Ko gan tauta cepas - ES/ne-ES. VAS vai aģentūras. Vai nav pofig??
Ir dziļā dibenā tāpēc, ka tauta stulba un nekādai ES ar to nav ne mazākā sakara.
1) Kuģus sagriež tāpēc, ka līcī zivju nav. Neatmaksājas tos uzturēt. Mencu/reņģu lauki kopā ar naftas laukiem tika leišu bāleliņiem. A pārējais ir saindēts un sagandēts. Līcis lielā mērā ir 'mirusī zona'.
2) Lauksaimniecība nesastāv no viena paša cukura. Varētu audzēt daudz ko. Kaut vai vistas un cūkas, tikai ņefig kūtis bija aizlaist nekurienē vēl 90-tajos. Ja 10 gadus ražošana būtu bijusi, arī logus tur varētu palielināt vai cīnīties par pārejas noteikumiem. Savukārt ES mēs esam politisks solis - tirgus pašu ražotajai produkcijai (badā jau nedzīvosim, ja nebūs sava produkta, nāksies pirkt no viņiem). Otrkārt, starptautiski balsis ir valstīm, nevis ES kopumā. Šādi var palielināt savu starptautisko ietekmi.
3) Tautas priekšstāvjus paši vien ievēlējam.
4) Ekonomika darbojās no kredīta un apgrozījuma. Jānīts paņēma kredītu mājai, samaksāja Pēterītim lai tas uzbūvē. Pēterītis rēķinājās ar to un paņēma mašīnu uz kredīta lēti pērkot un dārgi paºdodot. Tā var 'ātri uzvārīties', bet ekonomikā vajag pievienoto vērtību, nevis - kupi/prodaj pakalpojumus. Tam vienā brīdī bija jābeidzas, jo naudai jau nebija seguma.
5) Līdz šim esam tikai runājuši par to, ko valsts varētu darīt un attīstīt. Tomēr mūsu ostas konkurē, dzc.tarifi ceļas peļņas gūšanai,valstij nav attīstības plāna kurp mēs dodamies. Īrija pacēlās uz tā, ka bija šī vīzija. Mums tādas nav kopš 1991.gada.
6) Visi grib labi dzīvot, bet cilvēks meklē vieglākās pretestības ceļu. Ja var viegli nospekulēt, kāpēc to nedarīt? Un kukuļošana arī nav mīts. Zog visi - lielie, mazie utt. N-tie starpnieki vēl papildus palielina izmaksas gala produktam.
Sūnīgi dzīvojam??? Reti kur 'vecajā Eiropā' ir tādas mašīnas uz kvadrātmetru. Nodokļus nemaksājam, jo tas nav izdevīgi politikas 'maizes tēviem'-lielajiem ziedotājiem. Tikai banānu republikā vidējais valsts ierēdnis (ar vispārzināmi nelielu atalgojumu) samaksā gadā vairāk nodokļu nekā 3 miljonāri kopā... Visi mēs mīlam šo valsti, tikai tā klusiņām - no aizmugures un ar vazelīnu. Nu, tagad valsts uzlika mums 'mīksto' par visiem šiem padsmit gadiem.
Kā normālu banānu republiku tagad mūs nopērk skandināvi, kuru banku un ražošanas saknes ir ASV. Līdzīgi ASV izdarīja ar Latīņameriku. Neviens nav aizdomājies, kāpēc LR pirmie pūs ASV stabulē? Tāpēc, ka kredītu naudas sūknis ekonomikā draud apstāties. Un krīzes ietekmē arī tas sāk piepildīties. Latvijas valstiskums un neatkarība ir fikcija nedomājošiem ļautiņiem.
Džipveidīgais nav drošāks vienmēr un visur. Tas ir baigi individuāli jāskatās:
1) priekšējā piekare (neatkarīgā, tilts). Bija vēl nesen testi ar LR Discovery, kur frontālā crash tilts ienāca salonā, jo konstrukcija ir tāda kāda tā ir...
2) aļņa tests dēļ augstā smaguma centra un piekares gājiena...
3) nogalina nevis ātrums, bet strauja apstāšanās. Daudzi džipveidīgie nelokās dzelžu ziņā, līdz ar to pārslodzes organismam ir proporcionāli lielākas nekā tajā pašā getz ieliekot kokā.
Viss ir relatīvs. Lai gan arī es ģimenei izvēlētos normāla izmēra SUV.
Redaktors rakstīja: Parasti jau konsultācijas prasa, lai no kaut kā izvairītos. Te noder arī tā saucamie blēži...
Nu, tas, ko man nācies dzirdēt un saskarties vairāk liecina par apšaubāmām metodēm. Jurists tomēr darbojas likuma ietvaros. Visām situācijām ir risinājumi. Administratīvā procesa likums, likums "Par nodokļiem un nodevām" un citi sniedz daudz un dažādas iespējas izvairīties no soda naudām, sankcijām un visādām negatīvām sekām.
Šeit pasākums balansē uz krāpšanas robežas ar šantāžu un apzinātu otras puses maldināšanu un šantāžu. Bet nu pēc viena gadījuma jau nevar spriezt par praksi..
Lai gan katram savs. Es vienkārši pasaku ko domāju un neslēpju, ka esmu viņa konkurents šajā lauciņā. Lai paši iauto lasītāji izdomā pie kā vērsties.
Klau, tauta, neuzķeraties. Tā lapa un kantoris uzticību nerada. Info no ticamiem avotiem (maniem klientiem). Pie tam, tāda jēdziena kā zvērināts juridiskās palīdzības birojs neeksistē. Arī Redaktors var tādu atvērt un konsultēt,kaut viņam var nebūt juridiskās izglītības. Prokūrists = pilnvarnieks.
Gadījumā ja kas, arī es varu nokonsultēt juridiskos jautājumos. Un tici man, Elmār, bez tālejošām negatīvām sekām uzņēmumam..
Nesaprotu vienu lietu. Kāds sakars spamam ar portāla saturu.
Spameri ir, bija un būs, jo vienmēr gadīsies kāds tirliņš asprātis, kam darba laikā nav jāstrādā vai vienkārši nevelk strādāt.
Būs normāli raksti, celsies arī iauto.lv kvalitāte.
Savukārt par sviestu diskusijās - kāds jautājums, tāda atbilde vairumā gadījumu. Nezinu nevienu, kas būtu apvainojies dēļ diskusijās izteiktiem komentāriem (Redaktors neskaitās.
ibio rakstīja: visvaitrāk man patika - nākamais kolekcijas auto būs M1, bet tas jau maksā 6ciparu skaitli...
Patīk cilvēkiem dzejot pasakas Es tā neteicu. Es vēl pirms publicēšanas teicu lai ņem tādu murgojumu ārā, bet nu tur viss slikti. Palasiet citus tā auto rakstus. Visi tādā frīstailā, ka vienkārši psc. Būtu zinājis ka tādu rakstu uztaisīs, būtu pasūtijis Tie ir atsevišķi izvilkumi no intervijas un kopumā pilnīgs murgs. Vislielā škrobe, ka par pašu auto nekā nav. Labi, po, negribu par to domāt. It kā prestižs žurnāls
Bet nu varat sprēgāt par ko gribat jum stāpat nenokļūt žurnālā
garuda rakstīja: Vai gadījumā viena no šīm firmām X, Y un Z netirgoja arī savus ierakstus Lietuvā un kur nekur???
Šīs firmas tirgo to produkciju krustu šķērsu visā bijušajā savienībā
Un ko īsti gribi? Atbrīvot kravu? Vai kā?
Kravas atgūšana būtu tikai ka patīkama piedeva. Galvenais uzdevums ir pierādīt, ka prece, kas ir iegādāta atbilstoši līgumiem un pavaddokumentiem, ir šeit brīvi tirgojama bez speciāli papildus izsniegtas licences no pašiem mūzikas, dziesmu vārdu un iepakojuma dizaina autoriem.
Sīkākas konsultācijas muitas lietās ir maksas pasākums...
Neesmu muļķis. Ņemot vērā, ka pirmajā instancē ir zaudējums, šinī nozarē zinošākā juriste prasa jau smuku summiņu par iepazīšanos ar lietu vien, nemaz nesolot, ka pie tās ķersies.
Baigi dzirdēts gadījums. Diemžēl neviena iestāde nevar faktiski cīnīties ar 'paralēlo importu', kas, kā es redzu, šajā gadījumā ir galvenā problēma. Kontrafakcijas fakts kā tāds šeit īsti nav pierādāms, jo prece kā tāda ir legāla, t.i. ir pārdots oriģinālais darbs, kur visas producenta, autora utt., tiesības un maksājumi ir ievēroti. Vienīgi tam visam pa vidu ir ļoti gara ķēde starpnieku, kam ir dažādas 'vietējās tiesības', teiksim tā.
Visiem ķēdes locekļiem (starpniekiem) ir savstarpējos līgumos aprunātas tiesība tirgot preci kā Krievijā, tā ES teritorijā. Tikai Latvijas tiesa nezkāpēc to neņem vērā un apgalvo, ka ķēdes pēdējam posmam Krievijas teritorijā Firmai Z nebija tiesību tirgot šo produkciju firmai S, jo firma X nav izsniegusi licenci firmai S.
Praktiski ES pamatprincipi izslēdz šādu 'ekskluzīvo licenci'. Vienīgais juridiski korektais veids, kādā šo jautājumu un izņēmuma stāvokli censties saglabāt ir paredzēt attiecīgas atrunas līgumos un piedzīt zaudējumus civiltiesiskā kārtībā no partnera, kurš ir pārkāpis līguma nosacījumus un tiesības uz attiecīgā darba izplatīšanu utt. attiecīgā teritorijā vai laika posmā nodevis vēl kādai citai personai. Neviena iestāde nevarēs aizliegt personai tirgot šo pašu produktu, ja tā ir ieguvusi izplatīšanas tiesības caur virkni starpnieku, kas katrs iekasē zināmu komisiju. Tātad - reāli izspiest ar cenu.
Visādi citādi mission impossible.
Mums nav tieksmes izspiest no tirgus konkurentus. Konkurenti ar leišos ražotu preci cenšas izspiest mūs, tb firmu S. Kad tas neizdodas, tad meģina to darīt ar tiesas palīdzību. 3 reizes, bet bezcerīgi zaudējot šajās prāvās. Tagad 4. reizē ir sakūdijuši VID nostāties pretī firmu S.
Zinošākā juriste...
Pie manis, cik zinu, vēl neesi vērsies... Ls 50/h + PVN par iepazīšanos un par pārējo tad atkarībā no tā, kas tur ir darīts un ko tur vēl var izdarīt.
Autortiesību strīds šajā gadījumā nebūt nav galvenais. Lai muita iesaistītos lietā, ir pilnīgi citi principi, kuri nereti netiek ievēroti.
Vai gadījumā viena no šīm firmām X, Y un Z netirgoja arī savus ierakstus Lietuvā un kur nekur??? Un ko īsti gribi? Atbrīvot kravu? Vai kā?
Sīkākas konsultācijas muitas lietās ir maksas pasākums...
Baigi dzirdēts gadījums. Diemžēl neviena iestāde nevar faktiski cīnīties ar 'paralēlo importu', kas, kā es redzu, šajā gadījumā ir galvenā problēma. Kontrafakcijas fakts kā tāds šeit īsti nav pierādāms, jo prece kā tāda ir legāla, t.i. ir pārdots oriģinālais darbs, kur visas producenta, autora utt., tiesības un maksājumi ir ievēroti. Vienīgi tam visam pa vidu ir ļoti gara ķēde starpnieku, kam ir dažādas 'vietējās tiesības', teiksim tā.
Praktiski ES pamatprincipi izslēdz šādu 'ekskluzīvo licenci'. Vienīgais juridiski korektais veids, kādā šo jautājumu un izņēmuma stāvokli censties saglabāt ir paredzēt attiecīgas atrunas līgumos un piedzīt zaudējumus civiltiesiskā kārtībā no partnera, kurš ir pārkāpis līguma nosacījumus un tiesības uz attiecīgā darba izplatīšanu utt. attiecīgā teritorijā vai laika posmā nodevis vēl kādai citai personai. Neviena iestāde nevarēs aizliegt personai tirgot šo pašu produktu, ja tā ir ieguvusi izplatīšanas tiesības caur virkni starpnieku, kas katrs iekasē zināmu komisiju. Tātad - reāli izspiest ar cenu.
Shiirs rakstīja: Cik pabraucu, tad likaas diezgan pagauss pie lieliem apgriezieniem. tada sajuta ka nav kautkas ar gaisa padevi, katra zina es saktu ar gaisa padevi, ja lidz nedeljas nogalei neviens vinu nepakjers, tad paskatishos kas tur ir, pagaidam nava laika.
Vecs 1.8 automāts ar pilnpiedziņu... Tāpēc arī ne velna neiet.
koleegjis rakstīja: Dexter, tu ānusā esi ezi ievadījis vai ierastā pirkstu nesaturēšanas kaite, raz už spamo te? Milzonīgs paldies par TG/AM, tāpat arī par vērtīgo empīrisko pieredzi matraču sakarā, vari tagad PN
Ir dzirdēts par kokosa šķiedras matračiem, esot diktam labi un mugurai veselīgi, bet laikam jau drausmīgi mēsli, jo neražo Latvijā, deksteram nepatīk un vispār - kādēļ neražo no krūkļa mizas?
Uz kokosa baigi labi mīlēties...
Man mājā tāds ir...
P.S. Draco, vatētie deķi jāpaskatās second hand veikalā, ja meklē suņam mīkstu guļamo. Ja meklē sev - nav ne jausmas kur tādu var dabūt.
Nu tagad tu muldi. BMW ir iecienīta auto marka, kvalitatīva un prestiža.
Taču daži indivīdi nez kāpēc iedomājas, ka ar citu auto marku nolikšanu viņi baigi padara savu bembi par nez ko pārāku. Ne sevišķi gudri. Man patīk BMW, man patīk Audi. Man patīk Pontiaks,kuru tagad nopirku. Bet man ir arī amatieru rallijam Audi, man ir retro sābs un GAZ69, jo man tās mašīnas patīk. Ko nu?
Retro sābs nerulz manā izpratnē. Tikai tas, ka viņš ir mega pretīgs un vecs, nenozīmē, ka tas ir kas ievērības cienīgs Es saprotu kāds klasisks 911 porsche, slc mersis tas pats štrunta mustangs vecais par klasiskajiem itāļu/angļu auto nemaz nerunājot, bet ne saabs...
Ak jā, aizmirsu piebilst, ka ne tikai BMW rulz Jaguārs arī ir ok, tiesa tikai XJ izpildījumā vai arī kupeju/kabrju Vienīgi apdares kvalitāte biš iesuc__ks priekš tik dārga auto (jauns). Visādi citādi patīkams auto MB un Audi ar nav slikti auto un to esmu atkārtojos 101x. Runa te ir par FOOOORDU
Nākas 101 reizi atkārtoties sakot, ka runa te iet par to, ka BMW ir labs auto, bet Edžulis ir kompleksains tirliņš, kuru neviens neciena.
Nu bija pienacis laiks mainīt amjus sajūgu - a tagad apstākļi mainījās un nakas tirgot nost ...
A remontēja viņš to auto pie Neikšāna ...
Man aizdomas par 2 iemesliem auto tirgošanai:
a) mazticamais iemesls - auto bija nokauts un pārlasīts pilnībā, ka rezultātā nevar samaksāt par remontu un vajag piķi;
b) ticamais iemesls - meistars ieteica ātri tikt no tā vaļā...
Lai nu kā, tas, ka autiņš taisīts pie Neikšāna uzprasās uz secināumu par tā līdzšinējiem ekspluatācijas apstākļiem - opis reizi nedēļā no kapiem uz baznīcu un mazdārziņu ievērojot drošas braukšanas nosacījumus...
"Pieraksti komentos,kad Evo ir ieguuldiits daudz naudas jau...un kad par to galvo Neiksaans..!Un lai nemuuld,ja nezin patreizeejo situaaciju...."
Kā tad viņš galvo? Da kaut vai lai zatlers galvo, tas neko nedod. Un ja daudz naudas ieguldīts tad ir viss slikti jo normālā auto nekas daudz nav jāiegulda...
Nu bija pienacis laiks mainīt amjus sajūgu - a tagad apstākļi mainījās un nakas tirgot nost ...
A remontēja viņš to auto pie Neikšāna ...
Ak tad nosvila sajūgs... Šitiem auto tā ir otrā vājākā vieta pēc riepām...
Sapratu - Neikšāna galvojums - LABI GRIEŽAS un MAŠĪNA ZVĒRS...
Ko gan tauta cepas - ES/ne-ES. VAS vai aģentūras. Vai nav pofig??
Ir dziļā dibenā tāpēc, ka tauta stulba un nekādai ES ar to nav ne mazākā sakara.
1) Kuģus sagriež tāpēc, ka līcī zivju nav. Neatmaksājas tos uzturēt. Mencu/reņģu lauki kopā ar naftas laukiem tika leišu bāleliņiem. A pārējais ir saindēts un sagandēts. Līcis lielā mērā ir 'mirusī zona'.
2) Lauksaimniecība nesastāv no viena paša cukura. Varētu audzēt daudz ko. Kaut vai vistas un cūkas, tikai ņefig kūtis bija aizlaist nekurienē vēl 90-tajos. Ja 10 gadus ražošana būtu bijusi, arī logus tur varētu palielināt vai cīnīties par pārejas noteikumiem. Savukārt ES mēs esam politisks solis - tirgus pašu ražotajai produkcijai (badā jau nedzīvosim, ja nebūs sava produkta, nāksies pirkt no viņiem). Otrkārt, starptautiski balsis ir valstīm, nevis ES kopumā. Šādi var palielināt savu starptautisko ietekmi.
3) Tautas priekšstāvjus paši vien ievēlējam.
4) Ekonomika darbojās no kredīta un apgrozījuma. Jānīts paņēma kredītu mājai, samaksāja Pēterītim lai tas uzbūvē. Pēterītis rēķinājās ar to un paņēma mašīnu uz kredīta lēti pērkot un dārgi paºdodot. Tā var 'ātri uzvārīties', bet ekonomikā vajag pievienoto vērtību, nevis - kupi/prodaj pakalpojumus. Tam vienā brīdī bija jābeidzas, jo naudai jau nebija seguma.
5) Līdz šim esam tikai runājuši par to, ko valsts varētu darīt un attīstīt. Tomēr mūsu ostas konkurē, dzc.tarifi ceļas peļņas gūšanai,valstij nav attīstības plāna kurp mēs dodamies. Īrija pacēlās uz tā, ka bija šī vīzija. Mums tādas nav kopš 1991.gada.
6) Visi grib labi dzīvot, bet cilvēks meklē vieglākās pretestības ceļu. Ja var viegli nospekulēt, kāpēc to nedarīt? Un kukuļošana arī nav mīts. Zog visi - lielie, mazie utt. N-tie starpnieki vēl papildus palielina izmaksas gala produktam.
Sūnīgi dzīvojam??? Reti kur 'vecajā Eiropā' ir tādas mašīnas uz kvadrātmetru. Nodokļus nemaksājam, jo tas nav izdevīgi politikas 'maizes tēviem'-lielajiem ziedotājiem. Tikai banānu republikā vidējais valsts ierēdnis (ar vispārzināmi nelielu atalgojumu) samaksā gadā vairāk nodokļu nekā 3 miljonāri kopā... Visi mēs mīlam šo valsti, tikai tā klusiņām - no aizmugures un ar vazelīnu. Nu, tagad valsts uzlika mums 'mīksto' par visiem šiem padsmit gadiem.
Kā normālu banānu republiku tagad mūs nopērk skandināvi, kuru banku un ražošanas saknes ir ASV. Līdzīgi ASV izdarīja ar Latīņameriku. Neviens nav aizdomājies, kāpēc LR pirmie pūs ASV stabulē? Tāpēc, ka kredītu naudas sūknis ekonomikā draud apstāties. Un krīzes ietekmē arī tas sāk piepildīties. Latvijas valstiskums un neatkarība ir fikcija nedomājošiem ļautiņiem.
Uzsmaidīsim GLOBALIZĀCIJAI.