Pirmo reizi 333 Ziemas kausa čempionātā “Parallel Challenge” sacensības

 

Foto: Publicitātes attēls

Marta Kaktiņa | 9.februāris 2017 12:48

Sestdien, 11.februārī, šīs sezonas 333 Ziemas kausa čempionāta priekšpēdējā posma dalībnieki tiks izaicināti pieradīt savas spējas divos sacensību formātos.

Pirmajā dienas daļā visi dalībnieki startēs pēc Super Sprint ieskaites formāta. Savukārt dienas otrajā pusē visu grupu dienas TOP 8 braucēji tiks izaicināti uz dueli paralēlās trasēs “Parallel Challenge” sacensībās, kādas 333 Ziemas kausa ietvaros notiks pirmo reizi!

Super Sprint ieskaites laikā dalībnieki veiks trīs braucienus, no kuriem labākie divi braucieni veidos posma kopvērtējumu. Šie izcīnītie punkti tiks ieskaitīti sezonas kopvērtējuma rezultātos.
Pēc Super Sprint rezultātiem tiks noteikti 8 labākie braucēji visās sešās ieskaites grupās, kuri būs kvalificējušies “Parallel Challenge” braucieniem un cīnīsies par uzvaru grupā.

“Parallel Challenge” sacensības notiks pēc vienas iespējas izslēgšanas principa trīs kārtās visām grupām – ¼ fināls, ½ fināls un fināls. Auto dueļa dalībnieki pa pāriem tiks grupēti pēc Super Sprint rezultātiem, kur grupas ietvaros 1.vietas ieguvējs sacentīsies ar 8.vietu, 2.vieta ar 7.vietu utt. Cīņas uzvarētājs kvalificējas nākamās kārtas braucienam.

Haralds Šlēgelmilhs, autosportists un sporta kompleksa “333” vadītājs: “ Lieliskie ziemas apstākļi beidzot mums ļaus realizēt jau sen loloto ideju par paralēlajām cīņām 333 Ziemas kausa ietvaros. Šīs sacensības būs nebijusi pieredze dalībniekiem un saldais ēdiens skatītājiem. Būs aizraujoši vērot, kuri no braucējiem katrā grupā izrādīsies paši spēcīgākie un tiks kronēti kā paralēlo cīņu uzvarētāji. Līdzjutēji laipni aicināti atbalstīt savējos un izbaudīt īstu ziemas autosporta dienu “333” trasē! ”

Dalībnieku pieteikšanās anketa: https://goo.gl/forms/y99DTMBu7BtUrkJK2

Sacensību dienas kartība

2WD, RWD, 4WD klases startē kopā

1.daļa
Super Sprint
7:00 – 8:15 | reģistrācija (visām klasēm kopā)
8:30 - 8:45 | dalībnieku sapulce
9:00 – 10:30 | 1. Brauciens
10:50 – 12:20 | 2. Brauciens
12:40 – 14:10 | 3. Brauciens

2.daļa 
Parallel challenge
14:30 ¼ fināla braucieni
17:00 ½ fināla braucieni
18:15 fināla braucieni
19:00 apbalvošana ( Super Sprint un Parallel Challange )

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti