Ja gribi vēl ietaupīt, tad drīzumā jau ir klāt Dacīte (gan ar vīrieša vārdu Dusters), bet tur nebūs īpaši jaālauza galvu ko piepirkt klāt bāzītei- viss papildaprīkojums jau konkrētā komplektācijā. Viss vienkārši un saprotami, pie tam ar fantastiski ekonomisko dīzeļdzinēju "VWfans maney save edition". Franči jau stāv rindā, lai šo iehavotu!!
Jā, patiešām, šī Meriva ir ārkārtīgi laba. Gandrīz divus gadus jauna, līzinga devēja atņemta, nobraukusi nieka 8026 km, laikam tik maz tāpēc, ka saimniekam radās finansiālas grūtības... Maksā 7590 latus, salīdzinoši lēti, ja ņem vērā, ka tādā komplektācijā ar nikno dīzeli un klimatkontroli jauna Meriva maksāja vismaz 12 tūkstošus latu.
Vienīgi atceros to topiku, ka pie mums "kruķī" odometrus...kādā veidā var 2 gados nobraukt tikai 8 štukus, kam vispār tad auto pirkt??!!
VWfans rakstīja: Manuprāt, šobrīd labākais kompaktklases auto piedāvājums Latvijas tirgū ir lieliskais Hyundai-i30 CW 1,6 CRDi par draudzīgu cenu - 10184 latiem:
www.skandimotors.lv/...
Kāpēc man tā šķiet? Tāpēc, ka šis auto ir sprigans, ekonomisks, ar lielu bagāžnieku, uzticams, kvalitatīvs, ērts un, protams, baudāms.
Tas tā kā būtu skaidrs, vajadzētu zināt tās kombinācijas kādos jātrodas tiem kloķiem. Ja konkrētāk - bezceļš ir meža takas, stigas, izcirtumi, kā jau zajadlijam medniekam un makšķerniekam pienākas...
Vai nebija tā, ka Igauņiem pacēla gada sākumā akcīzi līdz Eiropas noteiktajiem līmenim?? Viņi biku pašūmējās, bet viss norimās. Cik tad tagad maksā degviela Igaunijā?? Vai nav vienādā līmenī ar mums, tikai viņiem jau lielā akcīze!! Tagad mums pieliks un galu galā būs jautājums - Vai te kāds necenšas nopelnīt par daudz??
Kurš teica, ka šajā flakoniņā nav vienkārša matu laka, ko ikdienā izmanto sievietes?! Starp citu baumas, ka nopūšot numuru vairākās kārtās ar matu laku un panākt tieši vajadzīgo efektu vēl neviens nav ne apstiprinājis ne noliedzis. Kā tur ir istenībā???!!!
pans_janeks rakstīja: Ir doma iegādāties šādu auto, bet pirms tam gribētos dzirdēt kādu komentu no cilvēka, kas jau kādu laiciņu ir ar Captivu pabraucis.
Šefam ir, divlitru dīzelis ar automātu. Laba komplektācija - kopumā viņš apmierināts. Pašam arī nedaudz simpatizē...
nu vot nevajag atkāl.... 1 roba ne smakas no dīzeļa... dīzeļiem parasti jau no zemiem apgriezienim velk....
Cik lasīts krievu autopresē, tas viss ir eiropas ekoloģisko normu dēļ, tipo dzinējs tiek dušīts, lai tām atbilstu. Es pats labi atceros, ka 524td bemka varēja uzsākt vispār bez gāzes pedāļa nospiešanas. Bet nu tā tas ir, neko darīt.
Tā varētu būt, jo ar vecākiem dīzeļeim nekādu problēmu!!!
Nu jau pusgadu ir ekspluatācijā - 1,9 dīzelītis ar 105 zirgiem. Sūdzību pēc 20 000 km pagaidām nav. Ir lietas, kas ne īpaši tīk - skaņas izolācija, dīzelīša skaņa tukšgaitā (te gan jāsaka, ka pie 100-110 patiešām kluss), pārāk bieži netīšām noslāpēju pirmajā robā, ar citiem autiņiem tā nav, mūzikas kvalitāte (tikai 2 skaļruņi), ne īpaši patīk salona apdare, bet tas laikam tāpēc, ka ņēmām Ambienti ar papildus opcijām. Auto tiek izmantots darba vajadzībām, pāsvarā garie pārbraucieni pa šoseju, ļoti reti arī grants ceļi. Grabēt arī vēl nekas nav sācis!!
Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.
Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...
Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.
P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...
Interesē sekojoša lieta - vēlos iegadāties '98 - '02 MiGalu. Esmu caurlasījis gan šo, gan citus forumus un lapas par šitiem auto. Manuprāt, viena no glītākajām un pieņemamākajām izvēlēm cenu robežā no 5 līdz 7 tk EUR. Tagad nu cītīgi cenšos saprast - ko ņemt, 2.0 vai 2.4 benzīnu vai arī 2.0 dīzeli. Gadā nobraucu ap 35 - 40 tk km, tā kā būtu labs dīzelītis, bet šitais 2.0 Td ir ar 90Zs, kas šķiet ir tā pašvaki... Tāpēc cenšos izvēlēties starp tiem diviem benzīnniekiem - nez, nekad nav bijis tik "liels" motors, tāpēc ir aizdomas par samērā lielu degvielas patēriņu ar to 2.4 dzinēju. Kā ir no pieredzes šito īpašniekiem? To 2.4 motoru tirgū ir pārsvarā (iekš mobile.de)... Vai degvielas patēriņš un auto uzturēšanas izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 aparāti šitam "lielajam" 2.4l ir jūtami lielākas? Ritošās jau abiem exemplāriem vienādas, cik noprotu.
Vai ir kādi būtiski ieteikumi, no kura gada modeļa / dzinēja vajadzētu izvairīties utt.? Reizem jau ir kaut kādi neveiksmīgi laidieni...
Nu, ja kādam ir ko teikt, būšu pateicīgs par jebkāda veida noderīgam piebildēm un komentāriem.
P.S. Haiziviskais MiGals man simpatizē jau sen, tāpēc nolēmu šķirties no sava '02 1.9 TDI Passata, kurš, šķietami, ir manāmi dārgāks uzturēšanā (ritošās daļas un dzinējs)...
Par to, ka Zatlers būs marionete, šaubu nav...negribu ticēt, ka labi iesildītu vietiņu, kur tu esi kungs un ienākumi ir šķipelējami ar lāpstu, tiktu nomainīts pret it kā prestižāku, tai pašā laikā finasiāli ne tai labāku vietu - bet laiks rādīs, kaut gan pagaidām šķiet, ka labi izplānotais scenārijs noris bez aizķeršanās...Bet jādzīvo mums vien šajā valstī ir un gan jau kāds lielais Eiropas kūkas kumoss atleks parastiem ļautiņiem ar...
Runājot par Zatleru, domāju, ka šī nelielā jezga ir sacelta arī mākslīgi, jo atlīdzība aploksnē būtu mazākā bēda no tā visa, kas atklātos, ja raktu daudz dziķāk....Zatleram ir radinieki (ir arī sieva), savukārt uz viņu vārdiem ir firmas caur kuriem ir "kruķītas" tādas lietas, kas saistās ar medicīnisko iekārtu iepirkšanu utt....tā ir tikai versija, bet kas zin, ja nu tiešām rok dziļāk!!! )
Esmu pagaidām tikai ievērtējis sēdvietu komfortu - priekšā pilnīgi pietiek, aimugurē jau ir pašvaki...bet auto jau nav liels. Pieļauju, ka universāls (pagaidām vēl tāds nav) varētu būt labs...
Ja gribi vēl ietaupīt, tad drīzumā jau ir klāt Dacīte (gan ar vīrieša vārdu Dusters), bet tur nebūs īpaši jaālauza galvu ko piepirkt klāt bāzītei- viss papildaprīkojums jau konkrētā komplektācijā. Viss vienkārši un saprotami, pie tam ar fantastiski ekonomisko dīzeļdzinēju "VWfans maney save edition". Franči jau stāv rindā, lai šo iehavotu!!