«Renault» augstākās klases modeļi Parīzē

1.oktobris 2010 0:05

2010. gada Parīzes autoizstādē Renault demonstrē trīs galvenos pārstāvjus no sava augstākās klases sastāva, kas ir ievērojami atjaunots.


Foto: Renault

RENAULT LATITUDE: PIRMKLASĪGA BRAUKŠANAS PIEREDZE

Renault ir izvēlējies 2010. gada Parīzes autoizstādi, lai pirmo reizi publiski prezentētu Eiropā savu jaunāko ģimenes sedanu. Akcents ir tiek likts uz braukšanas komfortu, jo Renault Latitude lepojas ar virkni vēl nepieredzēta braucienus uzlabojoša aprīkojuma. Rietumeiropā Renault Latitude nokļūs pārdošanā 2011. gada sākumā.

Statusu uzlabojoši ārējie izmēri izcilam braukšanas komfortam:

  • Garums: 4.897m / Platums: 1.832m / Augums: 1.483m / Riteņu bāze: 2.762m,
  • Bagāžas nodalījuma tilpums (VDA/ISO): 511dm3 (477dm3 ar rezerves riteni),
  • Liels iekšpuses plašums, 1.46m un 1.44m plaša vieta elkoņiem attiecīgi aizmugurē un priekšā, kā arī 25.1cm liela vieta ceļgaliem aizmugurējiem pasažieriem,
  • Daudz vietas bagāžai salonā, kā arī atvēsināms, apgaismots 9.6 litru liels cimdu nodalījums un 2.4 litru liels nodalījums viduskonsolē.

Premium komforts unikāli relaksējošai pieredzei

Klusais un komfortablais salons ir ļoti rūpīgi pārdomāts, lai nodrošinātu vadītājam un pasažieriem pārliecinoši mierīgu braucienu. Vadītājs patiešām gūst labumu no vairākām oriģinālām, pilnībā integrētām un komfortu veicinošām iespējām.

Tās ietver vadītāja sēdekli ar četru režīmu masāžu (nepārtrauktu, pārtrauktu, mīkstu un stingru), kas balstās uz piecu pneimatisku rullīšu sistēmu zem tapsējuma. Precīzā, remdinošā šo elastīgo rullīšu kustība augšup un lejup pa vadītāja muguru palīdz mazināt sasprindzinājumu ilgākos braucienos vai ceļu satiksmes sastrēgumos.

Šī funkcija apvienojas ar unikālu gaisa attīrīšanas sistēmu, kas ļauj visiem pasažieriem gūt labumu no Renault Latitude trīs zonu automātiskās klimata kontroles sistēmas relaksējošās iedarbības. Pamatojoties uz to pašu sistēmu, ar ko ir aprīkota Renault Laguna, tā darbojas kopā ar speciālu gaisa attīrīšanas sistēmu. Papildus tās gaisa/putekšņu oglekļa filtram un toksicitātes sensoram, Renault Latitude ir aprīkota ar divu režīmu gaisa jonizētāju, kas izstaro negatīvos jonus. Šīs funkcijas attīrošā ietekme ievērojami samazina baktēriju un alergēnu daudzumu, kas dabiski atrodami ierobežotā salona gaisā.

Braukšanas baudījums

Renault Latitude ir pieejamas divas audio sistēmas:

  • Arkamys® sistēma ar 3D skaņu: augstas precizitātes, augstas kvalitātes aptverošs klausīšanās baudījums.
  • Bose® skaņas sistēma: pielāgota Renault Latitude salona skaņas profilam. 10 skaļruņi un digitālais pastiprinātājs sniedz unikālu pieredzi, kas atgādina emocijas, kādas rodas, klausoties dzīvo mūziku.

Braukšanas komforts

Precīzā Renault Latitude šasijas veiktspēja un klusā, komfortablā braukšana, ko tā nodrošina, sola šim modelim dot izšķirošu pārsvaru pār tā konkurentiem. Renault Latitude izmanto to pašu ļoti atzīto priekšējās piekares izvietojumu kā Renault Laguna, savukārt daudzposmu aizmugurējā konstrukcija ir aizgūta no Nissan izstrādātās sistēmas. Šīs tehnoloģijas izcilās filtrēšanas spējas efektīvi izolē salonu no vibrācijām, ko izraisa nevienmērīgi ceļi.

Renault Latitude gūst plašas priekšrocības no Renault un Renault Samsung Motors apvienotajām zināšanām mašīnbūvē, kā arī no jaunākajām Renault-Nissan alianses izstrādnēm.

Renault Latitude Eiropas versijas būs pieejamas ar piecu dzinēju izvēli, tie visi būs sajūgti ar sešpakāpju pārnesumkārbu.

  • Ar E85 saderīgais 2.0 litru benzīna dzinējs (M4R) nodrošina 103kW (140zs) maksimālo jaudu pie 6000 apgr./min. Šis efektīvais dzinējs ir īpaši atsaucīgs un tā 195Nm maksimālais griezes moments ir pieejams pie 3750 apgr./min. Tas ļauj ar mehānisko pārnesumkārbu veikt 1000 metrus no stāvošas pozīcijas nedaudz virs 30 sekundēm.

Ir pieejami arī trīs dīzeļdzinēji:

  • Klusais, efektīvais 2.0 litru dCi (M9R) ir pieejams ar divu jaudu izvēli: 110kW un 127kW (150zs un 175zs). Kopā ar PK4 mehānisko pārnesumkārbu tie attiecīgi nodrošina 340Nm un 380Nm maksimālo griezes momentu pie 2000 apgr./min., un taupīgā 150zs versija izmet mazāk nekā 140g CO2/km (kombinētajā ciklā). Ar automātisko pārnesumkārbu (AJ0) atsaucīgā dCi 175 degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir tikai 6.5 litri/100km.
  • Būs iespējams arī pasūtīt Renault Latitude ar pilnīgi jauno sešu cilindru dzinēju, ko aliansei ir izstrādājis Renault: V6 dCi (V9X), kas lepojas ar 177kW (240hp) maksimālo jaudu pie 3750 apgr./min. 450 Nm maksimālais griezes moments, kas pieejams no 1500 apgr./min., nodrošina enerģētisku veiktspēju (1000 metri no stāvošas pozīcijas aizņem nedaudz vairāk nekā 28 sekundes), kā arī samērīgu degvielas patēriņu kombinētajā ciklā (7.2 litri/100 km, kas ir līdzvērtīgs 188g CO2/km).

Pilnībā savienots

Kā labākais sedans zīmola klāstā Renault Latitude, protams, gūst priekšrocības no noderīgām progresīvajām tehnoloģijām, tostarp gudras satelīta navigācijas sistēmas un audio tehnikas izvēles:

  • Carminat TomTom ®Live, Renault jaunā integrētā navigācijas sistēma nodrošina piekļuvi reālā laika pakalpojumu klāstam.
  • Carminat DVD, kas ietver septiņu collu displeju un Eiropas kartes, Bluetooth® audio straumēšanu un telefoniju, kā arī Plug&Music savienojumu, kas ir saderīgs ar pārnēsājamiem mūzikas atskaņotājiem, tostarp iPod.

Visbeidzot, Renault Latitude ir pieejama ar visām jaunākajām vadītāja palīgsistēmām un komforta tehnoloģijām, tostarp jaunākās paaudzes brīvroku karti, priekšējo un aizmugurējo parkošanās sensoru, atpakaļgaitas kameru, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, bi ksenona lukturiem ar pagriezienu apgaismošanu un LED aizmugurējiem lukturiem.

Drošība iebūvēta DNS

Renault Latitude piedāvā augstus aktīvās drošības standartus, tostarp lielas, izturīgas bremzes, kā arī ABS un elektronisko bremzēšanas spēka sadali standarta aprīkojumā. Attiecībā uz pasīvo drošību, salons ir izstrādāts tā, lai nepieciešamības gadījumā kalpotu kā aizsargājoša kamera visiem braucējiem. Šī pakete turpinās ar līdz pat sešiem adaptīviem drošības spilveniem un pasažieru noturēšanas sistēmām, kas ietver jostu spriegotājus un slodzes ierobežotājus. Renault Latitude gūst labumu arī no diviem sānu trieciena sensoriem un divu kameru krūškurvja/cirkšņa sānu drošības spilveniem, kas tiek piepūsti līdz dažādiem spiedieniem, atkarībā no ķermeņa daļas, kas tiem jāaizsargā.

JAUNĀ RENAULT LAGUNA: DROŠS, EFEKTĪVS, MODERNS SEDANS AR ĪPATNĒJU STILU

Jaunās Renault Laguna izlēmīgākais priekšdaļas dizains rada īpašu gaisotni, pateicoties tā "plakstiņu" lukturiem, platajiem miglas lukturiem un garajam motora pārsegam, kas viegli noliecas līdz jaunajai perlamutra melnajai restei. Plašāka hroma apdares izmantošana papildus izceļ šī Renault sedana dinamiskās īpašības.

Iekšpusē jaunās Renault Laguna pasažieri gūst priekšrocības no jaunu, sportiskāku, jauktu polsterējumu izvēles. Uzmanība, kas pievērsta interjera detaļām (paneļa pārsega apšuvums, hromētas gaisa atveru apmales) un rūpīgi atlasītie materiāli un krāsas, kas izmantotas apdarē, uzsver ārkārtīgi augstos apdares standartus. Rezultāts ir pārliecinošs priekšstats par labklājību un braukšanas prieks.

4CONTROL šasija pieejama vēl vairāk klientiem

Jaunā Renault Laguna koncentrējas uz modeļa ekskluzīvajām, plaši atzītajām priekšrocībām. Tās novatoriskā šasija ar 4Control četru riteņu stūres sistēmu turpina pārsteigt ar garo priekšrocību sarakstu, ko tā sniedz, tostarp precizitāti pagriezienos, izcilu vadāmību un spēju izvairīties no šķēršļiem, manevrētspēju, stabilitāti un drošību.

Šo ārkārtējo šasiju, kas sākotnēji būs pieejama tikai ekskluzīvajām GT 205zs un dCi 180 versijām, var pasūtīt jau tagad ar piecu dzinēju izvēli: ar vienu benzīna dzinēju (2 litru turbo ar automātisko pārnesumkārbu) un četriem dīzeļdzinējiem (dCi 130, dCi 150, dCi 180 un jauno dCi 175, arī ar automātisko pārnesumkārbu).

Divu litru E85 benzīna dzinējs un dCi 110 pabeidz dzinēju klāstu pamata līmenī, savukārt četri no dzinējiem, kas ir pieejami šim modelim, tagad pretendē uz Renault eco² parakstu. To starpā ir dCi 110 ar ievērojami mazu degvielas patēriņu kombinētajā ciklā - 4.7 litri/100km, kas ir līdzvērtīgs 120g CO2 emisiju/km.

{page}

Divas jaunas augsto tehnoloģiju funkcijas

Carminat TomTom® Live
Renault jaunā integrētā navigācijas sistēma ir pieejamāka un lietotājam draudzīgāka nekā jebkad iepriekš, pateicoties reālā laika pakalpojumu klāstam. Tā nodrošina vēl precīzāku vadību un turpina izcelties kā vērtīgs sabiedrotais ikdienas lietošanā. Iepriekš pieejamai programmatūrai - IQ Routes™ (kas piedāvā maršrutus, pamatojoties uz reālās pasaules transporta plūsmu statistiku), Advanced Lane Guidance™ (progresīvs skatījums uz krustojumiem un joslām) un Mapshare™ (kartes atjaunināšana caur TomTom lietotāju kopienu) - tagad pievienojas TomTom® ekskluzīvā Live tehnoloģija, kas nodrošina piekļuvi milzumam tiešsaistes pakalpojumu.

Bose® skaņas sistēma

Bose® sākās no baltas lapas, projektējot Renault Laguna speciāli izstrādāto skaņas sistēmu. Šis darbs ietvēra vairāk nekā tūkstoš akustisko mērījumu veikšanu salonā. Tika rūpīgi izvēlēts skaļruņu skaits, veids un izvietojums, lai nodrošinātu augstas kvalitātes skaņas reproducēšanu un optimizētu integrāciju automašīnas salonā.

Renault Laguna Saloon un Renault Laguna Estate Bose® skaņas sistēma ietver:

  • 8cm diametra neodīma vidējā diapazona centra skaļruni,
  • Četrus 3.5cm diametra neodīma augsto frekvenču skaļruņus,
  • Četrus 16.5cm plaša diapazona neodīma skaļruņus,
  • 11.5cm neodīma zemo frekvenču skaļruni Bass-Reflex korpusā,
  • Digitālo pastiprinātāju ar Bose digitālo signālu procesoru un sešu kanālu individuālo ekvalaizeru.

RENAULT ESPACE: VAI PLAŠUMS NAV MAKSIMĀLS LUKSUSS?

Savas karjeras gaitā, kas aptver 26 gadus, četras atšķirīgas paaudzes un kopējo pārdošanas apjomu, kas pārsniedz 1.2 miljonus automašīnu, Renault Espace turpina izcelties kā unikāla pakete, kas izskaidro to, kāpēc tas tik veiksmīgi tika pārdots visā Eiropā 2009. gadā, iekarojot vienu procentu no kopējā Eiropas tirgus un vadošo 36 procentu daļu savā segmentā Francijā.

Tā dizaina izcilā kvalitāte joprojām kalpo kā etalons, un daudzas tās funkcijas paliek nepārspētas līdz pat šai dienai:

  • Unikālā redzamība visapkārt, pateicoties panorāmas vējstiklam un īpaši šauriem 65mm vējstikla balstiem. Šis izmērs nav izvēlēts nejauši, jo tas ir vidējais attālums starp pieauguša cilvēka acīm, kas nozīmē, ka binokulārā redze liek šiem balstiem "pazust".
  • Īpaši gaišs salons, pateicoties panorāmas stikla jumtam ar 2.46 kvadrātmetru kopējo virsmas platību (gan fiksēta, gan slīdoša tipa).
  • Identisks komforts otrās un trešās rindas pasažieriem. Renault Espace trešā rinda nav sinonīms ceļojumam ekonomiskajā klasē. Visi aizmugurē sēdošie pasažieri izbauda tādus pašus sēdekļus ar integrētām drošības jostām, precīzām regulēšanas iespējām uz priekšu/atpakaļ un atgāžamām atzveltnēm.
  • Gandrīz neierobežota modularitāte, pateicoties 10 alumīnija grīdas sliedēm, kas ļauj pielāgot interjera izvietojumu un bagāžas tilpumu, atkarībā no pārvadājamo pasažieru skaita un transportējamās bagāžas lieluma.

Ekskluzīva augstas klases pievilcība

Jauna klāsta struktūra ļauj simboliski pozicionēt Espace kā praktisku augstas klases, statusu uzlabojošu modulāru MPV, kas ir vēl vieglāk saprotams klientiem.

Renault Espace Celsium nodrošina augstus drošības standartus un komfortu uzlabojošas funkcijas, kas atbilst tam, ko vēlas ģimenes, kas meklē automašīnu ar piecām vai septiņām identiski komfortablām sēdvietām un modulāru interjera izkārtojumu. Viss aprīkojums, kas ir palīdzējis Renault Espace gūt panākumus, ir pieejams pat šajā klāsta līmenī, tostarp pilnībā integrēta Carminat TomTom® Live navigācijas sistēma, kas piedāvā jaunas reālā laika funkcijas. Spīdīgi melnā un tumšā kokogles apdare izceļ interjera raksturīgo kvalitāti, savukārt jaunākais pamata klāsta tapsējums ir ar Teflon® aizsardzību pret traipiem jau standarta aprīkojumā.

Ārpusē bi-ksenona lukturi ar pagriezienu izgaismošanu ietver LED dienas braukšanas gaismas, un septiņu krāsojumu klāsts tagad ietver jaunu, pārsteidzošu pērļu zilu virsbūves krāsu. Renault Espace premium izskatu papildina tā jaunie 17 collu Eptius un Novadis diski.

Visbeidzot, pateicoties 2.46 kvadrātmetru plašajam virsmas laukumam, panorāmas stikla jumts - fiksēta vai slīdoša tipa - nodrošina izcili gaišu salonu visiem pasažieriem.

Straujš CO2 emisiju kritums

Renault Espace dzinēju klāsts ir izmainīts pēc Euro5 likumdošanas normu ieviešanas.

2 litru 170zs (125kW) benzīna dzinējs ir pieejams ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

2 litru dCi dīzeļdzinējs ir pieejams ar izvēli starp trim jaudām: dCi 130 (96kW), dCi 150 (110kW) un dCi 175 (127kW), no kuriem divus pēdējos var pasūtīt vai nu ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

CO2 emisijas kombinētajā ciklā dCi 130 un dCi 150 pamata klases dzinējiem ir samazinātas par 20g/km no 190g/km līdz 170g/km,  galvenokārt pateicoties darbam pie berzes samazināšanas un rūpīgi izvēlētām pārnesumu attiecībām.
Versijas ar automātisko pārnesumkārbu lepojas arī ar mazākām emisijām, un tagad to CO2 emisijas ir tikai 190g/km (kombinētajā ciklā).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmā sniega lamatas (+ VIDEO) 7

Video apkopotas situācijas, kad vadītāji nenovērtē braukšanas apstākļus, ko izmainījis pirmais sniegs. Lasīt vairāk

 

Valsts Policijas reidā Ogrē pārbaudīti 111 transportlīdzekļi (+ foto) 21

Vakar, 14.decembrī, rīkotajā reidā Ogrē CSDD un Valsts Policija pārbaudīja 111 vieglos auto. Lasīt vairāk

 

Motociklists mēģina "pamācīt" trīstonnīga pikapa vadītāju (+ video) 12

Motociklists mēģina "pamācīt" trīstonnīga pikapa vadītāju, taču konflikts beidzas ar viegli prognozējamu iznākumu. Lasīt vairāk

 

Pepsikolu vadās ar Tesla kraviniekiem – dzērienu kompānija pasūta 100 vilcējus 16

Kompānija PepsiCo, kurai pieder zīmoli Pepsi un Lay`s, noformējusi pasūtījumu par 100 kravas vilcēju Semi iegādi, kļūstot par amerikāņu elektriskās piedziņas mašīnu ražotāja lielāko pasūtītāju nesen prezentētajam komerctransporlīdzeklim. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti