23. decembrī veicām nelielu avantūru - devāmies slēpot uz Somiju. Tā kā bija ļoti ierobežots laiks, tad sanāca tāds izlūkbrauciens. Bet esam apmierināti...Runa iet par izklaides vietu Himos (www.himos.fi). Starp citu - salīdzinoši daudz mašīnu no Latvijas. Vieta ir iecienījuši arī tūristi no Krievijas. Ja problēmas sagādā valoda - uz vietas slēpju nomā strāda cilvēks, kas ļoti labi runā krieviski. Bet braucienu ieteiktu plānot vismaz uz divām-trijām dienām...:0
LyNx8 rakstīja: Nu lūk, ļaudis, papētīju te mazliet cenas. Te ir jauni auto ar manu minimālo vajadzību - motors no 1.4 līdz 1.6, A/C un CD. Pārējais štrunts..... Nus, kādi būtu secinājumi?
Chevrolet Lacetti 5d h/b EUR 13 132
Renault Megane EUR 13 700
Fiat Grande Punto EUR 13 849
Opel Meriva (Enjoy) EUR 14 020
Mitsubishi Lancer W EUR 14 080
VW Golf EUR 14 200
Nissan Note (Visia) EUR 14 450
Opel Astra (Enjoy) EUR 15 390
Mazda 3 (Elegance) EUR 15 450
Honda Civic EUR 15 650
Pamet acis uz Suzuki pusi - marka nav topā, bet ir šis tas interesants - kaut vai Liana...
LyNx8 rakstīja: Aprunājos ar zinošu cilvēku par konkrētu Fiat Grande Punto gadījumu. 1,4 16V motors ir feins un gana ass, ja brauc viens vai divi, bet vēl labāk uzvedas (lai cik dīvaini nešķistu) 1,3 TDI motoriņš... Sanāk, ka dīzelītis tomēr ir dinamiskāks.
P.S. Lūgums nekomentēt di.sējiem ar tekstu "kas tad tas par motoru? litra burka utt....
Darbā ir Fiat Diablo 1,3 dīzelītis ar turbīnu...nekāda vaina, ceļ normāli, bet par ekonomisku to nenosaukšu - tie paši 6-8 litri uz 100 sanāk...
LyNx8 rakstīja: Tam, ka vajag testa braucienu - pilngi piekrītu! Shaubu nav!
To Xm - saproti, ir mashiinas, kas speej tikai braukt (Dacio Logan), bet ir auto, kas speej braukt un vienlaiciigi prieceet sirdi gan ar komfortu, gan izskatu, gan ar savu dveeseliiti (da jebkas cits)...
To Ilis - Ir jau skatiits arii Suzuki... A Tu pats gribeetu ar taadu Suzuki Liana braukt? Man domaat, dizains ir gauzhaam neizdevies. Shkiet, tad jau Dacia smukaaks.
Jo mazāk naudas, jo grūtāka izvēle.... Tad jau jāpaliek pie pārbaudītām vērtībām - ne jauns , bet mazliet lietots auto un tur jau iespējas apmierināt savas vajadzības ir daudz lielākas..
Esmu pagaidām tikai ievērtējis sēdvietu komfortu - priekšā pilnīgi pietiek, aimugurē jau ir pašvaki...bet auto jau nav liels. Pieļauju, ka universāls (pagaidām vēl tāds nav) varētu būt labs...
Runājot par Zatleru, domāju, ka šī nelielā jezga ir sacelta arī mākslīgi, jo atlīdzība aploksnē būtu mazākā bēda no tā visa, kas atklātos, ja raktu daudz dziķāk....Zatleram ir radinieki (ir arī sieva), savukārt uz viņu vārdiem ir firmas caur kuriem ir "kruķītas" tādas lietas, kas saistās ar medicīnisko iekārtu iepirkšanu utt....tā ir tikai versija, bet kas zin, ja nu tiešām rok dziļāk!!! )
Par to, ka Zatlers būs marionete, šaubu nav...negribu ticēt, ka labi iesildītu vietiņu, kur tu esi kungs un ienākumi ir šķipelējami ar lāpstu, tiktu nomainīts pret it kā prestižāku, tai pašā laikā finasiāli ne tai labāku vietu - bet laiks rādīs, kaut gan pagaidām šķiet, ka labi izplānotais scenārijs noris bez aizķeršanās...Bet jādzīvo mums vien šajā valstī ir un gan jau kāds lielais Eiropas kūkas kumoss atleks parastiem ļautiņiem ar...
Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.
Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...
Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.
P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...
Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.
Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...
Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.
P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...
Nu jau pusgadu ir ekspluatācijā - 1,9 dīzelītis ar 105 zirgiem. Sūdzību pēc 20 000 km pagaidām nav. Ir lietas, kas ne īpaši tīk - skaņas izolācija, dīzelīša skaņa tukšgaitā (te gan jāsaka, ka pie 100-110 patiešām kluss), pārāk bieži netīšām noslāpēju pirmajā robā, ar citiem autiņiem tā nav, mūzikas kvalitāte (tikai 2 skaļruņi), ne īpaši patīk salona apdare, bet tas laikam tāpēc, ka ņēmām Ambienti ar papildus opcijām. Auto tiek izmantots darba vajadzībām, pāsvarā garie pārbraucieni pa šoseju, ļoti reti arī grants ceļi. Grabēt arī vēl nekas nav sācis!!
nu vot nevajag atkāl.... 1 roba ne smakas no dīzeļa... dīzeļiem parasti jau no zemiem apgriezienim velk....
Cik lasīts krievu autopresē, tas viss ir eiropas ekoloģisko normu dēļ, tipo dzinējs tiek dušīts, lai tām atbilstu. Es pats labi atceros, ka 524td bemka varēja uzsākt vispār bez gāzes pedāļa nospiešanas. Bet nu tā tas ir, neko darīt.
Tā varētu būt, jo ar vecākiem dīzeļeim nekādu problēmu!!!
pans_janeks rakstīja: Ir doma iegādāties šādu auto, bet pirms tam gribētos dzirdēt kādu komentu no cilvēka, kas jau kādu laiciņu ir ar Captivu pabraucis.
Šefam ir, divlitru dīzelis ar automātu. Laba komplektācija - kopumā viņš apmierināts. Pašam arī nedaudz simpatizē...
Kurš teica, ka šajā flakoniņā nav vienkārša matu laka, ko ikdienā izmanto sievietes?! Starp citu baumas, ka nopūšot numuru vairākās kārtās ar matu laku un panākt tieši vajadzīgo efektu vēl neviens nav ne apstiprinājis ne noliedzis. Kā tur ir istenībā???!!!
Vai nebija tā, ka Igauņiem pacēla gada sākumā akcīzi līdz Eiropas noteiktajiem līmenim?? Viņi biku pašūmējās, bet viss norimās. Cik tad tagad maksā degviela Igaunijā?? Vai nav vienādā līmenī ar mums, tikai viņiem jau lielā akcīze!! Tagad mums pieliks un galu galā būs jautājums - Vai te kāds necenšas nopelnīt par daudz??
Tas tā kā būtu skaidrs, vajadzētu zināt tās kombinācijas kādos jātrodas tiem kloķiem. Ja konkrētāk - bezceļš ir meža takas, stigas, izcirtumi, kā jau zajadlijam medniekam un makšķerniekam pienākas...
Liepāja vispār sen neredzēts cipars Neste US - Ls 0,539 par 1L 95. benžu...un ja vēl ir klienta karte - mīnuss pussantīms...)