Mercedes-Benz Vito E-CELL saņem «Starptautisko Pasta tehnoloģiju balvu 2010»

28.oktobris 2010 0:00

Mercedes-Benz Vito E-CELL nominēts “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balvai 2010” un saņēmis augstāko apbalvojumu kategorijā “Gada transporta un loģistikas inovācija”.

Vito E-CELL par gada inovatīvāko automobili atzinusi neatkarīgu speciālistu žūrija, kuru pārstāvēja profesionāļi no pasta un loģistikas nozarēm. “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balva 2010” tika pasniegta oktobra sākumā Kopenhāgenā ikgadējās loģistikas izstādes “Post Expo” laikā.

Komentējot prezentācijas laikā piešķirto balvu, Mercedes-Benz mikroautobusu tirdzniecības vadītājs Volkers Mornhinvegs (Volker Mornhinweg) atzina: “Es esmu ļoti gandarīts, ka Vito E-CELL gūst ar vien lielāku atpazīstamību un popularitāti klientu vidū. Es vēlētos pateikties par ieguldīto darbu ikvienam, kurš ir palīdzējis mums to sasniegt.”

“Starptautiskā Pasta tehnoloģiju balva” tiek pasniegta kopš 2009. gada. Tā tiek piešķirta automobiļiem, tos vērtējot tādās loģistikas kategorijās kā automātikas tehnoloģijas, piegādes inovācijas un vides aizsardzība. Balvu piešķir žurnāls „Postal Technology International”, kurā publicētas jaunākās ziņas par pasta tehnoloģijām un loģistiku visā pasaulē.

Vito E-CELL: bez emisijas izmešiem un ar elektrisko piedziņas sistēmu

Vito E-CELL ir pirmais mikroautobuss ar elektrisko piedziņu, kas jebkad ieviests ražošanā. Turklāt, pateicoties piedziņas sistēmai bez emisijas izmešiem, Mercedes-Benz Vito E-CELL ir ideāli piemērots transportlīdzeklis dažādu preču pārvadāšanai pilsētās un īpaši ekoloģiski jutīgās teritorijās. Pirmie Vito E-CELL automobiļi jau ir nodoti lietošanā klientiem. Paredzams, ka līdz šā gada beigām klientu rīcībā būs pieejami līdz pat 100 šī modeļa automobiļu. Savukārt līdz 2012. gadam tirgū plānots piegādāt vēl 2000 Vito E-CELL automobiļu. Vito E-CELL bez atkārtotas uzlādēšanas var nobraukt aptuveni 130 kilometrus. To īpaši novērtēs tie klienti, kuri ikdienā mēro lielus ceļa attālumus. Turklāt automobiļa kravas nodalījums ir ļoti ietilpīgs, tajā iespējams pārvadāt līdz pat 900 kilogramiem smagu kravu. Šis automobilis ir īpaši piemērots kurjera, eksprespasta un dažādu paku sūtījumu pārvadāšanai.

Lieljaudas akumulators ar litija-jonu bateriju

Litija-jonu baterijas ir izvietotas zem automobiļa kravas nodalījuma. Pateicoties mūsdienīgajām tehnoloģijām, laiks, kas nepieciešams bateriju uzlādei, ir atkarīgs no automobiļa darbības veida. Katru Vito E-CELL automobili iespējams uzlādēt tad, kad attiecīgais energoapgādes pakalpojumu sniedzējs piegādā “zaļo” un rentablo elektroenerģiju. Turklāt akumulatoru iespējams uzlādēt arī braukšanas laikā, to nodrošina reģeneratīvā bremzēšana, kas bremzēšanas spēku pārvērš elektroenerģijā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 6

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā 12

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti