Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
tu biežāk varētu postēt, ko tēvs saka par dieselauto LV...
AlphaDog rakstīja: Jautājums tiem, kas patiešām var pateikt par šo auto gan labu, gan sliktu. Man personīgi šis auto ļoti iepatikās dēļ cenas vs. vizuālā izskata, taču neko nezinu par tehnisko pusi. Varbūt kāds var pateikt - kā šiem auto ir ar rezerves daļām, izturību, ērtumu/plašumu (esam ģimene ar diviem bērniem) utt.
Es tev silti iesaku uz marea neskatīties, jo tas modelis vēl ir diezgan nekvalitatīvs. Fiat vecie Bravo/Brava un Mareas nav diezko labi auto. Sākot ar pēdējiem Bravo, Grande Punto, Croma un Panda jau ir krietni labāk.
pilnīgi tas pats tikai ar citu bļambu ir Fiat Scudo, visi liekas kopā vienā būdā, tikai Fiatam ir apkopes ik pēc 15 000 km, bet izmakas uz 30 000 km tās pašas -apm 170 LVL.
vilkss rakstīja: Rīgas kinostudijai ir Čaika, tiesa gan pagājušā gada vidū tā vēl restaurējās (līdz ar ko kāzam tika izmantos slavenais zaļais TOP Jaguārs), tomēr iespējams tagad auto ir braukšanas kārtībā
edzulis rakstīja: Nu var mēģināt sakontaktēt to balto Rolls Royce silver shadow ar vn. LIDO. Ja viņš ir sakopts, domājams ļoti labs variants. Bet nu vēl ne pārāk sen atpakaļ esot bijis tāds, ka salonā pat ar darba drēbēm negribas kāpt, kur nu vēl kāzu apģērbā.
www.silverladyweddingcars.co.uk/...
tā tas izsaktās
Auto jau super, šitādu piedāvā Abnet autonoma, tikai cena . . . . .
edzulis rakstīja: Ir pagarainātais Daimler Super V8 (top jaguārs). Protams, nav RollsRoyce, bet nav arī BMW, MB. Var bez šofera dabūt. ja kas, edgars at bmwpower.lv
Te salona foto:
www.bmwpower.lv/...
www.bmwpower.lv/...
Cik prasi par rumaka "aizņemšanos" ?
Te no ārpuses, vienīgi dzīvē tā zaļā krāsa izskatās daudz labāk!
www.bmwpower.lv/...
www.iauto.lv/...
Varbūt kādreiz varēšu piedāvāt baltu, klasisku Rolls Royce ar svaigu gaišas ādas salonu, kondicionieri utt.
edzulis rakstīja: Ir pagarainātais Daimler Super V8 (top jaguārs). Protams, nav RollsRoyce, bet nav arī BMW, MB. Var bez šofera dabūt. ja kas, edgars at bmwpower.lv
Te salona foto:
www.bmwpower.lv/...
www.bmwpower.lv/...
Te no ārpuses, vienīgi dzīvē tā zaļā krāsa izskatās daudz labāk!
www.bmwpower.lv/...
www.iauto.lv/...
Varbūt kādreiz varēšu piedāvāt baltu, klasisku Rolls Royce ar svaigu gaišas ādas salonu, kondicionieri utt.
Labi, ka Aksenoks nav vair Rīgas mērs, savādāk novestu arī Rīgu līdz bankrotam (kaut gan daļēji jau tas ir izdarīts - Dienvidu tilts, koncertz'ales un bibliot'ekas pl'ani utt) [ /c]
405 rakstīja: Gribēju jautāt ļautiniem vai šī kaite Multitronikam, kas bija Audi A6 saimniecei ir hroniska kaite vai tikai atsevišķi gadījumi.
Palasīju te un sabijos, jo gatavojos ņemt A4 Avant (8E) tieši ar tādu kārbu.
hroniskā, tāpat kā problēmas ar v6 2.5 tdi
Ibio.....
tas ir apspriests vairākos topikos - Use search.
kā arī par motoru problēmām vari palasīties Audi-style lapā.
2.5 v6 tdi bija lielākā VW/Audi koncerna kļūda, kuru laboja laikam 2001 gadā, kaut gan arī pēc tam ir dzirdēts, ka cilvēki ieberžas ar remontu uz 1,5k+ Ls
A par variatoru - ja pat te forumā ir 3 lietotājiem izgājis grizi un paskatoties ka iekš Mobile.de plačos stāv iespaidīgs skaits ar getriebe schaden, tad domāju, ka tas ir spēcīgs arguments, lai nepirktu auto ar attiecīgo kārbu.
kaut gan muļķutronika kārba pārsvarā nāca iekš modeļiem ar 2.4 benzīnu
tas ir konkrēts trulums, jo A4 (8E) vispār nav pieejams ar savādāku automātu(ar dažiem vai pat tikai vienu izņēmumu) , bet auto kā tāds ir tiešām labs un vajag automātu.
msh rakstīja: Parēķini, vai tu varēsi pavilkt mašīnu + jaunu kārbu, ja varēsi, paņem ar beigtu muļķutroniku un aiziet
Un par to, ka tur ir tikai muļķutroniks, nevajag tirst - kā tu domā, ko darīja tie, kas gribēja pareizo piedziņu un tomātu - dročīja un siekalojās? Baidos ka nē, ņēma šķiptroniku, vismaz C5 variantā, un neticu, ka ne B5
Par to 2.5 v6 ķīseli - velns nav tik melns, kā to mālē Ir jau cilvēki, kuriem nāk šermuļi un pēc tam puņķi un asaras, ka lūk remonts uz pusotru štuku Nopirka radinieks 1998. gada C5 A6 avantu ar vājāko 2.5 ķīseli un šķiptroniku, nu neko, jau vairāk nekā gadu brauc [viņa vecene], vairākkārtīgi bijis uz diagnostikām, tur saka, ka priekš tik veca bīdeļa ļoti labā stāvoklī Es pieņemu, ka tur vienkārši kāds vācietis jau ir veicis pilno apkopi Galvenā kuiņa, kas tur viņam ir - jāsameklē ABS bloks ar specifisku, reti izplatītu kodu, tieši tā koda dēļ ceņņiks tam priekam būs 220-250 ls...
Es ne par B5, es par A4, kas sākas ar 2001.gadu. Tiem tiptroniks tikai ar Q
kasinsh79 rakstīja: Nu man arī vairs ticības Multitronic nav nekādas Mans ieberziens sanāca kopā - 1800 LVL
Da nu nafig...
Viens variants, ko var ieteikt - jāņem Quattro. Tiem ražoti tika Tiptronic automāti. Nedaudz uzticamāki Tomēr arī bieži automātu servisu viesi. Tiesa gan, tikai ap 1000 LVL ieberziens sanāk
Super AUDI kvalitāte, zašibis
Tad principā sanāk ka tas Multipulti ir "parasta" maināma detaļa pie konkrēta nobraukuma, kā piemēram, nomainīt sveces, eļļu vai kādu gultni, tik maksā drusku vairāk.
Man drīzāk izskatās pēc vispārēja brāķa, kass savulaik bija jāatsauc un jālabo vai jāmaina.
Šitā varētu likt mīskto piem. VAZ vai kāds indiešu brīnums, bet Audi !!!
405 rakstīja: Nav kādam zināms labs serviss, kur krāmējas ar pavecākiem vāciešiem. Man prasās remonts piekarei priekš C4.
Iepriekšējais servīzelis jau ir piegriezies.
Domāju, ka vari mēģināt savu vācieti aizdzīt uz YR... ja daudz darba, cenšas visu paveikt vienas dienas laikā, kaut arī ilgāk jāstrādā... Ja uzpeld kaut kādas neparedzētas problēmas (tipiski vecākiem auto), uzreiz zvana...
Paldīs
Pagaidām nekas nav plīsis, kas tur mainīts...
Jāatzīst, ka bija iebildumi... Saabam antifrīzu nedalēja... nācās pieliet pus litriņu...
Yetti rakstīja:
405 rakstīja: [
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
tu biežāk varētu postēt, ko tēvs saka par dieselauto LV...
Tas drusku vilks uz propagandu.
Dažreiz jau es kaut ko pasmirdu