Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda PRELUDE 1.8 EX 1987 Novērtējums: 9
Sakšu ar to, ka šis ir mans pirmais autiņš, mašīnu dabūju sasistu, diezgan smagā stavoklī, servisā mainīju priekšējo lukuri, priekšejos gabarītus, haubu, dekoratīvo resti, radiatoru, galu galā ar visu remontu mašīna izmaksāja tik pat, cik vinja maksāja tirgū, vienīgais, ko ieguvu bija tas, ka jau zināju visas viņas ķibeles. Kopsummā tagad autiņam ir 280000 noskrējiens, un pa Latviju tas braukā jau 6- to gadu. Protams, šī mašīna nav paredzēta tautu vizināšanai, lai gan tās parametri ir diezgan lieli (viņa ir tik pat gara kā 88 gada 4- durvju 300 mersis), tomēr tai ir mazais salons, un droši varu apgalvot, ka to novietojot stāvvietā tā būs visszemāko mašīnu vidū, autiņš ir ļoti neuzkrītošs, tā kā par auto zādzību var īpaši neiespringt, sēžoties tajā pirmā sajūta ir tāda, ka nosēdies uz zemes, tomēr tam ir arī mīnusi - braucot pa maskavas ielu bieži sanāk nobrucināt mašīnas priekšu pret zemi. Automobīlis ir viegli vadāms, ar to ir ļoti viegli parkoties, tai ir ļoti labs uzrāviens, ko veicina dubultais karburators, tomēr tas viss ir uz degvielas rēķina, tā apēd apmēram 8-9 L praucot pa maģistrāļi, pilsētā apmēram 12 L, pilsētas+sportiskajā režīmā (no kā ir grūti atturēties) - 14L. Automobīlis ir ļoti prognozējams, sānslīdes laikā ir ļoti viegli paredzēt automobīļa manevrus. Automobīļa pedāļi ir ļoti cieti, tomēr jāsaka gan, ka ar tiem jārīkojas ar sapratni, jo tie nostrādā momentāli. Automobilim lai gan nav ABS, tomēr ir ļoti efektīvas bremzes. Pārsēžoties uz šo autmobīli iesaku biežāk ielūkoties spidometrā, jo ātrumu tā uzņem nemanot, un attopies tikai tad, kad policists Tev rāda radaru ar uzrādi - 130KM/H. Šādu autiņu nav daudz, līdz ar to ar detaļām ir sekojoši: tās nav dārgas (nedaudz dārgākas, kā tās pašas detaļas vācu automobīļiem), tomēr tās ir grūti dabūt, bieži apzvanot visus CM Reklama sludinājumus doto detaļu var dabūt tikai vienā vietā.

Pastāstīšū par šī auto problēmām:

Pie agresīvas braukšanas iespējami sakabes defekti, kā arī rūsē kreisā rokasbremzes trose (pēc citu pieredzes).

Pašam ir nācies saskarties ar sekojošām problēmām: Startējot automobīlis vai nu ieklikšķina starteri, vai arī automobīli pielaižot tas uzreiz noģībst. Problema nav ne starterī, ne kur citur, bet gan kontaktu grupā, kas iet no slēdzenes uz sekciju, kur ir drošinātāji, par šīs detaļas defektu var pārliecināties pavisam vienkārši - aizgriežot atsēgu līdz galam lēnām laižot to vaļā līdz pirmspēdējai iedaļai vērojot mašīnas uzvedību - kurā brīdi startē, kurā rūc un griež starteri, kurā tikai rūc, un kurā ģībst nost.
Problēma ir ar gumijām, kas stiprinās pie automobīļa karkasa virs amīšiem - liekas, ka klab amītis, tomēr ieliekot jaunu problēma neatrisinās. Tādas mazākas problēmas - lūzt iekšējie durvju aizslēgšanas rokturi, aizmugurējos lukturos iekļūst ūdens un deg ārā lampiņas, tomēr pēdējo problēmu var atrisināt ar urbmašīnas palīdzību. Automobīlim ir cietais panelis, līdz ar to plastmasu graboņa salonā ir krietni lielāka, nekā automobīļiem mīksto paneli.
Ivo @ 13.decembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Richs1 13.decembris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

Jā...

Es ar' gribēt PRELUDE.
Bet mani baida tas patēriņš. Man kupeja ēda kaukādus 14 litrus. Nu nesanāca man tam benžukam. :(

Eziitis miglaa 14.decembris 2002 0:55
0 0 Atbildēt

Man personiigi nepatiik shii auto dizains, bet nu taa ir gaumes lieta.

Mani paarsteidz noveerteejums 9 peec visas taas kritikas... Nesen te ar to pashu probleemu izceelaas tas ar to Fiat Tipo... visaa raxtaa nolika to auto, un beigaas, jaa baigi laps! :P

Tengizs 14.decembris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Kas ir rakstā minētais dubultais karburators?

Ivo 14.decembris 2002 13:50
0 0 Atbildēt

To Ezitis Miglā - salīdzināt Tipo ar šo mašīnu ir tas pats, kas salīdzināt Pirkstu ar Pi$$i!!! Man atšķirībā no Tipo nav nācies rakāties ne pa dzinēja iekšām, ne arī palikt uz ceļa, arī no rītiem auto lec bez problēmām. Jā, par dizainu varētu sūdzēties, bet es tajā nesaskatu nozīmi, sencim ir Opel Vectra, protams, daudz simpātiskāka, bet tās tehniskie parametri Prelūdei pat tuvu nestāv, labi, noteikti nobērsiet veselu kaudzi citu auto, kas ir labāki par abiem minētajiem, tomēr tiem ir cits gads un cita cena. Runājot par karburātoru, tad to būtu grūti nodefinēt, vieglāk būtu pateikt, ka teorētiski autiņam ir 2 karburatori, praktiski viņi ir samontēti vienā, tas arī veicina labu rāvienu...uz degvielas rēķina, jo brīdī kad nospied pedāli lidz galam abi karbīži uz pilnu jaudu kāš motorā iekšā benzīnu. Autiņam ir arī neatkarīgais tilts. Aizmirsu rakstā piebilst par degvielu - ir braukts arī ar 76 (ekstremālā gadījumā), bet šim autiņam nav problēmu ne ar vienu degvielu, lej jebkurā tankā 95E un nebūs problēmu.

otto 14.decembris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

parastam karburatoru motoriem ir viens k. ar divām kamerām sspiežot akseleretora pedāli nāk vaļā viena spiežot stiprāk nāk vaļā arī otra
dubults - strādā abas kameras uzreiz
alfām ar boksera motoriem (33, sprint ) agrāk tika likti katrā pusē pa 2 karburatori faktiski uz katru cilindru savs- viss ir labi - kā spiež pedāli tā visas 4 rīkles vaļā , bet noregulēt Rīgā faktiski neviens neņēmās jo katrs atsevišķi bija jāregulē, visas caurplūdes bija attiecīgi mazākas līdz ar to bieži gājā ciet ( pirms 10 gadiem Rīgā benzīna kvalitāte - tirgoja no kannām , mucām) tā ir savs labums bet arī savi tr''ukumi īpaši ja vecs

Ilze L. 15.decembris 2002 22:33
0 0 Atbildēt

nenjem ljaunaa, bet man liekas, ka shii ir nesmuka mashiina

MX3 16.decembris 2002 9:38
0 0 Atbildēt

Taads jautaajums - kas ir domaats ar textu "SAKABES DEFEKTI"? Vai ir runa par "dragreisu ar piekabeem", vai arii autors domaaja piekari??? :-)

Ivo 16.decembris 2002 13:20
0 0 Atbildēt

To MX3 sorry, bija domāts piekare.
To Ilze L. Man personīgi nav svarīgs mašinas izskats, galveanis ir nokļūt no punkta A līdz B, un pa ceļam pie luksofora kādam bembim izgriezt pogas, automašīnas izskatam nav nekādas sasitības ar tehniskajiem parametriem, es dodu priekšroku otrajam.

Parkere 19.decembris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

nu tā, man te ir savs viedoklis.
vērtējums šim automobīlim varētu būt 8 - 9 būtu tā kā pārspīlēti. Kautgan ņemot vērā auto vecumu.....un salīdzinoši kā viņš iet!!! Man tāds bija agrāk [dub karb. 1.8 86g]. Tagad man ir 87., 2.0i16V. Tā ir mašina, kurai pa īstam ir dvēsele. Iet superīgi! Benzīna patēriņš - kur var izraut tādu tādu rādītāju kā 14L ??????? Manējā tik daudz neēda. Un tagadējā arī ēd 10,11 šosejas režīmā. Ir gan arī veikti zināmi uzlabojumi, tapēc benzīna patēriņš varētu būt samazinājies
Par defektiem - atsevišķas detaļas dabūt grūti, tiesa, bet graboņa - man tā ir krietni samazinājusies pēc remontiem - tagd tikpat kā nemaz nekas negram. Un ja vēl padomā, ka manai "vecenītei" drīz sitīs 20ais gads!!!
un cik tur ir elektronikas!

Katraa gadijumaa neiesaku pirkt šo mašinu tiem, kas grib taupīt vai stūrēt klubkrēslā. Tā ir samērā cieta sporta mašīna tiem, kam patīk ātrums un kas nevar atļauties nopirkt jaunāku modeli.

Armands 19.decembris 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Pirms paris gadiem man ari bija Prelude, bet diezgan veca 85 gada. Vis siltakas jutas par vinu - ists stila braucamais, seviski patika, ka ir zema , labakais stures pastiprinatajs kadu esmu redzejis, vai jutis -, ar Toyotu nevar salidzinat. Ka pozitivu vel varu minet, ka stipri mazak jut bedres ka citam japanu mashinam. Problemas ar aizmugurejo amortizatoru gumijas spilveniem bija ari man - beidzas ar to, ka viss izlida caur skalruni gandriz lidz stiklam pec ka ari nacas norakstit, bet problemas ar motoru, vai elektroniku netika pieredzetas nekad. Tagad skatos un sapnoju uz pedejo un priekshpedejo modeli - ka tadu varetu dabut. Zhel, ka Prelude ka modelis ir nonemta no razhoshanas - man tas ir vienigais modelis no Hondas, kuru gribetu, varbut vel kads 2vietigais Acords

Parkere 19.decembris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

Piekrītu Armandam - labāku stūres pastiprinātāju neesmu rdzējusi. Ideāli parkoties, stūri var riņķi apgriest gandrīz vai ar vienu pirkstu.
Ar motoru arī nav bijušas ievērojamas problēmas, ja nu vien personīgas nolaidības dēļ.

iuziite 6.janvāris 2003 20:40
0 0 Atbildēt

Eliics autinsh.... protamz savi miinusi, bet tie ir visiem... iistam preludes miilim tas buus nenoziimiigi.... protams, ja skaitam katru santiimu, tad nav veerc. btw, ir doma piebiedroties mazajam Preludes skaitam Latvijaa! Gaidaam kaut kur uz 2003 apriili! taa kaa see ya tauta! Un tomeer Prelude ir skaista... (:
P.S. paldies par veertiigu info, njemshu veeraa

ZigiZ 18.janvāris 2003 0:31
0 0 Atbildēt

Nee, PRELUDE man patiik! It sevishkji shitaa te - vecaa. Visvairaak man patiik prieksheejie spaarni... protams, ne katrs mani sapratiis :)

wilis 21.janvāris 2003 3:17
0 0 Atbildēt

Katrai masiinai jau savi miinusi, bet man pasam ar preluude un es zinu tikai to, ka ja mainiisu masiinu tad tikai uz citu preludi :) Ar pateerinu ir kaa ir... man ziemaa vienbriid ar aizgaaja liidz 14l, bet bauda maxaa naudu :)

draco 30.janvāris 2003 13:00
0 0 Atbildēt

sakabe, neatkariigie tilti...mosh kaads man,mulkjim, paskaidros, kas tie taadui par "neatkariigajiem" tiltiem? un no kaa vinji neatkariigi,no mashiinas? tipa mashiina brauc pa kreisi,tilts pa labi?

Ivo 30.janvāris 2003 13:46
0 0 Atbildēt

To Draco - par piekari jau pastastiju un vienam te atvainojos. Bet neatkarigais tilts ir tada lieta, ka iebraucot bedre nevis uzreiz abi ritenji amortize, bet tikai tas, ar kuru iepbrauci, lidz ar to uz grants celjiem auto ir stabilaks.

alge 12.februāris 2003 16:02
0 0 Atbildēt

Auto ir OK.! Rinājot par paneli ar to var samērā vienkārši tikt galā->Vainu pārcelkot sktūves vai saliekot gumijas blīvītes, protams draugs silikons arii var ļoti mums palīdzēt! :)))
Varbūt kāds var paīdzēt ar info un cenām piem.: gribu savai preludei `86 dzidrinātās lampas, ir doma arī par pāris plasmasiem!!! Vienkārši tā mašīna tā jau ir reta un tikuntā neskatoties uz jaudīgo otoru un samēra kantaino izskatu neviens nav tālāk par lietajiem diskiem ticis!!! :((

dmx 16.marts 2003 20:52
0 0 Atbildēt

Cik zinu Preluudai ir "atvaazhamie" lukturi un tiem spuldziites izdegot daudz aatraak nekaa parastajiem lukturiem, par to arii esmu paarliecinaajies pats manam Accordam arii kautkaa baigi biezhi jaamaina.

Ivo 4.jūlijs 2003 1:18
0 0 Atbildēt

NU ko, tā, kā autiņš ir pārdots,noraks†īts, varu pastāstīt vēl diezgan daudz lietas. Iepriekšējais saimnieks to atdzina no Vācijas ar noskrējienu 130000, un pa LV tika braukts kopsummā 6 gadus un piedzīti klāt vēl 140000 km, kuru laikā tika nomainīts tikai viens stūres pirksts(protams, eļļas, filtri neizpalika, nav jau "mūžīgais dzinējs")!!! Tomēr beigās tā kārtīgi dabūju izstrēbt "autiņa niķus". Nobraucot pēdējos 28.tūkst 9 mēn laikā mani sagaidīja:
- Vienu ziemas rītu pārsteigums - mans pusdzīvais aķītis nosprādzis pavisam - 24Ls, nomainīju pašrocīgi.
- Uz čakenes pazuda darba bremzes bremzes - aizbraucu uz autoservisu "Iglit", nomainīja kolodkas, tomer ka atklajas vaina nav tajas, atrada - kaut kada shljutene noplisusi, shrota shie atrada pa 5 ls, un kopa ar kolodku nomaiņu (tās man bija palikušas juans vēl no iepriekšējā saimnieka) šis prieks izmaksāja 17Ls
- Griešot kreiso pagriezienu dēļ sliktjām riepām autiņš aizgāja taisni...ieskrēju apmalē - stūres pirksts, un plaukts, šrotā abus nopirku pa 10Ls, nomainīja pa 5Ls, tomēr tie ar ilgi neturēja-un jau pavasarī braucot trāpot kādā bedrē priekšējais tilts mētāja purnu no viena sāna uz otra, arī savērsums bija izjucis, un priekšējo riepu komplekts bija uz mēnesi, to tā arī neizlaboju.
- Pēc 400 km gara posma nojuka priekšējais gultnis, kurš jau labu laiku gaudoja, paspēju sameklēt pie paziņām noliktavā aizstāvējušu - 15LS, veikalā esot 45Ls, un servisā nomainīja pa 5Ls(Serviss Piedrujas ielā), bremžu diskus nokaut nepaguvu:))
- Braucu mājās kādā vakara stundā un norāvās motora zobu siksna, rīgā "Iglit" par darbu vien prasīja 80Ls, saldū pie paziņām kopā sanāca 75Ls, eļļu pats iedevu.
- Pēc mēneša dīkstāves izcēlās jau iepriekš manītais gļuks ar motora raustīšanos pie maziem apgriezieniem, tagad - uz katra krustojuma autiņš ģība, nomainīju svečvadus (šrots Rītausmas 4), 2,5Ls, nepalīdzēja, aizdzinu uz karburatoru servisu (maskavas ~455), sākumā prasīja 15Ls, tomēr vēlāk piezvanīja un teica, ka viena karburatora turbīna nestrādā, 45Ls, piekritu, un jau nākamajā dienā savācu gatavu.
- Izjuka radiators, šrotā tāds maksā 35Ls, negribēju, servisā tāpat salāpīja (Piedrujas iela), un ar visu motora atpumpēsanu (bija sarijis gaisu) izmaksāja 20Ls.
- Notrūka sajūga trose, šrotā nopirku pa 5Ls, nomainīja Servisā piedrujas ielā pa 5Ls.
- Atpakaļ stumjoties uzrāvos uz zemē iedzītu mietu - saliecu jau tā sūdīgo izpūtēju, pa ceļam mājā izčakarēja CP par 5Ls kukuļa formātā,aizmugurē nedega neviens numura apgaismojums, un izpūtējs līdz mājām jau nokļuva atrodoties bagažniekā. Servisā viena posma vietā uzlika kaut ko pavisam citu no metāllūžņiem - 7Ls.
- Tturpinājums šīm nelaimēm tika pielikts Briāna un šarlotes krustojumā, kur manī ieskrēja Mitsubushi Spacewagon, viņam izjuka purns, man viss sāns noārdīts, tomēr autiņš bija braucams - logi vietā, ko vairāk vajag. Atzina par vainīgu, un zaudēju tiesības uz 4 mēn.
- Turēju pie darba, pamanījās nozagt:))), un jau nākamajā dienā caur paziņām atradu, radio paņemts nebija un viss vietā, nācās samierināties ar salauztām slēdzenēm, un informētību par policijas operatīvās grupas darbību, kas nodarbojas ar auto zādzībām.
Remonti prasīja 200Ls, augstākminētais priekšējais tilts - 100Ls, tiesību nebija, saskaitīju, ka pirmajos gada 3 mēnešos autiņā iegāzti 240Ls, nolēmu šķirties, šrotā piedāvāja ne vairāk par 100USD, izdevās pārdot par 100Ls, pircēji pazuda ar visu auto un tehnisko pirms braucām pārrakstīt (jo auto bija uz iepr.īpasnieku, un tā nokļūšana līdz rīgai ievilkās mēneša garumā). Nācās auto norakstīt, norādot, ka pazudusi gan tehniskā gan numuri.
Tāds nu ir mans bēdīgais stāsts par šo automobīli, varu piebilst tikai to - ka kalpo ilgi un labi, tomēr kad sākas problēmas, tad labāk pēc iespējas ātrāk tikt no tā vaļā.

ZigiZ 7.jūlijs 2003 14:26
0 0 Atbildēt

baaac, shitadas beigas staastam....

Ivo 10.septembris 2003 9:14
0 0 Atbildēt

He, pedejie ienakushie dati vesta, ka autinjsh tika velreiz sists, tika noskilta prieksha, tomer tika salabots pilniba, ir braucams, un dzeki tagad lauzi galvu, ka uzlikt uz uzskaites, jo tikai nesen uzzinaja, ka tas ir norakstits:)))

Andris 14.oktobris 2003 17:01
0 0 Atbildēt

Man ir 91 gada Prelude. Dizains ir daudz labaaks nekaa 87 gada.

spyder 21.oktobris 2003 14:59
0 0 Atbildēt

Jaa, man arii ir 91 gada prelude, tikai ar taam preludem juus taa uzmaniigaak! tieshi no 91 liidz... ir deficita detaljas! man nospeera prieksheejos pavarotnjikus, un taadi BU maksaa 33 Ls! starpcitu, kaadam garazhaa nemeetaajaas? es labpraat nopirktu!

Andris 28.oktobris 2003 22:53
0 0 Atbildēt

91 gada Prelude Aizmugureejaas lampas ar baltajiem pagriezieniem Latvijaa nevar dabuut.Deficiits arii aarzemees.Maksaa arii daargi konkreeti nezinu cik.

Honda89 4.janvāris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

Man ir Prelude 89g EX ar 2karb, gribeeju uzzinaat vai kaads nezin kur (kaut pasuutiit no aarzemeem) SPORTA karburaatoru. Vieniigais man nepatiik ka sim auto ir max aatrums 170kmh jalabi ieskrienas. Patiik dizains un stuurespastiprinaataajs, salons arii labs, VAJAG JAUDU, ja nemaldos orginaali zirgi ir 109...... :(

Marcello 16.februāris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

Piekriitu PARKERES VIEDOKLIM---es zinu ar kaadu preludi vinja braukaa un ir o.k. Man arii taada bija 1.8 12v dualcarb...
AUto uz goda ar motoru probleemu nabija un nebija vispaar ja atskaita ti ka HADENI vajadzeeja taisiit...:)
Bet nu kalpoja o.k. 14l/100km pilniigas mulkiibas noeikti taa nav bet ja griez visu laiku lidz 7000apg varbuut arrii apeediis ,bet nu shaubos..:)

Marchello 18.februāris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Baigie Hondu fani savaakushies reizi 2-3 dienaas nevar neko labu pateikt pa 1.8 ex
kur un kad briest kaads pasaaakums?????

Ivo 27.aprīlis 2004 22:21
0 0 Atbildēt

Ta teikt veca milestiba nerus, tagad braukaju ar Prelude III 2.0i-16V DOHC.

rUchNIKS 22.maijs 2004 21:04
0 0 Atbildēt

kaadu auto juus ieteiktu pirkt,ja man ir 600ls..domaaju vai nu toyotu celicu vai preludi..nervaru izveeleeties..vareetu ko ieteikt?

alnītis 7.augusts 2004 1:42
0 0 Atbildēt

Man ir 85.g. 1,8l . Ja ne rūsa, tad vēl 10 gadus uz ceļa lkdienā !!!

SSSSssssssss 15.oktobris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

Nu esu cela uz pirmo savu autinu un nesen acis iekrita si 87' gada prelude! Nu nezinu ko man var ieteikt? Sii ir ta masina kas vai patik vai ne. Ir verts vai nav?

nikc 22.decembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Vēlos iegādāties preludu, bet mani māc bažas par to kad rīgā grūti dabūt detaļas vai kāds var pateikt kāda ir situācija ar preludas detaļām??????????????????

Pldies!

RO 25.janvāris 2005 23:21
0 0 Atbildēt

Man ir bIjušas divas Honda Prelude.Piermā 1985 gada EX 1.8 spidometrā 400 000 km bez problēmām (tādi sīkumi, kā gultņi un miroņgalvas neskaitās..:) )motors vienkārši super!!! Otrā 1991 gada 2.0 griež kā pašutusi uz ceļa turas ideāli viegli vācās sānslīdēs pateicoties jaudai, stūres pastiprinātājam... paplosīties var uz goda, nekrītot ar seju dubļos :) Pa vidu man ir bijušas Mazdas , darba mašīna ar ko braucu ikdienā ir Ford Focus 2004 gada 1.6- jauns auto....lai piedod Ford un Mazda fani, bet salīdzināt ar Prelude tas būtu noziegums.P.S Fords sākās no 5.0 litriem Tresa ari bus Prelude!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti