Vai esat sagatavojuši auto ziemai? 6

 
31.janvāris 2012 8:31

Līdz ar ziemas un sala iestāšanos auto īpašniekiem jāvelta aiz vien lielākas rūpes saviem auto.

Sākot ar auto attīrīšanu no sniega, to uzsildīšanu pirms braukšanas un nereti tiek konstatēts, ka atslēga īsti negrib griezties, durvju gumijas ir piesalušas un lai tiktu savā auto ir nepieciešamas vēl vairākas minūtes, vai pat stundas pavadīt salā.

Auto durvis ir grūti atvērt un auto logu atvēršana ir kā sarežģīts uzdevums, kas tiek atstāts uz vēlāku laiku, iespējams pat uz pavasari. It kā jau rūpju būtu gana, taču papildus šķērslis Jūsu automobīlim ir saputinātās un sastumtās sniega kupenas, ledus blāķi un apsnigušās apmales, kas ir būtisks drauds Jūsu auto motora telpai un karterim, nemaz nepieminot neskaitāmos sāls un smilts kaisītājus, kas „palīdz” Jūsu auto pārvietoties pa sāls vannām. Kaisītā sāls ir tiešs drauds Jūsu automobīļa grīdai, riteņu arkām un pārējām pret rūsu un koroziju neaizsargātajām virsmām.

Lai samazinātu šādus neplānotus un nepatīkamus starpgadījumus Oranž Garaž piedāvā sagatavot Jūsu auto ziemai un salam. Autoservisā uz Senču ielas 2c iespējams apstrādāt auto gumijas ar speciāli šim nolūkam paredzētu silikonu, kas novērsīs durvju un logu gumiju piesalšanu pie metāla virsmām. Veicot auto durvju un logu gumijas apstrādi ar pretsala līdzekļiem, apstrādājamās virsmas tiek notīrītas un apstrādātas ar šim procesam paredzēto aerosolu. Pilns pakalpojumu klāsts Jums izmaksātu nieka 10Ls. Auto slēdzenei ātri un kvalitatīvi veica apstrādā ar pretsala līdzekļiem nodrošinot aizsardzību pret salu, autos slēdzenes astrāde autoservisā Oranž Garaž izmaksās 7Ls. Svarīgi apstrādes procesu atkārtot pēc katras auto mazgāšanas, lai pretsala līdzekļi pildītu savu funkciju.

Ziemas laikā īpaši svarīgi ir apstrādāt auto grīdu pret koroziju (rūsu), kas pasargās auto no rūsas pleķiem un rūsēšanu. Oranž Garaž autoservisā veic pilna spektra antikorozijas apstrādi visu veidu un marku vieglajiem automobīļiem. Antikorzijas apstrādes procesa laikā auto grīda tiek attīrīta no netīrumiem, tiek demontētas nepieciešamas detaļas, kas varētu traucēt procesa pilnvērtīgai veikšanai. Nākamajā posmā auto tiek vēlreiz attīrīts no rūsas traipiem, tiek veikta pilna auto grīdas tīrīšana. Kas auto grīda ir gatava apstrādei, tā tiek apstrādāta ar augstas kvalitātes Zviedrijā ražotiem bitumiem un korosoliem. Antikorozijas process vidēji ilgst divas dienas, auto tiek nodots īpašniekam, kad anikorozijas bitums ir sasniedzis nepieciešamos žūšanas stadiju. Antikorozijas cenas autoservisā Oranž Garaž ir sākot no 50 Ls, precīzu summu iespējams noteikt redzot auto grīdas stāvokli, auto modeli un apstrādes sarežģītību. Speciālais piedāvājums ir spēkā līdz 29.februārim.

Sīkāku informāciju par antikorozijas apstrādi varat iegūt vēršoties mūsu autoservisā Senču ielā 2c, zvanot pa tālruni 26006006 kā arī informācija ir mūsu mājas lapā www.oranzgaraz.lv.

 
Visi komentāri
 
285168. viesis 31.janvāris 2012 8:55
0 0 Atbildēt

audi B2 - virsbūve pareiza,

durvis nesalst ciet, viss notiek !

Nekāda speciāla gatavošanās nav vajadzīga,,,

Tur preti virs 90 gada virsbūves jau aizsalst :-D

285169. viesis 31.janvāris 2012 9:26
0 0 Atbildēt

Īstais jautājums bez vienas dienas februārī! :D

285170. viesis 31.janvāris 2012 9:57
0 0 Atbildēt

silikona zīmulis un mazais wd-40 maksā kopā 2-3Ls. Un 15 minūtes vajag pilnai apstrādei.

285172. viesis 31.janvāris 2012 15:03
0 0 Atbildēt

Īsti neesmu pārliecināts, ka auto apakšas smērēsana ar tām melnajām ķitēm būtu labākais risinājums. Gan ar auksto, gan karsto metodi. Jau padomjgados ilggadējā periodā tas tika praktizēts uz dažādiem auto, bet rezultāti bija atšķirīgi . 90% gadījumos, antikorozijas kārtā veidojās plaisas, pa kurām iekļuva ūdens, kas tur nespējot izžūt, korozijas procesu tikai paātrināja. Tad modē nāca šķidrais Movilis. Tas bija labāks , bet savu efektivitāti arī labāk demonstrēja slēgtās virsmās, kur nebija mehaniska saskarsme ar sāli,šmiltīm un akmeņiem. jaunajos laikos jau par optimālo tika uzskatīta auto oriģinālā apstrāde ar cinku un gumijas/plastmasas aizsargplafoniem . Reali jau veco Audi "cigaru",1987.gada audi 80 modeļa izmantošanas prakse pierādīja, ka 20 gadus bez papildapstrādes BEZ caurumiem virsbūvē iespējams izbraukt bez liekiem papildus pretkorozijas pasākumiem.. Protams, katram auto korozijas izturība ir ļoti atšķirīga.

Daudzus vēl šodien pārsteidz 90-to gadu e-klases meršu aktīvā rūsēšana, arī citiem auto ir problēmas. Šodienas apstākļos tomēr sērijveida auto reti tiek izmantots vairāk kā 15 gadus , tāpēc papildus pretrūsas apstrādes procesi jāvērtē individuali.

285179. viesis 1.februāris 2012 11:37
0 0 Atbildēt

Labs jautājums 31. janvārī! :)

285186. viesis 1.februāris 2012 15:32
0 0 Atbildēt

Pēc mēneša ja var sākt domāt par riepu maiņu...Par pretrūsas apstrādi savam auto sākt domāt labākais laiks būtu vasaras otrajā pusē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti