Lasītājs: Lielgabarīta automobiļu vadītāji 15

 
8.marts 2004 0:00

Bez vieglajiem auto ir arī t.s. komerctransports - busiņi, smagie auto, vilcēji utt. Ir arī karjeru kravas auto, kuru ritenis ir pāris reizes augstāks par jebkuru vieglo auto. Attiecīgi, šie auto ir arī daudz platāki par vieglajiem auto...

Par šiem auto atceros ik reizi, kad redzu vadītājus, kuri pirms krustojuma apstājas tā, ka ar kreisajiem riteņiem stāv uz tramvaja sliežu ceļa. Vai apstājas tik tuvu sliedēm (vai pat uz tām), ka tramvajs nevar iebraukt pieturā, kas ļoti bieži ir izvietotas pirms krustojuma. Šķiet, ka šie vadītāji ir tā pieraduši braukt ar karjeru pašizgāzējiem, ka ar vieglo auto pārvietojas maksimāli tuvu ceļa viduslīnijai, pat ja labā josla ir tukša un nav bedraina (parasti braucot pa kreiso joslu, aizbildinās ka labā esot bedraina).

Iespējams, šie cilvēki nekad nav braukuši ar tramvaju un nezin, ka viņu gabarīta sajūtas (jeb drīzāk - trūkuma) dēļ veselu luksofora ciklu zaudē pat vairāki desmiti cilvēku. Savulaik raidījums ZEBRA veica pētījumu, kurā noskaidroja, ka tieši zaudēti cikli pie krustojumiem samazina satiksmes plūsmas efektivitāti (tur skaitīja vieglos auto, bet ideja jau līdzīga).

Iemesli ? Acīmredzot, kursantu lielais skaits ļauj autoskolām palielināt ienākumus, neuzlabojot apmācību kvalitāti. Kam gan - cilvēki maksā, grib ātrāk dabūt vadītāja apliecību, ir taču OCTA, ja nu kas. Lai tik brauc. Nākamais ! Varbūt pārkāpumu uzskaites sistēma ? Var jau ziloni izdresēt, lai tas bumbas ripina, bet savstarpējā pieklājība ir tāda gaisīga parādība, nav jau Pavlova suņa reflekss. Kā teica kādā filmā - sajukums vispirms ir galvās; un tad arī nav jābrīnās par sajukumu uz ceļiem.

Varbūt es to visu nosapņoju ?

A.c. Reduktors, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
117663. viesis 7.marts 2004 18:36
0 0 Atbildēt

Ir bijuši gadījumi, kad atstāj mašīnu tā, ka nevar tramvajs tikt garām. Taisni brīnums, kā viņi atrod to vadītāju, it sevišķi, ja mašīna nav reģistrēta uz viņa vārda. Tā vienkārši ir stulba aprobežotība un nerēķināšanās ar citiem.

117664. viesis 7.marts 2004 18:39
0 0 Atbildēt

Un vispār šoedien Rīgā sabiedriskie transporti ir ērti, ātri un patīkami. Ņemot vērā, ka benzīna cenas ir pacēlušās un celsies vēl, sabiedriskais transports, kura cenu paaugstināšana tuvākajā laikā nav paredzēta, ir pats labākais variants kā nokļūt centrā. Pats esmu iepraktizējies uz centru nebraukt ar auto, ļoti patīkami, bez stresa.

117681. viesis 8.marts 2004 7:39
0 0 Atbildēt

Tik pat labi var lamāt tramvajus, kuri tarkšķina uz mašīnām, kas nepārkāpjot noteikumus, atrodas uz sliedēm.

117682. viesis 8.marts 2004 7:42
0 0 Atbildēt

Par taam autoskolaam runaajot. Varbuut jaierosina sisteema, ka ja piekjer vienas autoskolas audzeknjus kada noteikta laika peec skolas beigshanas noteikumu parkapshana, tad skolai licensi nedaudz iesaldee.

Es pabeidzu normaalu autoskolu kopaa ar veel veirakaam pazinjaam pirms 7 gadiem un braucam bez iipashiem izlecieniem. Verbuut tieshaam vainojama autoskolu attieksme - konveijerisms?

117685. viesis 8.marts 2004 8:35
0 0 Atbildēt

Neliels akmentiņš atpakaļ - pie nacionālā teātra tramvaji mauc iekšā krustojumā pat uz dzeltenās gaismas , varēs šķērsot krustojumu jeb ne , man šķiet ka likums ka aizliegts iebraukt krustojumā ja tas nav atbrīvots no citiem satiksmes dalībniekiem attiecas uz visiem vadītājiem arī tramvaja .

117687. viesis 8.marts 2004 8:41
0 0 Atbildēt

Sākām autoskolā ieviest Ceļu satiksmes likuma atsvaidzinātu un jauniem CSN skaidrojumiem bagātinātu kustības drošības apmācības programmu komerctransporta vadītājiem, protams, par naudu.

Ir trīs atbilžu varianti, kas piesakās uz apmācībām:

1) sieviešu kārtas automobiļu vadītājas;

2) apmācāmie B kategorijas transportlīdzekļu vadīšanā;

3) neviens no komerctransporta vadītājiem.

117746. viesis 8.marts 2004 10:59
0 0 Atbildēt

kautkāds murgs :( pat raksta jēgu nesapratu :) ai nu poffig...pirmdiena....

117766. viesis 8.marts 2004 11:44
0 0 Atbildēt

Redaktor, kāpēc izmainīts virsraksts ? Oriģinālā ir "Lielgabarīta vadītāji" un tas nozīmē kautko citu nekā šitais "Lielgabarīta automobiļu vadītāji". Nevis automašīnas ir lielgabarīta, bet vadītāju stulbums ir lielgabarīta. Nu varbūt tad liec divus virsrakstus ar norādēm - autora un iAuto virsraksti. Kautkā nezolīdi.

117773. viesis 8.marts 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Viens tāds lielgabarīta idiots ES9855 (mitsubishi carisma) vakar bija ieņēmis vietu Maximas invalīdu stāvvietā.

Kāpēc lielgabarīta? Pat 1,5x platākajā invalīdu vietā šitas īblis bija pamanījies aizņemt vēl pusi no blakus vietas klāt.

117781. viesis 8.marts 2004 12:36
0 0 Atbildēt

A varbuut nevajag stresot, ko?

117786. viesis 8.marts 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Cik esmu skatijies tramvajs pieturaa nevar iebraukt, sliedes iet taisni :))

117806. viesis 8.marts 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Piemeram pie viesnicas Ridzene,nakot no parka Vecrigas virziena, biezi nakas konstatet, ka trolejbuss vai autobuss aizskersojusi gajeju pareju. Iespejas ir divas vai nu vaditaji tisi megina cakaret gajejus (iemesls - atriebiba par sliktam brokastim, zemu algu vai varbut kaut kada slepta protesta forma) vai ari tiesam ir tiks stulbi, ka nesajedz kads ir to vadito transporta lidzeklu garums.

skutais 8.marts 2004 15:44
0 0 Atbildēt

Es taa arii nesapratu shii raxta jeegu! Cilveekam nav ko dariit?

117846. viesis 8.marts 2004 19:00
0 0 Atbildēt

raxta sākums - ok. raxta beitas - it kā arī ok. tikai gali nelīmējas kopā... toļi par smagsvarniekiem, toļi par "bremzēm" uz luksoforiem... >:-/

118185. viesis 10.marts 2004 9:53
0 0 Atbildēt

ATTIEKSME ir svaīga!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti