IkdienasViesis rakstīja: Optimālākais ieteikums - labāk paņem kādā auto salonā pilnīgi jaunu auto. Daudzviet ir akcijas - nav jāmaksā pirmā iemaksa, cenas atlaides, bezmaksas apkopes vairāku gadu garumā, citi bonusi...Skandimotorā daudz iespēju - vajag aizbraukt un apskatīt. Protams,arī citur. BET, krāmēties ar jau nobrauktiem šrotiem, no kuriem cilvēks pūlējies tikt vaļā - neredzu nekādu entuziasmu.
Hanzabankas reklāma - ja tavs vecais auto tev izmaksā pārāk dārgi, nopērc hanzalīzē jaunu.... Un tu sapratīsi kas ir "dārgi"
latvieši var lepoties - ja pareizi atceros, tad Imermanis aprakstīja fantastisku shēmu - 1kārt nodibina mēdiju, kurā visu laiku bez reklāmām tiek dušītas vienkāršiem ļautiņiem saistošas ziņas.... pēc tam tomēr nedaudz reklāmas pamānās iespraust par bešeno piķi....
p.n. man tā tīri neveselīga interese - vai tiešām reklāmdevēji (maksātāji) neizvērtē savas reklāmas atdevi.... labi - spraitu var reklamēt pokui kur - galvenais lai cilvēki joprojām redz, ka tas tiek reklamēts....
bet reklamēt audī internetā - pie tam ar apgalvojumu, ka tikai 2 nedēļas tu vari dabūt 5 gadu garantiju
pie tas nesummējas ar citām atlaidēm
vai arī informācija, ka norde tagad jauniem auto dāvanā dod līdzi tepiķīšu komplektu....
Nu tad jau super.... Jums izdodas par miljoniem notirgot reklāmu, kas griežas portālā bez lietotājiem... Un visi kaujas lai varētu atdot jums savu kāpostu....
Vai tiešām jums šķiet, ka reklāmu daudzkrāsainums ir lietu noteikšanas indikators?? Tā jūs drīz sasniegsiet līmenī, ka vienīgie reklāmas aplūkotāji būs paši reklāmdevēji.
Sarkasms un pārspīlē jumti šeit ir nevietā. Nav ne kapeikas, ne miljoni. Viens banneris vidēji ienes 80ls.
Otrkārt - reklāmu dizainu mēs neietekmējam, tur vari runāt ar aģentūrām.
Bet lietotāju viedoklis mums ir svarīgs, visam ir jābūt samērīgam.
Pirmais rakstīja: Nav māksla notirgot reklāmlaukumu par kapeikām
Par kapeikām te lietas nenotiek...un arī netirgo.
Pāris lapas atpakaļ šajā forumā kāds sūdzējās, ka iAuto nekas nenotiek. Tagad, kad lietas notiek atkal ir ...
Varbūt nedaudz atslābstam un palīdzam lietas uzlabot, bet ar konkrētiem priekšlikumiem.
Mēs lasām forumu un ļoti analizējam viedokļus.
Piemēram, jau rīt būs atrisināts malu jautājums, būs daudz gaišākas.
Tā kā turpinām rakstīt reālus un pamatotus novērojumus, ieteikumus, neuztvert lietas personīgi un iAuto kļūs ērtāks un labāks!
Nu tad jau super.... Jums izdodas par miljoniem notirgot reklāmu, kas griežas portālā bez lietotājiem... Un visi kaujas lai varētu atdot jums savu kāpostu....
Vai tiešām jums šķiet, ka reklāmu daudzkrāsainums ir lietu noteikšanas indikators?? Tā jūs drīz sasniegsiet līmenī, ka vienīgie reklāmas aplūkotāji būs paši reklāmdevēji.
IkdienasViesis rakstīja: Optimālākais ieteikums - labāk paņem kādā auto salonā pilnīgi jaunu auto. Daudzviet ir akcijas - nav jāmaksā pirmā iemaksa, cenas atlaides, bezmaksas apkopes vairāku gadu garumā, citi bonusi...Skandimotorā daudz iespēju - vajag aizbraukt un apskatīt. Protams,arī citur. BET, krāmēties ar jau nobrauktiem šrotiem, no kuriem cilvēks pūlējies tikt vaļā - neredzu nekādu entuziasmu.
Hanzabankas reklāma - ja tavs vecais auto tev izmaksā pārāk dārgi, nopērc hanzalīzē jaunu.... Un tu sapratīsi kas ir "dārgi"