Mercedes-Benz Vito E-CELL saņem «Starptautisko Pasta tehnoloģiju balvu 2010»

28.oktobris 2010 0:00

Mercedes-Benz Vito E-CELL nominēts “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balvai 2010” un saņēmis augstāko apbalvojumu kategorijā “Gada transporta un loģistikas inovācija”.

Vito E-CELL par gada inovatīvāko automobili atzinusi neatkarīgu speciālistu žūrija, kuru pārstāvēja profesionāļi no pasta un loģistikas nozarēm. “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balva 2010” tika pasniegta oktobra sākumā Kopenhāgenā ikgadējās loģistikas izstādes “Post Expo” laikā.

Komentējot prezentācijas laikā piešķirto balvu, Mercedes-Benz mikroautobusu tirdzniecības vadītājs Volkers Mornhinvegs (Volker Mornhinweg) atzina: “Es esmu ļoti gandarīts, ka Vito E-CELL gūst ar vien lielāku atpazīstamību un popularitāti klientu vidū. Es vēlētos pateikties par ieguldīto darbu ikvienam, kurš ir palīdzējis mums to sasniegt.”

“Starptautiskā Pasta tehnoloģiju balva” tiek pasniegta kopš 2009. gada. Tā tiek piešķirta automobiļiem, tos vērtējot tādās loģistikas kategorijās kā automātikas tehnoloģijas, piegādes inovācijas un vides aizsardzība. Balvu piešķir žurnāls „Postal Technology International”, kurā publicētas jaunākās ziņas par pasta tehnoloģijām un loģistiku visā pasaulē.

Vito E-CELL: bez emisijas izmešiem un ar elektrisko piedziņas sistēmu

Vito E-CELL ir pirmais mikroautobuss ar elektrisko piedziņu, kas jebkad ieviests ražošanā. Turklāt, pateicoties piedziņas sistēmai bez emisijas izmešiem, Mercedes-Benz Vito E-CELL ir ideāli piemērots transportlīdzeklis dažādu preču pārvadāšanai pilsētās un īpaši ekoloģiski jutīgās teritorijās. Pirmie Vito E-CELL automobiļi jau ir nodoti lietošanā klientiem. Paredzams, ka līdz šā gada beigām klientu rīcībā būs pieejami līdz pat 100 šī modeļa automobiļu. Savukārt līdz 2012. gadam tirgū plānots piegādāt vēl 2000 Vito E-CELL automobiļu. Vito E-CELL bez atkārtotas uzlādēšanas var nobraukt aptuveni 130 kilometrus. To īpaši novērtēs tie klienti, kuri ikdienā mēro lielus ceļa attālumus. Turklāt automobiļa kravas nodalījums ir ļoti ietilpīgs, tajā iespējams pārvadāt līdz pat 900 kilogramiem smagu kravu. Šis automobilis ir īpaši piemērots kurjera, eksprespasta un dažādu paku sūtījumu pārvadāšanai.

Lieljaudas akumulators ar litija-jonu bateriju

Litija-jonu baterijas ir izvietotas zem automobiļa kravas nodalījuma. Pateicoties mūsdienīgajām tehnoloģijām, laiks, kas nepieciešams bateriju uzlādei, ir atkarīgs no automobiļa darbības veida. Katru Vito E-CELL automobili iespējams uzlādēt tad, kad attiecīgais energoapgādes pakalpojumu sniedzējs piegādā “zaļo” un rentablo elektroenerģiju. Turklāt akumulatoru iespējams uzlādēt arī braukšanas laikā, to nodrošina reģeneratīvā bremzēšana, kas bremzēšanas spēku pārvērš elektroenerģijā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti