Vārdadienas svin:
Liesma, Elita, Alita






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1529)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (125)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (76)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (7)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (42)   Opel (140)   Peugeot (38)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (57)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (143)   Volvo (56)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

[VISI MODEĻI] 200   400   416 1,6   75   75   75   75 2,5 V6   Mini  

Rover 75 1999 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu


Braucu jau gadu. Ritīgs Dāmu auto. Nu un ka Angļu Rveri vairs neražo. Man ir. Ļoti līdzīgs Jaguāram, starpcitu.
Remontē ātri un kvalitatīvi Rover centrā, ir visas detaļas.
Mīnus. Grūti nomainīt priekšējās lampiņas citādi problēmu nav.
Plusi. Salons tāds pats kā Audi 6. Nav bieži jālabo. Ir daudz ekstras. Televīzors, apsildāmi krēsli, logi, spoguļi, navigācija, pilns ar elektroniku. Lūka. Bagāžņieks liels.


Autors: Tudruks  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
Uggga (pirms 7 gadiem) :
    Apraksts gan tāds pašķidrs....

    Kad vajadzēja citu autiņu, uz šitiem arī nedaudz sludinājumos paskatījos - normāli nopakoti autiņi, par ļoti draudzīgu cenu. Tomēr markas aizspriedumu tālāk par sludinājuma aplūkošanu neļāva iet :D Bet nu katram savs, lai veicās.
Idjuks (pirms 7 gadiem) :
    baiss aprakstsm plīst vai pušu no inteliģences......
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Raksts nu gan pašvaks tādam auto!
    Kaut kādā žurnālā šis tieši bija salīdzināts ar forda Jaguāru, kurš bija labāks - neatceros, laikam bija līdzīgi!
    Un, kādi tur aizspriedumi? Vienīgā problēma ir bijuši servisi, bet, savādāk, ļoti kvalitatīvi un krāšņi auto, kurus pārsvarā nonievā BMW fani - laikam jūt konkurenci!
    Britiem pašiem ir teicieni: "gribi Hondu - pērc Rover!" vai "Rover - angļu BMW!".
GG (pirms 7 gadiem) :
    "Britiem pašiem ir teicieni: "gribi Hondu - pērc Rover!" vai "Rover - angļu BMW""

    Tik ne Honda ne BMW netaisās bankrotēt, atšķirībā no dažiem kas jau to ir izderījuši.
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Nekas,driz pirmie Kinie4u Roewe rulles no konvejiera,bus identiski!:):) Daziem neaptestiem bembistiem dazkart gan naktos pasvist meginot apdzit $adus Roverus,jo dazi sastopami ar tiri njipru V8 dveseliti................:):)
Modža (pirms 7 gadiem) :
    ņja, pat škodai sēdekļu apsilde regulējas 5. dimensijās :D

    kuiņa tas auto, panelis vnk užass
McJanis (pirms 7 gadiem) :
    Manuprāt pēc 25 gadiem, šitais būs riktīgs kolekciju cars. :) Nav daudz tādu saražotu. ;)
seatbelt (pirms 7 gadiem) :
    galnais, ka televīzors un bagāžņieks :D
Rover 75 2,5 V6 2000 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu


Nopirku augustā, visas ekstras, klāt nāca 18 collu diski, jauna remus izplūdes sistēma, sporta atsperes, čips. Lietojis bija kāds brokeru kantoris Šveicē. Faktiski nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu.
200 zirgi zem kapota, iet kā zvērs rauj augšā 7,5 sekundēs. Neslikti priekš limuzīna. Berģos nomainīju sailentblokus (112LVL) un kreiso plauktu (150LVL) vēl šādi tādi sīkumi kopā saskrējās ap 300 LVL. Tā ir leģenda ka detaļas nevar dabūt, viskautkas ir Rover centrā berģos, kas nav to atved no polijas (manā gadījumā 4 dienas sanāca). Mašīnai ir fantastiski ērts salons, TV strādā, (Navigācija protams ka ne Latvijā) : (problēmu nav bijis. Harman Kardon stereosistēma ar kaudzi skaļruņiem Hi End klases tādu liek arī range rover, , (man ir Vanden Plas versija). Noteikti neraugoties uz 8 gadu vecumu braukšu ar to vairākus gadus, cena gan nebija lēta. Šobrīd man jau pusgadu viņa patīk ļoti nekas nelūzt un nebojājās. par benzīnu ar kārtīgu sportisku braukšanu vidēji 11,7 (kompis rāda) l ekonomiski sēžot 10,2. (pilsēta, šoseja)
+ Salons ir kvalitatīvs, ar vecangļu dizaina piesitieniem.
+ Visas ekstras pa labu cenu
+ 2,5V6 versija ar visu čipu ir pietiekoši ekonomiska.
+ labi tur pagriezienus, braukt ir bauda. (rūc kā kaķis)
+ Zagļiem īpaši nav topā, kasko lēts

- 18 collas zemprofils uz rīgas ielām....
- Cena, būtu sanācis tāda paša gada Audi A6, vai Volvo S60
- Ļoti līdzīgs jaguāram.


Autors: espozito  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Smuks un labs auto, man ar šamie patīk, tikai ir aizdomas, ka esi dārgi pircis, jo šiem cena parasti ir krietni zemāka nekā friču ražojumiem. Dīvaini, ka cilvēki nemāk novērtēt šo angļu/japāņu kopdarbu!
    Lai labi ripo!
Agaga (pirms 7 gadiem) :
    Tik smuks, ka prāts var aptumšoties:DDD
Kasinsh (pirms 7 gadiem) :
    Absolūts skaistums :)
    Pievienojos faniem.
msh (pirms 7 gadiem) :
    Paskaties, ko klarksons saka par to vācisko vecangļu dizainu :D http://www.youtube.com/watch?v=YltxeGCJYVw
DayInDayOut (pirms 6 gadiem) :
    Saki lūdzu, kur ir tas servis berģos, man pašam ar ir 75 rovers un tagad jāmaina zobsiksna, dzirdēju, ka tur kvalitatīvi strādā.
    Jā, un auto ir lielisks :)
MONKS (pirms 5 gadiem) :
    Berģu tā saucamais Roveru seviss jau nu pēdējā vieta kur braukt remontēties. Riktīgi p*****i tur strādā. Sveiks Dagili !!!!!!
Rover 75 2002 Novērtējums: 9  Komentēt
baidijos dikti, bet nopirku.... grabažu nu ljoti skaistu..
unglaunu 1,8 dzineeju ar turbiinu...... tad samainiiju visas bukses jo izklausijaas ka braucu ar anglju karieti.. zobsiksnu, plauktus nu vairs pat nedzirdu ka braucu pa zeminieku... remontaa anglijaa aizgaaja 1026 funti... nu esmu gandariits... riktiigi feins limuziins... . degvielas pateerinjs nav liels 6 -8 litri uz 1 km.. varu teikt tikai labu... brauksjana rada veeleesjanos atkal braukt.. jaa klasisks anglju limuziins... nedaudz liidziigs buldogam.....


Autors: ringo  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 3 gadiem


Komentāri:
brmbrmm (pirms 3 gadiem) :
    Labs patēriņš! :D
Rover 400 1999 Novērtējums: 8  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu


Pirms 2 gadi iegadajos Rover 400 1,6 benzins 82 kW (111 zs) doch motorits! Adas salons, kondicionieris, koka apdarite, manuala karba, centrala atslega, elekt spoguli un logi.

2 gadus nobraucu vienigais ko nomainiju bija prieksejas bremzu uzlikas (7ls abas) tas bija galigi plikas, un skatoties ka sanak parvietoties labu laiku pa LV "labakajiem zeminiekiem" pa kuriem braucot ir jatur mute vala lai zobus neizdauza, tad par piekari esmu sajusma. Pirms otras skates nomainiju principa visas aizmugurejas bukses kopa 16 (uzliku poliuretana) bet beigtas bija tikai lielas (sailenbloki), un priekas stures pirksi 10 ls gabala un augsejos lodbalstus 10 ls gabala! Bet nelieku to letako, jo taisu prieks sevis.

Plusi

* izturiga piekare
* mazs paterins arpus pilsetas 5,9-7 pilseta kadi 7-8 braucot normali. Prieks benzinieka!
* letas rezervesdalas
* daudzas detalas der no Honda Civic

Minusi

* paskals salons, jo vaji izoletas ritenu arkas un labi dzirdami troksi no riepam un ap tam.
* vareja but vairak vietas salona, bet 4 cilvekiem ir OK

Principa esmu apmierinats ar autinu


Autors: Janis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
bam baram (pirms 2 gadiem) :
    superpretīgi diski
recluse (pirms 2 gadiem) :
    Ja nekas nav jāremontē, tad kā var zināt, ka daudz detaļas der no civic :)
Rover 200 1998 Novērtējums: 8  Komentēt
Sveiki ļaudis,

Esmu nolēmis darīt galu netaisinībai pret ROVER un latviešu bāleliņu izteikti negatīvajai attieksmei pret ROVER.. :)

Nopirku 2006. gada oktobrī ROVER 200, 1,4 litru 8 vārstu benzīna dzinējs, 1998. gads, 3 durvis, melnā krāsā, meh. kārba.. mazs auto, vienkāršākās komplektācijas, kas vairāk vai mazāk pilda tādas pašas "tramvaja" funkcijas, kā piemēram GOLFs.

Pirku pēc garām šaubām, kuras manī raisīja visi VW fani ar aizrautīgajiem stāstiem, ka ROVER ir mēsls un lūzt ļoti bieži. Pēc izietas diagnostikas, man servisā teica, ka ir OK.. un cena 2150 EUR!!!! likās vienkārši smieklīga par 1998. gada mašīnu ar cinkotu!! virsbūvi un esošu labā stāvoklī.. un tā kā vēlējos mazu un lētu auto sevis transoprtēšanai no punkta A uz punktu B, nopirku..

Šajā aptuveni pusgadu ilgajā ekspluatācijas laikā (braucu katru dienu vidēji 50km) esmu vienreiz mainījis eļļu un sametinājis caurumu izpūtēja aizmugurē kopā pa kādiem Ls25..

Reālais degvielas patēriņš nav mikroskopisks, it sevišķi, nemot vērā manu dinamisko braukšanas stilu. Pilsētā aptuveni 9 vai pat 10litri sanāks, ārpusē kādi 6 vai pat mazāk, vidējais stabili turās ap 7 līdz 8 litriem uz 100km.. mēru šad un tad, vienmēr ar pilnās bākas metodi.

Par daļām: pērkot interesējos un visu var dabūt lietotu Berģu ROVER servisā vai arī jaunu pasūtīt no rūpnīcas un nemaz neesot dārgi.. par laimi šo realitātē pārbaudījis vēl neesu!

Par vietu: Priekšā sēdošajiem vietas pietiek, pat ļoti, aizmugurē 2 cilvēki var sēdēt samērā ērti, 3ajam gan tā nekā :) Aizmugurējais beņķis ir dalāmi nolaižams un var iekraut samērā daudz - esmu vedis gan sadzīves tehniku, gan cementa maisus!

Iepriekš esmu braucis ar daudz lielākiem un dārgākiem auto un, protams, nevar salīdzināt komfortu un citas lielo auto īpašības ar ROVER, bet ROVER 200 prieks savas klases auto ir šādi plusi:

1) izcili turās uz ceļa, it sevišķi ziemas laikā un rodas sajūta ka tas ir būvēts kā piramīda :), ideāls braukšanā pa LV raksturīgo sniega pļuru;
2) priekš sava motora tilpuma ir ļoti dinamisks pie nelieliem ātrumiem;
3) samērā kluss pat neskatoties uz plastmasīgo apdari;
4) nav problēmas ar pielaišanu arī pie -27 pēc pāris dienu stāvēšanas;
5) šādus auto nezog :) ;
6) ideāls parkošanās nolūkiem - ja katrā pusē vietai ir 5cm, tad ielīst var un tādējādi Rīgā var izmantot visas "pusvietas";
7) ir elektriskie logi pat pašai vienkāršākajai versijai!

Mīnusi:
1) motora jauda ir maza un neļauj normāli atvilkt un apdzīt, pie 100km/h ir jau 3000 apgriezieni;
2) noteikti būs grūtības tālāk pārdot, bet visu jau izsaka cena..

Ja kāds grib pirkt ROVER, vajag aizvest to uz diagnostiku, piemēram, uz ROVER centru Berģos. Ja mašīna nav nočakarēta, tad ROVER būs dzīvotājs!

Jārēķinās, ka šāda mašīna ir cilvēkam bez kompleksiem, kam nav svarīgi lai zem dibena būtu VW tikai tapēc, ka to razo Vācijā.. starp citu, pa sādu naudu varēju nopirkt 1993. gada VW GOLF (5 gadus vecāku auto) un savu izvēli ta arī neesmu nožēlojis!


Autors: BezKompleksiem  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 8 gadiem


Komentāri:
LC (pirms 8 gadiem) :
    man tas Rover arī pēc skata labāk patīk, kā 3. golfs :D
nazis (pirms 8 gadiem) :
    Kādreiz dzirdēju teicienu: "Gribi Hondu - pērc Rover!". Tam ir elementārs izskaidrojums - Rover ir tā pati Honda, bet ar mīkstāku (komfortablāku) ritošo (pie tam izturīgāku), un foršāku iekšējo apdari.
Polarlacis (pirms 8 gadiem) :
    Realitate ir tada laimigais Rovera ipa$niek,kad tads Roveris vairak NEEKSISTE! Kompanija tika pardota Kinie$iem,tie Anglija demonteja razo$anas liniju un aiztransporteja to uz Kinu,kur driz saks razot brinumus,kuri Eiropa sauksies ROEWE,vai kautka tamlidzigi. Protams detaljas(ari jaunas) vel ir pilns pa visadu firmu noliktavam,jo pats Roveris ejot dibena izpardeva tas pa sviestmaizi visadiem dileriem. Jau vairak ka paris gadus var iegadaties $is markas automobiljus par smiekligam cenam,atceros biju Anglija uz bridi 2006.gada,staigajot gar vienu Rovera dileri maniju piemeram vienu no beidzamajiem razotajiem V8 modeljiem,kur$ maksaja 14.000£,labs pirkums ja padoma,kad dazus mene$us iepriek$ pirms $kibie "izvaroja" rupnicu tas pats modelis butu maksajis 30.000£!!!! Protams tie ir piemeri ar beidzamajiem sarazotajiem auto,tas tik nozime kad vecaki burtiski pardosies pa kapeikam-priek$ cenas pa kadu vinji $obrid noperkami,tie nav slikti auto(runaju par jaunakiem).
seatbelt (pirms 8 gadiem) :
    psc. tie ķīnieši ir vnk paģelkas dzimtene, tas pats variants kā ar Adibas, Nice utt.. bet tie Roveri man pašam nepatīk.. tikai manas domas!
BezKompleksiem (pirms 8 gadiem) :
    1) Rezerves dalju ruupniica veel joprojaam straadaa (taa nav taa pati automashiinu ruupniica) un straadaas kameer buus pieprasiijums peec ROVER daljaam

    2) Ir ir kaut kas no hondas, bet oficiaali, iepriekseejaas paaudzes ROVER (mentu ROVER) bija Honda Civic radinieks, bet sis vairs nav!

    3) Kiniesi nopirka tehnologijas, bet vaardu ROVER nopirka BMW koncerns.. :)
Eksperts (pirms 8 gadiem) :
    Pēc tava teiktā sanāk, ka būtu jākaras 95% latvijas auto īpašnieku jo tie brauc ar automašīnām kuras ir noņemtas no ražošanas(tātad gandrīz visi auto kas vecāki par kādiem 5 gadiem) :)
Eksperts (pirms 8 gadiem) :
    Polārlācim! skat ieprieksējo komentu
Polarlacis (pirms 8 gadiem) :
    Jakaras nav nevienam,jo bananu republika driz bus 95% jaunu auto-katra maja pa trijiem Getciem un 12 Sssssssssssang Youngungo...... DZIPEM........ lizinga!:):) Gribu redzet to rupnicu,kura vel razo tas Rovera daljas......Taka $kibajiem neviens nepardeva Rover blembuku,vinji pratigi budami razos ari tos ermus,kuri sauksies Roewe-varu deret kad tas bus labakais Lv gada auto,jo citur izznjemot Kinju neviens tos nepirks-to es paverojot $obridejo tirgus noslieci Latvija!:):)
BezKompleksiem (pirms 7 gadiem) :
    Nomainiiju izpuuteeja pakaljeejo dalju Bergjos pa Ls50 un izgaaju tehnisko ar "0" bez nevienas pashas pieziimes.. ideaali :)
Rover 75 2003 Novērtējums: 7  Komentēt
Ну вот и я сегодня попробовала "на зуб" автомобиль Rover 75.
Ко мне с визитом пожаловала лучшая подружка, которая в своё время, но ещё совсем недавно, купила этот Rover новым, но "трёхлетним".
Я ждала встречи с нетерпением.
Уж больно заманчивым было предложение прокатиться за рулём английского БМВ.
Когда наконец- таки я освоилась с эргономикой места водителя.. надо заметить, "бэмэвэ- шной" низкой посадки я не нашла, как не нашла в сиденье боковой поддержки. Окончательно меня убедило, что Rover - это далеко не БМВ, это слиток переднего привода, и комфортабельно настроеных подвесок. Прокатившись со скоростью под 160км/ч, мало того, что я отметила очень хорошую стабильность прямолинейного движения: ни тебе ни раскачек, ни тебе "плаваний" по колее (носились по "могилёвке"), так и ещё шумоизоляция настолько хороша, ну прям как в моей S6! Можно разговаривать почти шёпотом. Для неопытного водителя это немного нехороший аспект, тк очень сильно теряется чуство реальной скорости..
Очень впечатлила динамика автомобиля, чуствуется, что под капотом представитель немецкой школы двигателестроения о 1.8литрах с турбиной. Благодаря последней, вот и получается такой впечатлительный подхват на "низах", что бы вот резко вот "стартануть" с сфетофора.
Подружка - как и всякая другая девушка, ценит уют и комфорт. Собственно, исключительно из- за сочетания этих двух качеств и сделан был выбор в пользу "семьдесят- пятого".. Приколол плафон в салоне ввиде подковы, SUPER! А вот что мне не понравилось в "75":
- жестковатая педаль газа. Может, для мужчины так и легче с "дозированием" оборотов двигателю, но для женской ножки, да на фоне "мягкого" руля и подвесок, производит впечатление чего- то недоделанного;
- педаль сцепления тоже, не понравилась своим "длинным" ходом: когда переключала передачи КПП, получала в ответ рывки, и удары по трансмиссии;
- не предполагает к "активному образу жизни" геометрия габаритов заднего дивана, и багажника. Я так поняла, на природу нам лучше выезжать на моей "Эске"
- я некурящая, но если бы курила, отметила неудобную, без подсветки пепельницу;
- и просто НУ ОЧЕНЬ неправильно сделана крышка бардачка!!! Чтоб её полноценно раскрыть, придётся либо переднему пассажиру занять позу, либо выйти из машины;

Порадовало, что несмотря на смену "Хонды" на БМВ под капотом, расход топлива остался "фамилиарным", как и подобает аристократическим правилам, на уровне "Роверов": расход топлива очень небольшой, вышло где- то 10л. на 100км при смешанном типе езды город- трасса. Также привычной была сама управляемость: сколько я не ездила на разных "Роверах" - рулез машинок всегда поражал своей "педантичностью".
Подводя черту, скажу, что сегодня я "оседлала" не английское БМВ, а некую английскую "Альфа- Ромео".
Блин, ребята - глядя на фотки, машина живьём смотрится куда лучше, а в особенности, если метров так на 10-12 отойти..
Машина - понравилась!
Жалко, что разругались с баварцами.. Глядишь, марка Rover смогла бы, предлагаясь в салонах диллеров BMW достичь полагающего ей мирового признания


Autors: garsis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
azatb (pirms 7 gadiem) :
    Ну вот и я сегодня попробовала "на зуб".....ПОД СТОЛОМ! !!
Rover 416 1,6 1998 Novērtējums: 7  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu


Paņēmu šo autiņu palietoy kamēr paša auto dzīvo servisā. Tātad Rover 416, 1,6 benzīna motorītis ar 82 kW jaudu (diez cik tas ir ZS?), ~ 225 000 km nobraukumu (izskatās beidzot reāli cipari) ekstru laikam nekādu, ja neskaita pie tām elektriski paceļamos logus un centrālo atslēgu.
Paņēmu autiņu nostāvējušu pusgadu sētā, ar sačakarētu radiatoru un ventilatoru - kas tur pat arī mīt :) Par 125 rubļikiem to man sameklēja caur SS un laimīgi pieknibināja klāt. Vēl jānomaina stūres pirksts, bet tas nav kritiski, pie tam pirksts, jauns iepakojumā, mētājas grabažniekā - tātad naudu neprasa. Vēl bija izbalējušas, izdegušas lērums ar spuldzītēm, lampiņām, nu bet tas dabīgi... Sekojošajā tehniskās apskates procesa laikā, man baigs pārsteigums - ar auto - no probļem! Obanī, nu neko atliek braukšanas vaina :)
Braušanas ziņā auto patiesi pārsteidza ar mīksto gaitu (biju gan gaidījis ko līdzīgu Golf III), un ņipro motorīti. Neticējās, ka zem kapota ir tikai 1,6 - lidinās autiņš daudz ņiprāk. Salonā arī pietiekami klusu, vienīgais var saprast ka uz riteņu arku izolāciju ir ieekonomēts - ja gadās akmentiņi, tad dzird konkrēto trādi- rīdi. A tā pārējais viss normāli - ātrumi slēdzas, stūre grozās un pedāļi spaidās. Varbūr vajadzētu būt piekasīgākam, bet man liekas jocīgi no auto par sviestmaizes cenu meklēt kam piepist.. s :).
Bet tagad tas - kas mani vienkārši šokēja: es rēķināju i šitādi, i tādi, bet dudinot uz klasiskiem ne vairāk par 70 km/h pa pilsētu, un ne vairāk par 110-115 km/h pa šoseju, degvielas patēriņš ne kapeiku lielāks par 6 - 6,5 l uz 100 km. Priekš tādas laivas likās dikti sakarīgi :) Vismaz neesmu laikam pieradis pie tādiem cipariem :))
Par tehniskām lietām neko vairāk pastāstīt laikam nevarēšu, jo es ar mašīnām braucu, nevis remontēju. Tik dzirdēju no servisniekiem, ka šamējam lērums detaļu der no Honda. Pagaidām pietiks - būs ko piemetināt - pastāstīšu. 7ītnieku ieliku tāpēc, ka grēks likt mazāku atzīmi autiņam kurš tevi patīkami pārsteidz.


Autors: Markinc Pievienots pirms 6 gadiem


Komentāri:
MD (pirms 6 gadiem) :
    Par spriganumu nebrīnies - tas viens,seši šitiem laikam bija no Hondas, turklāt arī pats auto ir ļoti tuvs radinieks Civikam.
repsih (pirms 6 gadiem) :
    Kā ta, izspļauts Civic!
saimans (pirms 6 gadiem) :
    82 kw tie ir aptuveni 111 ZS (82 x 1000:736 (1 ZS=736 Watiem). Šādi tie zirdziņi ir aprēķināmi. Mani izbrīna tas, ka tiešām tādu auto par metāllūžņu cenu dabūji, kas ir braucams un vēl tāda gada.
Rover Mini 1992 Novērtējums: 5  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu


Tātad Mini, 998 cc motors ar apmēram 45 zs. 2 durvis, četras sēdvietas. Ekstru nav, tikai šim modelim ir milzīga auduma lūka, pa visu jumtu, ko var atbīdīt. Cool! Auto ir 12 collu riteņi, pečka ar vienu ātrumu, logu tīrītāji bez intervālu pozīcijas, un bez jebkādas automātikas - ja izslēdz, tad tīrītāji tur arī paliek, kur izslēgti. Incanta ir piekare - nav atsperu, bet viss auto ir uzlikts uz četrām gumijas buksēm. Līdz ar to braukšana ir kā ar kartingu - visas bedres un nelīdzenumus var labi just. Toties šauri, līkumaini asfalta celiņi ir mūsējie...
Bāciņa (25L), akumulators, rezerves ritenis, un logu apsiekalotāja bundulis ir noslēpts bagažniekā, kur kā pa brīnumu paliek vēl vieta pāris kastēm alus. Tāpat ir iespējams glabāt mantas zem aizmugures sēdekļa, un blakus tam, kur ir divas lielas kabatas. Priekšējais panelis arī viss ir kā liels cimdu nodalījums bez vāka, tur labi daudz krāmu var salikt. Degvielu patērē... maz, tiešām nezinu, cik tieši, kaut esmu nobraucis kādus 3000 km, tā lēšu, jo visi mēri šeit ir jūdzēs.
Tagad priekšā uzprišināšanas process ar visādiem blingiem, un tad, nākošvasar...


Autors: smaidiigais  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 8 gadiem


Komentāri:
Ksneps (pirms 8 gadiem) :
    Bildes gan varētu ielikt - gribas redzēt šo dampi! :)
ursis (pirms 8 gadiem) :
    dampis ir labais,labu laiku maksas staavietaa V-graavii staaveeja ar uzrakstu paardo .SMUKSIS ! :)

    tikai tai laikam bija cietais/normaalais jumts :)
seatbelt (pirms 8 gadiem) :
    interesants aparāts, uzmanību pievērš labi, jo īpaši krustā stāvot blakus kam 3x lielākam.. lai veicas!
pio (pirms 8 gadiem) :
    Šim auto par izskatu vien 10 jādod. Kādēļ 5?
smaidiigais (pirms 8 gadiem) :
    tehniskais izpildījums, rūsēšanas spējas, un tas, kas palicis pēc 6 lietotāju lietošanas pašlaik neļauj likt vairāk par 5....
pitbullz (pirms 8 gadiem) :
    Njaa ar shitaadu briinumu gan vienreiz dziivee gribeetos nonemt skaidu;) Stiliigs auto!!!
es (pirms 8 gadiem) :
    Baigi šitie patīk!

[1-8]

Piezīme: auto sakārtoti pēc atzīmēm.