«Renault» elektriskie automobiļi Parīzes autoizstādē

1.oktobris 2010 0:05

Kompānija 'Renault' Parīzes autoizstādei ir sagatavojusi plašu Z.E. elektrisko automobiļu klāstu.

Renault visaptverošais elektrisko automašīnu klāsts ir būtisks solis uz priekšu automašīnu projektēšanas un braukšanas ieradumu pasaulē, jo visi elektriskie transportlīdzekļi ir vienīgais risinājums, kas nodrošina visiem autovadītājiem pieejamu iespēju braukt bez emisijām. Atbilstoši Renault zīmola eco² politikai par labu videi, Renault Z.E. elektrisko automašīnu tirdzniecības uzsākšana izceļas kā izšķirošs progress.

RENAULT KANGOO EXPRESS Z.E.: PIEEJAMAIS ELEKTRISKAIS VIEGLAIS FURGONS


Foto: Renault

Renault ir izvēlējies 2010. gada Parīzes autoizstādi, lai iepazīstinātu ar sava jaunā elektriskā vieglā furgona, Kangoo Express Z.E., galīgo versiju. Eiropā tas nonāks pārdošanā 2011. gada vidū ar cenu no 15 000 € līdz 20 000 € . Klienti arī parakstīsies uz ikmēneša akumulatora abonementu, sākot no 72 €. Renault Kangoo Express Z.E. kopējās lietošanas izmaksas (ieskaitot akumulatora nomu, akumulatora uzlādi un apkalpošanu) būs īpaši konkurētspējīgas, ja kopējais nobraukums gadā pārsniegs 12 000 km.

Kangoo Express Z.E. ir kompakts vieglais komerciālais transportlīdzeklis, kas ir paredzēts biznesa lietotājiem, galvenokārt izmantošanai apbūvētās teritorijās un priekšpilsētās. Tā garums ir 4.21 metri, savukārt bagāžas ietilpība ir robežās no 3 līdz 3.5dm3 (identiska iekšdedzes dzinēja versijai) ar 650kg kravnesību. Renault Kangoo Express Z.E. divdaļīgās, asimetriskās aizmugures durvis un bīdāmās sānu durvis nodrošina vieglu piekļuvi bagāžas nodalījumam.

Renault Kangoo Express Z.E. ir tāds pats kopējais dizains kā iekšdedzes dzinēja versijai, tomēr faktu, ka to darbina elektromotors, parāda hroma "Z.E." emblēma aizmugurē un izpūtēja neesamība. Renault Kangoo Express Z.E. tiek uzlādēts, izmantojot ligzdu, kas atrodas aiz vāka blakus labās puses priekšējam lukturim. Izmantojot parasto elektrības padevi (220V 16A), akumulators pilnībā uzlādējas sešās līdz astoņās stundās (atkarībā no pieejamās jaudas), šī metode ir lieliski piemērota, ja automašīna tiek uzlādēta pa nakti vai pa dienu darba vietā. Kangoo Express Z.E. braukšanas diapazons NEDC kombinētajā ciklā ir 160 km.
Renault Kangoo Express Z.E. darbina 44kW (70zs) elektromotors, kas sasniedz līdz 10 500 apgriezieniem minūtē, ar uzreiz pieejamu 226Nm maksimālo griezes momentu. Enerģiju nodrošina 22kWh litija jonu akumulators.

RENAULT FLUENCE Z.E.: STATUSU UZLABOJOŠS AUGSTO TEHNOILOĢIJU, VIDEI DRAUDZĪGS SEDANS

2010. gada Parīzes autoizstādē Renault atklās savas elektriskās Renault Fluence Z.E. galīgo versiju, kas Eiropā nonāks pārdošanā no 2011. gada vidū. Cenas bez akumulatora būs no 21 300 € līdz 26 000 €.

Renault Fluence Z.E. ir statusu uzlabojoša, vidi saudzējoša, tehnoloģiski progresīva automašīna, kas ir paredzēta autovadītājiem un autoparku operatoriem, kas meklē plašu un ērtu automašīnu.
Fluence elektriskā versija (4.75 metri) ir par 13 cm garāka nekā iekšdedzes dzinēja līdzinieks, un aizmugure ir pilnībā pārveidota, lai aiz aizmugurējiem sēdekļiem novietotu akumulatoru, nesamazinot modeļa 300dm3 lielo bagāžas nodalījumu.

Renault Fluence Z.E. salonā ir atrodamas visas tās pašas funkcijas, kas ir iekšdedzes dzinēja versijā, lai gan panelis ir izmainīts, iekļaujot specifiskus elektrisko automašīnu mērinstrumentus. Tie ietver īpašu mērinstrumentu, kas sniedz informāciju par transportlīdzekļa braukšanas diapazonu un akumulatora uzlādi, pazīstamā tahometra vietā.

Renault Fluence Z.E. braukšanas diapazons NEDC kombinētajā ciklā ir 160 km. Renault Fluence Z.E. darbina 70kW (95zs) elektromotors, kas sasniedz līdz 11 000 apgriezieniem minūtē, ar uzreiz pieejamu 226Nm maksimālo griezes momentu. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 135 km/h. Enerģiju nodrošina  22kWh litija jonu akumulators.

RENAULT TWIZY: IZVEICĪGA, PRAKTISKA ELEKTRISKĀ AUTOMAŠĪNA JAUNAI PIEEJAI BRAUKŠANAI PA PILSĒTU

Renault Twizy īpaši kompaktais pēdas nospiedums (garums: 2.32 metri / platums: 1.19 metri / augstums: 1.46 metri) ir ideāli piemērots braukšanai pa pilsētu. Pateicoties tā īpaši kompaktajam pēdas nospiedumu un tikai 3.4 metru apgriešanās diametram, Renault Twizy nav grūti atrast stāvvietu apdzīvotās vietās, kur pat vadītāji ar mazām pilsētas automašīnām atmet ar roku un dodas meklēt vietu citur.

Renault Twizy dzinējs nodrošina maksimālo griezes momentu (57Nm; četras reizes lielāks nekā 125cc trīsriteņu motorolleram) jau brīdī, kad tas tiek ieslēgts. Tādējādi Renault Twizy var strauji uzsākt braukšanu un ir dzīvīgs satiksmē. Maksimālais ātrums 75km/h (versijai, kurai ir nepieciešama autovadītāja apliecība) nodrošina arī to, ka Renault Twizy piepilsētas satiksmē un uz noslogotiem apvedceļiem u.t.t. jūtas kā mājās.

Renault Twizy nodrošina drošības standartus, kas pārsniedz motorollera drošību.

Piemēram, Renault Twizy virsbūve satiksmē ir daudz labāk redzama citiem ceļa lietotājiem. Frontālas sadursmes gadījumā abus pasažierus aizsargā deformējama struktūra, savukārt ārējais visu četru riteņu novietojums un sānu sijas, kas atrodas abās šasijas pusēs, nodrošina aizsardzību, ja transportlīdzeklis ir iesaistīts sāniskā triecienā. Drošības sistēmas ietver vadītāja drošības spilvenu, četru punktu drošības jostas sistēmu priekšā un trīs punktu drošības jostu aizmugurē. Turklāt, tā kā Renault Twizy pasažieri ir aizsargāti un piesprādzēti, viņiem nav jāizmanto nekāda veida aizsargaprīkojums (ķivere, aizsargi, u.t.t.). Pateicoties tā četru riteņu šasijai un ārkārtīgi zemajam smaguma centram, Renault Twizy nodrošina pārliecinoši stabilu braucienu, savukārt disku bremzes visiem riteņiem nodrošina precīzu un efektīvu bremzēšanas jaudu.

{page}

Renault Twizy versiju, kurai ir nepieciešama vadītāja apliecība, darbina 15kW (20zs) dzinējs, savukārt versija, kurai nav nepieciešama vadītāja apliecība, ir aprīkota ar 4 kW (5zs) dzinēju. 7kWh litija jonu akumulators atrodas zem priekšējā sēdekļa.

Renault Twizy rūpīgi līdzsvarotā masa  - 450kg kopā ar akumulatoru (100kg) - ir labvēlīga tā diapazonam, kas ir 100 km (kombinētajā ciklā). Tā akumulators ir īpaši viegli uzlādējams, pateicoties pagarināmam spirālveida kabelim, kas tiek uzglabāts zem vāka transportlīdzekļa priekšā. Pateicoties integrētajam lādētājam, šis kabelis ir saderīgs arī ar ceļu akumulatoru uzlādes iekārtām. Adapteris ļauj šo kabeli ir pieslēgt jebkurai 220V 10A mājsaimniecības elektrības padevei. Akumulators pilnībā uzlādējas trīs ar pus stundās.

Eiropā Renault Twizy nonāks pārdošanā 2011. gada beigās par cenām, kas būs līdzīgas trīsriteņu motorolleru cenām. Līdzīgi kā citiem modeļiem, kas veido Renault Z.E. klāstu, klienti varēs izņemt ikmēneša abonementu akumulatora nomas un ar to saistīto pakalpojumu segšanai. 

RENAULT ZOE PREVIEW: RELAKSĒJOŠĀ NULLES EMISIJU IKDIENAS AUTOMAŠĪNA

ZOE Preview pierāda, ka "nulles emisiju" automašīnas var apvienot estētisku, pārliecinošu, gaumīgu stilu ar īsta braukšanas baudījuma solījumu. Tā ir tikai 4.10 metrus gara un to darbina 60kW (80zs) motors ar 222Nm griezes momentu, kas ļauj tai klusi slīdēt pa pilsētas satiksmi. ZOE Preview ir arī ideāla braucieniem ārpus pilsētas, pateicoties tās 19 collu riteņiem un pārliecinošajiem, profilētajiem sāniem.

Renault ZOE Preview aprīkojuma pakete ir tā pielāgota, lai nodrošinātu pasažieru labklājību:

  • Ādas hidratācija: parastajām gaisa kondicionēšanas sistēmām var būt dehidratējoša ietekme uz ādu ilgāku braucienu laikā, bet ZOE Preview gudrā klimata kontroles sistēma automātiski pielāgo mitruma līmeni salonā, lai optimizētu pasažieru komfortu.
  • Detoksicējošs effekts: toksicitātes sensors kontrolē gaisa kvalitāti un automātiski aizver gaisa ventilācijas atveres, ja nepieciešams. Kaitīgas vielas tiek notvertas salona filtrā, lai nodrošinātu, ka salona gaiss vienmēr saglabājas tīrs.
  • Stimulējoša vai relaksējoša aromāta difuzors: elektriska sistēma aktīvi izplata dažādus aromātus, atkarībā no konkrētā brīža vajadzībām (piemēram, relaksējošu aromātu, braucot mājās no darba vai, gluži pretēji, aromātu, kas stimulē vadītāja modrību, braucot naktī).
  • Šī trīskārša efekta sistēma ir izstrādāta sadarbībā ar Biotherm®,  L'Oréal luksusa produktu nodaļas ādas bioloģijas zīmolu.
  • Audio gaisotne: ir izvēlēta īpaša mūzika  sadarbībā ar speciālistu aģentūru Creative Diffusion, kas ir saistīta ar Qwartz (International New Music Awards), lai saskaņotu audio un relaksējošo pieredzi salonā.
  • Gaismas terapija: centrālais ekrāns izstaro gaismu, kas stimulē pasažieru enerģiju un vēl vairāk pastiprina labklājības sajūtu. Šī iespēja ir daļa no kopīgā projekta ar pasaulē pazīstamo gaismas terapiju speciālistu, Philips.

STILA IZMAIŅAS: NO DEZIR LĪDZ REALITĀTEI

DeZir ir pirmais projekts, ko ir vadījis Laurenss van den Akers, un tas iezīmē sākumu virknei konceptauto, kas sniegs ieskatu Renault jaunajā nākotnes dizaina redzējumā. Tas arī liek pamatus zīmola turpmāko automašīnu dizaina niansēm.

DeZir konceptauto izceļ zīmola nodošanos tāda dizaina veidošanai, kas attēlo trīs atslēgvārdus, kas atspoguļo uzņēmuma vīziju, proti, "vienkāršs", "estētisks" un "silts".

Renault DeZir darbina elektromotors, kas ir uzstādīts aizmugurējās daļas vidū, lai optimizētu svara sadalījumu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem. Vertikāli uzstādītais 24kWh litija jonu akumulators atrodas aiz sēdekļa un nodrošina automašīnai 160 km braukšanas diapazonu.
Galvenais motors ir tāds pats kā tas, kas ir izmantots Renault sērijveida elektriskajās automašīnās, lai gan uzlabojumi ir ļāvuši palielināt tā jaudu un griezes momentu attiecīgi līdz 110kW (150 zs) un 226Nm.

Lai optimizētu braukšanas diapazonu un dinamisko sniegumu, Renault Design tehniskās komandas ir saglabājušas DeZir svaru minimālu: tās virsbūve ir izgatavota no Kevlar®, savukārt tās cauruļveida tērauda rāmis ir līdzīgs tam, kas ir izmantots Mégane Trophy sacīkšu auto.

DeZir balstiekārtai arī dažas iezīmes ir kopīgas ar Mégane Trophy - to skaitā dubultās sviras sistēma - lai nodrošinātu īpaši augstus vadīšanas precizitātes standartus.

DeZir aerodinamika arī ir rūpīgi noslīpēta, pateicoties pilnam šasijas pārsegam un aizmugurējam difuzoram. Šī darba rezultāts ir gaisa pretestības koeficients (Cd) 0.25, kā arī izcils paātrinājums, ļaujot DeZir paātrināties no nulles līdz 50km/h tikai divās sekundes.

DeZir energoefektivitātes pakete ietver arī bremzēšanas enerģijas reģenerāciju. Tehnoloģija, ko tā izmanto, balstās uz tiem pašiem principiem kā KERS (Kinētiskās enerģijas reģenerācijas sistēma), kas aizgūta no F1. Kad automašīna samazina ātrumu, kinētiskā enerģija tiek reģenerēta un uzglabāta akumulatorā. Līdzīgi kā F1 gadījumā, vadītājs šo enerģiju pēc tam var izmantot, lai nodrošinātu īslaicīgu enerģijas pieaugumu, pateicoties pogai, kas atrodas uz stūres.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējo "McLaren Senna" pārdod par trīsreiz lielāku cenu nekā pārējos (+ foto)

Britu kompānija "McLaren" pārdevusi pēdējo varenauto "Senna" eksemplāru par 3 miljoniem mārciņu (3,3 miljoni eiro), kas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā prasīja par citiem šīs sērijas automobiļiem. Lasīt vairāk

 

3,5 miljoni eiro - pirmais klients no Krievijas tiek pie sava "Bugatti Chiron" 4

Pirmais klients no Krievijas saņēmis savu 1500 Zs jaudīgo varenauto "Bugatti Chiron", kas ieskaitot visus nodokļus tam izmaksājis 240 miljonus rubļu (3,5 miljoni eiro). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Kur var ātri un kvalitatīvi nomazgāt savu auto? 7

INDAFA – kompānija, kura specializējas automazgāšanas pakalpojumu sniegšanā profesionālā līmenī. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti