Jaunumi un aktuālākais no «Goodyear» 2010. gada ziemai

29.septembris 2010 12:48

28.septembrī "Goodyear" pastāstīja par saviem jaunumiem - jaunām un uzlabotām riepām šā gada ziemai, kā arī riepu testu rezultātiem.

Izvēlies riepu:

Goodyear UltraGrip Ice+

Goodyear UltraGrip Extreme

Goodyear UltraGrip Performance 2

Goodyear UltraGrip 7+


JAUNUMS – Goodyear UltraGrip Ice+

Vislabākās riepas bez radzēm ziemeļvalstu ziemām

Šoruden tirgū ir pieejamas jaunas ziemeļvalstu ziemām paredzētas ziemas riepas bez radzēm – Goodyear UltraGrip Ice+. To sniegums neatkarīgās testēšanas organizācijas “Test World” testos Somijā salīdzinājumā ar galvenajiem konkurentiem tika novērtēts kā izcils. UltraGrip Ice+ nodrošina pirmklasīgu sniegumu jebkādos pat ekstrēmos ceļu apstākļos ziemeļvalstu ziemās. Riepu sniegums kopumā ir par 8% labāks nekā konkurentiem, savukārt bremzēšanas ceļš uz slapja seguma ir par 11% īsāks.

Pēc darba vairāku gadu garumā Goodyear laiž tirgū savas pirmās ziemeļvalstīm paredzētās ziemas riepas bez radzēm — UltraGrip Ice+. Šīs riepas, pateicoties inovatīvajai ActiveGrip tehnoloģijai, nodrošina ļoti labus rezultātus.

Jaunās Goodyear ziemas riepas ir izgatavotas īpaši ekstrēmiem ziemeļvalstu ziemas apstākļiem, kādi raksturīgi, piemēram, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un Baltijas valstīs, kur laiks var krasi mainīties no spēcīga sala līdz slapjam šķīdonim.

Tagad vadītājiem šajās valstīs tiek piedāvātas riepas bez radzēm ar nevainojamu saķeri un kontroli, it īpaši ledainos apstākļos, kā arī uz sniegotiem un slapjiem ceļa segumiem.

UltraGrip Ice+ vainago augstākās kvalitātes radžoto un ziemas riepu bez radzēm kolekciju, sniedzot autovadītājiem iespēju braukt ar riepām, kas nodrošina vislabākos bremzēšanas rādītājus, kontroli un vadāmību visdažādākajos ziemas apstākļos gan uz lauku ceļiem gan pilsētās, kur var būt ierobežojumi riepu ar radzēm lietošanai.

Uzvarētājs "Test World" testu konkurencē

Jaunās Goodyear UltraGrip Ice+ riepas tika plaši testētas neatkarīgajā testēšanas organizācijā “Test World”, un iegūtie rezultāti, salīdzinot ar vadošajiem konkurentiem, ir patiesi iespaidīgi:
• kopumā par 8% labāks sniegums ziemeļvalstu ziemas apstākļos ;
• par 3% īsāks bremzēšanas ceļš uz sniega ;
• par 3% labāka kontrole uz ledus2
• par 11% īsāks bremzēšanas ceļš uz slapja seguma .

“Šis ir milzīgs solis uz priekšu salīdzinājumā ar iepriekšējām Goodyear riepām,” norāda Jori Hakkarainens, “Test World” galvenais braukšanas apmācības instruktors.

UltraGrip Ice+ un to konkurentu sniegums tika pārbaudīts 2010. gada janvārī Ivalo, Somijā, un dažādos laika apstākļos Francijā. UltraGrip Ice+ testa rezultāti parādīja riepu ievērojamās priekšrocības salīdzinājumā ar galvenajiem konkurentiem uz ledus un sniega, kā arī slapja ceļa apstākļos.

Novatoriskā ActiveGrip tehnoloģija: uzlabo saskares virsmu, kā arī sniegumu uz ledus
Jaunās Goodyear UltraGrip Ice + riepas tika īpaši projektētas, lai pārvarētu ziemeļvalstu ziemas ceļus, un līdzās citām tehnoloģijām tajās izmantota jaunā ActiveGrip tehnoloģija, kas apvieno divkāršu pārseguma sastāvu un hibrīdveida lameles, uzlabojot saskares virsmu un riepu sniegumu uz ledus.

Divkāršs pārseguma sastāvs

Ekstrēmais arktiskais sals ietekmē riepu gumiju, tā zaudē elastīgumu. Tāpēc UltraGrip Ice+ riepām tika izstrādāts īpašs ziemas protektora “divkāršā pārseguma sastāvs” – novatorisks divu atšķirīgu sastāvu savienojums, kas nodrošina augstākā līmeņa rādītājus gan ledainos, gan sniegainos apstākļos, kā arī uz sausiem ceļiem pie augstām temperatūrām. Abiem savienojuma slāņiem raksturīgs arī novatorisks lameļu raksts, kas palīdz nodrošināt nevainojamu saķeri visā riepas ekspluatācijas laikā.

Hibrīdveida lameles

UltraGrip Ice+ protektoram raksturīgs divu slāņu savienojums, katram no tiem ir savs īpašais lameļu raksts. Šīs hibrīdveida lameles apvienojumā ar daudzšķautņu lamelēm, kas atrodas augšējā savienojuma slānī, un zigzagveida lameles, kas atrodas pamata savienojuma slānī, ir īpaši izstrādātas, lai nodrošinātu protektora garenvirziena stingrību visā protektora dziļumā, tādējādi veicinot izcilu saķeri gan uz sniega, gan ledus visā riepas ekspluatācijas laikā.

 

 

 

V-veida protektora konstrukcija ar lielu protektora dziļumu un Snow Grasper (sniega rausēja) funkciju

UltraGrip Ice+ riepām ir V formas protektora konstrukcija ar platām, šķērseniskām gropēm efektīvai ūdens un šķīdoņa novadīšanai, līdz minimumam samazinot akvaplanēšanu.
Asi protektora konstrukcijas elementi, saukti par “Snow Grasper” (sniega rausējiem), nodrošina gan uzlabotu saķeri, gan labāku bremzēšanu sniegā.

Riepas ir konstruētas ar platu atbalsta virsmu, lai daudz vienmērīgāk sadalītu spiedienu, nodrošinātu labāku saskari ar ceļu un lielāku nobraukumu. Lielais UltraGrip Ice+ protektora dziļums nodrošina arī uzlabotu akvaplanēšanas pretestību un labāku saķeri uz sniega un ledus. Mainīgs protektora bloku leņķis nodrošina samazinātu trokšņu frekvences amplitūdu daudz klusākai un komfortablākai braukšanai.

Pieejamas dažādos izmēros

Jaunajām UltraGrip Ice+ ir pieejami 23 dažādi izmēri lietošanai uz diskiem ar diametru no 13 līdz 17 collām un nominālo ātruma indeksu “T”.

Izmērs Slodzes indekss
175/70R13 82
175/70R14 XL 88
185/70R14 88
205/70R15 XL 100
175/65R14 XL 86
185/65R14 86
185/65R15 88
195/65R15 XL 95
205/65R15 XL 99
215/65R16 98
185/60R15 XL 88
195/60R15 88
205/60R16 XL 96
215/60R16 XL 99
195/55R15 XL 89
195/55R16 87
205/55R16 XL 94
215/55R16 XL 97
225/55R16 XL 99
215/55R17 XL 98
205/50R17 XL 93
225/50R17 XL 98
225/45R17 XL 94

Riepu cenu skatiet šeit »»


Goodyear UltraGrip Extreme – uzlabotas ar jaunām sešstūrveida radzēm

Goodyear visvairāk pārdotajām ziemas riepām ar radzēm, Goodyear UltraGrip Extreme, šogad veikti uzlabojumi labākai saķerei — izstrādātas sešstūrveida formas radzes, kas nodrošina vēl lielāku kontroli ziemas apstākļos. Inovatīvā ActiveStud tehnoloģija ar jaunām sešstūrveida radzēm un protektora rakstu ar 3D daudzšķautņu lamelēm nodrošina papildu saķeri un vilcējspēku uz slideniem ceļu segumiem. ActiveStud tehnoloģija, iedarbojoties jaunajām sešstūrveida radzēm ar lielāku spēku salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, samazina arī bremzēšanas attālumu uz ledus. Rezultātā bremzēšanas ceļš ir par 6% īsāks. Turklāt jaunās sešstūrveida radzes nodrošina riepām par 5% lielāku paātrinājumu, kā arī uzlabotu un nemainīgu sniegumu uz ledus un sniega.

Goodyear UltraGrip Extreme sniegums ir izcils gan visskarbākajos ziemas apstākļos pilsētas satiksmē, gan uz ceļiem siltākā ziemā. Pateicoties Goodyear unikālajai koncepcijai TwinGrip, lai panāktu maksimālu saķeri dažādajos ziemeļvalstu ziemas apstākļos, ir izstrādāti divi atšķirīgi savienojumu slāņi, kā arī novatoriskas konstrukcijas protektora raksts, tādējādi Goodyear UltraGrip Extreme ir īpaši efektīvas uz slapja vai nelīdzena ledus, kā arī sniedz labāku drošību brauciena laikā uz slapjiem un sausiem ceļu segumiem. Tās testā pārbaudīja arī Somijas riepu testu profesionāļi “Test World” , kurā UltraGrip Extreme bremzēšanas testā tika novērtētas kā vislabākās riepas.

Riepu cenu skatiet šeit »»


Goodyear UltraGrip Performance 2 – iesaka eksperti

Goodyear UltraGrip Performance 2 pēc ieviešanas pagājušajā ziemā guva atzinību un ieguva augstākos vērtējumus no vadošajiem auto žurnāliem. Labu sniegumu visos ziemas apstākļos riepām nodrošina adaptīvajā SipeGrip tehnoloģija, kas vienā riepā ļauj apvienot divu atšķirīgu veidu lameles. Turklāt riepām ir virzienveida protektora raksts un jauns kvarca savienojums, kas nodrošina labāku saķeri. Respektablais auto žurnāls “Autobild Sportscar” to sniegumu raksturojis šādi: “Teicamas ziemas riepas ar drošu vadāmību visos ziemas apstākļos, laba akvaplanēšanas pretestība, zems rites trokšņu līmenis un ļoti augsts komforta līmenis.”

Goodyear UltraGrip Performance 2 ir stabilas riepu testu uzvarētājas ar labu sniegumu visos ziemas apstākļos – gan uz sniega un ledus, gan uz slapja un sausa seguma. Riepas testēja neatkarīgā testēšanas organizācija no Vācijas “TÜV SUD Automotive”, tās testi parādīja adaptīvās SipeGrip tehnoloģijas priekšrocības. Optimāls UltraGrip Performance 2 lameļu atvērums nodrošina:
- par 13% īsāku bremzēšanas ceļu uz ledus;
- zigzagveida formas 2D lameles centrālajā zonā samazina bremzēšanas attālumu uz sniegota seguma par 8%;
- visbeidzot — riepas nodrošina par 9% labāku līkumu izbraukšanu, pateicoties protektora šķautnēm, kas nodrošina nepārtrauktu saķeri ar ceļu.

Tests kopumā uzrādīja, ka UltraGrip Performance 2 panākts labāks sniegums un īsāks bremzēšanas ceļš visos apstākļos, kā arī teicama transportlīdzekļa kontrole pa ledainu, sniegotu, kā arī sausu ceļa segumu.

Riepu cenu skatiet šeit »»


Goodyear UltraGrip 7+ – lielais testu uzvarētājs

Kopš 2008. gada, kad apgrozībā tika laistas Goodyear UltraGrip 7+, tās ir kļuvušas par lielo testu uzvarētāju vadošajos auto žurnālos un automobiļu klubos visā Eiropā. Neatkarīgā testēšanas organizācija ADAC novērtējusi tās kā “teicami nobalansētas riepas, augsti novērtētas visos drošības testos, ar vislabāko vērtējumu testos uz slapja seguma” . Eiropai paredzētās riepas Goodyear UltraGrip 7+ bez radzēm ir uzlabotas braukšanai pa slapjiem ceļiem, samazināts degvielas patēriņš, kas panākts, pateicoties līdz pat 8% zemākai rites pretestībai, kā arī par 5% ilgāks ekspluatācijas laiks nekā iepriekšējam modelim UltraGrip 7.

Riepām ir paaugstināta spēja pielāgoties mainīgiem ziemas apstākļiem, pateicoties pastiprinājuma zonām, kas ļauj daudz vienmērīgāk sadalīt spiedienu pa visu riepu, kā arī jauns protektora savienojums no jaunas paaudzes polimēru maisījuma ar plašāku temperatūru amplitūdu. Jaunie maisījumi ir uzlabojuši riepas sniegumu uz slapja seguma, nezaudējot UltraGrip 7+ stabilo sniegumu uz sniega un ledus.

Goodyear inovatīvās 3D BIS daudzšķautņu lameles palielina bloku stingrību visās temperatūrās, uzlabo kontroli un vadāmību visdažādākajos ziemas apstākļos, sākot ar sausu un slapju laiku un beidzot ar šķīdoni, sniegu un ledu. Lameles ir izstrādātas tā, lai tās iegrieztos pat viscietākajā sniegā un ledū, nodrošinot nevainojamu saķeri uz slideniem ceļiem.

Goodyear UltraGrip 7+ ir samazināta trokšņu frekvences amplitūda, panākot vienmērīgāku, daudz klusāku un komfortablāku braukšanu neatkarīgi no seguma un laika apstākļiem.

Riepu cenu skatiet šeit »»


Neatkarīgā testēšana

Lai novērtētu visu jauno un uzlaboto riepu kvalitāti, Goodyear ļauj neatkarīgām testēšanas organizācijām “Test World” Somijā un “TÜV SÜD” Vācijā veikt daudzpusīgu riepu testēšanu, salīdzinot tās ar iepriekšējiem modeļiem un vadošajiem konkurentiem. “TÜV SÜD” ir viena no lielākajām neatkarīgajām testēšanas organizācijām Eiropā, kas nodarbojas ar vasaras riepu un Eiropai paredzētu riepu bez radzēm testēšanu. “Test World” ir lielākā neatkarīgā testēšanas organizācija Ziemeļeiropā, kas nodarbojas ar ziemeļvalstīm paredzēto riepu testēšanu. Lielākā daļa “Test World” ziemas riepu testu tiek veikta Ivalo, Somijā.

Par Goodyear

Goodyear ir viena no lielākajām riepu ražošanas kompānijām pasaulē. Tajā nodarbināti aptuveni 70 000 cilvēku, un tās izstrādājumi tiek ražoti vairāk nekā 60 ražotnēs 26 pasaules valstīs.
Organizācija Goodyear Dunlop Nordic pārstāv astoņas valstis Baltijā un ziemeļvalstu reģionā; tās centrālais birojs atrodas Stokholmā. Goodyear Dunlop Nordic ir nodarbināti aptuveni 150 cilvēku, vairākas produktu testēšanas iestādes atrodas Somijā un Zviedrijā.

Lai iegūtu vairāk informācijas par Goodyear produkciju, apmeklējiet www.goodyear.com

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 1

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti