Tiešām nav nekādu ieteikumu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tiešām nav nekādu ieteikumu
Tā ir mana Honda un mans karbulis,
For sure
Okinawa, pamēģināsim.
Paldies
Un pa to karbi es nezinu,
viņam nav čoka un apgriezienus tikko aukstu pielaižot uzmet uz 1500, pēc minūtes vai vairāk atkal nomet uz 800,
tapēc nospriedu ka elektroniskais.
Auto - Honda Acord EX, 1992. gads
Iebraucu šodien profilakses pēc tai bukultu ielā
(pirms tam biju DTC, tur man pateica ka aizkakāts karbis un pierakstīja uz nākamo nedēļu. Normāls serviss, pirms tam tur 2 reizes esmu viesojies, nekādu pārmetumu)
un tur man uzstādīja pavisam citu diagnozi - aizdedze jāregulē.
Nu viņs pačimerējās, bet izmaiņas pēc tam nebija, beigās pats atzina ka vai nu sūknis vai filtrs pilns, bet tā kā šiem neesot pacēlāja, neko darīt !!!
Vel viņš noburkšķēja ka karbis baigais kosinuss esot.
Man ar dusma uznaaca kad mani 11 vakaraa noshtraafeeja uz ceineri Juurmalaa, noliku auto vietaa kur ziime tikai ar iekshlietu min. atlajuajaam.
Biju atbraucis ar skuki veelaa vakaraa peec darba paplunchaaties.
Kam vinjiem taa stavieta veelaa vakaraa? Tikai liimee bez beedas
Ar shito probleemu vari aizbraukt uz Dizelcentrs R,
turbiinas un sukni ir vinju specialitaate.
Par cenu un rindaam gan taisniiba,
bet par nekompetenci gan nezinu, mosh izlaidushies diizelisti ?!!!
Ja gribi pa leeto tad noteikti neej uz Dizel R caur administraaciju, bet veersies pie kaada meistara privaati.
Ja tev neiet ar servjiem ko paareejie iesaka, kas ar nav slikti,
iedoshu viena darbinieka nr., kas dara uz savu galvu.
MEZVVALDE rakstīja:
MEZVVALDE rakstīja:
405 rakstīja: Par cenu un rindaam gan taisniiba,
bet par nekompetenci gan nezinu, mosh izlaidushies diizelisti ?!!!
Ja gribi pa leeto tad noteikti neej uz Dizel R caur administraaciju, bet veersies pie kaada meistara privaati.
Ja tev neiet ar servjiem ko paareejie iesaka, kas ar nav slikti,
iedoshu viena darbinieka nr., kas dara uz savu galvu. [/
Iedevu sūkni remontēt Dīzcentrā jo šie solīja viņu saremontēt par 400-500ls, bet Baldonē 700-800ls. Un termiņu 2-3dienas kuras, vienīgi varbūt dabūt tā darbinieka numuru varbūt to procesu varētu kaut kā paātrināt
Nu ja esi jau iedevis tad jau vairs neko paaatrinat vai sachubinaat nevarees.
Njemot veeraa ka shodien ir 21 decembris, tev ir iedots kipitaals terminjsh.
Veiksmiigi saremonteeties
Nu piedod,
gribēju lai tā latviskāk sanāk )
re ku viss sludinājums. Nobraukums pareizais ir sludeklī, rakstā mazs nokakājiens
Magistrs rakstīja: Un AutoBild jau nav nekāds etalons.
Tas gan tiesa
metalīka - līka metālika
kliks rakstīja: Žēl, ka auto jau piereģistrēts LV, a tā dēļ vecuma nebūtu jāmaksā vieglo auto/motociklu nodoklis kā nekā cienījama vecuma izstrādājums. Arī penšukiem virs 75 tramvajs bez maksas. Un vecus zirgus jānošauj!
Mūsdienās vecos noverdzina līdz pēdējam, vairs nesūta mežā vai nešauj aiz vecuma
UncleSEM rakstīja: bez kondicioniera ?
Nav gan
Vecā Panda ir štelle
ibio rakstīja:
405 rakstīja: www.autonet.lv/...
re ku viss sludinājums. Nobraukums pareizais ir sludeklī, rakstā mazs nokakājiens
nikuja sev mazs nokakājiens - 13k km
Kāds nu kuram klucis! (biggrin)
Kādi modeļi un motori?
Ne jau tikai Fiatā bāž batonus, tā dara visos salonu servisos un pats skaistākais ir tas ka tu tur neko nevari izdarīt.
Tā starp citu Latvijā ir modes lieta visās nozarēs, vajadzēja jau tā kā pierast
405 rakstīja: Fiat Panda 1,2, 2004.gada, sarkana, 60000km, elektrologi, drošības spilveni, signalizācija, CD-radio, ABD+EBD, ziemas riepas, TA. Garantija, līzings.
cena - 4700 eiras
cena drusku labāka - 3900
SteelRat rakstīja: man normals atrums pilseta ir ap 80, un besii tie leenie lunji kas nemak uzsakt un velkas
Ar tām distancēm kādas ir starp auto pilsētā tie 80 bieži vien ir par daudz. Tāpēc jau apdrošināšana ir tik dārga palikusi, ka neviens nepaspēj nobremzēt
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
staar rakstīja:
405 rakstīja:
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.
Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.
Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.
Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt
Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.
Ar sētu es domāju onku, kas pārdod savā mājas sētā
nekas sliktāks jau nav, ņem no tā paša avota, kur visas mūsu tankštelles.
Īsāk sakot ņem to T4 ar 2.5 , nebūs tāds traktors kā 2.4, un nemīz liet pie Krievijas robežas, visur ir viens un tas pats
2 gr. Te ir saab 9-5 2.0t
www.mobile.de/SIDpmJUbpQLhKbiVsscIHNZUg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1096993808A1LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C290%81N-t-vCaMkMoPOSmVb_X_Y_x_yposO~BSRA6D1100E21800C9-5C110B95HinPublicA2A0A0A0B86A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=6&id=11111111145140694&