Lasītāju pieredze par saviem auto

Land Rover range rover P38 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Sveiki,
tātad, Range roveram 96. gada 2.5 TD p38 modelis.
Beigts radiatora kondicionieris, manam rendžijam.
Interesē vai manam modelim tāds derētu no 4.6 hse benzina modeļa? Vai arī tie radiatori kondicionieriem ir atšķirīgi atkarībā no dzinējiem?
Kur vispār varētu tādu iegādāties pa saprātīgu cenu?
paldies,
 
girts @ 26.maijs 2016 0:00
Land Rover range rover 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
sveiki,
tātad, manam range roveram 2,5 TD 97. gada ar manuālo kārbu ir neliela problēma.
Braucot mierīgi nekas nav, bet kad spiež gāzes pedāli un vajag uzņemt ātrumu , tad vibrē. Ripojot kaut no kalna uz 120km/h nekas nevibrē, bet kā piespiež gāzi tā vibrē. Kas varētu būt pie vainas? Krustiņus pārbaudīju, tie ir stingri . Varbūt kāda pusas/miroņgalva iet uz beigām/?

sls.amg @ 28.decembris 2015 0:00
Land Rover Range Rover 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Nu ko pēc laba laika nomainot trīs SAAB esmu atpakaļ pie Land Rover Range Rover. Un besī mani vēl jo projām, ka Land Rover uzskata par Rover, bet kad Range Rover uzskata kā auto marku un cenšas katalogos to atrast es klusēju...
Gribu aprakstīt varbūt ne tik daudz par komfortu, kur ko piebilst ir lieki, ne tik daudz par to kas tipiski lūzt jo tur nav daudz ko stāstīt, bet gan par to kāda cenu atšķirība ir šim auto! Jo ne reti ir dzirdēts, ka cilvēki baidās pirkt šo marku jo cenas esot kosmiskas. MUĻĶĪBAS
Tātad pie stāsta par pieredzi. To veco (iepriekšējais raksts) nokāva kāds paziņa, kurš no Jēkabpils atbrauca ar sabloķētu diferi jo nezināja kā to atbloķēt... bet ko nu par veco.
Tagad tiku pie relatīvi jauna LR RR 2,5 disel 1998 gada. (ja meklējiet katalogos sakiet, ka P38 modelis, tas laikam no VIN numura ņemts) Uz spidometra bija 205,000 kaut kas tā. Ar kļūdu borta datorā par pneimatiskās piekares problēmām. Kā parasti pērkot autiņu atstāju naudu rezervē, ja nu gadījumā kaut kas... Rezerve bija 400 LVL.
Pirmā nopietnā problēma bija pēc kārtīgas copes brauciena, kurā es domāju, ka atstāšu to verķi purvā... Nākamajā dienā saplīsa gaisa spilvens ( to, ka viņš saplīsa uzzināju tikai Rīgā) Līdz Rīgai vedu ar evakuatoru 110 km. (paldies ERGO kasko polisei tas nu man izmaksāja 15 LVL) Braukšana nav iespējama ar saplēstiem spilveniem. Kā uz piederu ratiem. Nu galīgi nav iespējams pabraukt, liekās, ka visa mašīna izjuks pa daļām.
Atbraucis uz Rīgu uzzināju par iemeslu un uzzināju par cenām.........
Un tur sākās šī stāsta sāls:
Tātad „Baltic motors” gaisa spilvens 1 gb ap 170 LVL, „Anglu Auto” tas pats ap 150 LVL. Saķēru galvu un sāku domāt, ka nu ir ķeza. Taču nepagāja ne nedēļa un savus atliktos 400 LVL es iztērēju šādi:
2 gaisa spilveni, abas stūres tjagas ar abiem pirkstiem, reaktīvās tjagas bukses un „zaldātiņi”, visi 4 amortizatori, 4 +4 stabilizatora bukses un ķenguratņiks (lietots) detaļas viennozīmīgi oriģinālās jaunas. Tas viss maksāja pie 400 varbūt 10-15 LVL vairāk. Bet tāds nu ir fakts. Detaļas var dabūt DAUDZ lētāk nekā pie „Baltic Motors” vai „Angļu Auto” Kur, nu tas ir cits stāsts un te laikam nav reklāma : )
Oki, bet tālāk par autiņu.
Nu tanī reizē viņš noķēra kļūdu un bija gribot negribot jābrauc uz „Baltic Motors” lai noņem kļūdu. Samaksāju ap 18 LVL un ar tādu pašu sačakarētu, bet bez datora kļūdas braucu uz „Angļu auto” kur nopirku lietotu gaisa spilvenu un to uzliku. Lietotu viņi notirgoja pa 50 LVL nu tādas nu cenas te Latvijā esot gribi pērc gribi nepērc tāda atbilde. Es jau negribēju, bet nu ko bija Līgo un bez auto negribēju palikt.
Tā nu es gaidīju savu sūtījumu ar detaļām. Pēc svētkiem saņēmu sūtījumu ar augstākminētajām daļām un ko pats, ko servisā sāku mainīt. Tagad uz doto brīdi esmu nomainījis praktiski visu xadeni.
Tikko atnāca bremžu diski ar kalotkām tās nu jāmaina. Cena ir nu tāda, ka mainu vajag vai nevajag : ) Kolotkas mainu kopā ar diskiem jo tāda cena... Lietoti lietie diski papildus komplekts maksāja 40 LVL 4 gabali. Neticami? FAKTS Patreiz ir problēma ar degvielas piegādes sūkni. Varu padalīties, ka jauna sūkņa cena ir 100LVL. Protams, oriģinālā. Gaidu sūtījumu. Vēl tāds sīkums, liekot magnetafonu izjaucu konsoli un lampiņas slēdžos izdegušas nodomāju k ajāmaina, aizbraucu uz jau pieminēto „Baltic motors” uz vietas nav, jāpasūta ar 50% priekšapmaksu un maksā ap 2 LVL/gb man vajadzēja 4.... finālā nopirku 0,65 LVL/gb. Protams, ne pie „Baltic motors” un ne pie „Angļu auto”.
Zitu tikai to, ka cenu starpība Latvijā ir šokējoša. Pie kam tas viss jāpasūta ar priekšapmaksu, kura kā likums ir detaļas cenā.... Tad labāk 1 nedēļu pagaidīt j ajau jāgaida tāpat un samaksāt par 50-70% mazāk
Tas nu ir mans īss ieskats par šī auto detaļu cenām. Tas ir tas, par ko es ar Jums gribēju padalīties. Auto ekspluatācijas izdevumi ir noteicošs faktors iegādājoties lietotu auto, tad nu mans padoms. NEBAIDIETIES no LAND ROVER. Lētas patiesi lētas detaļas. Bet ne te LV.... Un autiņš ir tā vērts!
Sīkāku infu varu iedot e- mail.
 
Pitbults @ 9.septembris 2006 0:00
Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Braucu no nullītes, pašlaik 110000 km un varu veikt diezgan korektu vērtējumu.
1. Dzinējs: Dizelis 139 HP, turbina, interkūlers, konstrukcijai stāvejis blakus BMW, vidējais patēriņš 9,0 - 11l, ar neatslēdzamu pilnpiedziņu, tās atslēdzamās izraisa smaidu. Patēriņu mazāk ietekmē braukšanas režīms, vairāk ļoti jaudīgs kondicionieris ko vada divkanālu klimatkontrole.
Liels eļlas tilpums - 9l sintētika, kas jāmaina ik 20000 km normālā eksplutācijas režīmā. Ziemā nekādas problēmas pat -28 grādu salā. Jauda ar 350Nm griezes momentu pilnībā šai diezgan smagai (2250kg) mašīnai pietiek.
Dzinējs ļoti kluss mazliet sāk trokšņot pie 140km/h.
Bākas tilpums 97l. (10. )
2. Komplektācija:
Jaudīgas visas disku bremzes, joprojām braucu ar orģinālajiem bremžu klučiem (10. )
Pretizbuksēšanas sistēma, ESP, elektroniska starpasu diferenciāļa bloķēšana, ABS 4 kanāli, ucc., varbūt īsti smagam bezceļam par sarežģītu, taču tūrismam OK.
Ņēmu vērā ieteikumu nepasūtīt ACS, un Self leveling system, traucējot bezceļā. Lai tas viss strādātu iesaka lietot tikai orģinālo riepu izmēru 235 x 70 x 16. (10. )
Elektriski apsildāmi logi - super īpaši ziemā
Ekonomijas nolūkos nepaņēmu priekšējo lukturu mazgāšanu - Nožēloju.
3. Korpus:
Alumīnijs kopā ar tērauda durvīm, neiesaku novietot zem birstošiem kastaņiem. Brīnumainā kārtā arī airodinamika
OK, nav jau Poršs. (9. )
4. Dizains:
Eleganta klasika bez perversām čigāniskā niķelējuma detaļām un plastmasas kokiem, visi pielietotie materiāli tiešām kvalitatīvi. (10. )
5. Salons:
Ergonomika un ceļa pārredzamība izcila un vadīšana ērta,
protams bija lietas pie kā jāpierod. Vairāk vietas varētu būt aizmugurē sēdošo kājām -1. (9. )
6. Braukšana:
Konstrukcijā abi tilti atkarīgie un tas rada diezgan pārliecinošu sajūtu par tās nesalaužamību, vismaz praksē un arī no apakšas tā izskatās. Stabilitāte uz ceļa izcila.
Bezceļā, zemes ceļā, ziemā esmu izbraucis visur kur vēlējies, saglabājot veselo saprātu un novērtējot savas off road braukšanas iemaņas (aktīvs copmanis) (10. )
Ņemot vērā īso starpasu attālumu 2500mm, auto nepatīk viļņains asfalts, sākumā reizēm tas traucēja (8. )
Ceļa betona apmales, bedres, sniegs un citas dažādas situācijas vais nerada nekādas probēmas (10. )
7. Problēmas:
Laikam mūsu Shell "LABĀS" degvielas dēļ, pie 95000km atņirdzās bākas sūknis, aizsērējis (der no 5 BMW),
Mainīts viens stūres šķērstieņa gala lodveida savienojums 80000km.
Nomainīta digitālā pulksteņa apgaismojuma lampiņa.
Iepriekš ar jaunu Passat problēmas bija stipri lielākas.
8. Secinājums:
Tagad es zinu kāpēc ar šo Angļu klasiku cilvēki saslimst uz visu mūžu, bet nesaprotu kāpēc jaunais Latvijas Land Rover dīleris ir pacēlis Discovery2 cenu tādos neaizsniedzamos augstumos (Ls 24000) bāze. Neticu, ka jaunais "face lifts" maksātu tik dārgi, un par eiro kursu jau mēs zinam.





noris @ 11.decembris 2003 0:00
Land Rover Range Rover 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nu varu padalities sava pieredze par RR.
Nopirku 1989 gada 4.2l benzinnieku automatu ar AC kurs nestradaja jo nebija skidrums (to ta ari neuzpildiju, noravu siksnu un miers!) Par normalu naudu 1500 USD
Nobijies no liela paterina uzreiz ieliku gazi. Sakuma gaze gaja tiri neko, bet tad saka birt nost benzinsistema. Pirmais nojuka benzinsuknis un kamer 3 menesus braucu ar gazi nojuka forsunkas utt... Ta ka kmer samekleju benzinsukni uz to laiku jau bija jamaina benzintrubas, un jatira farsunkas, kas kopa izmaksaja 60 ls (bez detalam)
Par detalam varu piebilst ka dargas un specifiskas. Tas pats suknis, itka tads pats ka Ford bet nav ta ka jakimiko. Autentiskas srotos sadabut bezcers. Jaunas dargas. Labi ka klucus amortizatorus un citas dilstosas regulari mainamas lietas razo ari "kreisie" kantorisi ta ka var nopirkt pa leto. Vispariba masina ar cirvi taisita, ja speciali necensas tad salauzt gruti. Kuzavs aluminija, laigan apaksa ruse ka jebkurai citai, un vissapigakais ir aizmugures durvis. Vel laikam visiem slimiba ir spidometrs, vienkarsi luzt nost un cauri nomainiju jau 3 (lietotus pa srotiem) beigas atmetu ar roku. Nekada sporta jau ari nav ka jaseko lidzi atrumam pie katras pedala piespiesanas. Problemas ar balonatslegu 27 nummurs! Nevienai normalai masinai tada nav, salauzu balonatslegu uz cela mainidams un palidzet speja tikai KAMAZ : )
Brauksanas ipasibas varetu teikt izcilas. Uz sosejas gan ir ka ir, itseviski ja stures amortizators cupa tad atliek braukt atrak par 80 un vari nenoturet sturi roka kad saks drebet.

+ Aluminija kuzavs neruse.
- Aluminija kuzavs, ja sasit tad nesametinasi.
+ 4x4 patstavigi un 2 tilti. Labs pazeminatais.
- Liels motors, 8 cilindri, ja maini sveces vai vadus izdevumi lielaki ka parasti ja ir 4 vai 6.
+ Augsts komforta limenis, liels salons.
- Prieks tada motora maza benzinbaka.

Jebkura gadijuma, ja esiet nolemusi pameginat ar dzipiem braukt tad tas ir ideals pirmais dzips (87-90 gada)! Detalas var ari pats mainit, bez nekadam dzilam priekszinasanam. Mainiju amortizatorus, atsperes, bremzu klucus, siksnas un vel sadus tadus sikumus. Uz servisu dzinu tikai kad elektriba streikoja.

Pardevu kad nokavu priekseja tilta diferi. tagad skatos ir jau sataisits un pardodas : http://www. grieta. lv
Pitbults @ 8.jūnijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti