pagalmā.
Kas tik te nenotiek, kamēr es strāda .
Jautājums MĀRIM:
Tavam 200-tajam ir interkūlers, jo savam nākamajam upurim ir doma tādu uzlikt.
interkūlers ir tā ka vis ir kool,jeb arī viss ir kulē.
Ir jau vienam, pielikšu vēl cooleri.
Shodien tika iegādāts automāts to arī pie turbīnas kabināšu klāt.
Bet toties naf klokjis jārausta, un līdz 60 km/h ar 1 robu,
un rokas var turēt uz stūres.
Es jau pa to trasi braucu bez bremžu vakumpastiprinātāja un vēl ar gāzi, bez bremzēm jau labus rezultātus neuzrādīsi.
Pie Provento Bikernieku ielaa arii var atrast Volvikjus.[addsig]