Man bija līdzīgi ar mazda 626 ('87 gada), bet problēma sākās pēc motora mazgāšanas ar augstspiedienu.
Auto vienkārši dzisa ārā - no sākuma palika uguņi blāvāki, un finālā vispār apstājās. Bija aizdomas un gudrinieki teica ka āķis beigts, un taisa īso. Tika iegādāts jauns aķis, bet storijs tas pats. Galvenais ka proboru panelī NEDEGA lampa, ka ģenerators nelādētu.
Finālā izrādījās, ka mazgājot motoru tika nosvilināts strāvas stipruma regulators pie ģeneratora.
Šobrīd darba auto ir "parastais" fokuss ar 1,6 115zs motoru. Šo pērkot skatījos arī uz "SPORT", bet vienīgās atšķirības ir zemāks (īsāks atsperu gājiens), un īsti vairs neatceros vai bija vai nebija disku bremzes aizmugurē ("parastajam" ir trumuļi, bet bremzē tā par ļoti OK), un protams daži vizuāli uzlabojumi. Pārējie tehniskie risinājumi vienādi. Līdz ar to toreiz nospriedu ka nav jēgas no tā "sport" nodsaukuma, bet spried pats...
vetal - jaapeerk cosis