raicha88 rakstīja: Isi un konkreti, vai parastam LV pilsonim ir tiesibas iegut automasinu vacija ar GER nr apdrosnasanu un visu citu uz sava varda ?
kaut ko nesapratu...
ko Tev vajag? gribi nopirkt auto vācijā un atdzīt uz LV? tādu topiku tiešām ir pilna p_a_k_a_ļ_a, vajag tikai pameklēt. t.s. 'sarkanie' numuri ietver apdrošināšanu (attiecīgi 2 ned. vai mēnesis), skrūvē tos virsū un brauc.
gribi dzīvot vācijā un iegādāties tur auto? neredzu nekādu problēmu, bet tas Tev drīzāk jājautā DE attiecīgajā iestādē. bet tas toč būs dārgāk nekā uzturēties tur ar LV reģistrētu auto.
Nortel rakstīja: Piemēram, noķersi zaglēnu ar čipsu paku. Ir divi varianti - saukt ārā policiju, kura nebrauks, kā rezultātā pašam jāved uz iecirkni, jāraksta kaudze papīru, kas var ievilkties uz pāris stundām. Otrs variants - pāris minūšu ieskaidrošana, ka zagt nav labi.
Uzminiet, kura metode ir efektīgāka?
A pret mutes palaidējiem un nepakļāvīgajiem - tikai spēks.
Nortel, es varbūt riskēšu atrauties ar BAN'u, bet Tu tiešām esi baigais p1mp1.5, ja šitā izturies, kā pats apraksti. kāda sū .da pēc dēļ Tavas bravūrības jācieš nevainīgiem cilvēkiem, ko?
nu par mūsu valsts Policiju man ar nav nekas labs sakāms...
p.s. es gan tā čaļa vietā video nebūtu dzēsis ārā. vienkārši pieaicinātu lieciniekus un visus Pavlovus, Pentano un Fontēnus tiesā
Pats rakstīji - NORMĀLIEM pilsoņiem nav problēmu. Ar normāliem tiešām nav problēmu. Problēmas rodas ar izlecējiem un tamlīdzīgiem. Un zinot, cik daudz papīra un laika mūsu valsts birokrātijā ir jāpatērē, lai ar viņiem tiktu galā oficiāli, vieglāk tiešām ir uzšaut profilaksei.
p.s. Apsardzē sen vairs nestrādāju.
eu, krāna kungs, vai vari paskaidrot ar ko IZLECĒJS atšķiras no "NORMĀLA" :lol: pilsoņa no likumiskā viedokļa? Normālais atradies...
Pats gan noteikti nekad neko neesi aizmirsis........
viss kārtībā, problēma ir atrisināta, vairs neatceros, ko gribēju atrast bagažniekā, bet uzgāju deviņus beigtus seskus. Man liekās tur tā vaina bija...
SteelRat rakstīja: es runaju par sky&more, un sotiments ir super, nu cenas augstakas, bet kam tas interesee
No sortimenta tur nikuja nav, pēdejie sū.di.
haha, a kur ir
Steel, nu Tu nu gan vari staipīt krānu 'ēē, es kruts, es braucu ar PAREIZO piedziņu un PAREIZO marku, iepērkos PAREIZAJOS veikalos, a jūs, lošaras, kuri atļaujas iet uz rimi vai brauc ar mašīnām zem 10k eur, vispār nekā vērti neesat.' ļoti ceru, ka dzīvē Tu tāds gailis neesi.
p.s. īsti vīri brauc iepirkties uz ārzemēm hura: jo 'elītajā' Sky sortiments tiešām labākajā gadījumā stāv līdzi tās pašas Vācijas lētajam SPAR. salīdzinot ar Rimi tur varbūt ir interesantas lietas, taču Vakareiropas līmenī vērtējot - VIDUVĒJĪBA! nokaunies tagad
p.s. labam meistaram darba tāpat netrūkst. ja kādam viņu iesaku, tas nozīmē, ka meistaram būs vēl vairāk darba - viņš vai nu pacels cenu vai arī vienkārši nevarēs tikt kvalitatīvi galā ar visiem darbiem. ne vienā, ne otrā gadījumā man no tā tikai sliktums.. ieteikt darbnīcu/kantori mūsu mainīgajos apstākļos ar nesakārtotajiem servisiem (puslīdz kvalitātes sistēma ir tikai dažiem dīleru servisiem) tolka nav.
ja pirms pāris gadiem nebūtu iegādājies Preludi (III Lude - tomēr diezgan rets auto mūsdienās..., pašlaik braukāju ar V), tad arī būtu pavilcies uz SAABiem toreiz vienkārši nepietika skanošā...
man patīk tieši tās visas dīvainības - pīles forma (neciešu 9000o!), atslēga viduskonsolē, galvas atbalsti. utml... protams, arī SsangYong vai visādi korejiešu sūdi ir dīvaini, taču SAAB ir kvalitatīva dīvainība ar vēsturi
- vāja skaņas izolācija (uz grantenes kā konservu bundža)
- uz stūres nonāk ceļa vibrācijas
- motors jāgriež citādi neskrien
- pārskatāmība uz aizmuguri nekāda
- zema (priekšējo daļu traumēsi uz pirmā pampaka vai apmales)
- paneļa un cita apdare no prastas plastmasas kas agri sāk izpagrabēt
- pilsētā zem 10 l/100 km nepalīdīsi
- sēdekļi un ergonomika nepatiks garajiem >190 cm
- dažas tehniski elementāras detaļu nomaiņas nav ērtas (piem.lampiņas lukturos)
rezumājums - nav nekāds cukurs un izskata dēļ uz to tik daudzi uzrāvušies
# par jutīgo (Tu nosauci par cieto), skaņas izolāciju, motora apgriezieniem - TAS IR VISĀM HONDĀM RAKSTURĪGI. tam ir gan savi plusi, gan mīnusi
# par patēriņu - ar hondas motoru ir jāmāk braukt, tad var būt arī diezgan ekonomisks... jājūt motors, jājūt, kuros apgriezienus ir grieze, kad slēgties, utml... patēriņš zem 10l pilsētā jau nu gan nav nekas nereāls...
# par pārskatāmību - tāda virsbūves īpatnība... ko var gribēt no burbuļa;
# par lampiņām - ir dzirdēts... nezinu, kas H inženieriem par domu tur bijusi...
# par augumu - varbūt k-ko jaucu, bet man šķiet, ka šitai civic'ā normāla garuma cilvēkam [līdz 1m90 ] ir gana... lai gan ko var gribēt no tādas klases/izmēra auto [hvz, kādā klasē viņa skaitās - kādreiz bij mazā/kompakt...]
# imho nav problēmas pirkt mazlietotu - tikai jāskatās, lai var vēsturi dabūt.
nu tak beidziet tos lūžņus, lamatas un degvielas kapsētas no štatiem vilkt... tiešām vēl šķiet, ka kaut ko var dabūt par sviestmaizi un braļukas lietuvietis to jau nav savācis sev? :lol:
piekrītu andzham, ka buferis tur mazākā problēma. stulbi jau ir pēc bildēm vērtēt, bet saburzīta tur var būt visa aizmugure - vaidzētu tuvākas bildes no aizmugures durvju šķirbām un kreisām aizmugurējām durvīm. hvz, kas tur vēl apakšā darās... sanāk tāds kaķis maisā. es ieteiktu ar 1000 LVL rēķināties, ja grib "kā jaunu".
jādomā, ka tā tiešām ir, ka neko nedzird tāpēc, ka kalpo labi.
vispār diezgan padārgs tas mašīns...
tiek mesta acs arī uz Civic '96-'99 [t.s. ek hatch... ] un Opel Astra [līdzīgi gadi].
Astrai tur tie gļukainie Ecotec dzinēji [tā es sapratu pēc daudzām atsauksmēm šeit] - klapatu negribās, jo līdz šim iepriekšējām mašīnām veiksmīgi ir iztikts bez motora kapremontiem.
Civic IT KĀ viss ok, tikai jāatrod normāls eksemplārs bez rūsas aizmetņiem...
aeg rakstīja: Bija tāda 1999 gada , tikai sedans . Tā , ar apaļajām lampām priekšā . 1.6 , benzīns , automāts. Nevaru pateikt neviena slikta vārda . Viss bija kārtībā . Radiniecei ir kaut kāda 97 gada - hečbeks . Kaut kur ir parādījušies rūsas laukumiņi , bet tīri tehniski - OK . Nākošās jau ir ar smukākām acīm , bet tur jau ir VVTI motorīši - vienam eksemplāram Amserv pie 120 tkst. mainīja gredzenus un ko tur vēl - eļļu ēda aumaļām ...
tad '97-'00 tas 1.6 dzinējs ir VVTI vai nav?...
kas ar to G6 - no eksemplāriem @mobile.de sapratu, ka 1.6. nāca arī aprīkots ar 6pakāpju kārbu.
DimanC rakstīja: varbūt kāds zin tādu elementāru lietu kā PILNAIS SVARS hečam? universālim atradu [1600 ar astīti], bet hečam neredz
nez ko tev izteiks 30 kg tur vai šur?
Tu gribi teikt, ka sedans no hatch tikai par 30kg atšķiras
pilno masu gribu uzzināt lai saprastu, ar kādiem nodokļiem rēķināties un cik īsti lielo to bleķi sanāk apkārt vizināt. tāpēc 1600 vai 1450 tomēr matters...
spainis rakstīja: Te kaut kas ir par pilno masu: www.catalog.auto.ru/...
...varbūt sanāks pielauzt sencīti uz pirmo ne-vācu mašīnu mūžā
p.s. girc44 - sedan no 5door hatch [jeb liftback] varbūt atšķiras par 30kg, bet 3d hatch ir ievērojami mazāka mašīna! tāpat kā golf un Golf plus [nu tas, ar garo pakaļu]. domāju, ka tam arī uz svaru jāiespaidojas!
raicha88 rakstīja: Isi un konkreti, vai parastam LV pilsonim ir tiesibas iegut automasinu vacija ar GER nr apdrosnasanu un visu citu uz sava varda ?
kaut ko nesapratu...
ko Tev vajag? gribi nopirkt auto vācijā un atdzīt uz LV? tādu topiku tiešām ir pilna p_a_k_a_ļ_a, vajag tikai pameklēt. t.s. 'sarkanie' numuri ietver apdrošināšanu (attiecīgi 2 ned. vai mēnesis), skrūvē tos virsū un brauc.
gribi dzīvot vācijā un iegādāties tur auto? neredzu nekādu problēmu, bet tas Tev drīzāk jājautā DE attiecīgajā iestādē. bet tas toč būs dārgāk nekā uzturēties tur ar LV reģistrētu auto.