Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler LHS 2000 Novērtējums: 9
Sveiki! Ilgi domāju ko nemt sava 100ka (94g) vietā, gribējās kaut ko tādu jaudīgu nu vairak par 200hp nu un apstājos pie 3 variantiem A6 2.8, A8 3.7 vai LHS 3.5 ilgi testēju visus un tomēr nopirku LHS, jo tādu konfortu un degvielas paterinu par ļoti pieņemamu cenu bija grūti atrast kaut kur citur. Audis zem 10000EUR neviens nebija bet LHS par 7500 ļoti labu atradu. Pirmais iespaids, govs kas govs, ja ar 100 varēju pieparkoties kur gribēju tad ar šito nu nekādis vismaz pirmās 4-5 reizes nesanāca bet tad jau piešāvos un nelikās tik sarežģīti. Gaita kā jau amerikānim mīksta un laigana. Fascinē stūres pastiprinātājs 18 colu 245 šaibas grozu ar mazo pirkstiņu. Automāts manā uzskatē labs kaut gan biki jūt ātrumu pārslēgšanos taču labi atsaucas uz gāzes pedāļa spaidīšanu. Pats galvenais Patēriņš. Pirms pirku dzirdēju daudz versijas cik mans jaunais zvērs varētu ēst pa pilsētu sākot no 12l(optimisti) lidz 22l (pesimisti) nu ko kompi pierē neņēmu un gāju labo veco taciņu pilna bāka un braucam 200 km tikai pa centru + 18.00 sastregumi utt sanāca arī vienreiz izbraukt līdz jūrmalai un atpakal šajā distance kompis rāda 13.2l uz 100km ielejot bākā konstatēju ka viņš tikai nedaudz kļūdījies uz 200 km biju patērējis 26.97l nu noapalojot 13.5l priekš 258hp pat loti labi ja 100 2.3 man eda 12-13 pa centru ar saviem 133hp. Konforts jau protams labs vienīgi varēja tie amerikāni nedaudz pie salona apdares kvalitātes piestrādāt bet tas jau nav pats galvenais. Kas mani vēl pārsteidz tas ka braucot pa štrāsi 110km/h tahomerts uzradīja 2000 apgriezienus uz 4 robu, 100 man bija 3000 apgriezieni kā likts. Ir arī savi izskaidrojumi motoram ir 4 lamdas kas atbild par optimālu zupas daudzumu, ai ka tik tas lamdinas kalpotu ilgi. Nobraucis esmu jau 4000 km pagaidam nekas neliecina ka būtu jāmekle serviss bet gan jau ari pienāks mana kārta. Par rezerves dalām interesējoties viss latvijā ir pieejams. Ja gribas kaut ko eksluzīvu ka hromēti logu tīrītaji vai 20 colu disku komplekts par nieka 600$ tad tik uz priekšu www. ebay. com tur ir loti daudz kas interesants, bet pie mums viss nepieciešamais kā gūltņi pirksti, riepas, kalodkas, dačiki utt. Katrā ziā pagaidam apmierināts.
zz @ 22.augusts 2006 0:00
Visi komentāri
 
Janis 22.augusts 2006 16:45
0 0 Atbildēt

Fantastika man ar mazdu 626 2.0 braukaajot pa korkiem bija 15l uz sotaka normaalaa pilseetas reziimaa 12l uz sotaka tad jau laikm pareizi dariiju ka paardevu...
Cik taav govs izdzer zupu braucot pa soseju.

Uggga 22.augusts 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar LHS: 5 cilvēki mašīnā, 96% pa šoseju - 9.6l/100km, bet 98tais :) tā vismaz man nomā teica, ka uz 98to ekonomija sanākot.

seatbelt 22.augusts 2006 22:38
0 0 Atbildēt

man jau patīk ar tas amerikāņu komforts, tēvam ir 01' Voyager, ir ok.. tomēr es uz BMW dīzeļiem un automātu esmu kritis, nākamo pēc haizivs ar ņemšu iespējams BMW ar automātu un dīzeli..

zz 23.augusts 2006 9:29
0 0 Atbildēt

uz štrāses kompis kruīzā rāda 6l-7l (90km/h - 110km/h) bet vidēji nepārsniedz 8l-9l pa posmu, jo tak apdzīvotas vietas vēl

ELVX 31.augusts 2006 18:22
0 0 Atbildēt

amiishu mashiinas ruulz. komforta zinjaa nekas nepaarspeej... nu varbuut kaukaac Bentley vai RR, bet par viena ekskluziivaa monstra cenu var sapirkt desmitiem LHS...:)) plus parasti visaam jaunaajaam amiishu lielaas klases mashiinaam standartapriikojumaa jau ir praktiski viss, ja ne viss, kameer eiropieshiem lielaakoties nau nekaa... vieniigais, kas uztrauc, ir detaljas... amiishiem taa stulbaa mode, ka vienu un to pashu modeli ik gadu mazliet paarveidot un apgreidot un galu galaa 'var sanaakt, ka '94 gada LHS bremzhu kluzhi ir, bet '95 nav, jo pavisam mazliet suporti bijushi izmainiiti...

zz 19.oktobris 2007 13:36
0 0 Atbildēt

Nedaudz papildinājums jau pec 1.5 gadu braukāšnas. Auto kā jau aprakstā ir ok, biju remontos jau pārsvara hadene netur, stūres pirksti, bukses, stabilizātori pa mūsu bedrēm amīsiwem lido ātri bet vini nemaksā dārgi. Pārvarā esmu izmeiģinājis visus servisus un apstajie pie 3. 1. TC Motors - nav nemaz tik dārgs kā citi licenzētie servisi bet tur var braukt ja tiešām kas nopietns atgadījies vai ja vajag retu un kvalitatīvu detaļu. (bremžu kučus vienozīmigi jāņem tikai tur tā pat kā bremžu diskus, jo uzliku neorģinālus aizmugurējos un pēc 200 km man kreizasis labais rokas bremzes kalodka bija čupā laikam diametrs ne tas bija). 2. Atlas Motors - peinemamas cenas, nav rindas, vidējas kvalitātes detaļas. Puiši atsaucīgi bet neko lieku neizdarīs :(
3. Irbis auto - tur rindu nav vispār pie viņiem var veikt tikai savirzi un kompja diagnostiku ka aŗī detqaļu maiņu tikau un vienigi ņemiet līdzi savas detaļas, jo vini sadarbojas ar kaut kādu veikalu vai izplatītaju kurš nu tādus sūdus piedavā kvalitātes ziņā bet varbūt tikai man ta gadijās. Vizdārgākā detaļa kas bija tas ir gūltnis ar rumbu 116Ls Originālais pārējās detaļas no 10-40Ls gabalā. Visā visumā baigi apmierinats ar šito autiņu, vienīgi ja gribas ta sportiski pagonkot un līkumos strauji iet iekšā tad šis nav tas uatinš tad jāņem mazias vai vidējais eiropietis ar cietāku piekari, vet šis autiņš nav domāts tādai brauksanai

zz 7.maijs 2009 20:17
0 0 Atbildēt

Tūliņ jau 3 gadi apkārt, pēdējos 2 gados vienīgais nopietnais remonts ir vārstu gumiju maiņa izmaksāja atlas motorā aptuveni 300Ls un Zobsiksnas maiņa arī 300Ls kopā ar visu ūdens sūkni, rulīšiem utt.
Visā visumā baigi apmierināts ar autiņu un pat negrasos to pārdot. Detaļas atrast vispār nav problēmas. It īpaši patīk aimugurējais bamperis, viņam plastmasa ir ļoti elastīga man jau 3 reizes ir iebraukusi aizmugurē tažu vairak par sīkām šīkām nav nekā :))))
Bamperis ieliecas uz iekšu un pēc laika atlec atpakaļ ieņemot agrāko formu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti