Lasītāja pārdomas: «Aktuālais jautājums» 78

10.jūlijs 2003 0:05

Kāpēc policija nodarbojas ar pārkāpumu sodīšanu, tā vietā, lai nodarbotos ar pārkāpumu novēršanu? Uz šo jautajumu gribētos saņemt atbildes no tiem, kas rūpējas par valsts budžetu un plānošanu, par valsts tiesībsargājošo organizāciju darbu stratēģiju un plānošanu.

It kā, jau visi noliedz, bet privātās sarunas ar CP, VP un PP darbiniekiem liecina, ka katram ir uzlikts savs plāns: protokolu skaits, iekasētā soda nauda, utt. Labi, nesauciet to par plānu, bet par materiālo stimulu - būs tik un tik saņemsi algas dienā tik, būs vairāk, būs lielāka alga. Būs vairāk pārkāpēju, būs lielāka alga. Sanāk absurdi - valsts politika attiecībā uz šīm organizācijām jau pašos pamatos paredz cilvēku prettiesisku vai nelikumīgu rīcību. Tādai ir jābūt, lai būtu atskaites protokolu skaitā, iekasētajās soda summās. Stulbi! Es uzskatu, ka tas NAV mērķis! Mans uzskats, ka mērķis ir kārtība, nevis protokoli. Man šķiet, ka prēmijas un lielākas algas būtu jāmaksā, ja statistika liecina par pozitīvām izmaiņām mūsu sadzīvē, nevis par protokolu skaitu. Tāpēc jau CP, uzreiz aiz krustojuma, kurā nestrādā luksofors vai veidojas sastrēgums - ķer pārkāpējus ar radaru, tā vietā, lai nedaudz paregulētu tur satiksmi. Šis nejēdzības rada pati valsts, jo policists takš ir tāds pats cilvēks kā visi, kas rūpējas par savu labklājību. Lielāku algu garantē nodotās soda naudas, nevis kārtība uz ielas. Loģiski, ka policijas darbinieks nav ieinteresēts uzturēt kārtību, regulēt satiksmi vai novērst nekārtības un pārkāpumus - viņš ir ieinteresēts par to sastādīt protokolus, iekasēt soda naudas. Jo valsts politika nosaka, ka pārkāpējiem ir jābūt, citādi nebūs par ko rakstīt protokolus un iekasēt soda naudas. Absurds. Vēlama būtu atklāta diskusija ar valsts amatpersonām. Es domāju šī būtu interesanta tēma. Ar cieņu, Palaidniex
 
Visi komentāri
 
86790. viesis 10.jūlijs 2003 0:31
0 0 Atbildēt

sviests. nu cik var.

86793. viesis 10.jūlijs 2003 0:47
0 0 Atbildēt

Sarezhgjiic teksts, bet doma cik saprotu ceela. Atbalstu!

86802. viesis 10.jūlijs 2003 8:21
0 0 Atbildēt

Ja jau cilvēku uztrauc tas, ka policijas amatpersonām ir plāns,

tad var saprast ka viņš uztraucas, ka viņu var noturēt,

tas nozīmē vienu, uztrauktais cilvēks neaizmirst ievērot likumus,

tātad tas disciplinē autovadītājus.

Kas tur nav skaidrs?

86804. viesis 10.jūlijs 2003 8:32
0 0 Atbildēt

Manupraat sakariigs teksts!

a to, kas sleepjas zem "viesis", vispaaar nav veerts njemt veeraa..

86805. viesis 10.jūlijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

bezceriix gadiijiens. var jau, protams, runaat runaashanas peec. bet vai kas no taa mainiisies - stipri apshaubu. vismaz tuvaakajaa naakotnee

86808. viesis 10.jūlijs 2003 8:42
0 0 Atbildēt

To viesis 10.07.2003 08:21

Šeit nav runa par baidīšanos "noraut protokolu" vai kārtējo "piecīti" bet gan par satiksmes kārtības uzlabošanu. Izveidojies sastrēgums bet CP sēž pretējā braukšanas joslā un gaida nākamo upuri, lai gan simt metru priekšā ir notikusi avārija. Vai arī pats piedzīvoju variantu, notikusi avārija, Policisti uzmēra notikuma vietu un pēcāk pie protokola rakstīšanas, nevis "nobīda" mašinas (mašinas, bija kustēties spējīgas) nost no brauktuves, lai satrēgums varētu mazināties, bet gan viens raksta protokolu turpat mašīnā, otrs pieķēries pie zižļa, kurš rautinraujas turēt, jo nu viņam ir viena "brīva" josla kur stādināt potenciālos pārkāpējus.

86809. viesis 10.jūlijs 2003 8:51
0 0 Atbildēt

Riktīgs sviests! Kamēr būs pārkāpēji, būs arī sodītāji. Nevajag pārkāpt, tad arī varēs dusmoties uz CP par "nekā nedarīšanu".

Ar tām soda naudām IMO ir tā, ka tās veido diezgan lielu summu, tādēļ valstij ar šo summu ir jārēķinās un jāplāno tās izlietojums. Bet, lai plānotu izlietojumu, ir vismaz aptuveni jāzina šī summa, no tā arī veidojas plāni. Domāju, ka Latvija nav tik bagāta, lai soda naudās iekasētos līdzekļus atliktu maliņā (neplānotu to tūlītēju iekļaušanu budžetā).

Vispirms visiem būtu jāsāk kārtīgi maksāt nodokļi - tad varētu sākt prasīt, lai policija pievērš mazāku uzmanību līdzekļu iegūšanai soda naudu veidā.

86811. viesis 10.jūlijs 2003 8:58
0 0 Atbildēt

To janciss:

Auto var nobīdit malā tikai pēc tam, kad protokolā abas

puses ir parakstījušas shēmu, tas taču katram ir skaidrs.

Un vispār nez kāpēc mani neuztrauc tas, vai policistam ir

jāpilda plāns vai ne. Lai tik ķer tos dīvainīšus, kas ar savu

braukšanas kultūru izraisa avārijas, dēļ kā arī rodas sastrēgumi.

86812. viesis 10.jūlijs 2003 9:00
0 0 Atbildēt

red:

sakarīgi un loģiski, kādēļ mūsu valsts izceļas ar šādu politiku citu eiropas valstu vidū? kā būtu ja šo jautājumu formulētu vienkāršāk un kādā intervijā uzdotu iekšlietu ministram (izskatās tak sakarīgs puisis, vakar pat kā gājējs pie sarkanās kopā ar citiem gāja - normāls cilvēks :)) kontekstā ar mūsu virzību uz ES.

86816. viesis 10.jūlijs 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Qued ka parasti, tikai spamo.

Qued pan ir po ko valsts plāno, mani interesē normāla satiksme lai es varu normāli pārvietoties, nevis braukt pa nepartrauktām līnijām lai krustojumu varētu šķērsot 7 minūtēs nevis 39.

Qued teiksi ka vajag laiku plānot, tad ej ^$%^$&

86818. viesis 10.jūlijs 2003 9:03
0 0 Atbildēt

nu koks ar diviem galiem. Skaidrs, ka ikviena naudas plūsma normālā saimniecībā ir jāplāno ... arī soda naudas valstī. Bet no otras puses - ja iekasētās soda naudas daudzums ir par pamatu prēmijām, tad jau policisti paliek par zvēriem-necilvēkiem (kas LR nereti ir labi redzams). Jautājmus, protams, slēpjas apstāklī, cik liela nozīme ir šīm iekasētajām naudām. Uzskatu, ka 1/2līdz korekti prēmējot policistus būtu ņemt vērā visus apstākļus - gan iekasētas soda naudas, gan sastādītie protokoli (arī brīdinājumu), gan viņu darba stils, un novērstie pārkāpumi. Protams pēdējo ņemt vērā ir grūti, bet, varbūt tomēr ...

86819. viesis 10.jūlijs 2003 9:05
0 0 Atbildēt

tete:

ja nemaldos tramvaju trolejbusu pārvaldes veči (ja notikumā iesaistīts sab.transports) ātri uz asfalta sapūš krāsas, kas iezīmē notikuma vietu un atjauno satiksmi bez problēmām, bet mūsu varonīgajai CP taču ir lielāki resursi. tipa digitālās kameras ar ko notikuma vietu var sabildēt no visām pusēm, tā ka par parakstu nevajag (tev taču neliek parakstīties ja auto novietots nepareizā vietā - sods tāpat garantēts)

86820. viesis 10.jūlijs 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Gadījumā, ja uzskatāt, ka dēļ sastrēguma, kurā jūs atrodaties, ir

radušies matreālie zaudējumi(benzīna un darba laika), iesniedziet tiesā pret sastrēguma izraisītāju prasību. Vai tā būtu RD ar saviem luksoforiem, vai kāds ambīlis ar izraisītu avāriju, utt.

86822. viesis 10.jūlijs 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Par digitālajām kamērām, cik es noprotu, tās neder kā tiesiskais

pierādījums, jo to nevar neatkarīgi attīstīt. Neviens jau neliedz uz datora uztaisīt bildīti, un pēc tam iekopēt digitālās fotokameras atmiņā.

86824. viesis 10.jūlijs 2003 9:14
0 0 Atbildēt

UBJU - tur jau tā lieta, ka tev po. Tādi kā tu neiedziļinās, bet kurkst un laiž burbuļus. Vai no tā kādam paliek vieglāk?

86826. viesis 10.jūlijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

friday

Digitālās kameras ir esmu manījis vienīgi Rīgas pilsētas un Rīgas rajona CPistiem. Un ar ne visi prot ar tām apieties.

Paši CPisti arī jau nav sajūsmā par šādu sistēmu, bet ko Tu padarīsi ka savādāk mūsu CP priekšniekus nav iemācījuši domāt? Un strādāt pareizi vai tā kā to prasa apstākļi arī viņi negrib, nauda un ne maza taču tāpat ienāk?

86838. viesis 10.jūlijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Gulbim arī tika uzdots jautājums par to, kur paliek soda naudas maksājumi. Bet atbildes tad naf!!!

Agrāk jau vispār bija- jābūt tik un tik protokoliem mēnesī, tad inspektors neko nedara 19 darba dienas mēnesī, bet tad 1 dienā savāc nepieciešamos protokolus- prēmija, ka visvairāk savācis protokolus, kaut gan reāli strādājis nav.

Bija cilvēki, kas mēģināja ar šito cīnīties- rezultāts- atlaists no darba, kā jau vienmēr, ja ko labu grib ieviest.

86841. viesis 10.jūlijs 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Saku citierm vārdiem:

MĒRĶIS IR SAMAZINĀT PARKĀPUMUS, NEVIS NOĶERT PĀRKĀPEJU!

Es neesmu pret sodiem utt, bet tiem nav jākļūst par pašmērķi. Tā ir manu paārdomu būtība.

Ja runājam par soda naudu apmēru, šķiet būtu vērtīga Zviedrijas pieredze - soda naudas apmērs ir atkarīgs no cilvēka ienākumiem. Citādi rodas absurda situācija - na pārāk turīgas ģimenes apgādniekam sanākt neapzināti vai nejauši pārkāpt noteikumus. Viņam uzliktais sods Ls 5-10 ir gana liels cipars. Bet Šie te paši Ls 5-10 cilvēkam ar mēneša ienākumu virs Ls 500-600 nav tik būtisks cipars.

Līdz ar to es uzskatu, ka jāmaina CP politika un sodu sistēma šādi, nevis jāturpina purpināt par to - vajag visus sodīt, vajag visu pēc noteikumiem.

Lai man pirmais met akmeni tas, kas pats NEKAD, NEKAD, NEKAD nav ne nejauši ne apzināti pārkāpis CSN>

86844. viesis 10.jūlijs 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Ptiesiba jau biskuc apnicis. Nu ja vel kaut kas konstruktivs, bet ta pilniga laza un autora intelektuala atrauga.

86845. viesis 10.jūlijs 2003 9:48
0 0 Atbildēt

da *******, ko te mēs runājam par sodiem, norvēģijā tie daži policisti (5 gadu laikā es 2 reizes redzēju mentu uz ceļa) piemēram pamanās noķert par ātruma pārsniegšanu vietējo mašīnu (jā jā arī tur stāv ar radariem) par 20 km/h virs normas ir jāmaksā 20*100NOK, kas ir apmēram 2000*0.8 = 160lohi pēc aptuvena kursa. un pamēģini mentam piedāvāt kukuli - pa taisno uz učastoku un aiz restem ieliks! tu pat uz vietas samaksāt nedrīksti, menc izraksta kvīti un atdod tev tiesības - tjipa brauc uz banku maksāt. un tad kad jāiet līdzīgi kā mums tehniskā (reizi 2 gados) to visu arī nočeko (kā mums plāksterus) UN IEKASĒ AR VISIEM KAVĒJUMA PROCENTIEM.

a man viena paziņa tā arī saka, ka gribētu nodzīvot līdz tam laikam, kad ments sastādīs protokolu par kukuļošanas mēģinājumu tajā bŗīdī, kad es izteikšu vārdus "a vai nevar kaut kā sarunāt?"

86847. viesis 10.jūlijs 2003 9:51
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex

Ha ha .. sorry, bet līdz Zviedrijai ir vēl tālu. Esmu pārliecināts, ka ja sodus maksātu atkarībā no ienākumiem, tad visi (OK lielākā daļa) "biezie" maksātu minimālos, jo ir bezdarbnieki. Lielākā daļa virs 500 Ls/mēn pelnošo algu saņem konvertos, un atkal, vislielākie sodi būtu tiem, kas reāli vismazāk pelna (godīgi maksā nodokļus, mēģina sagrabināt desmaizei un 7-dienās ar auto uz baznīcu aizbrauc - tobiš tiem, kam šī soda nauda sastāda nozīmīgu ģimenes budžeta daļu)...

Tad jau piedāvāju soda naudas maksāt atkarībā no auto vērtības ... lai gan arī sviests sanāk, jo jauns BMW vai Fords pārsniedzot ātrumu ir krietni mazāk bīstams par vecu opeli, kurš arī pārsniedz ātrumu...

86849. viesis 10.jūlijs 2003 9:55
0 0 Atbildēt

To - Romique

Šķiet tu tā arī neko neesi sapratis. Es neesmu pret CP, pret CSN vai vēl kas tamlīdzīgs. Mani besī ārā tas, kas darās mūsu ielās, mani besī ka 50-60% a/m vadītāju saruna ar CP darbinieku pārvēršās psiholoģiski finansiālā cīniņā-absurdā. Kur viena puse ir bargais soģis, bet otra - padevīgais pārkāpējs.

Mani besīsituācija, kurā CP PATRUĻA, UZREIZ AIZ KRUSTOJUMA, KURĀ NESTRĀDĀ LUKSOFORS VAI VEIDOJAS SASTRĒGUMS - ĶER PĀRKĀPĒJUS AR RADARU, TĀ VIETĀ, LAI NEDAUDZ PAREGULĒTU TUR SATIKSMI. Vai līdzīgas situācijas. Es nenosodu CP darbiniekus. Gods un slava, pateicoties viņiem ir ciknecik sakārtota satiksme un nav anarhijas uz ielām.

86852. viesis 10.jūlijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Es Tev piekrītu, Paladniek! Un pilnība domu atbalstu. Vajag vairāk par to runāt un vairāk darīt. Tikai tad situācija mainīsies.

Cieņa!

86853. viesis 10.jūlijs 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Tikai es nesapratu, kāpēc rakstam ir dzeltens fons? Tās taču ir visai nopietnās un pareizās lietas?!

Būtu labi noņemt nost dzelteno fonu un ielikt CP zonā! Lai tie lasa un domā.

86855. viesis 10.jūlijs 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Nu nomierinies puis. Daudz kas mūs besī. Ceļi bedraini, benzīns dranķis, CP neriktīgi, pārējie braucēji lohi ... Ir vēl arī citi piemēri, kas mūs besī. Kā teica viens neslikts CP, nu nepārkāp un Tevi neviens neaiztiks. Pārkāp, tad zini ziepes būs.

86859. viesis 10.jūlijs 2003 10:17
0 0 Atbildēt

krix paarlasi veelreiz un padomaa :)

86860. viesis 10.jūlijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Pirmais

NU teksts "A nevar kaut kā sarunāt" nenozīmē ka es piedāvāšu mentam kukuli. Es, ar šādu vai līdzīgu tekstu (piem. " bet 5Ls ir maksimālais sods... " ) sāku savu ievadrunu cīņai par OFICIĀLU soda samazināšanu, ņemot vērā visus objektīvos un subjektīvos pārkāpuma apstākļus. Parasti (kad spēju rast sakarīgus pamatojumus pārkāpumam) sods tiek samazināts ~par 40% un kvīts TIEK izrakstīta. Gadās arī kad mani iebildumi netiek ņemti vērā, ir gadījies, ka man piemērots sods - brīdinājums.

86861. viesis 10.jūlijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Palaidniex:

Mani ari tas besi, bet piegriezies par to katru dienu lasit iauto, nu nav no ta jega. Apnicis lasit katru dienu vienu un to pasu sen zinamu lietu dazadas interpretacijas.

86864. viesis 10.jūlijs 2003 10:25
0 0 Atbildēt

to Kindzulis

Par ko padomāt? Par to ka tad, kad nēsājos katru brīdi vajag vai nevajag, kad vārīju ziepes ar auto katru dienu un sponsorēju CP vīriņus? Vai arī kad jāgaida CP pēc CSN? Es tam visam esmu izgājis cauri. Šobrīd vienkārši braucu ievērojot noteikumus vai arī kopējo satiksmes plūsmu un miers. Nepārkāpju un mani nesoda. Tad kas man Jāpārdomā? Atkal jāsāk pārkāpt vai?

86868. viesis 10.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

prichom tur paarkaapshana vai nee? iet runa par ko citu... ka tiek darits nezin un sazinkas tikai ne ieviesta kaartiiba uz celjiem...

es arii esmu gaidiijis 4-5 stundas cpistus peec avaarijaam... maxaajis uz kjepu... gan arii kopaa ar vinjiem straadaajis uz celjiem taadeelj varu teikt tikai to ka vinjiem NAV IZDEVIIGI dariit to kas jaadara... paziistams cpists reiz teica "uztaisi man algu 500 lashus un es draaziishu visus peec kaartas par vissiikaako paarkaapumu...un nenjemshu ne santiimu uz kjepu... staaveeshu lietuu satiksmi reguleejot utt" ...bet peec tam briidi padomaaja un teica ka ar tik mazu algu tomeer laikam nespeeshot izdziivot...tb nemaaceeshot ...

86872. viesis 10.jūlijs 2003 10:44
0 0 Atbildēt

Šī tēma par CP funkcijām šeit ir cilāta jau tūkstoš reižu, Problēmas sakne ir tā, ka valsts 90 gadu sākumā pārņēma VAI funkcijas ar visu tās štatiem un sodīšanas sistēmu . kas šajos gados būtiski nav mainījusies. Kā toreiz, tā arī tagad pastāv neoficiāls "sodu plāns". Ja nav sodu un protokolu . tad jau iespējams, ka CPists nevis k/er potenviālos pārkāpējus, bet gan sējž zr džudīti un bauda dabu darba laikā. Tas attiecas arī uz MPāļiem. Savā rajonā ne reizes neesmu redzējis nevienu MP patruļu (šeit dzīvoju 30 gadu). LPSR laikā vismaz DND( brīvprātīgie kārtības sargi) vismaz veica reidus, kas tīņiem pēc plkst. 22 lika mazliet raustīties no viņiem. paskatieties kas notiek ārpus tā saucamā Centra pēc plkst. 23. tiņi vazājas bariem , dzer. koļījas un nekur neviena Policista, Sējž vainu "dežūrdaļā" vai ari pie zemitāna tilta ķer ātruma pārkāpējus. Vairāk par šo tēmu man nava ko teikt, Ja nemaldos šis jāutājums tika uzdots arī M.Gulbim , taču atbildes nebija, aizbildinotie ka MP ir RD pakļautībā bet CP strādā atbilstoši iekšējām instrukcijām, kuras diemžēl mums, mirstīgajiem , nav pieejamas.

86874. viesis 10.jūlijs 2003 10:50
0 0 Atbildēt

Nu redzi Kindzuli "tas ir cits bazars". Jā esmu tādā pašā situācijā kā Tu. Ir kopā ar CPistiem gan tusēts, gan strīdēts. Bet ar mūsu sarunām taču algu CPistiem nepacelsim. Jo pat rajona CP priekšnieks to nevar, bet bez algas paaugstinājuma izglītotus, zinošus darbiniekus sameklēt nav iespējams. Un ja starp 10 auniem formās ir 1 cilvēks, tad arī viens nav karotājs. Tāpēc ievērojot braukšanas noteikumus officālos un apstākļu diktētos, varam paši savus krenķus mazināt. Un jo mazāk pārkāpsim, jo labāk zināsim savas tiesības, jo retāk vajadzēs maksāt. Jo retāk maksāsi, jo retāk būs vēlme pazemoties un lūgties, lai ņem uz ķepu. Un ja vēl turpina šo ķēdīti, jo retāk dos uz ķepu, jo ātrāk viņiem būs jāsāk domāt savādāk. Es tā domāju.

86876. viesis 10.jūlijs 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Ja nemalods neviens taksh nenoliedz ka meerkjis ir satiksmes droshiiba nevis sastaadiitie protokoli, iekaseetaa nauda u.t.t.

Jautaajums ir tiiri organizatorisks - kaa sho meerkji sasniekt, kaa motiveet CP darbiniekus, kaa kontroleet meerkja izpild u.t.t.

Viegli ir pateikt ka taa kaa tagesoshaa darba organizaacija nekam neder.Bet kaa tad ir jaabuut.Raxta autors vareetu piedaavaat konkreetus priekshlikumus

86880. viesis 10.jūlijs 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Vot ir dazji kuriem nekaapj. Vot sanaaca ar vienu iereedni no Rigas policijas paarvaldes padiskuteet:

Jautājums par krustojuma shkjeersoshanu pie sarkanaas gaismas ( nevis iebraukshanu pie sarkanaas !!!!) . Dzjeks tur ka tur taadi un shitaadi diezgan pieklaajiigi sodi, un taa nedriixt dariit.

Es: Situaacija, mazaak par 20 m liidz krustam, pie 50 km/h saak mirgot zaljais signaals. ( Peec noteikumiem, un pat tematiskajos uzdevumu kraajumos ir noraadiits, ka shaada situaacija ir jaaturpina paarbraukt krustojums).

Vinsh: Nu juus tipa driixtees sodiit, jo buusiet paarbraucis pie sarkanaa. Un 20 metros nu juus nobremzeesit. A cik tur ir bremzeeshanas celjsh.

Es: Ap 25 metriem peec rupjiem apreekjiniem.

Vinsh: (Panjem CSN graamatinju un apstaas aizmuguree) - Nee nu sheit arii nav pareizi noraadiits bremzeeshanas celsj.

Es: "Iebaazu aciis" to uzdevumu kraajumu, ar konkreetu atbili.

Vinsh: A juus pilniigi paarliecinaats ka vinji (CSDD + uzd. kraajuma izdeveejs laikam) tur vienmeer visu pareizi nodrukaa ... !!!!

NU karoch, nav mums te taja valstii kartiibas, un likumi i rljooooti pat stiepjami kuraa vien virzienaa savajagas.

86883. viesis 10.jūlijs 2003 11:22
0 0 Atbildēt

86884. viesis 10.jūlijs 2003 11:23
0 0 Atbildēt

Sorry viapaar mazlie pats saputrojos nav runa par bremzeeshanas celju, bet par apstaashanaas celju, peec buutiibas.

86886. viesis 10.jūlijs 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Ko Jūs te cepieties! Palaidniex parzeizi raksta. Šķība ir sistēma, nevis cilvēki, kas strādā un saņem 100+Ls par darbu bez brīvdienām un svētku dienām. Ja tev mēnesī ir mazāks protokolu skaits kā iepriekšējā mēnesī, priekšnieks tevi drāž, jo nav izpildīts plāns. Tādējādi, jautājums - vai ir labi, ka samazinās pārkāpumi un uzlabojas statistika, vai ejam ielās un pildām plānu?

P.S. texc nav tikai par CP

86888. viesis 10.jūlijs 2003 11:41
0 0 Atbildēt

TO: krix

Šajā rakstā nav runa par sodīšanu bet gan par attieksmi. Kādus divus gadus atpakaļ nācās steigites uz Api, uz bērēm. Aiz Bērzaunes , pēc kroga 'Fēlikss" uz pleskavas šosejas sākas taisns posms.Tākā steidzos, ātrums bija tuvu 140 CP mašīnas nebija redzamas tikai vientuļš Fordiņš atobusa pieturā. kad tuvojos pieturai no tās izkāpj Ploicists, un protams apstādina. Tā untā jūs esat pārsniedzis ātrumu, neliedzos tikia piebilstu ka steidzos uz bērēm. Policists izrādījās ar humora izjūtu ," uz savām vai" . kad parādīju vainagu , viņš atdeva dokumentus, tikai palūdza tomēr brauk uzmanīgāk, jo lūk pāris dienu atpakaļ šeit pat notika smaga avārija ar vairākiem līķiem un viņš ļoti negribētu lai kas tamlīdzigs notiktu vēlreiz. Tā lūk. Es domāju ka tā ir normala attieksme pret cilvēku(šoferi). Varēja jau arī noplēst no mani kādu kvartiņu(ģimenes uzturēšanai), būtu maksājis, jo ļoti steidzos. Ar mani kopā brauca arī citi bērinieki. Un tici tālāk braucu jau daudz godīgāk un uzmanīgāk.

86891. viesis 10.jūlijs 2003 11:55
0 0 Atbildēt

2 borists: braucot pa pleseni (vidzemes šoseju) nav bērzaunes. laikam domāji Bērzkrogs

86898. viesis 10.jūlijs 2003 12:26
0 0 Atbildēt

Manupraat rakstaa doma pareiza - jaasoda protams ir, bet galvenais tomeer ir nodroshinaat satiksmes doshiibu. Sodi ir tikai 1 no daudzajiem veidiem. Kaa tad straadaa cilveeki, piemeeram, muzejos? Vinjiem alga nav atkariiga no fiksi sataisiito izstaazhu skaita gadaa. Taa jau vareetu chinjiit tikai virsuu - 'vecie eksponaati citaa meercee'.

Arii polichiem atalgojumu vairaak vajadzeetu reekjinaat peec citiem meereim - uz celja nostaaveetaas stundas, piemeeram. Un uzmana priekshnieks ik pa laicinjam, vai neuzkjer sauljojoties!

86899. viesis 10.jūlijs 2003 12:37
0 0 Atbildēt

BORISTS - kaut kā neloģiski sanāk. Pirms CP tev bija jāsteidzas, pēc tam vairs nebija jāsteidzas? Visiem, kas kaut kur joņo, ir jāsteidzas - uz bērēm, kāzām, veikalu, TV pārraidi. Latvieša sliktā īpašība ir mistiska pārliecība, ka ar viņu jau nekas nenotiks. Tā ka neatkarīgi no tā, uz kurieni steidzies, sods būtu bijis vietā - kā nekā +50 km/h. Objektīvi ņemot.

WALA - tev, ko, acumērs ir ar precizitāti līdz metram? IMO 90% gadījumu tie, kas pabeidz krustojuma šķērsošanu pie sarkanā, dara to nevis tādēļ, ka nav vairs laika bremzēt, bet gan tādēļ, ka negrib strauji bremzēt (spriežu pēc sevis). Sevišķi jau nez vai tas, kurš brauc pa pilsētu 50 km/h, brauks pāri pie mirgojošas zaļās. Vispār jau interesanti, cik metros auto sabremzējas no 50 km/h. Mācību grāmatās šīe skaitļi gadās paņemti no vecākiem laikiem.

86901. viesis 10.jūlijs 2003 12:51
0 0 Atbildēt

ehē - labs jautājums par bremzēšanas ceļu - panem krānometru no www.gtechpro.com/ un izmēri ko vien vēlies arī bremzēšanas ceļu konkrētam auto uz konkrētā ceļa seguma konkrētā brīdī

86909. viesis 10.jūlijs 2003 13:33
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc visa, lai panāktu ciknecik jūtamu uzlabošanos uz ceļa ir jāpaiet sasodīti ilgam laikam. Visvairāk mainoties mums pašiem - ierindas braucējiem. Vai mēs domājam kā mēs braucam, vai mēs domājam braucot tikai par sevi, vai arī padomājam par pārējiem satiksmes dalībniekiem. Vai mēs aļaujamies pieļaut domu ka kāds vai daudzi, iespējams brauc labāk par mums. Es zinu tūliņ te birs komentu straume - es braucējs vislabākais, es vis krutākais, pārējie ir nūģi - braukt nemāk... (ja jau tā tad kāpēc autosportisti vaiga sviedros diendienā deldē riepas, dedzina bendžu, sit automašīnas? vai viņi ir tādi nemākuļi, ka vislaik mācās? ja jau tā tad kāpēc šie pašpārliecinātie «es braucu vislabāk» nenodarbojas ar autosportu?)

Tā pati cieņa ir attiecībās ar CP un pārējiem.

Es domāju, ja iepriekšējais apturētais a/m vadītājs ir bijis idiots, tad asī CP dalībnieka attieksme pret Jums ir analoģiska. Vēl trakāk ir ja pats autovadītājs atverot logu CP darbiniekam jau ir atņirdzis zobus un ir sagatavojis «rieties». Pretī var saņemt tikai līdzīgu attieksmi.

Tas skar arī soda apmēru. Kā tas var būt ka par vienu un to pašu pārkāpumu (neieslēgtas tuvās gaismas)gaišā dienas laikā (30 min. intervālā) divus manus kolēģus nosoda ar atšķirīgiem sodiem Ls 2 un Ls 10 attiecīgi (Vienam maksimālais, otram gandrīz minimālais. Vai kāds ir aizdomājies par to...?

86910. viesis 10.jūlijs 2003 13:34
0 0 Atbildēt

NU vispaar Riiga nav probzu noteikt attaalumu, dafiga vaagju sabaazsts gar malaam, ja ir chetri vieglie, tad apmeram arii buus 20 metri. Nu ja pienjem, ka tie vaagji atbilstoshi noteikumiem staav tad buus jaanjem ~ 3 vaagjus liidz luksaforam. Nav paraak sarezjgjiitti.

Savukaart no otras puses skatoties, kaa policists vares noteikt sho attaalumu, ja vinsh nestaavees blakus uz ietves ??? Tad jau no mashiinas luurot to preciizaak varees izdariit nekaa sezjot otrpus aiz krusta.

Buutiba jau gan cita, ka CSN neaizliedz pabeigt manevru t.i. izbraukt no krustojuma pie sarkanaa, bet gan tajaa iebraukt pie sarkanaa. Tachu konkretaa cilveeka apgalvojumaa izskaneeja versija, ka mani var sodiit tieshi par to ka es sho manevru pabeidzu pie sarkanaa (nevis iesaaku).

Shis jautajums visnopietnaak skar gadiijumus, kad jjaanogriezjas pa kreisi intensiivas satiksmes apstaakljos !!!!

86917. viesis 10.jūlijs 2003 14:08
0 0 Atbildēt

Ja būsiet dzirdējuši - ir pieņemti jaunie noteikumi (sazin tikai kad tie stāsies spēkā), kuros atrunāta gan krustojuma šķērsošana gadījumā, kad mainās gaismas (piem., no zaļās uz dzelteno), gan arī precīzi sodi (nevis no..līdz).

86918. viesis 10.jūlijs 2003 14:09
0 0 Atbildēt

Krievijā milicim uzreiz jādod 100 rubļi, kad tas tevi apstādina, ja neiedosi - šis atradīs kur piesieties, ja neatradīs, tad piedāvās braukt uz tuvāko slimnīcu 30 km atālumā uz alhahola pārbaudi. Tāpēc nav nemaz tik traki...

86928. viesis 10.jūlijs 2003 15:08
0 0 Atbildēt

Šoreiz,gan pretēji pierastajam vēlos uzslavēt un pateikt "Paldies" CP ekipāžai ( Viņi brauca ar Mondeo, diemžēl neatceros Nr.), kura šodien no rīta ap plkst. 8.45 patrulēja pie Krasta un Maskavas ielu loka,kur ir uzbraukšana uz Slāvu tilta. Šī ekipāža godprātīgi darīja savu darbu un mierīgi pabraucu viņiem garām,tad apmēram pret bijušo tramvaja galapunktu mašīnai ar kuru braucu aizmugurē iebrauca melna Supra un aizbrauca no notikumu vietas iebraucot tuvējā teritorijā. Piegāju pie CP un izstāstiju notikušo, viņi noreaģēja un rīkojās ljoti ātri ( līdz šim nebiju novērojis tik operatīvu rīcību), izstaigāja teritoriju,atrada Supru, konstatēja faktu, sarakstīja vajadzīgos papīrus! Viss notika ļoti augstā profesionālā līmenī,tapēc vēlreiz gribu pateikties šai ekipāžai un ceru,ka drīz visi CP tā strādās!!!

86929. viesis 10.jūlijs 2003 15:09
0 0 Atbildēt

Qued 10.07.2003 12:37

Viss ir loģiski. Tālāk braucu ar ātrumu 115-120, mēģinot novērtēt vai kāds baļķinieks nelien ārā no meža ceļa( tieši tādā situācijā notika iepriekšējā avārija. Padomā labi ja tev ,vai tavam tuvieniekam sāksies kaut kāda akūta lēkma, vai tad arī brauksi pie ārsta ar maksimāli pieļaujamu ātrumu?

86931. viesis 10.jūlijs 2003 15:26
0 0 Atbildēt

BORISTS - tātad, kamēr policija nepabrīdināja, tev nekādi neienāca prātā, ka baļķinieks no sānceļa var izlīst?

86932. viesis 10.jūlijs 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Piekriitu palaidniekam. Saprotu arii, ka jaasoda jau nu ir, ja ir paarkaapts un soda naudaas netiek iekaseets vairaak kaa reaali ir paarkaapts, bet probleema, ko palaidniex censhas izklaastiit ir taa, ka CPisti nepieveersh uzmaniibu celju satiksmes reguleeshanai, bet, pamataa tikai naudas kaseeshanai.

86934. viesis 10.jūlijs 2003 15:43
0 0 Atbildēt

Qued 10.07.2003 15:26

Tāda sajūta , ka Tu vienmēr un visur pārvietojies ar maksimāli pieļaujamo ātrumus. Novēlu, lai Tev nekad nerastos āvārijas situācija, kad pa ceļu kāds pārvietojas ar situācijai neadkvātu ātrumu. Piem. kāds pa otro joslu dragā ar 60- 65km/h ,pieļaujamais 90km/h

86936. viesis 10.jūlijs 2003 16:12
0 0 Atbildēt

BORISTS - tāda sajūta gan ir, bet tā nav - parasti ātrumu pārsniedzu par kādiem 10 km/h. Protams, gadās paskriet, toties es nesaku, ka policisti ir labi tādēļ, ka nesoda mani par rupju pārkāpumu. Tas ir amorāli - finansiāli tāds gadījums ir veiksme, bet audzināšanā palaišana ar brīdinājumu neatstāj tik paliekošu iespaidu kā naudas sods. Kādā sakarā tu pieminēji piemēru ar "neadekvātu" ātrumu? Man šķiet, mēs runājam par atļautā ātruma rupju pārsniegšanu, nevis braukšanu tik lēni, ka tas traucē satiksmei.

86942. viesis 10.jūlijs 2003 16:47
0 0 Atbildēt

to BORISTS

Tu gan esi ļauns tādu situāciju nenovēlu nevienam, arī ienaidniekam nē.

to Palidniex

Tā jau arī tiek darīts, mainies pats maini attieksmi pret citiem (arī CP). Reāli tas ir baigi grūti, bet vismaz kaut kas mainās. Un uz labo pusi.

to Qued

Esot cerība ka jaunie noteikumi un soda punktu sistēma stāsies spēkā no 2004.01.01 vai nākamā gada vidus. Un cik es zinu daudzi rajonu policijas šefi jau sen ir tam gatavi un arī grib redzēt šādu sistēmu dzīvē. Cer ka būs vieglāk strādāt.

86946. viesis 10.jūlijs 2003 17:08
0 0 Atbildēt

Ehh ka tikai tas viss nesabrauc pamatiigaas auzaas, visadi citaadi jau ideja nav taa sliktaakaa. Bet nu tas ka muusu policajiem viennoziimigi veel jaaug ir skaidri redzams. Bija iespeeja paluuret reportaazju kaa straadaa vaacu CP. Cepuri nost, vechi aiztureja 2 degunus no Holanddes kas brauca papaiijushi zaaliiti mazliet agraak nekaa to driizt peec taas lietoshanas, tipa sods un aizveda atpuusties taas likuma paredzeetas stundas. Tad kravinieku panjeema par distances un/vai aatruma neiieveeroshanu uz baanja, bet nu taa dzjekam tipa lielais vilceejs bezmaz pirmo dienu, tad dzjeku nomierinaaja, patieca braukt uzmaniigaak un palaida ar mutisku briidinaajumu. Taapat pajauns dzjekinsh tika aptureets, shim saka, nu mums te likaas aizdomiiga tva mashiina, mes te veiksim kratiishanu tavaa auto,- vai ir kas taads par ko mums dereetu zinaat ??? - Nu nu tipa kas ?? Nu tipa nazji, shaujamierochi !!! - NU tipa taa kaa meetajas kaut kaac zem seedeklja!!! Zem kura? NU zem labaa vai kreisaa prieksheejaa. NU izvelk kaut kaadu tiiri neko automaatsiko *******oli, apintereseejas ka dokju nav, atsevinaaja, izteica mutiskuy briidinajumu, taa kaa pats atzinaas un noveeleeja laimiigu celju. Kad pie mums buus taac liimenis, kad maaces taa uzmineet visaadus paarkaapeejus ??? Laikam nekad !!! Pie musm citas intereses, citi likumi.

86949. viesis 10.jūlijs 2003 17:09
0 0 Atbildēt

Tfu tu tur ieprieksh ir runa par zaalites piipeeshanu, nevis paijaashanu. :)))

86951. viesis 10.jūlijs 2003 17:11
0 0 Atbildēt

Hei Red a kas taas paar stulbiibaam ka p.i.s.t.oles vietaa paraadas zvaigznes ??? Nau taa kaa biki leimi rules sataisiiti kontent checkingam

86957. viesis 10.jūlijs 2003 17:52
0 0 Atbildēt

Qued 10.07.2003 16:12

"ka policisti ir labi tādēļ, ka nesoda mani par rupju pārkāpumu. Tas ir amorāli - finansiāli tāds gadījums ir veiksme, bet audzināšanā palaišana ar brīdinājumu neatstāj tik paliekošu iespaidu kā naudas sods."

Runa nav par to drīkst vai nedrīkst pārkāpt noteikumus. Protams, nedrīkst. Runa šoreiz ir par policista CILVĒCISKO izpratni.

Padomā labi ja tev, ja tavam tuvieniekam sāksies kaut kāda akūta lēkma, vai tad arī brauksi pie ārsta ar maksimāli pieļaujamu ātrumu?

Vai nepieļauj iespēju, ka kavējos kādas tūļas dēļ , kurš vilkās pa šoseju ar ātrumu 80km/h, maksimāli tuvu atdalošai joslai, un ne reizi nepaskatoties spoguļos.

86959. viesis 10.jūlijs 2003 18:14
0 0 Atbildēt

Ko es te varu pateikt - labāk lai «Ātrie» brauc pie cilvēka kam slikti, nevis es. Man ir bijusi izvēle braukt pašam vai lai to dara professionāļi. Braraucot pārsniedzot 20 km/h uz šosejas 100 km var atbraukt tikai kādas 10 minūtes ātrāk nekā nepārsniedzot ātrumu. Pilsētā šī atšķirība ir pārāk niecīga, lai riskētu ar savu, savu tuvinieku un pavisam svešu cilvēku veselību vai dzīvībām. Un gadījumā ja aptur policija, jebkura skaidrošanās ar uzviju novērš iespēju vinnēt laiku.

Par kavēšanu uz bērēm un citiem pasākumiem - saprotu, ka kavēt nav labi, uz lidmašīni pie tam vēl arī neizdevīgi, bet vajag iemācīties nekavēt. Tikai reāls fors-mažors var izjaukt šo labo ieceri ierasties tā, lai nebūtu jākavē.

Tas ir mans viedoklis

86969. viesis 10.jūlijs 2003 21:43
0 0 Atbildēt

best game on net: www.outwar.com/page.php?x=727054

best info site: www.freewebs.com/info-all

free sms to all networks and countries: www.freewebs.com/myfreesms

best sexy girl for free: www.freewebs.com/sex-girl

86978. viesis 10.jūlijs 2003 23:51
0 0 Atbildēt

It kaa pareizi, bet tomeer garaam. "Cikiem" no mums savulaik iedarbojaas paarrunas, ka "bastot stundas ir slikti", un kaa iedarbojaas vecaaku izsaukshana uz skolu. Jaacer, ka videejais Ineta apmekleetajs "iebrauca".

86996. viesis 11.jūlijs 2003 8:45
0 0 Atbildēt

BORISTS - kas ir cilvēciskā izpratne? Vai tev uz bērēm steigties ir cilvēcīgāk nekā kādam steigties, piemēram, uz fotbola spēli? Bīstamība ir viena un tā pati! Ja manam tuviniekam būtu akūta lēkme - visprātīgāk jau, protams, ir saukt ātros. Ne katrs ir ārsts un ir tādi "akūti gadījumi", kad pašdarbība vešanā pie daktera var beigties pavisam bēdīgi. Anyway, ja arī pats ved slimnieku pie ārsta, atbildība ir dubulta un tāda ātruma pārsniegšana, kas palielina satiksmes bīstamību, ir noziedzīga. Tas pīplis, kas velkas pa priekšu 80 km/h, nezina, ka tev ir slimnieks mašīnā. Bākuguņu tev nav un attiecīgu pazīšanās zīmju arī ne.

Kas attiecas uz "tūļām" - ja gribi šausmīgi steigties, proti arī apdzīt. Katram autovadītājam, kas daudzmaz bieži praktizējas braukšanā, ir iespēja izkopt savas iemaņas arī apdzīšanā - protams, ja ir tāda vēlme. Es nevaru atminēties gadījumu, kad mani būtu būtiski aizkavējis kāds, kas velkas 80 km/h - arī pie ļoti intensīvas satiksmes uz, piemēram, Daugavpils šosejas svētdienas vakarā virzienā uz Rīgu. Mans auto nevar lepoties ar lielas litrāžas jaudīgu dzinēju, tomēr apdzīšana man problēmas nesagādā.

87001. viesis 11.jūlijs 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Man te radies jautājums, varbūt kāds var komentēt! Kādu laiku sanāca strādāt Vecrīgā, tāpēc autiņu liku 11.Novembra krastmalā pie Rīgas muitas Valdemāra 1a otrā pusē, pie "saliņas". Pēkšņi, pirmsjāņu piektdienā uz mana autiņa parādījās municipāļu "zīmīte". Uzrakstīju sūdzību, bet atbilde atnāca negatīva, tipa tur nedrīkst stāvēt, jo auto saskaņā ar CSN 84.p-tu jānovieto iespējami vairāk pa labi uz ceļa nomales...Man īsti nav skaidrs, var tur stāvēt vai nevar, jo tur vienmēr automašīnas stāv biezā slānī, un neviens nekādas zīmītes nelīmē, kā arī pirms tam ir ceļa zīme, pēc kuras var saprast, ka tieši tajā pusē ir stāvvieta...

87020. viesis 11.jūlijs 2003 9:33
0 0 Atbildēt

viesis 11.07.2003 08:59

sūdzi tiesā

tikai ievēro kārtību šī tava negatīvā atbilde ir jāpārsūdz tā idiņa, kas pieņēma lēmumu priekšniekam, tad tā pampara, kas ir idiņa priekšnieks priekšniekam utt līdz tiksi līdz tiesai.

ievēro, ka tev katrā vietā jāpaspēj pārsūdzēt 10 dienu no iepriekšējā lēmuma saņemšanas brīža, a bet lēmumus katrs pajoliņš drīkst 30 dienas dzejot. paskaiti cik ilgi tu ar savu kasti nekur netiksi :(

87054. viesis 11.jūlijs 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Qued 11.07.2003 08:45

Runa nava par pilsētām, kur tiešām labāk ir izsaukt ātros. Runa ir par laukiem , kad ātros ir jāgaida vismaz stunda, ja ne ilgāk.

87061. viesis 11.jūlijs 2003 10:50
0 0 Atbildēt

BORISTS 11.07.2003 10:34

Qued 11.07.2003 08:45

reāls gadījums no dzīves (laukos):

uz laikiem bija atbraukušas 2 ģimenes (vīrs, sieva, bērns) katra ar savu auto. autiņi pieparkoti ceļa malā un abi bērni turpat tuvumā tusēja. traktorists ar savu kasti ar piekabi brauca lejā no kalna un betrēs traktoram nolūsa priekšējais ritenis. kāpēc nolūza un ko darīja vadītājs, kāpēc nesavāca to kasti tagad nav svarīgi, bet traktors trāpīja virsū abiem bērniem un vienai mašīnai.

pie kam, kā liecia aciliecinieki, MAZĀK cietušo bērnu tēvs iekrāmēja savā mašīna (kas nebija sasista) un veda uz slimnīcu, pa ceļam šis bērns nomira, tie, kuriem tačka bija lupatās izsauca ātros un gaidīja to stundu, kamēr atbrauca ātrie. šis otrs bērns tika aizvests uz slimnīcu, bet par nožēlošanu nomira tur pēc nedēļas.

šis tiešām ir reāls gadījums no dzīves (notika Cesu rajona Annās 14 gadus atpakaļ)

87066. viesis 11.jūlijs 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Tas ir tas, ko māca autovadītājiem pirmās palīdzības kursos - bet kurš vairākus gadus pēc šiem kursiem atcerās, ka cietušu cilvēku ne vienmēr drīkst celt, nest, velt vai kā citādi staipīt. Protams, vēl grūtāk to ir atcerēties panikā vai satraukumā, kad ir cietis tuvs cilvēks. Bet mūsu sabiedrībai vēl ilgi jāaug, lai indivīds uzskatītu par vajadzīgu ik pa laikam atsvaidzināt savas pirmās palīdzības zināšanas.

87071. viesis 11.jūlijs 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Qued 11.07.2003 11:20

Nesaprotu, ko Tu centies pierādīt? Tāda sajūta, ka neesi šai sabiedrībai piederīgs. Tu medicīnisko palīdzību reducē tikai uz traumām, bet ir arī citi gadījumi- aklās zarnas iekaisums, kuņģa čulas asiņosana un t.t. Dzīve nesastāv tikai no pareiziem priekštatiem un likumu normām. Bieži arī pašam jāpieņem lēmums konkrētā situacijā, un par to arī jaatbild.

87078. viesis 11.jūlijs 2003 11:50
0 0 Atbildēt

To BORISTS

Tu esi sertificēts ģimenes ārsts. Plaša profilia augstkvalificēts speciālists, kas var tikai aplūkojot cilvēku noteikt precīzu diagnozi, pieņemt pareizu lēmumu ārstniecības kursam un zināt vai cilvēks ir transportējams vai nē? Tavas acis ir īsts 'datortomogrāfijas šedevrs un tu vari atšķirt aklo zarnu no zarnu samešanās?

Uzdod šo jautājumu pac sev. Un atbildi godīgi, jo sev melot nav labi.

87083. viesis 11.jūlijs 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Palaidniex 11.07.2003 11:50

Jebkurā gadījumā, lēmums ir jāpieņem katram pašam. Vai braukt ar 140-160km/h, vai sēstie žvingulī pie stūresv ai vest savu bērnu ar 41 gradu temperatūru uz slimnīcu vai gaidīt ierodamies feldšeri pēc pāris stundām, jo lūk lauku ambulancei trūkst naudas benzīnam. Un katram par savu lēmumu ir jāatbild savā, sabiedrības vai dieva priekšā. neatkarīgi vai esi sertificēts ģimenes ārsts , policists, prezidens vai asenizators.

87084. viesis 11.jūlijs 2003 12:04
0 0 Atbildēt

Moš' jūs kādreiz esiet manījuši, ka ja kads akurāt baigi steidzas ar slimu bērnu, tad vismaz izdari visu kas no tevis atkarīgs lai tevi vismaz var pamanīt - avarijkas ieslēdz un varbūt pat pietaurē brīžiem, ja kāds sēne tuvumā parādās

menti arī ir cilvēki. ar sakarīgu tekstu (par paldies pēc kursa 50ls) palaidīs vaļā

87094. viesis 11.jūlijs 2003 12:17
0 0 Atbildēt

BORISTS - cenšos pateikt, ka ir stulbi teikt, ka policists ir saprotošs, labsirdīgs vai kā tur vēl, ja viņš tevi nesoda par rupju CSN pārkāpumu. Un stulbi ir tas, ka tu saprati braukšanas 140 km/h bīstamību tikai pēc policista brīdinājuma. Līdz tam tu laikam domāji, ka baļķu vedēji lien uz ceļa tikai tad, kad tu esi kaut kur citur un, piemēram, meža dzīvnieki ceļam pāri neskrien, bet iet apkārt.

Kas attiecas uz medicīnu - vai tu domā, ka cilvēku ar iekšķīgām vainām var staipīt, kur pagadās? Tas var būt pat vēl bīstamāk.

Nepietiek uzņemties atbildību par savu rīcību, arī šajai rīcībai ir jābūt SAPRĀTĪGAI.

Pirmais - nu, pa priekšu braucot ir ļoooti grūti pamanīt, ka kāds steidzas ar slimu bērnu - sevišķi jau tajos biesajos auto ar tumšiem stikliem noteikti ir pilns ar slimiem bērniem, tikai nevar redzēt, jo stikli pārāk tumši. :) Bet ja nopietni - jā, midžināšana un taurēšana ir labas lietas, tikai dažs labs to pārprot - kas tu tāds, ka man tevi jālaiž. Avārijas gaismām ir tāds mīnuss, ka tu nevari parādīt, kādā virzienā taisies mainīt joslu vai nogriezties.

87099. viesis 11.jūlijs 2003 12:24
0 0 Atbildēt

Qued 11.07.2003 12:17

par avarijkām kā tai aņukā par blondīni, kas nevarēja saprast uz kuru pusi priekšā noplīsusī mašīna griezīsies.

avrijkas, taure, tuvie un tālie uguņi, pa logu izkārtie sarkanie karogi un signālraķetes, kā arī brīdinājuma šāvieni gaisā, protams ir jālieto ar apdomu, citādi kāds sapratīs, ka tu ar salūtu ātzīmē psrs dibināšanas gadadienu

87100. viesis 11.jūlijs 2003 12:26
0 0 Atbildēt

Kungi!

Man šķiet, ka mēs sākam novirzīties no tēmas.

Kā Jums šķiet, kā būtu vēlams izmainīties CP darba uzdevumiem un mērķiem, lai mums katram personiski un sabiedrībai kopumā viņu darbs nāktu par labu? Lai patiesi tiktu organizēta droša satiksme, nevis tikai sodīti vainīgie?

Starp citu man kāds paziņa pastāstīja lielisku piemēru par kādu CP darbinieku rīcību - kautkur Pārdaugavā pie kāda krusta nomainijās zīme, kas vairs neļauj nogriezties pa kreisi. Veselu nedēļu CP darbinieki atradās šajā krustojumā un, ko jūs domājat - iekasēja naudu par «maksas pagriezienu»? Nē! Tie brīdināja autovadītājus un organizēja satiksmi, lai vadītāji neveiktu šo manevru un norādīja arī iemeslu - jaunās ceļa ziīmes.

Lūk šādu rīcību es uzskatu par priekšzīmigu satikmes organizēžanu. Gosd un slava šai CP patruļai vai patruļām vai arī viņu priekšniekam, kas šo pasākumu organizēja. Kaut vairāk būtu šādu gadījumu...

87102. viesis 11.jūlijs 2003 12:30
0 0 Atbildēt

Palaidniex 11.07.2003 12:26

tagad slokas krustā jau sen sēž menti un lasa piecīšus

Autoram

pareizi, pareizi - mentiem vajadzēja Tevi ar migalkām pavadīt līdz kapiem un palikt uz "atvadu vakariņām"

87114. viesis 11.jūlijs 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Bet atšķirībā no Biķernieku Ulbrokas ielas stūra Slokas ielā vismaz bija iepazīšanās nedēļa ar jauno zīmi....

87184. viesis 12.jūlijs 2003 22:43
0 0 Atbildēt

Ko vispār nozīmē - iepazīšanās? Jāsaprot, ka autovadītājs ir tik stulbs vai akls, ka neredz jaunās ceļa zīmes? Vispār jau autovadītāja pienākums ir skatīties uz ceļu un zīmēm, nevis braukt pēc atmiņas, kāda nu kuram tā ir. Autovadītājs tomēr vada tonnu smagu priekšmetu un ceļa zīmju savlaicīga ievērošana ir daļa no atbildības.

87221. viesis 14.jūlijs 2003 9:12
0 0 Atbildēt

Neviens to nekad nav noliedzis, ka autovadīšana ir milzīga atbildība. Bet runājot par zīmēm, to ievērošanu, braukšanas kulturu utt. - padomājiet, kādi iespaidi un kādas emocijas jūs pārņem izbraucot Rīgas ielās sestdienas rītā...? Kad iela ier pilna ar svētdienas braucējiem, no kuriem lielākā daļa brauc arī ikdienā. Kāpēc viņi tik pēkšņi vairs neprot braukt? Atbilde vienkārša - tie ir iekaluši vienu maršrutu darbs - mājas abos virzienos. Jebkura nobraukšana no šīm «sliedēm» beidzas ar apjukumu, šoku un neizpratni. Es nesaku, ka tāpēc šādiem braucējiem būtu liegts parādīties ielās (tas samazinātu auto skaitu vismaz uz 1/3 daļu :) ) , bet likt viņiem aizdomāties par savu «veikumu» gan nebūtu slikti. Viņi jau tāpēc nav sliktāki cilvēki, bet gan mazāk pievērš uzmanību autovadīšanas kvalitātei. Piemēram kā akcija - «Kreisā joisla - Princips».

87229. viesis 14.jūlijs 2003 9:25
0 0 Atbildēt

Palaidniex - es gan nepiekristu, ka "svētdienas braucēji" ir tie paši, kas ikdienā uz darbu braukā - domāju, ka tie ir ļautiņi, kas ikdienā ar auto braukā reti vai arī autovadītāji no provinces, kur, šķiet, CSN tiek lasīti tikai notiekot negadījumam. Jebkurā gadījumā, nobraukšana no ierastā ceļa neattaisno zīmes neievērošanu, tādēļ autovadītāja uzmanības vai reaģēšanas tempa uzlabošana ir nozīmīga. Ko panāksim, ja pie katras jaunas zīmes stāvēs CP? Autovadītājs gaidīs, kamēr kāds viņam iebaksta ar pirkstu, ka, re, tur ir jauna zīme.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija saņēmusi jaunus pārvietojamos fotoradarus; darbībā tos redzēsim jau septembrī 8

Valsts policija (VP) no uzņēmuma "Reck" šodien saņēmusi 12 jaunus pārvietojamos fotoradarus, kas ļaus ātrumu uz autoceļiem kontrolēt jau septembrī, aģentūrai LETA pastāstīja VP Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 

Krievi parāda “Mežakuili” ar 315 mm klīrensu (+ foto) 6

Krievu kompānija GAZ Starptautiskajā tehnikas izstādē “Армия-2017” (Armija-2017) nodemonstrējusi pikapu “Вепрь NEXT” (Mežakuilis NEXT), kas apveltīts ar iespaidīgu 315 mm klīrensu. Lasīt vairāk

 

Biķerniekos uzstāda jaunu drifta ātruma rekordu – 204 km/h (+ video) 4

20. augustā "ENEOS Riga Summer Race" ietvaros tika uzstādīts pirmais drifta ātruma rekords Ozola līkumā, ieejas ātrumam līkumā sasniedzot 204 km/h. Drifta ātrumu uzstādīja "HGK Racing Team" pilots un vienīgais Latvijas sportists, kurš startē prestižajā Formula D drifta seriālā Amerikā, Kristaps Blušs. Lasīt vairāk

 

Vai drīkst izmantot brīvo joslu, vai tā tomēr ir nekaunība? (+ video) 99

Automašīnu rinda, kas stiepjas pat uz Dienvidu tilta, taču viena josla atstāta brīva. Šāda situācija regulāri novērojama nobraucot no Dienvidu tilta uz Bauskas ielu. Situāciju precīzi raksturo iAuto lasītāja iesūtītais videomateriāls. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti