Mercedes-Benz Vito E-CELL saņem «Starptautisko Pasta tehnoloģiju balvu 2010»

 
28.oktobris 2010 0:00

Mercedes-Benz Vito E-CELL nominēts “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balvai 2010” un saņēmis augstāko apbalvojumu kategorijā “Gada transporta un loģistikas inovācija”.

Vito E-CELL par gada inovatīvāko automobili atzinusi neatkarīgu speciālistu žūrija, kuru pārstāvēja profesionāļi no pasta un loģistikas nozarēm. “Starptautiskās Pasta tehnoloģiju balva 2010” tika pasniegta oktobra sākumā Kopenhāgenā ikgadējās loģistikas izstādes “Post Expo” laikā.

Komentējot prezentācijas laikā piešķirto balvu, Mercedes-Benz mikroautobusu tirdzniecības vadītājs Volkers Mornhinvegs (Volker Mornhinweg) atzina: “Es esmu ļoti gandarīts, ka Vito E-CELL gūst ar vien lielāku atpazīstamību un popularitāti klientu vidū. Es vēlētos pateikties par ieguldīto darbu ikvienam, kurš ir palīdzējis mums to sasniegt.”

“Starptautiskā Pasta tehnoloģiju balva” tiek pasniegta kopš 2009. gada. Tā tiek piešķirta automobiļiem, tos vērtējot tādās loģistikas kategorijās kā automātikas tehnoloģijas, piegādes inovācijas un vides aizsardzība. Balvu piešķir žurnāls „Postal Technology International”, kurā publicētas jaunākās ziņas par pasta tehnoloģijām un loģistiku visā pasaulē.

Vito E-CELL: bez emisijas izmešiem un ar elektrisko piedziņas sistēmu

Vito E-CELL ir pirmais mikroautobuss ar elektrisko piedziņu, kas jebkad ieviests ražošanā. Turklāt, pateicoties piedziņas sistēmai bez emisijas izmešiem, Mercedes-Benz Vito E-CELL ir ideāli piemērots transportlīdzeklis dažādu preču pārvadāšanai pilsētās un īpaši ekoloģiski jutīgās teritorijās. Pirmie Vito E-CELL automobiļi jau ir nodoti lietošanā klientiem. Paredzams, ka līdz šā gada beigām klientu rīcībā būs pieejami līdz pat 100 šī modeļa automobiļu. Savukārt līdz 2012. gadam tirgū plānots piegādāt vēl 2000 Vito E-CELL automobiļu. Vito E-CELL bez atkārtotas uzlādēšanas var nobraukt aptuveni 130 kilometrus. To īpaši novērtēs tie klienti, kuri ikdienā mēro lielus ceļa attālumus. Turklāt automobiļa kravas nodalījums ir ļoti ietilpīgs, tajā iespējams pārvadāt līdz pat 900 kilogramiem smagu kravu. Šis automobilis ir īpaši piemērots kurjera, eksprespasta un dažādu paku sūtījumu pārvadāšanai.

Lieljaudas akumulators ar litija-jonu bateriju

Litija-jonu baterijas ir izvietotas zem automobiļa kravas nodalījuma. Pateicoties mūsdienīgajām tehnoloģijām, laiks, kas nepieciešams bateriju uzlādei, ir atkarīgs no automobiļa darbības veida. Katru Vito E-CELL automobili iespējams uzlādēt tad, kad attiecīgais energoapgādes pakalpojumu sniedzējs piegādā “zaļo” un rentablo elektroenerģiju. Turklāt akumulatoru iespējams uzlādēt arī braukšanas laikā, to nodrošina reģeneratīvā bremzēšana, kas bremzēšanas spēku pārvērš elektroenerģijā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti