Citroen C4 – absolūti inovatīvs auto 17

26.jūlijs 2004 10:20

Citroën savu jauno produktu - vidējās klases automobili C4 svinīgi atklās 2004. gada septembrī Parīzes Motoršovā. C4 būs pieejams hečbeka un kupejas versijās, sevī apvienojot novatorisku stilu un oriģinālas komponentes.


C4 hečbekam un C4 kupejai piemīt izteikti spēcīga individualitāte. Hečbeka versijai, atšķirībā no kupejas versijas asajām līnijām, ir izteikti apaļš profils. Abiem C4 modeļiem ir īpaši izstrādāts virsbūves dizains, tādējādi uzlabojot aerodinamiku, kas ir viena no Citroen tradicionālajām priekšrocībām. Šiem modeļiem ir plašs salons, kas nodrošina augstu komfortu pasažieriem.

C4 ir īpaši komfortabls aprīkojums ar daudzām inovatīvām un ērtām funkcijām – īpaši izstrādāts, lai braukšanas baudu padarītu pilnvērtīgāku un daudz patīkamāku. Automobiļu stūre aprīkota ar multifunkcionālām, centrēti fiksētām kontroles iekārtām, kas dizainiski izstrādātas tā, lai radītu komfortablu un funkcionāli ērtu pieejamību. Tāpat C4 izstrādāts jauns instrumentu panelis, kas vadīšanai nepieciešamo informāciju uzrāda uz caurspīdīga ekrāna paneļa centrā. Displeja kontrasts ir pielāgojams dažādiem gaismas apstākļiem, nodrošinot vieglu informācijas nolasāmību pie jebkura apgaismojuma. Visas šīs īpašības rada relaksējošu atmosfēru automašīnas salonā, kurš ir papildināts arī ar tādām detaļām, kā stilīgs, aromātiskais gaisa atsvaidzinātājs un laminēti sānu logi.



C4 arī piedāvā vairākas modernas un efektīvas braukšanas palīgfunkcijas. Jaunā ceļu sadalošo līniju šķērsošanas brīdinājumu sistēma ievieš patiešām reālu progresu drošības jomā. Šī sistēma ir radīta funkcionēšanai uz lielceļiem vai galvenajiem ceļiem, un tā brīdina vadītāju, ja automašīna šķērso nepārtrauktu vai pārtrauktu līniju, pie nosacījuma, ka vadītājs ir aktivizējis sistēmu. C4 modeļa dizainā parādās arī dubultfunkciju priekšējie ksenona lukturi - elements, ar ko parasti tiek aprīkotas tikai dārgāka segmenta automašīnas. Augstāku braukšanas komfortu sniedz arī ātruma ierobežotājs un zema gaisa spiediena brīdinājuma sistēma riepās – divas īpašības, kuras reti sastopamas vidējās klases automašīnu segmentā.

DIVAS PILNĪGI ATŠĶIRĪGAS AUTOMAŠĪNAS

Vidējās klases hečbeka versijas automašīnas veido gandrīz vienu trešdaļu no visiem Eiropā un pasaulē pārdotajiem automobiļiem. Mūsdienu plašajā tirgū klientu vēlmes ir ļoti dažādas. Tādēļ Citroën ar C4 piedāvā divas jaunas, pilnīgi atšķirīgas automašīnas - katru ar savu izteiktu individualitāti.

C4 Hečbeks
C4 hečbeks ar tā plūstošajām virsbūves līnijām un tīrajām kontūrām ir pašreizējā Citroën dizaina vērtību izpausme. Ar sportiski gludo un drošo virsbūvi un unikālo eksterjera dizainu C4 reprezentē prestižu un eleganci.



C4 Kupeja
C4 kupeja pauž Citroën priekšstatu par dinamisku kupejas dizainu. Elegantās proporcijas un plūstošās līnijas rada harmoniska dizaina automašīnu, kurā nojaušams apslēpts spēks un jauda. Apvienojot virsbūves priekšējo riteņu bāzi un pārkari ar aizmugurējo pārkari, C4 kupejas profils pauž uzlaboto aerodinamiku.

ARHITEKTŪRĀ APVIENOTS AERODINAMISKAIS DIZAINS
UN PĀRSTEIDZOŠS PLAŠUMS

C4 radīts izcilam aerodinamiskam sniegumam, kas ir viena no Citroën priekšrocībām. Abām automašīnām cd koeficients ir 0,28 – labākais segmentā - kas sekmē zemāku degvielas patēriņu un samazinātu CO2 gāzu izplūdi.



Automašīnas arhitektūra, balstīta uz plūstošām līnijām, uzlabo tās sniegumu, nodrošinot tikpat lielu iekšējo platību gan hečbekam, gan arī kupejai.

UZLABOJUMI SALONA KOMFORTAM UN RELAKSĒTĀKAI BRAUKŠANAI

Jaunas izpausmes salona komfortam
C4 iekšējais dizains ir gan komfortabls, gan arī relaksējošs ar:
• diskrētu, augstas tehnoloģijas interjera stilu, kas atspoguļots vienkāršā instrumentu paneļa dizainā,
• uzlabojumiem vienkāršībai un ergonomikai.

Stūres rats aprīkots ar daudzfunkcionālām centrēti fiksētām kontroles iespējām, galvenie braukšanas palīgrīki (ātruma ierobežotājs, kruīza kontrole) un komforta aprīkojums (audio sistēmām, telefoniem u.c.) ir novietots centrēti uzlabotai ergonomikai un vieglākai sasniedzamībai. Šis izvietojums padara braukšanu daudz patīkamāku. Lai uzlabotu braucēja drošību, stūres ratā ir ievietots gaisa spilvens, kurš ir izstrādāts, lai pielāgotos braucēja morfoloģijai.
Caurspīdīgs instrumentu panelis centrā uzrāda nepieciešamo informāciju uz gaismu caurlaidīgas līnijas. Displeja kontrasts automātiski pielāgojas apkārtējam apgaismojumam, nodrošinot nolasāmību visu laiku.
Aromātiskais gaisa atsvaidzinātājs pielāgots priekšējā paneļa dizainam un veicina relaksējošu atmosfēru salonā. Karoga formas ārējie atpakaļskata spoguļi un laminētie sānu logi uzlabo skaņas komfortu automašīnas iekšpusē.



MODERNS, INOVATĪVS APRĪKOJUMS PATIESAM DVĒSELES MIERAM

Apmierinot klientu pieaugošo pieprasījumu pēc jaunākajiem sasniegumiem, C4 modelis lepojas ar vairākām modernām un efektīvām braukšanas palīgfunkcijām.

Ceļu sadalošo līniju šķērsošanas brīdinājumu sistēma ir liels solis uz priekšu, lai sasniegtu lielāku braukšanas drošību.
Šī uzlabotā sistēma uz lielceļiem vai galvenajiem ceļiem brīdina vadītāju, ja mašīna šķērso ceļu sadalošo līniju, pie nosacījuma, ka vadītājs ir aktivizējis indikatoru. Automašīnas sēdeklī ir iestrādāts vibrējošs mehānisms, kas sāk darboties tajā pusē uz kuru virzās mašīna, lai brīdinātu vadītāju, kurš, piemēram, jūtas samiegojies.



Divu funkciju ksenona tiešie priekšējie lukturi parasti tiek ievietoti tikai augstāka segmenta automašīnās, lai nodrošinātu labāku apgaismojumu veicot pagriezienus.

C4 modelis ir apgādāts arī ar tādu šim segmentam reti izmantotu aprīkojumu, kā ātruma ierobežotājs un riepu gaisa spiediena brīdinājuma sistēma.

C4 jau no ieviešanas brīža būs pieejams ar plašu dzinēju gammu: pieci dažādi benzīna dzinēji no 1.4i 16V līdz 2.0i 16V, kas attīstīs jaudu no 90 un 180 z/s, kā arī trīs jaunās paaudzes HDi dīzeļa dzinēji, ar jaudu no 92 līdz 138 z/s.

Lielākā daļa šo dzinēju atbilst Euro 4 izplūdes gāzu standartam. Turklāt ar C4 modeli, Citroën iekļaujas to dīzeļa automašīnu grupā, kas aprīkota ar kvēpu filtru. Ar šo tehnoloģija aprīkotas jau vairāk nekā 150,000 Citroën automašīnas visā pasaulē, un nākotnē tā uzlabos HDi dzinēju atbilstību vides aizsardzības prasībām.

C4 atspoguļo Citroën apņemšanos sniegt saviem klientiem inovatīvas un dizainiski pievilcīgas automašīnas. Citroën, piedāvājot hečbeka un kupejas versijas, seko savai izstrādātajai stratēģijai supermini klasē, kur pašlaik tiek piedāvāti trīs modeļi (C3, C3 Pluriel un C2), katrs no tiem ar atšķirīgām iezīmēm, lai pieskaņotos atšķirīgajām klientu prasībām.

 
Visi komentāri
 
133737. viesis 26.jūlijs 2004 10:31
0 0 Atbildēt

C4 nav videejaa klase bet kompaktklase.

133738. viesis 26.jūlijs 2004 10:31
0 0 Atbildēt

C4 nav videejaa klase bet kompaktklase.

C4 ir Xsara peectecis. Xsara bija turpat kur Golfs.

133739. viesis 26.jūlijs 2004 10:32
0 0 Atbildēt

labs, redzees kaadaa cena grupaa shamais ietraapiis, no taa arii buus atkariigi paardoshanas panaakumi latvijaa. tendence "lielaas kompaktklases" auto maksaat labi sapakota videejaas klases auto liimenii kaut kaa nav forsha ;(

133750. viesis 26.jūlijs 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Var jau buut, ka tiesi cena arii so auto liks pieskaitiit videejai klasei. :)))

Bet kurs gan pirks mazu sitroenu par pasaata cenu? Nu jaa, priekseejo lukturu forma liecina par piederiibu "augstai klasei", ieprieks tamliidziigi bija maniiti rover, bmw..

Turklaat iistaa lepnuma coupe aizmugures dizains kaut kaa atsauc atminjaa kaut kaada 90.gadu otraas puses mazda 323 siluetus, kura iipasu pateereetaaju interesi neizpelniijas.

Bet visumaa - saliidzinot ar pilniigi neizteiksmiigo Xsara - sis ir tiiri acij tiikams auto.

133780. viesis 26.jūlijs 2004 11:57
0 0 Atbildēt

ffocus, mercedes sports coupe, mazda 323 mio...

133791. viesis 26.jūlijs 2004 12:25
0 0 Atbildēt

Ford Focus

133795. viesis 26.jūlijs 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Kad un par cik varees iegaadaaties sho kupeju?

Tieshaam / pikants/ dizains!!!

133819. viesis 26.jūlijs 2004 13:47
0 0 Atbildēt

reklaamraksts no saakuma liidz beigaam. izlieliits tas auto no visaam puseem un neparko. Videejaa klase - MUAHAHAHAAAA

133820. viesis 26.jūlijs 2004 13:49
0 0 Atbildēt

Yakuza akal smird :D

133826. viesis 26.jūlijs 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Viesi, varbuut mietpilsona aciis smirdu, bet tas tikai uz labu, jo ar taadiem identificeeties negribu. Bet iauto ar taadiem pilns :) Taapeec pats nesaprotu, ko sheit daru. Laikam kaitiigs ieradums :))

133830. viesis 26.jūlijs 2004 14:55
0 0 Atbildēt

ataa ataa, Yakuza!

133868. viesis 26.jūlijs 2004 23:19
0 0 Atbildēt

ja jau u ir mietpilsoniski auto tad tie ir vācu auto

šis ir jauks

133869. viesis 27.jūlijs 2004 0:09
0 0 Atbildēt

jautaajums..vai kaads cilveeks, kuram latvieshu valoda ir dzimtaa, paarlasa rakstus pirms ievietoshanas portaalaa? rodaas stulba sajuuta, ka shis iraid kauch kaads mehaanisks paarceelums no anglju valodas, caur veel, vismaz 3 valodaam

aber autinsh..4 ritenji ir, uzskatam par automashiinu

;)

133897. viesis 27.jūlijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

C4 ir tajā pašā segmentā, kur Passat, P407 utt - tātad vidējā klase. Izskatās būs jauks auto.

133909. viesis 27.jūlijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

vzinis:)

nu nav vinsh tajaa pashaa segmentaa!!!

vinsh ir Peugeot 307 segmentaa!

133979. viesis 28.jūlijs 2004 1:14
0 0 Atbildēt

Vidējās klases hetchbeks? :)

146697. viesis 4.novembris 2004 19:02
0 0 Atbildēt

laps

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti