Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
GangBoy 08.08.2006 13:54

be.corbina.tv/... ://video83102-3.corbina.tv/InternetFilms/Gai/Vot_ehto_nomer.wmv

GangBoy 08.08.2006 13:57

GangBoy rakstīja: be.corbina.tv/... ://video83102-3.corbina.tv/InternetFilms/Gai/Vot_ehto_nomer.wmv

ka var ielikt linku? Kaut kas te nesnaak, meginashu velreiz:

be.corbina.tv//perl-cgi/news.pl?url=mmvideo83102-3.corbina.tv/InternetFilms/Gai/Vot_ehto_nomer.wmv

GangBoy 21.12.2006 16:57

Intereses pēc tiko ielīdu iekš ss.lv, paskatījos dzīvokļus, nu...~85% no sludinājumiem ir tādi, kur ar to pašu numuru vai e-pastu ir ievietoti vēl vismaz 50 sludinājumi. Interesanti - pārpircēji mēģina viņus nokratīt, vai arī tie ir fake sludekļi?

GangBoy 30.01.2007 21:18

Par šo tēmu arī man ir jautājums. Uz doto brīdi ir tā, ka man dēļ viena guļavas ir iznīcināta mašīna. Gaidu no apdrošinātājiem ziņu, bet pagaidām nekā... Auto nav remontējams, jāpiezīmē arī, ka nebija jauns - 88. gada, tomēr samērā rets ar pilnu aprīkojuma paketi. Apdrošinātāji izmaksās pilnībā automašīnas vērtību savācot atliekas, vai arī izmaksās vērtība mīnus atlieku vērtība, ja atliekas paturu sev. Tomēr - auto bija labā stāvoklī, 4 mēnešus Latvijā - ir no tehniskās palikusi forma, kur ir 3 vieninieki - kā jau parasti - mehāniskie bojājumi un korozija, viens par eļļļas un dzesēšanas šķidrumu noplūdi un vienu ievilka par iesprāgušu priekšējo logu. Vai gadījumā ja mani neapmierina apdrošinātāju piedāvātā summa, kas visdrīzāk būs vidējā ss.lv sludinājumos atrodamo šādu nojāto auto cena varu šo tehniskās apskates formu izmantot kā pierādījumu auto tehniskajam stāvoklim tiesājoties ar viņiem?

GangBoy 11.02.2007 20:04

Ja vēl ir aktuāls jautājums, tad divu mēnešu laikā būs pieejami melni kaķēni, īsspalvu, sugas nav - kādreiz nākuši no no kaut kādiem turku baltajiem stilīgiem sugas kaķiem, bet pēcteči ir pārkrāsojušies uz baltiem. Pašreizējie divi lielie ir dzīvespriecīgi, mīļi, bet ar raksturiņu. Ja kas - raksti uz mugabe@cc.lv

GangBoy 22.02.2007 13:01

Var arī 1123,67 Ls

A kas būs pie 1123,67 Ls?

GangBoy 22.02.2007 13:09

smonG rakstīja: liels, ērts - BMW 324?

tu laikam mazāks par šīri....

324 var daudz iekraut

Šīri neesmu redzējis, bet arī ar augumu viss ok, un nav arī tā, ka Dzirnavu 149a būtu jāpērk lupatas

GangBoy 22.02.2007 13:11

Ar BMW ir pasmagāk - te piezvanīju pāris sludekļiem, visiem kaut kas jāremontē - pa sīkumiem, tad jau atliek tikai minēt, kādus zemūdens akmeņus pārdevējs nenosauc

A kaut kas lētāks remontos būs biežāk jāremontē

Passat gluži negribas...

juha rakstīja: Mersis un bembis jau arī nav no tiem ekonomiskajiem un lēti uzturamajiem autiņiem. Pie tam vai tad vēl ir saglabājies kāds BMW, kas ražots astoņdesmito gadu beigās un kuram bleķu virsbūvē būtu vairāk nekā špaktele?

GangBoy 22.02.2007 13:13

Tāpēc, ka daudz visādi dzelži un bieži jāvadā - kompji, mazie skaņas iekārtu komplekti party'iem un vēl viskas.

P.S. Ar to, ko Tu padomāji ar nav problēmu

juha rakstīja:

smonG rakstīja: liels, ērts - BMW 324?

tu laikam mazāks par šīri....

Pats mazs, bet grib lielu...

GangBoy 22.02.2007 14:04

Kamikadze rakstīja: 3erim universaalim liels grabaznieks?!?!? tur taksh i vieta tikai mazai diivaana kuciitei

Divi JBL Topi ar 15" + 1" skaļruņiem lien iekšā bez problēmām.

Un vispār - pietiek spamu!!!

GangBoy 22.02.2007 14:12

Napalms rakstīja:

Napalms rakstīja: Par summu kas drusku lielāka par autora minēto, es būtu gatavs atdot Audi 100 92.gada ar gāzi. Būs gan biku roka jāpieliek...

1200Ls

Sedans, vai Universāls? Kas ir jāremontē? Kāds vispār stāvoklis?

GangBoy 22.02.2007 14:39

Kamazs rakstīja: Aizbrauc uz Lietuvu. Joka pēc pabrowsē autoplius.lt .

Protams, ka vari iegrābties sūdos līdz elkonim, bet...no kurienes, tavuprāt, nākuši šie Latvijas autiņi? Karoč, ir markas un modeļi, kas Lietuvā krietni lētāki nekā Latvijā, savukārt, aizšaut līdz kaut vai Šauļiem ir viens stiepiens. Savukārt tur mēdz atrasties eksemplāri krietni svaigāki un labāki nekā tepat, dzimtenē.

Līdz šim vislabāko autiņu, kas man piederējis, nopirku tieši Ļietuvā. Un Latvijā laikam, ja situācija nespiedīs, vairs mašīnu nepirkšu.

Zināmā mērā piekrītu, ka šeit ir grūti labu nopirkt, bet ir jāmeklē, lai to pārbaudītu viennozīmīgi ir jāaizbrauc uz autodiagnostiku. No Lietuvas - šaubos, vai kas labāks, bez tam ņemot vērā to, ka būs jāmaksā nodoklis ievedot, skate, reģistrācija (~300Ls)...un viss tas čakars...varu tādā gadījumā atvest auto no Zviedrijas bez problēmām, bet tas ir laiks laiks laiks un nauda. Man to mašīnu vajag tagad kā trakam sunim slēpot, par cik manējā tika sabliezta (ne manas vainas dēļ), tāpēc ātrāk būs kaut ko nopirkt šeit uz vietas, nekā čakarēties pa ārzemēm.

GangBoy 23.02.2007 9:58

bogy rakstīja:

GangBoy rakstīja:

Kamazs rakstīja: Aizbrauc uz Lietuvu. Joka pēc pabrowsē autoplius.lt . ..

....Man to mašīnu vajag tagad kā trakam sunim slēpot......

10 km dļa bešenoj sabaki ņe krug (latv. 10km trakam sunim nav nekāds līkums)

... brauc vien uz Lietuvu

Nu nezinu, vai Lietuva ir risinājums, iemetu aci iekš blocket.se, nu vienkārši pesec - jau pēc bildēm salīdzinot ar autiņiem, kas pieejami šeit kā diena pret nakti, tāda sajūta, ka te vieni lūžņi tiek tirgoti, bez tam man no Sviedrijas nāks mašīna marta beigās uz tejieni, arī treli piekabināt nav problēmu, bez tam uz prāmja maksa pat sakarā ar šo nemainās, laikam jau ja neko jēdzīgu šeit neatradīšu, tad būs jārīkojas pēc augstākminētā plāna

GangBoy 26.02.2007 9:43

Slinkums rakāties pa visu topiku, bet varbūt tomēr kāds pārdod SAAB 9000: 92-94. g., īsāk sakot - ar šitādu kuzovu:

www.automarket.bg/...

Mašīnai jābūt ar kondišku/klimu, turbo versiju (vēlams 2.3), mehānisko ātrumkārbu, pārējais aprīkojums - el. logi, el. spoguļi, stūres past., abs un citas elektro fīčas laikam jau visiem šitiem ir default\'ā. Mašīnai jābūt labā stāvoklī (lai vismaz gadu varētu novēlēt bez lieliem kapitālieguldījumiem), cipars - līdz 2000 EUR. Ak, un vēlams lai tā mašīna ir jāatrodas Rīgā, ja ne katru dienu, tad vismaz pāris dienas nedēļā. Piedāvājumus var sūtīt uz mix-master@inbox.lv , vai rakstīt šeit, paturēšu topiku redzes lokā.

GangBoy 26.02.2007 10:40

Lai nopirktu citu - jaunāku un labāku SAAB'u

deksters rakstīja: Es kaut ko nesaprotu. Kāpēc jāpārdod SAABs,ja tas ir tik labs?? Vispār-sāps kā tads ir labs,kāpēc pārdot?

GangBoy 21.03.2007 12:39

Šitais ir labs:

ss.ss.lv/...

\"Vasarā pārkrāsots\" - pēc bildēm spriežot ar grīdas krāsu pagalmā, jo pat bamperis un dekoratīvā reste ir balta

GangBoy 23.04.2007 13:18

Mašīnai jau nav ne vainas, bet tomēr - man ir 3 tādas bijušas, un jāatzīst, ka Latvijā visas ir nobrauktas - mūžīgā problēma ar dzinējiem, kas rij eļļu, galīgi švakas pret rūsu, sarežģīta un dārga mašīna apkalpošanā. Kad braucu ar pēdējo prelūdi saskāros arī ar nopietnu problēmu ar daļām - nav viņu vairāk šrotos, līdz ar to grūti kaut ko dabūt, un tie, kam tādas ir uz izjaukšanu lauž iekšā ciparu. Lai arī cik ļoti pašam patika, un fanoju par to auto zinot to, kā tagad būtu ar viņas uzturēšanu - šitādu vecu vairs negribētu, nav vērts guldīties tādā autiņā, ja nu vienīgi varbūt 5-to paaudzi. Mašīna tīri tā - lietotājam ar specifiskām vēlmēm, 18-20 gadu vecumā bija ok, bet tagad braukājot ar MB kupeju uz prelūdi skatos vairāk kā uz sieviešu auto - viegls no braukšanas viedokļa, tomēr galīgi nepraktisks.

GangBoy 23.04.2007 14:19

124W 88. gada. Nesen no Vācijas. Pagaidām grūti spriest kopumā par remontu izmaksām, pagaidām mainīta tikai eļļa un filtri, braucu otro mēnesi, jau esmu uztinis uz odometra +12000 km, ko ar pēdējo prelūdi salasīju pa 4 mēnešiem, līdz auto tika iznīcināts (ne manas vainas dēļ). Jāguldas, protams, ka ir - uz doto brīdi visādi sīkumi, kas tika piefiksēti pērkot: pāris amīši, stūres pirksti, un sajūgs tā kā iet uz beigām, bet mašīna ir daudz vienkāršāka uzbūvē (meistars vismaz kad pirku akceptēja, pret Hondu remontu viņam bija alerģija) un izturīgāka, nepūst no visām malām, normāli dzelži, dzinējs labs, ritošā kopumā ir ļoti pat ok, kā arī sākotnējā cenu aptauja liecina, daļas ir par apm. 30 % lētākas, kā prelūdei, un nav ar uguni jādzen rokā. Bet salīdzināt šo ar prelūdi ir diezgan pagrūti, pavisam savādākas no braukšanas un uzvedības uz ceļa viedokļa. Pavisam citu mērķauditoriju autiņi. Prelūde tomēr tāda - vairāk gāžamais auto, izsauc uz agresīvu braukšanu, it sevišķi ja vēl stresains iekāpj. Ar MB pavisam otrādi - nomierina, un pats galvenais - nav nekādu lēto plastmasu lielos vairumos, kas grab no visām malām.

edijz rakstīja: Kura gada tad tev tā MB kupeja? Vai tad šamai nav nekas ik pa laikam jāiegulda un ripinies cepuri kuldams?

Tīri interese. Pats sliecos uz MB QP pirkšanas pusi.

GangBoy 11.05.2007 12:42

Savulaik, apmeram pirms diviem gadiem 3-shas paaudzes preludei ar 2.0 dzineju taisiju kapremontu. Shales, gredzeni un galvas un kartera blives maksaja Honda centra nedaudz virs 200 Ls, plus rekini klat ellju, elljas filtru, jo pec tam liet atpakalj veco ellju nebutu prata darbs, plus vel par darbu - toreiz darbs bija kaut kadi 150-200 Ls, neatceros precizi, ka ir tagad - nezinu, atkariba no ta kur un pie ka to dara. Ta ka naudas zinja tas kopa Tev pavilks uz saviem 400 Ls +/-. Pec tam it ka dzinejs jaiebrauc - pirmos 3000-5000 km ipashi talak par 2500 rpm dzineju nevajadzetu griezt, lai gan par to dzineja iebraukshanu pashi meistari stridas - vieni saka, ka vajag, citi, ka nee un tas esot bijis aktuali tikai zhiguljiem.

GangBoy 11.05.2007 12:46

Aaa, un vel - vispar shitie dzineji - visi 3-shas paaudzes, un visi 4-tas paaudzes ir diezan riebigi, cik pazinjam ir - lielakai daljai rij ellju un vel visadas mocibas ar vinjiem, te ari bija stasts - caur pazinju pazinjam, ka noperk rumbula 4-to preludi un pec pusotras nedeljas nokile dzineju un ielido uz kapremontu. Ta ka domaju ka Tev pasham ir japienjem lemums, vari meginat aizdzit uz diagnostiku - pastities, ka ir ar dzineja resursiem, pavero dzineju - ed ellju vai ne.

GangBoy 25.06.2007 13:51

Pats ar šitādiem strādāju, līdzīga veida projektiem. Visas šitās siltumnīcas un citas tamlīdzīgas būves tiek definētas kā mazbūves, t.i. īslaicīgās ekspluatācijas ēkas un viņu būvniecībai atļauja būvvaldē nav nepieciešama. Tomēr, ja taisies likt betona pamatus tam šķūnim, tad viņu novietojums gan ir jāsaskaņo būvvaldē, un tur ir šādi tādi papīri nepieciešami, respektīvi: zemesgrāmatu apliecības kopija, topogrāfija zemes dienestā ir pieejamas (~300 Ls/ha), mazāk par 1 ha nepārdod, tajā jāiezīmē siltumnīcas atrašanās vieta, kā arī jāsaskaņo izstrādāts detalizēts plāns par pamatu novietojumu attiecībā pret apkārtējiem objektiem - būvēm ar piesaistēm. Principā jāsazinās ar vietējo būvvaldi, un iespējams, ka viņi paprasīs vēl kaut ko, vai arī otrādi. Mans ieteikums - būvēt to šķūni bez pamatiem, izvēloties citu, alternatīvu risinājumu betona pamatiem, un tad vari vispār neko nesaskaņot.

GangBoy 13.07.2007 16:50

To, vai var izmantot SNMP to ražotājs jau ir ierakstījis specenē, un līdzi vajadzētu softu diskā nākt .mib failam, kurā ir dati par visiem iekārtas paremetriem.

Tālāk jau vienkārši - nokonfigurē dzelzim IP, pārējos tīkla iestatījumus, un tad ar tā mib faila palīdzību pievienojot viņu attiecīgām kaut kādām monitoringa, vai hvz kādām Tev tur vajag programmām var operēt.

Ko tieši tam switch'am gribi darīt ar snmp palīdzību - konfigurēt, monitorēt, vai arī lasīt no viņa trap'us?

Ja nu tomēr pazaudēju topiku no redzes loka, vari rakstīt uz mix-master@inbox.lv , esmu diezgan daudz ar snmp strādājis, tiesa gan nopietnāka līmeņa dzelžiem.

GangBoy 16.07.2007 18:03

'Tātad atbildu uz visu pēc kārtas.

1) Snmp V3 - pirmo reizi par tādu dzirdu, bet tas mani nemaz nepārsteidz, ka tāds jau ir, (mani pēdējā laikā vispār nekas nepārsteidz) līdz šim esmu dzirdējis un strādājis tikai ar dzelžiem, kas strādā snmp v1 un v2 režīmā. Bet tā arī neesmu sapratis, kāda starpība ir starp v1, v2, domāju, ka google varētu atbildēt uz to jautājumu, bet galvenais, šeit ir manuprāt lai savstarpēji sajūgtie dzelži atbalstītu vienādas snmp versijas, bet arī par to nav īpaši jāsatraucas, jo v3 režīma dzelzis visdrīzāk var strādāt arī v1 un v2 režīmā.

2) Savulaik, pirms kāda gada vienam operatoram uzbūvēju optikas tīkla monitoringa sistēmu - precīzāk: salāgoju esošo monitoringa programmatūru ar rīcībā esošajiem dzelžiem. Tie bija iMcV un CTC Union optisko pārveidotāju šasijas. Jāsaka, ka otrās par spīti made in China un 3x zemākai cenai bija parocīgākas un advancētākas monitoringa ziņā. Katrā ziņā tur diezgan daudz materiālus lasīju par to, un vispār ļoti interesants pasākums tas snmp, jo tur pat var lokālā tīklā bez maz vai uz ausīm stāvēt - pat printeru toneru kartridžu tinšu daudzumus monitorēt, nemaz nerunājot par advancētākām lietām.

3) Tā dokumentācija nāk līdzi softu diskos dzelžiem, kā arī ir pieejama ražotāju lapās, vienīgi tur var palūgt piereģistrēties, bet tāpat nav jau maksas pasākums

WALA rakstīja: 2 GangBoy

NU kamer neesi pazaudeejis topicu jautaajumi:

1) vai tas ko visa vai lielaaka dalja tiikla aparatuuras ir SNMPv3 (vai varbuut ir kas modernaaks)

2) ar kaadas tieshi firmas dzelzjiem ir bijusi dariishana ( man ar tiikla iekaartaam vispaar pagaidaam nekaada, ja neskaita ka esmu Latnetam pasuutiiijis konkreeta izskata ACLus.) Tas vienkaarshi taa lai netiishaam nepanjemtu kaut kaadu idiotisku razjojumu kas kaut atbalsta tikai pa pusei.

3) cik laba dokumentaacija ir pieejama konkreetajiem produktiem ( pieljauju ka piem. Cisco taa ir diezgan pamatiiga, bet mosh ir arii kas cits labs).

Gan jau veel buus jautaajumi.

GangBoy 16.07.2007 18:17

Tāks, pirmām kārtām to 1 GB optiku var ļoti daudzi operatori uztaisīt. Uzreiz pateikšu - tas būs dārgs pasākums, un par tādu lietu, ka tas tīkls piederēs Tev vari i nemaz necerēt, maksāsi par kanāliem, vai šķiedru nomu Cipars būs smuks, principā uz šķiedru pāri būs vismaz 200 Ls. Labi, var arī 1 šķiedru katrā līnijā nomāt, Latnetam pus tīkls pa vienu šķiedru strādā, ir attiecīgi pārveidotāji. A ar snmp varēsi "pingot" jau pakārtoti novietotos dzelžus. Vēl pastāv iespēja šo tīklu daļēji legāli, respektīvi daļēji nelegāli uzbūvet pašam, kā to dara vairums Latvijas gan mazo, gan lielo operatoru (vārdos nesaukšu) - tad tas būs Tavs, un tālākā viņa dzīvotspēja būs atkarīga no tā, kā un kur tas būs ierīkots. Bet ir jāzin to 5 punktu izvietojums - kur viņi ir: vienā ēkā, vai tās ir vairākas ēkas, un kādi ir starp viņām attālumi.

WALA rakstīja: Ak jaa shiis zinaashanas nenaaktu par sliktu uz priekshdienaam, jo briest apratuuras mainja uz ko sakariigaaku + sakabeljoshana, jo vajag 1 GB (optiku) piesleegumus kas savienotu 4 vai pat 5 eekas ( ko gan laikam tikai Lattelecom speej nodroshinaat, un tad laikam bonusaa naaks - gribi,negribi - Cisco. NU jaa un veel arii pa iekshu shur tur vajadzetu 1000-TX (tipa copperu).

GangBoy 16.07.2007 18:38

Ahaa - nu tā ir cita lieta Principā vienīgie kandidāti - Lattelecom, un Optron, ja gribi viņu legāli: Ltk var arī palaist šo gar degunu - pats ja esi strādājis, tad zini, kā tur viss notiek, un kāda attieksmīte ir pret konkursiem. Optronam ir liels tīkls - un to, kas ir ārpus varētu arī piedāvāt izrokot jaunu kanalizāciju (ja nu tādas Tev nav). Vēl var pie LdZ vērsties. Pārējo kas piedāvāsies projekti būs daļēji vai pilnībā nelikumīgi, toties tas būs ātrāk un lētāk - par To vari nešaubīties. Tam pašam LTK kāmēr projekts būs gatavas paies 9-12 mēneši.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti