repo rakstīja:... taču Chrysler Pacifica ,kuram vienīgajam no saimes skrūvju attālumi ir 127...
Grand Cherokee no 99, Comandeer un jaunajam Wrangler tādi paši attālumi... meklē pēc tiem...
Savalcēju, sametināju vecos. Bija interesants variants 400 Ls komplekts, taču izrādījās ka Pacificai bremžu suporti ir stipri uz āru tāpēc nederēja diska plaukta esamība.
'Par Comander diskiem Chrysler centrā biju apjautājies taču tur cena ir ne mazāk kā 200 Ls par gab.
vai kāds neiemestu linku uz lietuvas saitiem kur tirgo diskus. Interesē jauni hromēti R17 5*127. Latvijā cenā līdz 400 Ls par komplektu piedāvā tikai vienu variantu. Gribētos tā kā lētāk un izvēles tiesības...
visas iespējamās blīves motoram tika nomainītas 1 gadu atpakaļ (teh.apskatē izmeta par dūmošanu), lai gan eļļa minimāli tāpat jāpapildina. Remonta laikā pārmērīgs motora izdilums netika konstatēts.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma... Pabraucot pa Eiropas kalniem/sepentīniem parādījās problēmas ar motoru - katru reizi nobraucot ap 200 km (bez apstājas) motors braucot noslāpst. Pastāvot 30 minūtes tas pieļaižas un brauc tā itkā nekas nebūtu bijis. Neviena brīdinājuma lampiņa neiedegas un tempertūras rādītāji arī normā. Auto tika pieslēgts pie datora un nekādas kļūdas netika atrastas.
300M, 1999, 2.7 motors, 300 000 nobraukums, visas eļļas un filtri tiek mainīti laicīgi.
līdz šim 2 gadus nobraucu ar Ch.Vision un 4.gadu braucu ar Ch.300M - man patīk, tāpēc turpinu skatīties tajā pašā virzienā.
Vēlētos protams Mercedes S vai BMW 7 klases automašīnu, taču to uzturēšanu nevēlos atļauties. Un vai tad viņas nelūzt tā pat kā Čh.? Apskatat domenika servisa centra stāvvietu, un lai būtu interesantāk uzziniet cenu kāda ir samaksāta par remontu.
Pabraucot ar citām mašīnām man nav izdevies konstatēt kur tieši ir tā lielā kvalitātes starpība, lai noteikti neizvēlētos Ch. Laikam es neko nesaprotu.
Par cik man ieteica katru reizi kad atstāj mašīnu uz ilgāku laiku 'viņu izslēgt (ka tik kas nenotiek ar akumulatoru) tad jēga no viņa nekāda. Dzesē viņš minimāli, gandrīz nejūt. Neietilpīgs.
Somijā tāds sūds maksā 40 eiro.
Veikali mūsdienās ir visur un pārtiku piepērku katrai dienai atsevišķi (svaigu).
Viss vienā nav ērti operēt, tomēr sniedz citas ērtības - nav jāvazā līdzi kaudze ar elektroniku, nav jādomā vai kaut ko neesi aizmirsis, lādētāju kaudze.......
gluži kā mājas kīnozāle sakomplektēta no atsevišķām vienībām kur būs 8 pultis 20 savienojošie vadi un tad ej un atceries kurš ar kuru vadu un kādās kombinācijās ir palaižams.
Jautājums gan drīzāk ir vai nopērkot visu vienā mēs kaut ko nezaudējam, piemēram,
personīgi es domāja, ka 300M (LHS) nepērk lai piedalītos dragreisos - tās mašīnas būtība ir komforts uz ceļa un šīm vajadzībām dinamaikas tur ir pat ļoti pietiekoši.
saabs 9-5 salonā ne tuvu nav tik ērts, bet ar A6 nav korekti salīdzināt jo tam ir daudz augstāka cena (remontēšana arī dārgāka).
3.gadus lietojot 300 (tfu tfu tfu) hadenē neesmu mainījis neko un nekas negrab, lai gan ņēmu ar nobraukumu 220 tkst. Salons nav ļoti kluss, bet kura gan 8.gadīga mašīna ir klusa kā jauna?
Patēriņš atbilstošs mašīnas ērtumam un plašumam (par ekonomiju aizmirsti). Šrotos pilns ar detaļām (Autohof).
Man pašam motors ir 2.7, vienīgā vaina - maita rij eļļu un diezgan daudz.
Vārdi - "beidzas nafta" nenozīmē, ka viņas vairs nav, bet gan to, ka tuvāko 50-80 gadu laikā beigsies ekonomiski pamatotie dziļurbumi. Ja šodien degviela maksā 1 litrs - 1 Ls, tad ūdeņraža izmantošana ekvivalenta izmantošana izmaksātu 1 litrs - 2 Ls, kas nozīmē ka tvākajā nākotnē ceļoties naftas cenai un attīstoties ūdeņraža (vai citām) tehnoloģijām starpība saruks un nafta atkritīs pati par sevi.
Surr taisnībai, manuprāt, arī ir pamats - kvalitatīva lēciena nav un šodien par tirgus gatavību atteikties no naftas ir pāragri runāt. Pasaule peider naftai un kamēr tas būs melnais zelts tur neko izdarīt nevarēs.
batka rakstīja: Raimi tev tak vajadzetu zinat cik daudz enerģijas jaiztere la iegutu Deiteriju un Tritiju....
Šajā projektā piedalās viss G8 un lai gan mērķa realizācija ir tikai varbūtības ietvaros, dalībvalstis projekta ēsošajā fāzē iegulda aptuveni 80 miljardi dolāru. Jo, ja nu izdodas, tad visi baidās palikt aiz borta.
Guzis rakstīja: Nu pacenties gan tikt uz kursiem, iesācējiem reāli palīdz. Tik ja pats negribēsi mācīties - pēc kursiem taisīsi tehniski labākas bet neinteresantas bildes.
Uz kursiem vēlos aizeit, lai uzzinātu kautvai par tādām lietām
- ko dod diafragmas vērtība un atvērums
- kādu ietekmi dažādos režīmos atstāj slēdža ātrums
- kad drīkst lieto un kā lietot ekspozīcijas kompensāciju
Līdz šim biju lietojis tikai ziepenes, beidzot viņas visas salūza un nopirku Olympus E400. Kā jau te tika minēts visas firmas šajā cenu kategorijā piedāvā vienādas kameras. Šo modeli izvēlējos jo viņam nāca līdzi divi objektīvi, pēc izmēriem mazākais savā klasē un 10mpix.
Pirmie iespaidi - (lietoju 2.nedēļas) ir ka pašam ļoti grūti ir apgūt un saprast visas iespējas, tāpēc meklēju kur var aiziet uz iesācēju foto kursiem.
Yetti rakstīja:
repo rakstīja:... taču Chrysler Pacifica ,kuram vienīgajam no saimes skrūvju attālumi ir 127...
Grand Cherokee no 99, Comandeer un jaunajam Wrangler tādi paši attālumi... meklē pēc tiem...
Savalcēju, sametināju vecos. Bija interesants variants 400 Ls komplekts, taču izrādījās ka Pacificai bremžu suporti ir stipri uz āru tāpēc nederēja diska plaukta esamība.
'Par Comander diskiem Chrysler centrā biju apjautājies taču tur cena ir ne mazāk kā 200 Ls par gab.
Jebkurā gadījumā paldies par padomu.